世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パーソナライズドスキンケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別(フェイスケア、ボディケア)、性別(男性、女性)、検査別(DNA、その他)、タイプ別(マス、プレミアム)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2022-2029年


Global Personalized Skin Care Products Market Size study & Forecast, by Product (Face Care, Body Care) by Gender (Male, Female), by Testing (DNA, Others), by Type (Mass, Premium), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2021年に約242億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。カスタマイズされたスキンケア製品を使用... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月5日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2021年に約242億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。カスタマイズされたスキンケア製品を使用する患者は、肌を刺激したり吹き出物を引き起こしたりする化学物質が含まれていないことを保証されます。処方箋は、吹き出物の予防、しわの減少、肌のトーンアップなど、患者の最大の関心事を念頭に置いて作成されます。市場の主な推進要因は、皮膚疾患の有病率の上昇、パーソナルなスキンケアに対する消費者の意識の高まり、消費者の可処分所得の上昇です。

2021年2月のJohn Wiley & Sons, Inc.の記事によると、魚鱗癬、天疱瘡、皮膚炎、その他の皮膚疾患が世界人口の3分の1近くに影響を及ぼしていると主張しています。このような状況から、顧客は自分たちの特定の表皮の問題に対する解決策を探すようになる。消費者のパーソナルケア製品への関心の高まりと医療費の高騰により、メーカーは最先端の技術を採用し、パーソナライズされた商品とサービスを提供する必要に迫られるでしょう。例えば、2021年8月、スキン、ヘア、ボディケア製品のオーダーメイドのパイオニアであるアメリカのFunction of Beauty社は、特許取得済みの家庭用スキンケアテストと、オーダーメイドの処方とレジメンを徐々に提案するデータ駆動型の製品推奨システムで、パーソナライズスキンケア事業を手がけるAtralaという会社を買収しました。さらに、主要な市場関係者による研究開発とイニシアチブの高まりは、予測期間2022年から2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、パーソナライズド・スキンケア製品のコストが高いことが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

パーソナライズド・スキンケア製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。ヨーロッパは、ブランド製品の優位性と、この地域の疾患有病率の増加により、収益面で市場を支配しています。ここでいう「小売」とは、消費者に商品を販売することを指します。例えば、Forea Surveyでは、ヨーロッパでは2020年にモイスチャライザーやクレンジングなどのスキンケアアイテムの売上がそれぞれ20%、10%増加すると予測しています。有効成分が製品の効能を向上させ、健康な肌の維持をサポートすることから、カスタマイズされたスキンケア製品への需要が将来的に高まると考えられます。これに伴い、2023年から2029年にかけて、アジア太平洋地域で最も早いCAGRが予想されています。インド、オーストラリア、日本、中国、韓国、その他のASEANの新興市場において、製品の発売数が増加し、皮膚の健康、皮膚の状態、紫外線の有害な影響に関する懸念が高まっていることから、スキンケアおよび化粧品の使用が増加しており、アジア太平洋地域のパーソナル化スキンケア製品市場にプラスの影響を与えると考えられています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
エスティローダー・カンパニーズ(The Estée Lauder Companies Inc.
アムウェイ社
Coty Inc.
オーガスト・スキンケア
プロヴァン
美容の機能
ロレアル・グループ
キュロロジー
イッツ ザ バフ
ピュアカルチャー ビューティー

最近の市場の動向です:
 ファンクションオブビューティは、2021年8月に個別対応型スキンケア事業のアトーラを買収した。両社にメリットのある強みを獲得するため、この取り組みを開始した。
 ピュアカルチャービューティーというカスタムスキンケア会社は、2022年1月にターゲット店舗とオンラインで商品をデビューさせた。顧客は小売店でテストキットを購入する必要があり、テスト結果がウェブサイトに掲載された後、カスタム製品が顧客に郵送される。
世界のパーソナライズドスキンケア製品市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年~2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント 製品、性別、テスト、タイプ、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
製品別
フェイスケア
ボディケア
性別
男性
女性
検査別
DNA検査
その他
タイプ別
質量
プレミアム
流通チャネル別
オンライン
オフライン


地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Personalized Skin Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Personalized Skin Care Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Personalized Skin Care Products Market, by Gender, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Personalized Skin Care Products Market, by Testing, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Personalized Skin Care Products Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.6. Personalized Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Personalized Skin Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Personalized Skin Care Products Market Dynamics
3.1. Personalized Skin Care Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing prevalence of skin diseases
3.1.1.2. Growing consumer awareness towards personalized skincare
3.1.1.3. Rising disposable income of the consumer
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Personalized Skin Care Products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising research and development
3.1.3.2. Growing initiatives by the key market players
Chapter 4. Global Personalized Skin Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Personalized Skin Care Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Face Care
6.4.2. Body Care
Chapter 7. Global Personalized Skin Care Products Market, by Gender
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Gender, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Gender 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Male
7.4.2. Female
Chapter 8. Global Personalized Skin Care Products Market, by Testing
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Testing, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Testing 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. DNA
8.4.2. Others
Chapter 9. Global Personalized Skin Care Products Market, by Type
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Type, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Mass
9.4.2. Premium
Chapter 10. Global Personalized Skin Care Products Market, by Distribution Channel
10.1. Market Snapshot
10.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
10.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
10.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
10.4.1. Online
10.4.2. Offline
Chapter 11. Global Personalized Skin Care Products Market, Regional Analysis
11.1. Personalized Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot
11.2. North America Personalized Skin Care Products Market
11.2.1. U.S. Personalized Skin Care Products Market
11.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.1.3. Testing breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.1.4. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.1.5. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.2. Canada Personalized Skin Care Products Market
11.3. Europe Personalized Skin Care Products Market Snapshot
11.3.1. U.K. Personalized Skin Care Products Market
11.3.2. Germany Personalized Skin Care Products Market
11.3.3. France Personalized Skin Care Products Market
11.3.4. Spain Personalized Skin Care Products Market
11.3.5. Italy Personalized Skin Care Products Market
11.3.6. Rest of Europe Personalized Skin Care Products Market
11.4. Asia-Pacific Personalized Skin Care Products Market Snapshot
11.4.1. China Personalized Skin Care Products Market
11.4.2. India Personalized Skin Care Products Market
11.4.3. Japan Personalized Skin Care Products Market
11.4.4. Australia Personalized Skin Care Products Market
11.4.5. South Korea Personalized Skin Care Products Market
11.4.6. Rest of Asia Pacific Personalized Skin Care Products Market
11.5. Latin America Personalized Skin Care Products Market Snapshot
11.5.1. Brazil Personalized Skin Care Products Market
11.5.2. Mexico Personalized Skin Care Products Market
11.6. Rest of The World Personalized Skin Care Products Market

Chapter 12. Competitive Intelligence
12.1. Top Market Strategies
12.2. Company Profiles
12.2.1. The Estée Lauder Companies Inc.
12.2.1.1. Key Information
12.2.1.2. Overview
12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
12.2.1.4. Product Summary
12.2.1.5. Recent Developments
12.2.2. Amway Corp
12.2.3. Coty Inc.
12.2.4. AUGUST SKINCARE
12.2.5. PROVEN
12.2.6. Function of Beauty
12.2.7. L’Oréal Groupe
12.2.8. Curology
12.2.9. It’s The Buff
12.2.10. Pure Culture Beauty
Chapter 13. Research Process
13.1. Research Process
13.1.1. Data Mining
13.1.2. Analysis
13.1.3. Market Estimation
13.1.4. Validation
13.1.5. Publishing
13.2. Research Attributes
13.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Personalized Skin Care Products Market is valued at approximately USD 24.26 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.00% over the forecast period 2022-2029. Patients who use customized skincare products are assured that they don't contain any chemicals that can irritate their skin or cause breakouts. Formulas are created with the patient's top worries in mind, whether they be avoiding breakouts, reducing wrinkles, or enhancing skin tone. The major driving factor for the market is rising prevalence of skin diseases, rising consumer awareness towards personalized skin care and rising disposable income of the consumer.

A John Wiley & Sons, Inc. piece from February 2021 claims that ichthyosis, pemphigus, dermatitis, and other skin conditions affect close to one-third of the world's population. Customers are motivated by this situation to look for fixes for their particular epidermis issues. Manufacturers will be compelled to employ cutting-edge technology and offer personalized goods and services as a result of consumers' increasing interest in personal care products and the rising cost of healthcare. For example, in August 2021, the American company Function of Beauty, a pioneer in bespoke skin, hair, and body care products, acquired a company named Atolla, which deals in personalized skincare business with a patented at-home skincare test and a data-driven product recommendation system that gradually suggests bespoke formulations and regimens. Moreover, rising research and development and growing initiatives by the key market players is creating a lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029. However, the high cost of Personalized Skin Care Products stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Personalized Skin Care Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and the region's increasing disease prevalence. The use of the word retail in this context refers to the sale of goods to consumers. For instance, the Forea Survey predicts that in Europe, sales of skincare items such as moisturizers and cleansers will rise by 20% and 10%, respectively, in 2020. Future demand for customized skin care products will increase as a result of the active ingredients' ability to improve the product's efficacy and support the maintenance of healthy skin. Along with this, fastest CAGR is anticipated in Asia Pacific between 2023 and 2029. The increasing use of skincare and cosmetic products in the emerging markets of India, Australia, Japan, China, South Korea, and other ASEAN owing to the rising number of product launches and growing concerns concerning skin health, skin conditions and the harmful effects of UV rays are likely to influence the Asia Pacific personalized skin care products market positively.

Major market player included in this report are:
The Estée Lauder Companies Inc.
Amway Corp
Coty Inc.
AUGUST SKINCARE
PROVEN
Function of Beauty
L’Oréal Groupe
Curology
It’s The Buff
Pure Culture Beauty

Recent Developments in the Market:
 Function of Beauty purchased the individualized skincare business Atolla in August 2021. The business started this initiative to acquire strengths that would benefit both companies.
 A custom skincare company called Pure Culture Beauty debuted its goods in Target locations and online in January 2022. Customers must buy the test kit from retailers, and after the test results are posted on the website, custom products will be mailed out to the customer.
Global Personalized Skin Care Products Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product, Gender, Testing, Type, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Face Care
Body Care
By Gender:
Male
Female
By Testing:
DNA
Others
By Type:
Mass
Premium
By Distribution Channel:
Online
Offline


By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Personalized Skin Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Personalized Skin Care Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Personalized Skin Care Products Market, by Gender, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Personalized Skin Care Products Market, by Testing, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Personalized Skin Care Products Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.6. Personalized Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Personalized Skin Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Personalized Skin Care Products Market Dynamics
3.1. Personalized Skin Care Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing prevalence of skin diseases
3.1.1.2. Growing consumer awareness towards personalized skincare
3.1.1.3. Rising disposable income of the consumer
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Personalized Skin Care Products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising research and development
3.1.3.2. Growing initiatives by the key market players
Chapter 4. Global Personalized Skin Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Personalized Skin Care Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Face Care
6.4.2. Body Care
Chapter 7. Global Personalized Skin Care Products Market, by Gender
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Gender, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Gender 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Male
7.4.2. Female
Chapter 8. Global Personalized Skin Care Products Market, by Testing
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Testing, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Testing 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. DNA
8.4.2. Others
Chapter 9. Global Personalized Skin Care Products Market, by Type
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Type, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Mass
9.4.2. Premium
Chapter 10. Global Personalized Skin Care Products Market, by Distribution Channel
10.1. Market Snapshot
10.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
10.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
10.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
10.4.1. Online
10.4.2. Offline
Chapter 11. Global Personalized Skin Care Products Market, Regional Analysis
11.1. Personalized Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot
11.2. North America Personalized Skin Care Products Market
11.2.1. U.S. Personalized Skin Care Products Market
11.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.1.3. Testing breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.1.4. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.1.5. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
11.2.2. Canada Personalized Skin Care Products Market
11.3. Europe Personalized Skin Care Products Market Snapshot
11.3.1. U.K. Personalized Skin Care Products Market
11.3.2. Germany Personalized Skin Care Products Market
11.3.3. France Personalized Skin Care Products Market
11.3.4. Spain Personalized Skin Care Products Market
11.3.5. Italy Personalized Skin Care Products Market
11.3.6. Rest of Europe Personalized Skin Care Products Market
11.4. Asia-Pacific Personalized Skin Care Products Market Snapshot
11.4.1. China Personalized Skin Care Products Market
11.4.2. India Personalized Skin Care Products Market
11.4.3. Japan Personalized Skin Care Products Market
11.4.4. Australia Personalized Skin Care Products Market
11.4.5. South Korea Personalized Skin Care Products Market
11.4.6. Rest of Asia Pacific Personalized Skin Care Products Market
11.5. Latin America Personalized Skin Care Products Market Snapshot
11.5.1. Brazil Personalized Skin Care Products Market
11.5.2. Mexico Personalized Skin Care Products Market
11.6. Rest of The World Personalized Skin Care Products Market

Chapter 12. Competitive Intelligence
12.1. Top Market Strategies
12.2. Company Profiles
12.2.1. The Estée Lauder Companies Inc.
12.2.1.1. Key Information
12.2.1.2. Overview
12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
12.2.1.4. Product Summary
12.2.1.5. Recent Developments
12.2.2. Amway Corp
12.2.3. Coty Inc.
12.2.4. AUGUST SKINCARE
12.2.5. PROVEN
12.2.6. Function of Beauty
12.2.7. L’Oréal Groupe
12.2.8. Curology
12.2.9. It’s The Buff
12.2.10. Pure Culture Beauty
Chapter 13. Research Process
13.1. Research Process
13.1.1. Data Mining
13.1.2. Analysis
13.1.3. Market Estimation
13.1.4. Validation
13.1.5. Publishing
13.2. Research Attributes
13.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る