パーソナライズドスキンケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別(フェイスケア、ボディケア)、性別(男性、女性)、検査別(DNA、その他)、タイプ別(マス、プレミアム)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2022-2029年Global Personalized Skin Care Products Market Size study & Forecast, by Product (Face Care, Body Care) by Gender (Male, Female), by Testing (DNA, Others), by Type (Mass, Premium), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2021年に約242億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。カスタマイズされたスキンケア製品を使用... もっと見る
サマリー世界のパーソナライズドスキンケア製品市場は、2021年に約242億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には8.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。カスタマイズされたスキンケア製品を使用する患者は、肌を刺激したり吹き出物を引き起こしたりする化学物質が含まれていないことを保証されます。処方箋は、吹き出物の予防、しわの減少、肌のトーンアップなど、患者の最大の関心事を念頭に置いて作成されます。市場の主な推進要因は、皮膚疾患の有病率の上昇、パーソナルなスキンケアに対する消費者の意識の高まり、消費者の可処分所得の上昇です。2021年2月のJohn Wiley & Sons, Inc.の記事によると、魚鱗癬、天疱瘡、皮膚炎、その他の皮膚疾患が世界人口の3分の1近くに影響を及ぼしていると主張しています。このような状況から、顧客は自分たちの特定の表皮の問題に対する解決策を探すようになる。消費者のパーソナルケア製品への関心の高まりと医療費の高騰により、メーカーは最先端の技術を採用し、パーソナライズされた商品とサービスを提供する必要に迫られるでしょう。例えば、2021年8月、スキン、ヘア、ボディケア製品のオーダーメイドのパイオニアであるアメリカのFunction of Beauty社は、特許取得済みの家庭用スキンケアテストと、オーダーメイドの処方とレジメンを徐々に提案するデータ駆動型の製品推奨システムで、パーソナライズスキンケア事業を手がけるAtralaという会社を買収しました。さらに、主要な市場関係者による研究開発とイニシアチブの高まりは、予測期間2022年から2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、パーソナライズド・スキンケア製品のコストが高いことが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 パーソナライズド・スキンケア製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。ヨーロッパは、ブランド製品の優位性と、この地域の疾患有病率の増加により、収益面で市場を支配しています。ここでいう「小売」とは、消費者に商品を販売することを指します。例えば、Forea Surveyでは、ヨーロッパでは2020年にモイスチャライザーやクレンジングなどのスキンケアアイテムの売上がそれぞれ20%、10%増加すると予測しています。有効成分が製品の効能を向上させ、健康な肌の維持をサポートすることから、カスタマイズされたスキンケア製品への需要が将来的に高まると考えられます。これに伴い、2023年から2029年にかけて、アジア太平洋地域で最も早いCAGRが予想されています。インド、オーストラリア、日本、中国、韓国、その他のASEANの新興市場において、製品の発売数が増加し、皮膚の健康、皮膚の状態、紫外線の有害な影響に関する懸念が高まっていることから、スキンケアおよび化粧品の使用が増加しており、アジア太平洋地域のパーソナル化スキンケア製品市場にプラスの影響を与えると考えられています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: エスティローダー・カンパニーズ(The Estée Lauder Companies Inc. アムウェイ社 Coty Inc. オーガスト・スキンケア プロヴァン 美容の機能 ロレアル・グループ キュロロジー イッツ ザ バフ ピュアカルチャー ビューティー 最近の市場の動向です: ファンクションオブビューティは、2021年8月に個別対応型スキンケア事業のアトーラを買収した。両社にメリットのある強みを獲得するため、この取り組みを開始した。 ピュアカルチャービューティーというカスタムスキンケア会社は、2022年1月にターゲット店舗とオンラインで商品をデビューさせた。顧客は小売店でテストキットを購入する必要があり、テスト結果がウェブサイトに掲載された後、カスタム製品が顧客に郵送される。 世界のパーソナライズドスキンケア製品市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年~2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント 製品、性別、テスト、タイプ、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 フェイスケア ボディケア 性別 男性 女性 検査別 DNA検査 その他 タイプ別 質量 プレミアム 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Personalized Skin Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Personalized Skin Care Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Personalized Skin Care Products Market, by Gender, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Personalized Skin Care Products Market, by Testing, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Personalized Skin Care Products Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.6. Personalized Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Personalized Skin Care Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Personalized Skin Care Products Market Dynamics 3.1. Personalized Skin Care Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing prevalence of skin diseases 3.1.1.2. Growing consumer awareness towards personalized skincare 3.1.1.3. Rising disposable income of the consumer 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Personalized Skin Care Products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising research and development 3.1.3.2. Growing initiatives by the key market players Chapter 4. Global Personalized Skin Care Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Personalized Skin Care Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Face Care 6.4.2. Body Care Chapter 7. Global Personalized Skin Care Products Market, by Gender 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Gender, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Gender 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Male 7.4.2. Female Chapter 8. Global Personalized Skin Care Products Market, by Testing 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Testing, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Testing 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. DNA 8.4.2. Others Chapter 9. Global Personalized Skin Care Products Market, by Type 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Type, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Mass 9.4.2. Premium Chapter 10. Global Personalized Skin Care Products Market, by Distribution Channel 10.1. Market Snapshot 10.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 10.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 10.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 10.4.1. Online 10.4.2. Offline Chapter 11. Global Personalized Skin Care Products Market, Regional Analysis 11.1. Personalized Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot 11.2. North America Personalized Skin Care Products Market 11.2.1. U.S. Personalized Skin Care Products Market 11.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.3. Testing breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.4. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.5. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.2. Canada Personalized Skin Care Products Market 11.3. Europe Personalized Skin Care Products Market Snapshot 11.3.1. U.K. Personalized Skin Care Products Market 11.3.2. Germany Personalized Skin Care Products Market 11.3.3. France Personalized Skin Care Products Market 11.3.4. Spain Personalized Skin Care Products Market 11.3.5. Italy Personalized Skin Care Products Market 11.3.6. Rest of Europe Personalized Skin Care Products Market 11.4. Asia-Pacific Personalized Skin Care Products Market Snapshot 11.4.1. China Personalized Skin Care Products Market 11.4.2. India Personalized Skin Care Products Market 11.4.3. Japan Personalized Skin Care Products Market 11.4.4. Australia Personalized Skin Care Products Market 11.4.5. South Korea Personalized Skin Care Products Market 11.4.6. Rest of Asia Pacific Personalized Skin Care Products Market 11.5. Latin America Personalized Skin Care Products Market Snapshot 11.5.1. Brazil Personalized Skin Care Products Market 11.5.2. Mexico Personalized Skin Care Products Market 11.6. Rest of The World Personalized Skin Care Products Market Chapter 12. Competitive Intelligence 12.1. Top Market Strategies 12.2. Company Profiles 12.2.1. The Estée Lauder Companies Inc. 12.2.1.1. Key Information 12.2.1.2. Overview 12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 12.2.1.4. Product Summary 12.2.1.5. Recent Developments 12.2.2. Amway Corp 12.2.3. Coty Inc. 12.2.4. AUGUST SKINCARE 12.2.5. PROVEN 12.2.6. Function of Beauty 12.2.7. L’Oréal Groupe 12.2.8. Curology 12.2.9. It’s The Buff 12.2.10. Pure Culture Beauty Chapter 13. Research Process 13.1. Research Process 13.1.1. Data Mining 13.1.2. Analysis 13.1.3. Market Estimation 13.1.4. Validation 13.1.5. Publishing 13.2. Research Attributes 13.3. Research Assumption
SummaryGlobal Personalized Skin Care Products Market is valued at approximately USD 24.26 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.00% over the forecast period 2022-2029. Patients who use customized skincare products are assured that they don't contain any chemicals that can irritate their skin or cause breakouts. Formulas are created with the patient's top worries in mind, whether they be avoiding breakouts, reducing wrinkles, or enhancing skin tone. The major driving factor for the market is rising prevalence of skin diseases, rising consumer awareness towards personalized skin care and rising disposable income of the consumer. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Personalized Skin Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Personalized Skin Care Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Personalized Skin Care Products Market, by Gender, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Personalized Skin Care Products Market, by Testing, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Personalized Skin Care Products Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.6. Personalized Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Personalized Skin Care Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Personalized Skin Care Products Market Dynamics 3.1. Personalized Skin Care Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing prevalence of skin diseases 3.1.1.2. Growing consumer awareness towards personalized skincare 3.1.1.3. Rising disposable income of the consumer 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Personalized Skin Care Products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising research and development 3.1.3.2. Growing initiatives by the key market players Chapter 4. Global Personalized Skin Care Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Personalized Skin Care Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Face Care 6.4.2. Body Care Chapter 7. Global Personalized Skin Care Products Market, by Gender 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Gender, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Gender 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Male 7.4.2. Female Chapter 8. Global Personalized Skin Care Products Market, by Testing 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Testing, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Testing 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. DNA 8.4.2. Others Chapter 9. Global Personalized Skin Care Products Market, by Type 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Type, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Mass 9.4.2. Premium Chapter 10. Global Personalized Skin Care Products Market, by Distribution Channel 10.1. Market Snapshot 10.2. Global Personalized Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 10.3. Global Personalized Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 10.4. Personalized Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis 10.4.1. Online 10.4.2. Offline Chapter 11. Global Personalized Skin Care Products Market, Regional Analysis 11.1. Personalized Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot 11.2. North America Personalized Skin Care Products Market 11.2.1. U.S. Personalized Skin Care Products Market 11.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.3. Testing breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.4. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.1.5. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 11.2.2. Canada Personalized Skin Care Products Market 11.3. Europe Personalized Skin Care Products Market Snapshot 11.3.1. U.K. Personalized Skin Care Products Market 11.3.2. Germany Personalized Skin Care Products Market 11.3.3. France Personalized Skin Care Products Market 11.3.4. Spain Personalized Skin Care Products Market 11.3.5. Italy Personalized Skin Care Products Market 11.3.6. Rest of Europe Personalized Skin Care Products Market 11.4. Asia-Pacific Personalized Skin Care Products Market Snapshot 11.4.1. China Personalized Skin Care Products Market 11.4.2. India Personalized Skin Care Products Market 11.4.3. Japan Personalized Skin Care Products Market 11.4.4. Australia Personalized Skin Care Products Market 11.4.5. South Korea Personalized Skin Care Products Market 11.4.6. Rest of Asia Pacific Personalized Skin Care Products Market 11.5. Latin America Personalized Skin Care Products Market Snapshot 11.5.1. Brazil Personalized Skin Care Products Market 11.5.2. Mexico Personalized Skin Care Products Market 11.6. Rest of The World Personalized Skin Care Products Market Chapter 12. Competitive Intelligence 12.1. Top Market Strategies 12.2. Company Profiles 12.2.1. The Estée Lauder Companies Inc. 12.2.1.1. Key Information 12.2.1.2. Overview 12.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 12.2.1.4. Product Summary 12.2.1.5. Recent Developments 12.2.2. Amway Corp 12.2.3. Coty Inc. 12.2.4. AUGUST SKINCARE 12.2.5. PROVEN 12.2.6. Function of Beauty 12.2.7. L’Oréal Groupe 12.2.8. Curology 12.2.9. It’s The Buff 12.2.10. Pure Culture Beauty Chapter 13. Research Process 13.1. Research Process 13.1.1. Data Mining 13.1.2. Analysis 13.1.3. Market Estimation 13.1.4. Validation 13.1.5. Publishing 13.2. Research Attributes 13.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(skin)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |