世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

月経カップの世界市場規模調査&予測、タイプ別(使い捨て、再利用可能)、素材タイプ別(シリコン、ラテックス、熱可塑性エラストマー)、流通チャネル別(病院薬局、小売薬局&ドラッグストア、オンライン薬局)、地域別分析、2023-2030年


Global Menstrual Cups Market Size Study & Forecast, by Type (Disposable, Reusable), by Material Type (Silicone, Latex, Thermoplastic Elastomer), by Distribution Channel (Hospital Pharmacies, Retail Pharmacies & Drug Stores, Online Pharmacies), and Regional Analysis, 2023-2030

月経カップの世界市場は、2022年に約13億6000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。月経カップは、シリコンなどの素材で作られた再利用可能な釣鐘型... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年1月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

月経カップの世界市場は、2022年に約13億6000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には6.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。月経カップは、シリコンなどの素材で作られた再利用可能な釣鐘型の器具である。月経液を膣内に集め、使い捨てパッドやタンポンに代わる費用対効果が高く環境に優しい代替品を提供する。タンポンや生理用ナプキンといった従来の女性用衛生用品に比べて費用対効果が高いことから、月経カップの実質的な採用が増加している。さらに、月経カップは細菌感染のリスクを減らし、より安全な代替品として認識されている。月経カップの環境に優しい性質は、さらに人気の高まりに寄与し、当面の市場成長を促進する。したがって、女性用衛生製品の利用可能な選択肢に関する意識の高まり、さまざまなカップやサイズの利用可能性の上昇、生理用ナプキンやタンポンよりも月経カップの利点の増加といった要因が市場の成長を牽引している。

加えて、政府のイニシアチブの増加が、世界中で市場の需要に重要な役割を果たしている。女性に不可欠な生理用品へのアクセスを確保するための規制機関による世界的な取り組みを反映して、女性の生理用品に特化した政府資金が大幅に増加している。このため、女性の間で月経カップの採用を奨励する様々なキャンペーンや取り組みが促されている。例えば、タイムズ・オブ・インディア紙が報じたように、カルナータカ州政府は、公立学校のすべての思春期の女子に月経カップを配布することを決定した。さらに、大手企業は、より多くの人々にリーチするため、デジタル・メディア・プラットフォームを活用した啓発キャンペーンを積極的に展開している。例えば、2023年6月、Sirona Hygiene Private Limitedは、月経ケアにおける再利用可能性と持続可能性の重要性について個人を教育することを目的としたReuseKaroSaveKaroキャンペーンを開始した。このキャンペーンは、シロナ月経カップのような環境に優しい代替品を促進するものです。こうした政府や民間のイニシアチブは、女性の意識を高める上で重要な役割を果たしており、推定期間における市場の成長にプラスの影響を与えている。さらに、環境に優しい製品の採用が重視されるようになり、月経の健康と持続可能性に対する意識が高まっているため、予測期間にわたってさまざまな有利な機会がもたらされる。しかし、月経カップの代替品の入手可能性とコスト、文化的抵抗や生理用保護具の限定的な受容レベルが、2023年から2030年の予測期間を通じて市場成長に挑戦している。

月経カップの世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。北米は、効果的な月経管理への注目の高まりと環境に優しい製品への嗜好の高まりにより、2022年の市場を支配した。同市場の拡大は、利用可能な製品の幅が広く、採用率の上昇に寄与していることがさらに後押ししている。さらに、この地域は女性の間で意識が高まっており、こうした月経衛生用品の受け入れと利用が拡大していることも利点となっている。一方、アジア太平洋地域は予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想される。特にCOVID-19の大流行以降、持続可能な製品に対する意識が高まっていることが、同地域全体の市場需要を大きく押し上げている。さらに、インドのような発展途上国でこれらの製品を配布することを目的とした、政府や非営利団体が主導する相当数のイニシアチブが、この地域でのこのような製品の採用をさらに加速させている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Sirona Hygiene Private Limited(インド)
プロクター・アンド・ギャンブル(米国)
ムーンカップ社(英国)
Redcliffe Hygiene Private Limited(インド)
Diva International Inc.(カナダ)
CS Technologies s.r.o.(チェコ共和国)
シルキーカップ(インド)
Me Luna GmbH(ドイツ)
ザ・フレックス・カンパニー(アメリカ)
ルビーカップ(イギリス)

市場における最近の動き:
 2023年1月、HLL Lifecare Limitedはインド市場およびグローバル市場において、女性向けの月経カップの3つの異なるブランドの導入という重要な進展を発表した。新たに発売されたブランドは「Thinkal」、「Velvet」、「Cool Cup」で、月経衛生分野への同社の革新的な貢献を象徴している。
 2022年8月、カップリング財団は南アフリカで月経カップキットを導入するイニシアチブを明らかにした。この試みは、質の高い生理用品へのアクセスが不足している女性や少女たちに、月経衛生のための持続可能で実用的な解決策を提供することを目的としている。
 2021年3月、Essity Aktiebolag社は、拡大する持続可能な製品ポートフォリオに革新的な製品であるLibresse V-cupの導入を発表した。この発売は、月経衛生の領域で環境に優しいソリューションを提供するという同社のコミットメントを反映している。

世界の月経カップ市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象セグメント - タイプ, 素材タイプ, 流通チャネル, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

タイプ別
使い捨て
再利用可能

素材タイプ別
シリコン
ラテックス
熱可塑性エラストマー

流通チャネル別
病院薬局
小売薬局・ドラッグストア
オンライン薬局

地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Menstrual Cups Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Menstrual Cups Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Menstrual Cups Market, by Material Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Menstrual Cups Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Menstrual Cups Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Menstrual Cups Market Dynamics
3.1. Menstrual Cups Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of government initiatives
3.1.1.2. Rising benefits of menstrual cups over sanitary pads and tampons
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of substitutes and cost of menstrual cups
3.1.2.2. Cultural resistance and limited level of acceptance of the sanitary protections
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising emphasis on the adoption of eco-friendly products
3.1.3.2. Growing awareness of menstrual health and sustainability
Chapter 4. Global Menstrual Cups Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Menstrual Cups Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Menstrual Cups Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Menstrual Cups Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Menstrual Cups Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Disposable
5.4.2. Reusable
Chapter 6. Global Menstrual Cups Market, by Material Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Menstrual Cups Market by Material Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Menstrual Cups Market Estimates & Forecasts by Material Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Menstrual Cups Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Silicone
6.4.2. Latex
6.4.3. Thermoplastic Elastomer
Chapter 7. Global Menstrual Cups Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Menstrual Cups Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Menstrual Cups Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Menstrual Cups Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Hospital Pharmacies
7.4.2. Retail Pharmacies & Drug Stores
7.4.3. Online Pharmacies
Chapter 8. Global Menstrual Cups Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Menstrual Cups Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Menstrual Cups Market
8.4.1. U.S. Menstrual Cups Market
8.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Material Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Menstrual Cups Market
8.5. Europe Menstrual Cups Market Snapshot
8.5.1. U.K. Menstrual Cups Market
8.5.2. Germany Menstrual Cups Market
8.5.3. France Menstrual Cups Market
8.5.4. Spain Menstrual Cups Market
8.5.5. Italy Menstrual Cups Market
8.5.6. Rest of Europe Menstrual Cups Market
8.6. Asia-Pacific Menstrual Cups Market Snapshot
8.6.1. China Menstrual Cups Market
8.6.2. India Menstrual Cups Market
8.6.3. Japan Menstrual Cups Market
8.6.4. Australia Menstrual Cups Market
8.6.5. South Korea Menstrual Cups Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Menstrual Cups Market
8.7. Latin America Menstrual Cups Market Snapshot
8.7.1. Brazil Menstrual Cups Market
8.7.2. Mexico Menstrual Cups Market
8.8. Middle East & Africa Menstrual Cups Market
8.8.1. Saudi Arabia Menstrual Cups Market
8.8.2. South Africa Menstrual Cups Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Menstrual Cups Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Sirona Hygiene Private Limited (India)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Procter & Gamble (U.S.)
9.3.3. Mooncup Ltd (U.K.)
9.3.4. Redcliffe Hygiene Private Limited (India)
9.3.5. Diva International Inc. (Canada)
9.3.6. CS Technologies s.r.o. (Czech Republic)
9.3.7. Silky Cup (India)
9.3.8. Me Luna GmbH (Germany)
9.3.9. The Flex Company (U.S.)
9.3.10. Ruby Cup (U.K.)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Menstrual Cups Market is valued at approximately USD 1.36 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.1% during the forecast period 2023-2030. Menstrual cups are reusable, bell-shaped devices made from materials such as silicone. They collect menstrual fluid in the vagina, offering a cost-effective and eco-friendly alternative to disposable pads and tampons. There is an increase in substantial adoption of menstrual cups attributed to their cost-effectiveness compared to traditional feminine hygiene products such as tampons and sanitary pads. Additionally, these cups are perceived as a safer alternative, reducing the risk of bacterial infection. The environmentally friendly nature of menstrual cups further contributes to their growing popularity, fostering market growth in the foreseeable future. Accordingly, the market growth is being driven by the factors such as growing awareness about the available options in feminine hygiene products, rising availability of different cups and sizes, and increasing benefits of menstrual cups over sanitary pads and tampons.

In addition, the increasing number of government initiatives is playing a significant role in the market demand across the globe. There has been a significant increase in government funding dedicated to female menstruation products, reflecting a global effort by regulatory bodies to ensure women's access to essential feminine hygiene items. This has prompted various campaigns and initiatives encouraging the adoption of menstrual cups among women. For instance, the Karnataka state government, as reported by the Times of India, decided to distribute menstrual cups to all adolescent girls in government schools. Additionally, major companies are actively launching awareness campaigns, utilizing digital media platforms to reach a wider audience. For instance, in June 2023, Sirona Hygiene Private Limited initiated the ReuseKaroSaveKaro campaign, aiming to educate individuals about the importance of reusability and sustainability in menstrual care. The campaign promotes eco-friendly alternatives such as the Sirona Menstrual Cup. These government and private initiatives play a crucial role in raising awareness among women, positively impacting the market's growth over the estimated period. Moreover, the rising emphasis on the adoption of eco-friendly products, as well as growing awareness of menstrual health and sustainability present various lucrative opportunities over the forecast years. However, the availability of substitutes and cost of menstrual cups, along with cultural resistance and limited level of acceptance of sanitary protections are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Menstrual Cups Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the rising focus on effective menstruation management and a rising preference for eco-friendly products. The market's expansion is further propelled by the wide range of available products, contributing to an increased adoption rate. Additionally, the region benefits from growing awareness among women, fostering a growing acceptance and utilization of these menstrual hygiene products. Whereas, Asia Pacific is expected to grow at the highest CAGR over the forecast years. The increased awareness of sustainable products, particularly following the COVID-19 pandemic is significantly propelling the market demand across the region. Moreover, the substantial number of initiatives spearheaded by government and non-profit organizations, aimed at distributing these products in developing nations such as India, further accelerates the adoption of such products in the region.

Major market players included in this report are:
Sirona Hygiene Private Limited (India)
Procter & Gamble (U.S.)
Mooncup Ltd (U.K.)
Redcliffe Hygiene Private Limited (India)
Diva International Inc. (Canada)
CS Technologies s.r.o. (Czech Republic)
Silky Cup (India)
Me Luna GmbH (Germany)
The Flex Company (U.S.)
Ruby Cup (U.K.)

Recent Developments in the Market:
 In January 2023, HLL Lifecare Limited unveiled a significant development with the introduction of three distinct brands of menstrual cups tailored for women in both the Indian market and globally. The newly launched brands, namely "Thinkal," "Velvet," and "Cool Cup," represent the company's innovative contributions to the menstrual hygiene sector.
 In August 2022, The Coupling Foundation revealed an initiative by introducing menstrual cup kits in South Africa. This endeavor aims to provide women and girls lacking access to quality sanitary products with a sustainable and practical solution for menstrual hygiene.
 In March 2021, Essity Aktiebolag unveiled the introduction of the Libresse V-cup, an innovative addition to its expanding portfolio of sustainable products. This launch reflects the company's commitment to providing environmentally friendly solutions in the realm of menstrual hygiene.

Global Menstrual Cups Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Type, Material Type, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Disposable
Reusable

By Material Type:
Silicone
Latex
Thermoplastic Elastomer

By Distribution Channel:
Hospital Pharmacies
Retail Pharmacies & Drug Stores
Online Pharmacies

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Menstrual Cups Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Menstrual Cups Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Menstrual Cups Market, by Material Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Menstrual Cups Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Menstrual Cups Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Menstrual Cups Market Dynamics
3.1. Menstrual Cups Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing number of government initiatives
3.1.1.2. Rising benefits of menstrual cups over sanitary pads and tampons
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of substitutes and cost of menstrual cups
3.1.2.2. Cultural resistance and limited level of acceptance of the sanitary protections
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising emphasis on the adoption of eco-friendly products
3.1.3.2. Growing awareness of menstrual health and sustainability
Chapter 4. Global Menstrual Cups Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Menstrual Cups Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Menstrual Cups Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Menstrual Cups Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Menstrual Cups Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Disposable
5.4.2. Reusable
Chapter 6. Global Menstrual Cups Market, by Material Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Menstrual Cups Market by Material Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Menstrual Cups Market Estimates & Forecasts by Material Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Menstrual Cups Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Silicone
6.4.2. Latex
6.4.3. Thermoplastic Elastomer
Chapter 7. Global Menstrual Cups Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Menstrual Cups Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Menstrual Cups Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Menstrual Cups Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Hospital Pharmacies
7.4.2. Retail Pharmacies & Drug Stores
7.4.3. Online Pharmacies
Chapter 8. Global Menstrual Cups Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Menstrual Cups Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Menstrual Cups Market
8.4.1. U.S. Menstrual Cups Market
8.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Material Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Menstrual Cups Market
8.5. Europe Menstrual Cups Market Snapshot
8.5.1. U.K. Menstrual Cups Market
8.5.2. Germany Menstrual Cups Market
8.5.3. France Menstrual Cups Market
8.5.4. Spain Menstrual Cups Market
8.5.5. Italy Menstrual Cups Market
8.5.6. Rest of Europe Menstrual Cups Market
8.6. Asia-Pacific Menstrual Cups Market Snapshot
8.6.1. China Menstrual Cups Market
8.6.2. India Menstrual Cups Market
8.6.3. Japan Menstrual Cups Market
8.6.4. Australia Menstrual Cups Market
8.6.5. South Korea Menstrual Cups Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Menstrual Cups Market
8.7. Latin America Menstrual Cups Market Snapshot
8.7.1. Brazil Menstrual Cups Market
8.7.2. Mexico Menstrual Cups Market
8.8. Middle East & Africa Menstrual Cups Market
8.8.1. Saudi Arabia Menstrual Cups Market
8.8.2. South Africa Menstrual Cups Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Menstrual Cups Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Sirona Hygiene Private Limited (India)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Procter & Gamble (U.S.)
9.3.3. Mooncup Ltd (U.K.)
9.3.4. Redcliffe Hygiene Private Limited (India)
9.3.5. Diva International Inc. (Canada)
9.3.6. CS Technologies s.r.o. (Czech Republic)
9.3.7. Silky Cup (India)
9.3.8. Me Luna GmbH (Germany)
9.3.9. The Flex Company (U.S.)
9.3.10. Ruby Cup (U.K.)
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る