世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Kビューティ製品の世界市場規模調査&予測、製品別(スキンケア、ヘアケア)、エンドユーザー別(男性、女性)、流通チャネル別(スーパーマーケット、ハイパーマーケット、専門店、オンライン、薬局)、地域別分析、2023-2030年


Global K-beauty Products Market Size study & Forecast, by Product (Skin Care, Hair Care), by End-user (Men, Women), by Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty stores, Online, Pharmacies), and Regional Analysis, 2023-2030

世界のK-ビューティー製品市場は、2022年に約919億9000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.50%以上の成長率で成長すると予測されている。Kビューティ製品市場とは、韓国発の美容・スキンケア製品の世... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のK-ビューティー製品市場は、2022年に約919億9000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には9.50%以上の成長率で成長すると予測されている。Kビューティ製品市場とは、韓国発の美容・スキンケア製品の世界市場を指す。K-ビューティーとは、コリアン・ビューティーの略で、革新的な処方、ユニークな成分、スキンケア・ルーチンの重視により、広く認知され人気を博している。世界のKビューティー製品市場の主な推進要因は、影響力のあるマーケティングの台頭と可処分所得の増加である。さらに、パーソナルケア産業の勃興とeコマース産業の成長は、予測期間2023-2030年にかけて市場に有利な成長機会を生み出している。

韓国統計庁によると、2021年の韓国の化粧品オンライン売上高は96億米ドルで、前年比1.6%減となった。しかし、このわずかな減少にもかかわらず、パーソナルケア市場は依然として発展途上国で成長を遂げると予測されており、予測期間中に市場が繁栄する大きな可能性を提示している。しかし、K-ビューティー製品のコストが高いため、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長が阻害される。

K美容製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカです。アジア太平洋地域は、中国、日本、インドなど、K-ビューティー製品の主要市場として浮上している国を含む、予測期間にわたって支配的である。中国では、特に若い消費者の間でK-ビューティー・スキンケア・ルーチンや製品に対する関心が高まっている。日本はスキンケアとメーキャップ製品の消費者層が厚く、K-beautyブランドはそのユニークな処方で人気を博している。インドでも、自然でホリスティックなスキンケアに対する意識の高まりや嗜好に後押しされ、Kビューティ製品の需要が増加している。Kビューティーのトレンドは、北米、特に米国に大きな影響を与えている。米国の消費者は、その革新的な成分、高度なスキンケア技術、効果的な結果から、K-ビューティ製品に大きな関心を示している。多くのKビューティー・ブランドが、小売業者やオンライン・プラットフォームとの提携を通じて、この地域でのプレゼンスを拡大している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
バニラ
アモーレパシフィック
クリームショップ
テミス・ソリューションズ(クリオ)
カーバーコリア(ユニリーバ)
エイブルC&C
ザ・フェイスショップ
ネイチャーリパブリックネイチャーリパブリック
トリモリLtd.社
LGハウスホールド&ヘルスケア

市場における最近の動き
 2022年7月、スキンケアブランドのSaturday Skinは、インド市場での足跡を強化するためNykaaと提携した。この提携は、Nykaaのウェブサイトとモバイルアプリを通じて、サタデースキンのスキンケア製品を幅広く提供することを目的としている。
 2022年11月、ロレアルは韓国ブランドShihyoとのコラボレーションによる新ライン「C-Beauty」「K-Beauty」「J-Beauty」を発表した。この製品シリーズには、発酵させた米やその他のアジアの革新的な技術で浸透させた24種類のハーブ成分が配合されている。

世界のKビューティ製品市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象セグメント - 製品、エンドユーザー、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
スキンケア
ヘアケア

エンドユーザー別
男性
女性

流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
専門店
オンライン
薬局

地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. K-beauty Products Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. K-beauty Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. K-beauty Products Market, by End-user, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. K-beauty Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global K-beauty Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global K-beauty Products Market Dynamics
3.1. K-beauty Products Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing influential marketing
3.1.1.2. Growing disposable income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of K-beauty Products
3.1.2.2. Risk of counterfeit products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising personal care industry
3.1.3.2. Growing e-commerce industry
Chapter 4. Global K-beauty Products Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global K-beauty Products Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global K-beauty Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global K-beauty Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. K-beauty Products Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Skin Care
5.4.2. Hair Care
Chapter 6. Global K-beauty Products Market, by End-user
6.1. Market Snapshot
6.2. Global K-beauty Products Market by End-user, Performance - Potential Analysis
6.3. Global K-beauty Products Market Estimates & Forecasts by End-user 2020-2030 (USD Billion)
6.4. K-beauty Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
Chapter 7. Global K-beauty Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global K-beauty Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global K-beauty Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. K-beauty Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets and Hypermarkets
7.4.2. Specialty stores
7.4.3. Online
7.4.4. Pharmacies
Chapter 8. Global K-beauty Products Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. K-beauty Products Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America K-beauty Products Market
8.4.1. U.S. K-beauty Products Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada K-beauty Products Market
8.5. Europe K-beauty Products Market Snapshot
8.5.1. U.K. K-beauty Products Market
8.5.2. Germany K-beauty Products Market
8.5.3. France K-beauty Products Market
8.5.4. Spain K-beauty Products Market
8.5.5. Italy K-beauty Products Market
8.5.6. Rest of Europe K-beauty Products Market
8.6. Asia-Pacific K-beauty Products Market Snapshot
8.6.1. China K-beauty Products Market
8.6.2. India K-beauty Products Market
8.6.3. Japan K-beauty Products Market
8.6.4. Australia K-beauty Products Market
8.6.5. South Korea K-beauty Products Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific K-beauty Products Market
8.7. Latin America K-beauty Products Market Snapshot
8.7.1. Brazil K-beauty Products Market
8.7.2. Mexico K-beauty Products Market
8.8. Middle East & Africa K-beauty Products Market
8.8.1. Saudi Arabia K-beauty Products Market
8.8.2. South Africa K-beauty Products Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa K-beauty Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Banilla Co
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Amorepacific
9.3.3. The Crème Shop
9.3.4. Themis Solutions Inc. (Clio)
9.3.5. CARVER KOREA CO. (Unilever)
9.3.6. Able C&C
9.3.7. The Face Shop, Inc.
9.3.8. Nature Republic Co. Ltd
9.3.9. TolyMoly Co. Ltd
9.3.10. LG Household & Health Care Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global K-beauty Products Market is valued approximately at USD 91.99 billion in 2022 and is anticipated to grow with a growth rate of more than 9.50% over the forecast period 2023-2030. The K-beauty products market refers to the global market for beauty and skincare products that originate from South Korea. K-beauty, short for Korean beauty, has gained widespread recognition and popularity due to its innovative formulations, unique ingredients, and emphasis on skincare routines. The major driving factors for the Global K-beauty Products Market are rising influential marketing and growing disposable income. Moreover, rising personal care industry and growing e-commerce industry is creating lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2023-2030.

According to the Korean National Statistical Office, the online sales of cosmetics in South Korea totaled USD 9.6 billion in 2021, reflecting a 1.6 percent decrease compared to the previous year. However, despite this slight decline, the personal care market is still projected to experience growth in developing nations, presenting significant potential for the market to flourish in the forecast period. However, the high cost of K-beauty Products stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global K-beauty Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. The Asia-Pacific region is dominating over the forecast period, including countries such as China, Japan, and India which have emerged as a key market for K-beauty products. In China, there is a growing interest in K-beauty skincare routines and products, particularly among younger consumers. Japan has a strong consumer base for skincare and makeup products, and K-beauty brands have gained popularity for their unique formulations. India has also seen an increase in demand for K-beauty products, driven by rising awareness and a preference for natural and holistic skincare. The K-beauty trend has made a significant impact in North America, particularly in the United States. American consumers have shown great interest in K-beauty products due to their innovative ingredients, advanced skincare technologies, and effective results. Many K-beauty brands have expanded their presence in the region through partnerships with retailers and online platforms.

Major market player included in this report are:
BANILLA CO
AMOREPACIFIC
The Crème Shop
Themis Solutions Inc. (Clio)
CARVER KOREA CO. (Unilever)
Able C&C
The Face Shop, Inc.
Nature Republic Co. Ltd
TolyMoly Co. Ltd
LG Household & Health Care Ltd.

Recent Developments in the Market:
 In July 2022, Saturday Skin, a skincare brand, joined forces with Nykaa to strengthen its footprint in the Indian market. The collaboration aimed to provide a wide range of Saturday Skin skincare products through the Nykaa website and mobile app.
 In November 2022, L'Oréal unveiled the introduction of a new line called C-Beauty, K-Beauty, and J-Beauty, created in collaboration with Shihyo, a Korean brand. This product range incorporates 24 herbal ingredients that have been infused with fermented rice and other innovative Asian techniques.

Global K-beauty Products Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, End-user, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Skin Care
Hair Care

By End-user:
Men
Women

By Distribution Channel:
Supermarkets and Hypermarkets
Specialty stores
Online
Pharmacies

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. K-beauty Products Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. K-beauty Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. K-beauty Products Market, by End-user, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. K-beauty Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global K-beauty Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global K-beauty Products Market Dynamics
3.1. K-beauty Products Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing influential marketing
3.1.1.2. Growing disposable income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of K-beauty Products
3.1.2.2. Risk of counterfeit products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising personal care industry
3.1.3.2. Growing e-commerce industry
Chapter 4. Global K-beauty Products Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global K-beauty Products Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global K-beauty Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global K-beauty Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. K-beauty Products Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Skin Care
5.4.2. Hair Care
Chapter 6. Global K-beauty Products Market, by End-user
6.1. Market Snapshot
6.2. Global K-beauty Products Market by End-user, Performance - Potential Analysis
6.3. Global K-beauty Products Market Estimates & Forecasts by End-user 2020-2030 (USD Billion)
6.4. K-beauty Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
Chapter 7. Global K-beauty Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global K-beauty Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global K-beauty Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. K-beauty Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets and Hypermarkets
7.4.2. Specialty stores
7.4.3. Online
7.4.4. Pharmacies
Chapter 8. Global K-beauty Products Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. K-beauty Products Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America K-beauty Products Market
8.4.1. U.S. K-beauty Products Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada K-beauty Products Market
8.5. Europe K-beauty Products Market Snapshot
8.5.1. U.K. K-beauty Products Market
8.5.2. Germany K-beauty Products Market
8.5.3. France K-beauty Products Market
8.5.4. Spain K-beauty Products Market
8.5.5. Italy K-beauty Products Market
8.5.6. Rest of Europe K-beauty Products Market
8.6. Asia-Pacific K-beauty Products Market Snapshot
8.6.1. China K-beauty Products Market
8.6.2. India K-beauty Products Market
8.6.3. Japan K-beauty Products Market
8.6.4. Australia K-beauty Products Market
8.6.5. South Korea K-beauty Products Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific K-beauty Products Market
8.7. Latin America K-beauty Products Market Snapshot
8.7.1. Brazil K-beauty Products Market
8.7.2. Mexico K-beauty Products Market
8.8. Middle East & Africa K-beauty Products Market
8.8.1. Saudi Arabia K-beauty Products Market
8.8.2. South Africa K-beauty Products Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa K-beauty Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Banilla Co
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Amorepacific
9.3.3. The Crème Shop
9.3.4. Themis Solutions Inc. (Clio)
9.3.5. CARVER KOREA CO. (Unilever)
9.3.6. Able C&C
9.3.7. The Face Shop, Inc.
9.3.8. Nature Republic Co. Ltd
9.3.9. TolyMoly Co. Ltd
9.3.10. LG Household & Health Care Ltd.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る