世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

プレミアムコスメの世界市場規模調査&予測、製品別(スキンケア、ヘアケア、メイクアップ、フレグランス、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2023-2030年


Global Premium Cosmetics Market Size study & Forecast, by Product (Skincare, Haircare, Makeup, Fragrance, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のプレミアム化粧品市場は、2022年に約1599億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プレミアム化粧品は、高品質で厳選された原料の使用を優先... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のプレミアム化粧品市場は、2022年に約1599億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プレミアム化粧品は、高品質で厳選された原料の使用を優先している。これらの原料は多くの場合、信頼できるサプライヤーから調達され、効能と安全性を確保するために厳格なテストを受けている。プレミアムブランドはまた、独自の特性や効能で知られる革新的な成分や特殊な成分を取り入れている。プレミアム化粧品市場は、アンチエイジング製品に対する需要の増加や可処分所得の増加などの要因により拡大している。プレミアム化粧品は、一般的に高度な配合を特徴とし、最先端技術を利用している。これらの処方は、性能の向上、長時間の着用、優れたテクスチャー、肌への適合性の向上を目的に開発されることが多い。その重要性は、予測期間2023-2030年の間に徐々に高まっている。

アンチエイジング製品は、先進的な処方、最先端の成分、洗練されたパッケージを提供することで、スキンケアのルーチンに品質、効能、高級感を優先する目の肥えた消費者に対応しており、アンチエイジング製品はプレミアム化粧品の魅力に大きく貢献している。Statistaによると、2021年には世界のアンチエイジング市場は約626億米ドルに達すると予測されている。2022年から2027年にかけて、アンチエイジング産業は約7%の複合年間成長率で増加すると予想されている。さらに、世界のスキンケア市場は2025年までに1,893億米ドルになると推定されている。プレミアム化粧品市場を牽引するもう一つの重要な要因は、可処分所得の増加である。可処分所得によって、個人は必要不可欠なニーズを妥協することなく、予算の一部をプレミアム化粧品の購入に充てることができる。その結果、高級美容製品を使うメリットを享受し、セルフケアや贅沢な体験を優先することができる。また、Statistaによると、2021年のアメリカ人の可処分所得は15兆1300億米ドルである。さらに、オーガニック・ナチュラルカラー化粧品への需要の高まりと、男性からの化粧品需要の増加は、予測期間中、市場に有利な成長機会を生み出すと予想される。しかし、偽造品の存在と高級化粧品の高コストが、2023-2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

プレミアム化粧品の世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。アジア太平洋地域は、中流階級の可処分所得が増加しており、プレミアム化粧品や長持ちする化粧品に対する需要が高いことから、2022年の市場を支配した。北米は、多くの主要な市場プレイヤーの存在感が増していること、男性用グルーミング産業の成長も同地域の男性専用プレミアム化粧品の需要を支えていることから、予測期間中に大きく成長すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
コティ社
エスティローダー・カンパニーズ
ロレアルS.A.
LVMHモエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトンSE
資生堂
シャネル
パルファン・クリスチャン・ディオール
エリザベス・アーデン
花王株式会社
ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
市場における最近の動き
 2022年8月、ステラ・マッカートニーはLVMHビューティ部門と共同で、新スキンケアライン「STELLA by Stella McCartney」を発売した。Stella McCartneyとベンチャーキャピタル事業のCollaborative Fundが共同で2億米ドルのサステナビリティファンドを設立。また、Stella McCartneyの英国旗艦店を含む、英国の複数の店舗やブティックでも販売されている。

世界のプレミアム化粧品市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
スキンケア
ヘアケア
メイクアップ
フレグランス
その他

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Premium Cosmetics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Premium Cosmetics Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Premium Cosmetics Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Premium Cosmetics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Premium Cosmetics Market Dynamics
3.1. Premium Cosmetics Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for anti-aging products
3.1.1.2. Rising disposable income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Presence of counterfeit products
3.1.2.2. High cost of Premium Cosmetics products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising demand for organic and natural colour cosmetics
3.1.3.2. Growing demand for cosmetics from men
Chapter 4. Global Premium Cosmetics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Premium Cosmetics Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Premium Cosmetics Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Premium Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Premium Cosmetics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Skincare
5.4.2. Haircare
5.4.3. Makeup
5.4.4. Fragrance
5.4.5. Others
Chapter 6. Global Premium Cosmetics Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Premium Cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Premium Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Premium Cosmetics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Online
6.4.2. Offline
Chapter 7. Global Premium Cosmetics Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Premium Cosmetics Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Premium Cosmetics Market
7.4.1. U.S. Premium Cosmetics Market
7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Premium Cosmetics Market
7.5. Europe Premium Cosmetics Market Snapshot
7.5.1. U.K. Premium Cosmetics Market
7.5.2. Germany Premium Cosmetics Market
7.5.3. France Premium Cosmetics Market
7.5.4. Spain Premium Cosmetics Market
7.5.5. Italy Premium Cosmetics Market
7.5.6. Rest of Europe Premium Cosmetics Market
7.6. Asia-Pacific Premium Cosmetics Market Snapshot
7.6.1. China Premium Cosmetics Market
7.6.2. India Premium Cosmetics Market
7.6.3. Japan Premium Cosmetics Market
7.6.4. Australia Premium Cosmetics Market
7.6.5. South Korea Premium Cosmetics Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Premium Cosmetics Market
7.7. Latin America Premium Cosmetics Market Snapshot
7.7.1. Brazil Premium Cosmetics Market
7.7.2. Mexico Premium Cosmetics Market
7.8. Middle East & Africa Premium Cosmetics Market
7.8.1. Saudi Arabia Premium Cosmetics Market
7.8.2. South Africa Premium Cosmetics Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Premium Cosmetics Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Coty Inc
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. The Estée Lauder Companies Inc.
8.3.3. L’Oréal S.A.
8.3.4. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE
8.3.5. Shiseido Company, Limited
8.3.6. Chanel S.A.
8.3.7. Parfums Christian Dior
8.3.8. Elizabeth Arden, Inc.
8.3.9. Kao Corporation
8.3.10. The Procter & Gamble Company
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Premium Cosmetics Market is valued at approximately USD 159.92 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.6% over the forecast period 2023-2030. Premium cosmetics prioritize the use of high-quality and carefully selected ingredients. These ingredients are often sourced from reputable suppliers and undergo rigorous testing to ensure efficacy and safety. Premium brands also incorporate innovative or specialized ingredients known for their unique properties or benefits. The Premium Cosmetics market is expanding because of factors such as increasing demand for anti-aging products and rising disposable income. Premium cosmetics typically feature advanced formulations and utilize cutting-edge technologies. These formulations are often developed to provide enhanced performance, long-lasting wear, superior texture, and improved skin compatibility. Its importance has progressively increased during the forecast period 2023-2030.

Anti-aging products cater to discerning consumers who prioritize quality, efficacy, and luxury in their skincare routines by offering advanced formulations, cutting-edge ingredients, and sophisticated packaging, anti-aging products contribute significantly to the allure of premium cosmetics. According to Statista, in 2021, The global anti-aging market was predicted to be worth approximately USD 62.6 billion. Between 2022 and 2027, the anti-aging industry is expected to increase at a compound annual growth rate of approximately 7%. Furthermore, the global skincare market is estimated to be USD 189.3 billion by 2025. Another important factor that drives the Premium Cosmetics market is rising disposable income. Disposable income allows individuals to allocate a portion of their budget towards purchasing premium cosmetics without compromising on their essential needs. As a result, they can enjoy the benefits of using high-end beauty products and prioritize self-care and luxury experiences. In addition, as per Statista, Americans had a total of USD 15.13 trillion in disposable personal income in 2021. Moreover, the rising demand for organic and natural color cosmetics and the growing demand for cosmetics from men are anticipated to create lucrative growth opportunities for the market over the forecast period. However, the presence of counterfeit products and the high cost of premium cosmetics products stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Premium Cosmetics Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific dominated the market in 2022 owing to the rising disposable income of the middle-class population and the high demand for premium cosmetics and long-lasting makeup in the region. North America is expected to grow significantly over the forecast period, owing to the increasing presence of many key market players and growth of the men’s grooming industry is also supporting the demand for premium cosmetics dedicated to men in the region.

Major market player included in this report are:
Coty Inc
The Estée Lauder Companies Inc.
L’Oréal S.A.
LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE
Shiseido Company, Limited
Chanel S.A.
Parfums Christian Dior
Elizabeth Arden, Inc.
Kao Corporation
The Procter & Gamble Company
Recent Developments in the Market:
 In August 2022, Stella McCartney launched STELLA by Stella McCartney, her new skincare line, in collaboration with the LVMH Beauty division. Stella McCartney and Collaborative Fund, a venture capital business, collaborated to create a USD 200 million sustainability funds. It has also been sold in several UK stores and boutiques, including Stella McCartney's UK flagship store.

Global Premium Cosmetics Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product
Skincare
Haircare
Makeup
Fragrance
Others

By Distribution Channel
Online
Offline

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Premium Cosmetics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Premium Cosmetics Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Premium Cosmetics Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Premium Cosmetics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Premium Cosmetics Market Dynamics
3.1. Premium Cosmetics Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing demand for anti-aging products
3.1.1.2. Rising disposable income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Presence of counterfeit products
3.1.2.2. High cost of Premium Cosmetics products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising demand for organic and natural colour cosmetics
3.1.3.2. Growing demand for cosmetics from men
Chapter 4. Global Premium Cosmetics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Premium Cosmetics Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Premium Cosmetics Market by Product, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Premium Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Premium Cosmetics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Skincare
5.4.2. Haircare
5.4.3. Makeup
5.4.4. Fragrance
5.4.5. Others
Chapter 6. Global Premium Cosmetics Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Premium Cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Premium Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Premium Cosmetics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Online
6.4.2. Offline
Chapter 7. Global Premium Cosmetics Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Premium Cosmetics Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Premium Cosmetics Market
7.4.1. U.S. Premium Cosmetics Market
7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Premium Cosmetics Market
7.5. Europe Premium Cosmetics Market Snapshot
7.5.1. U.K. Premium Cosmetics Market
7.5.2. Germany Premium Cosmetics Market
7.5.3. France Premium Cosmetics Market
7.5.4. Spain Premium Cosmetics Market
7.5.5. Italy Premium Cosmetics Market
7.5.6. Rest of Europe Premium Cosmetics Market
7.6. Asia-Pacific Premium Cosmetics Market Snapshot
7.6.1. China Premium Cosmetics Market
7.6.2. India Premium Cosmetics Market
7.6.3. Japan Premium Cosmetics Market
7.6.4. Australia Premium Cosmetics Market
7.6.5. South Korea Premium Cosmetics Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Premium Cosmetics Market
7.7. Latin America Premium Cosmetics Market Snapshot
7.7.1. Brazil Premium Cosmetics Market
7.7.2. Mexico Premium Cosmetics Market
7.8. Middle East & Africa Premium Cosmetics Market
7.8.1. Saudi Arabia Premium Cosmetics Market
7.8.2. South Africa Premium Cosmetics Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Premium Cosmetics Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Coty Inc
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. The Estée Lauder Companies Inc.
8.3.3. L’Oréal S.A.
8.3.4. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE
8.3.5. Shiseido Company, Limited
8.3.6. Chanel S.A.
8.3.7. Parfums Christian Dior
8.3.8. Elizabeth Arden, Inc.
8.3.9. Kao Corporation
8.3.10. The Procter & Gamble Company
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る