プレミアムコスメの世界市場規模調査&予測、製品別(スキンケア、ヘアケア、メイクアップ、フレグランス、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2023-2030年Global Premium Cosmetics Market Size study & Forecast, by Product (Skincare, Haircare, Makeup, Fragrance, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のプレミアム化粧品市場は、2022年に約1599億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プレミアム化粧品は、高品質で厳選された原料の使用を優先... もっと見る
サマリー世界のプレミアム化粧品市場は、2022年に約1599億2000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には7.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プレミアム化粧品は、高品質で厳選された原料の使用を優先している。これらの原料は多くの場合、信頼できるサプライヤーから調達され、効能と安全性を確保するために厳格なテストを受けている。プレミアムブランドはまた、独自の特性や効能で知られる革新的な成分や特殊な成分を取り入れている。プレミアム化粧品市場は、アンチエイジング製品に対する需要の増加や可処分所得の増加などの要因により拡大している。プレミアム化粧品は、一般的に高度な配合を特徴とし、最先端技術を利用している。これらの処方は、性能の向上、長時間の着用、優れたテクスチャー、肌への適合性の向上を目的に開発されることが多い。その重要性は、予測期間2023-2030年の間に徐々に高まっている。アンチエイジング製品は、先進的な処方、最先端の成分、洗練されたパッケージを提供することで、スキンケアのルーチンに品質、効能、高級感を優先する目の肥えた消費者に対応しており、アンチエイジング製品はプレミアム化粧品の魅力に大きく貢献している。Statistaによると、2021年には世界のアンチエイジング市場は約626億米ドルに達すると予測されている。2022年から2027年にかけて、アンチエイジング産業は約7%の複合年間成長率で増加すると予想されている。さらに、世界のスキンケア市場は2025年までに1,893億米ドルになると推定されている。プレミアム化粧品市場を牽引するもう一つの重要な要因は、可処分所得の増加である。可処分所得によって、個人は必要不可欠なニーズを妥協することなく、予算の一部をプレミアム化粧品の購入に充てることができる。その結果、高級美容製品を使うメリットを享受し、セルフケアや贅沢な体験を優先することができる。また、Statistaによると、2021年のアメリカ人の可処分所得は15兆1300億米ドルである。さらに、オーガニック・ナチュラルカラー化粧品への需要の高まりと、男性からの化粧品需要の増加は、予測期間中、市場に有利な成長機会を生み出すと予想される。しかし、偽造品の存在と高級化粧品の高コストが、2023-2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。 プレミアム化粧品の世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。アジア太平洋地域は、中流階級の可処分所得が増加しており、プレミアム化粧品や長持ちする化粧品に対する需要が高いことから、2022年の市場を支配した。北米は、多くの主要な市場プレイヤーの存在感が増していること、男性用グルーミング産業の成長も同地域の男性専用プレミアム化粧品の需要を支えていることから、予測期間中に大きく成長すると予想される。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: コティ社 エスティローダー・カンパニーズ ロレアルS.A. LVMHモエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトンSE 資生堂 シャネル パルファン・クリスチャン・ディオール エリザベス・アーデン 花王株式会社 ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー 市場における最近の動き 2022年8月、ステラ・マッカートニーはLVMHビューティ部門と共同で、新スキンケアライン「STELLA by Stella McCartney」を発売した。Stella McCartneyとベンチャーキャピタル事業のCollaborative Fundが共同で2億米ドルのサステナビリティファンドを設立。また、Stella McCartneyの英国旗艦店を含む、英国の複数の店舗やブティックでも販売されている。 世界のプレミアム化粧品市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント - 製品、流通チャネル、地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 スキンケア ヘアケア メイクアップ フレグランス その他 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北米 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Premium Cosmetics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Premium Cosmetics Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Premium Cosmetics Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Premium Cosmetics Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Premium Cosmetics Market Dynamics 3.1. Premium Cosmetics Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for anti-aging products 3.1.1.2. Rising disposable income 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Presence of counterfeit products 3.1.2.2. High cost of Premium Cosmetics products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for organic and natural colour cosmetics 3.1.3.2. Growing demand for cosmetics from men Chapter 4. Global Premium Cosmetics Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Premium Cosmetics Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Premium Cosmetics Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Premium Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Premium Cosmetics Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Skincare 5.4.2. Haircare 5.4.3. Makeup 5.4.4. Fragrance 5.4.5. Others Chapter 6. Global Premium Cosmetics Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Premium Cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Premium Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Premium Cosmetics Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Online 6.4.2. Offline Chapter 7. Global Premium Cosmetics Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Premium Cosmetics Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Premium Cosmetics Market 7.4.1. U.S. Premium Cosmetics Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Premium Cosmetics Market 7.5. Europe Premium Cosmetics Market Snapshot 7.5.1. U.K. Premium Cosmetics Market 7.5.2. Germany Premium Cosmetics Market 7.5.3. France Premium Cosmetics Market 7.5.4. Spain Premium Cosmetics Market 7.5.5. Italy Premium Cosmetics Market 7.5.6. Rest of Europe Premium Cosmetics Market 7.6. Asia-Pacific Premium Cosmetics Market Snapshot 7.6.1. China Premium Cosmetics Market 7.6.2. India Premium Cosmetics Market 7.6.3. Japan Premium Cosmetics Market 7.6.4. Australia Premium Cosmetics Market 7.6.5. South Korea Premium Cosmetics Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Premium Cosmetics Market 7.7. Latin America Premium Cosmetics Market Snapshot 7.7.1. Brazil Premium Cosmetics Market 7.7.2. Mexico Premium Cosmetics Market 7.8. Middle East & Africa Premium Cosmetics Market 7.8.1. Saudi Arabia Premium Cosmetics Market 7.8.2. South Africa Premium Cosmetics Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Premium Cosmetics Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Coty Inc 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. The Estée Lauder Companies Inc. 8.3.3. L’Oréal S.A. 8.3.4. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE 8.3.5. Shiseido Company, Limited 8.3.6. Chanel S.A. 8.3.7. Parfums Christian Dior 8.3.8. Elizabeth Arden, Inc. 8.3.9. Kao Corporation 8.3.10. The Procter & Gamble Company Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Premium Cosmetics Market is valued at approximately USD 159.92 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.6% over the forecast period 2023-2030. Premium cosmetics prioritize the use of high-quality and carefully selected ingredients. These ingredients are often sourced from reputable suppliers and undergo rigorous testing to ensure efficacy and safety. Premium brands also incorporate innovative or specialized ingredients known for their unique properties or benefits. The Premium Cosmetics market is expanding because of factors such as increasing demand for anti-aging products and rising disposable income. Premium cosmetics typically feature advanced formulations and utilize cutting-edge technologies. These formulations are often developed to provide enhanced performance, long-lasting wear, superior texture, and improved skin compatibility. Its importance has progressively increased during the forecast period 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Premium Cosmetics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Premium Cosmetics Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Premium Cosmetics Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Premium Cosmetics Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Premium Cosmetics Market Dynamics 3.1. Premium Cosmetics Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for anti-aging products 3.1.1.2. Rising disposable income 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Presence of counterfeit products 3.1.2.2. High cost of Premium Cosmetics products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising demand for organic and natural colour cosmetics 3.1.3.2. Growing demand for cosmetics from men Chapter 4. Global Premium Cosmetics Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Premium Cosmetics Market, by Product 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Premium Cosmetics Market by Product, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Premium Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Premium Cosmetics Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Skincare 5.4.2. Haircare 5.4.3. Makeup 5.4.4. Fragrance 5.4.5. Others Chapter 6. Global Premium Cosmetics Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Premium Cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Premium Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Premium Cosmetics Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Online 6.4.2. Offline Chapter 7. Global Premium Cosmetics Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Premium Cosmetics Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Premium Cosmetics Market 7.4.1. U.S. Premium Cosmetics Market 7.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Premium Cosmetics Market 7.5. Europe Premium Cosmetics Market Snapshot 7.5.1. U.K. Premium Cosmetics Market 7.5.2. Germany Premium Cosmetics Market 7.5.3. France Premium Cosmetics Market 7.5.4. Spain Premium Cosmetics Market 7.5.5. Italy Premium Cosmetics Market 7.5.6. Rest of Europe Premium Cosmetics Market 7.6. Asia-Pacific Premium Cosmetics Market Snapshot 7.6.1. China Premium Cosmetics Market 7.6.2. India Premium Cosmetics Market 7.6.3. Japan Premium Cosmetics Market 7.6.4. Australia Premium Cosmetics Market 7.6.5. South Korea Premium Cosmetics Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Premium Cosmetics Market 7.7. Latin America Premium Cosmetics Market Snapshot 7.7.1. Brazil Premium Cosmetics Market 7.7.2. Mexico Premium Cosmetics Market 7.8. Middle East & Africa Premium Cosmetics Market 7.8.1. Saudi Arabia Premium Cosmetics Market 7.8.2. South Africa Premium Cosmetics Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Premium Cosmetics Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. Coty Inc 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. The Estée Lauder Companies Inc. 8.3.3. L’Oréal S.A. 8.3.4. LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE 8.3.5. Shiseido Company, Limited 8.3.6. Chanel S.A. 8.3.7. Parfums Christian Dior 8.3.8. Elizabeth Arden, Inc. 8.3.9. Kao Corporation 8.3.10. The Procter & Gamble Company Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |