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抗疲労化粧品の世界市場規模調査、製品展望別(クリーム、オイル、ローション、美容液、ゲル、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 2021-2027


Global Anti-fatigue cosmetics Market Size study, by Product Outlook (Cream, Oil, Lotion, Serum, Gel, Others) by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 2021-2027

世界の抗疲労化粧品市場は、2020年におよそ0.02億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。抗疲労化粧品は、ストレスや不健康な食生活、さらには顔に影響... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月7日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の抗疲労化粧品市場は、2020年におよそ0.02億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。抗疲労化粧品は、ストレスや不健康な食生活、さらには顔に影響を与える過度の活動などを肌が克服するために使用されます。したがって、正しいスキンケアを活用することが重要です。肌疲労化粧品は、肌のみずみずしさを回復させるのに役立ちます。世界中で高まるストレス、多忙なライフスタイル、不健康な食生活が肌に悪影響を及ぼしているため、疲労回復化粧品の需要を促進しています。また、大手化粧品ブランドによるスキンケア啓発キャンペーンの増加も、抗疲労市場の成長を拡大させる可能性があります。米国皮膚科学会によると、11月に開催されたNational Healthy Skinのようなスキンケア啓発キャンペーンは、消費者の間でスキンケアに対する意識を広めるものです。さらに、グローバル化と都市化は、抗疲労化粧品市場に大きな影響を及ぼしている。抗疲労スキンケア製品のメーカーも、グローバル化とともに市場を進化させるために新しい市場を発見しています。しかし、市場は非常に競争が激しく、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、Eコマース産業が拡大し、化粧品購入に対する消費者の好感度が高まっており、予測期間中の市場成長率を高める可能性があります。

世界の抗疲労化粧品市場の地域分析は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域などの主要な地域について検討されています。北米は、消費者の間で肌疲労の有病率が高まっていることから、市場シェアにおいて世界的に重要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021年から2027年にかけて最も高い成長率/CAGRを示すと予測されています。消費者の意識や購買力の向上などの要因が、アジア太平洋地域の抗疲労化粧品市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
グッドヴァイブス
マカフェイン
TRUE Cosmetics(トゥルー・コスメティックス
プロクター&ギャンブル
ガルニエ
クリニークラボラトリーズLLC
ヴィシー・ラボラトワール
ドット&キー
オルラーヌ
StBotanica.in
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品の展望別
クリーム
オイル
ローション
美容液
ゲル
その他
販売チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査における世界の抗疲労化粧品市場のターゲットオーディエンス:

主要コンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Anti-fatigue cosmetics Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Anti-fatigue cosmetics Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Anti-fatigue cosmetics Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Anti-fatigue cosmetics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Anti-fatigue cosmetics Market Dynamics
3.1. Anti-fatigue cosmetics Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Hectic daily routine
3.1.1.2. Increasing globalization and urbanization
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Large number of manufacturers
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Expansion in e-commerce industry
Chapter 4. Global Anti-fatigue cosmetics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Anti-fatigue cosmetics Market, by Product Outlook
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Anti-fatigue cosmetics Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Anti-fatigue cosmetics Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion)
5.4. Anti-fatigue cosmetics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Cream
5.4.2. Oil
5.4.3. Lotion
5.4.4. Serum
5.4.5. Gel
5.4.6. Others
Chapter 6. Global Anti-fatigue cosmetics Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Anti-fatigue cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Anti-fatigue cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Anti-fatigue cosmetics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Online
6.4.2. Offline
Chapter 7. Global Anti-fatigue cosmetics Market, Regional Analysis
7.1. Anti-fatigue cosmetics Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Anti-fatigue cosmetics Market
7.2.1. U.S. Anti-fatigue cosmetics Market
7.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
7.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
7.2.2. Canada Anti-fatigue cosmetics Market
7.3. Europe Anti-fatigue cosmetics Market Snapshot
7.3.1. U.K. Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.2. Germany Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.3. France Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.4. Spain Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.5. Italy Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.6. Rest of Europe Anti-fatigue cosmetics Market
7.4. Asia-Pacific Anti-fatigue cosmetics Market Snapshot
7.4.1. China Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.2. India Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.3. Japan Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.4. Australia Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.5. South Korea Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Anti-fatigue cosmetics Market
7.5. Latin America Anti-fatigue cosmetics Market Snapshot
7.5.1. Brazil Anti-fatigue cosmetics Market
7.5.2. Mexico Anti-fatigue cosmetics Market
7.6. Rest of The World Anti-Fatigue cosmetics Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Good Vibes
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. Mcaffeine
8.2.3. TRUE Cosmetics
8.2.4. PROCTER & GAMBLE
8.2.5. Garnier
8.2.6. Clinique Laboratories, LLC.
8.2.7. Vichy Laboratoires
8.2.8. Dot & Key
8.2.9. Orlane
8.2.10. StBotanica.in
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Anti-fatigue cosmetics Market is valued approximately USD 0.02 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.5 % over the forecast period 2021-2027. Anti-fatigue cosmetics products are used to let the skin overcome stress, unhealthy diets, and even an excess of activity that affect the face. Hence, utilizing the right skincare is important. Skin fatigue products helps in restoring freshness in the skin. Growing stress, hectic lifestyle, and unhealthy diet around the world have been having a negative impact on their skin, thereby driving the demand for anti-fatigue cosmetics. Also, increasing number of skincare awareness campaigns by leading cosmetics brand is also likely to expand the growth of anti-fatigue market. According to American Academy of Dermatology Association, skin awareness campaigns like National Healthy Skin was held on November which spreaders skincare awareness among the consumers. Furthermore, globalization and urbanization are having a huge impact on the market of anti-fatigue cosmetics. Even the manufacturers of anti-fatigue skincare product have also been discovering new markets to evolve the market with globalization However, the market is very competitive which impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Also, the e-commerce industry is expanding and increasing consumer fondness towards purchasing cosmetics and it is likely to increase the market growth during the forecast period.

The regional analysis of global Anti-fatigue cosmetics market is considered for the key regions such as Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the significant region across the world in terms of market share owing to the growing prevalence of skin fatigue among consumers. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate / CAGR over the forecast period 2021-2027. Factors such as rising consumer awareness and purchasing power would create lucrative growth prospects for the Anti-fatigue cosmetics market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
Good Vibes
Mcaffeine
TRUE Cosmetics
PROCTER & GAMBLE
Garnier
Clinique Laboratories, LLC.
Vichy Laboratoires
Dot & Key
Orlane
StBotanica.in
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Outlook:
Cream
Oil
Lotion
Serum
Gel
Others
By Distribution Channel:
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Anti-fatigue cosmetics Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Anti-fatigue cosmetics Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Anti-fatigue cosmetics Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Anti-fatigue cosmetics Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Anti-fatigue cosmetics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Anti-fatigue cosmetics Market Dynamics
3.1. Anti-fatigue cosmetics Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Hectic daily routine
3.1.1.2. Increasing globalization and urbanization
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Large number of manufacturers
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Expansion in e-commerce industry
Chapter 4. Global Anti-fatigue cosmetics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Anti-fatigue cosmetics Market, by Product Outlook
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Anti-fatigue cosmetics Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Anti-fatigue cosmetics Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion)
5.4. Anti-fatigue cosmetics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Cream
5.4.2. Oil
5.4.3. Lotion
5.4.4. Serum
5.4.5. Gel
5.4.6. Others
Chapter 6. Global Anti-fatigue cosmetics Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Anti-fatigue cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Anti-fatigue cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Anti-fatigue cosmetics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Online
6.4.2. Offline
Chapter 7. Global Anti-fatigue cosmetics Market, Regional Analysis
7.1. Anti-fatigue cosmetics Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Anti-fatigue cosmetics Market
7.2.1. U.S. Anti-fatigue cosmetics Market
7.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
7.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
7.2.2. Canada Anti-fatigue cosmetics Market
7.3. Europe Anti-fatigue cosmetics Market Snapshot
7.3.1. U.K. Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.2. Germany Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.3. France Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.4. Spain Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.5. Italy Anti-fatigue cosmetics Market
7.3.6. Rest of Europe Anti-fatigue cosmetics Market
7.4. Asia-Pacific Anti-fatigue cosmetics Market Snapshot
7.4.1. China Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.2. India Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.3. Japan Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.4. Australia Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.5. South Korea Anti-fatigue cosmetics Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Anti-fatigue cosmetics Market
7.5. Latin America Anti-fatigue cosmetics Market Snapshot
7.5.1. Brazil Anti-fatigue cosmetics Market
7.5.2. Mexico Anti-fatigue cosmetics Market
7.6. Rest of The World Anti-Fatigue cosmetics Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Good Vibes
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. Mcaffeine
8.2.3. TRUE Cosmetics
8.2.4. PROCTER & GAMBLE
8.2.5. Garnier
8.2.6. Clinique Laboratories, LLC.
8.2.7. Vichy Laboratoires
8.2.8. Dot & Key
8.2.9. Orlane
8.2.10. StBotanica.in
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

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