アンチアクネクレンザーの世界市場規模調査&予測、タイプ別(マスク、クリーム&ローション、クレンザー&トナー)性別(女性、男性)産業分野別(グルーミング&コスメ、スキンケア、化学&医薬品、フェイスプロダクト&美容治療)および地域分析、2022-2029年Global Anti-Acne Cleanser Market Size study & Forecast, by Type (Mask, Creams & Lotions, Cleanser & Toner) Gender (Women, Men) Industry Vertical (Grooming & Cosmetics, Skincare, Chemical & Pharmaceutical, Face Products & Beauty Treatment) and Regional Analysis, 2022-2029 アンチアクネクレンザーの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アンチアクネクレンザーは、ニキビに効く成分を含む薬用洗... もっと見る
サマリーアンチアクネクレンザーの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アンチアクネクレンザーは、ニキビに効く成分を含む薬用洗顔料で、塗布後の肌の透明感を補助する。日常生活における汚染物質の浸透は、肌の状態に影響を与え、企業の市場ドライバーとして機能する。対象市場は、男性用と女性用の肌タイプに分けられます。皮膚に関する問題の発生率の増加やスキンケア製品への需要の高まりは、市場成長を加速させる主な要因となっています。皮膚に関連する問題の発生率の増加は、世界の抗アクネクレンザー市場に対する強い需要を生み出しています。例えば、米国皮膚科学会によると、2020年現在、米国では、12歳から24歳の個人の約85%がニキビ問題に悩まされています。また、Statistaが実施した大規模な調査によると、インドでは20歳から29歳の約12パーセントがニキビに悩まされているとされています。また、スキンケア製品への支出が増加し、消費者向けのパーソナルケアブランドが台頭していることも、予測期間中に同市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。しかし、アンチアクネクレンザーはコストが高く、また皮膚洗浄剤に関連する副作用があるため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 アンチアクネクレンザーの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、ブランド力のある大手企業の優位性と、同地域の若年層におけるニキビ問題の増加により、売上高で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、老年人口やターゲット人口の増加、消費者直結型パーソナルケアブランドの浸透などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: クリニーク・ラボラトリーズLLC ザ・プロアクティブ・カンパニーLLC ムラードLLC ジョンソン・エンド・ジョンソン コンシューマー インク(ニュートロジーナ) ヴィシー・ラボラトリーズ ラロッシュポゼ ザ・メンソレータムカンパニー DoctorLi ロレアルパリ セフォラUSA Inc. 市場における最近の動向 2021年9月、フランスに拠点を置くロレアルグループのCeraVeは、2つの新製品Acne Control CleanserとAcne Control Gelを発売した。この2つの新製品は、2%のサリチル酸を配合しています。 世界の抗アクネクレンザー市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド レポート対象セグメント タイプ、性別、インダストリーバーティカル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別 マスク クリーム&ローション クレンジング&トナー 男女別 女性 男性 産業分野別 グルーミング&コスメティック スキンケア 化学・医薬 フェイスプロダクト&ビューティートリートメント 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Anti-Acne Cleanser Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Anti-Acne Cleanser Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Anti-Acne Cleanser Market, by Gender, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Anti-Acne Cleanser Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Anti-Acne Cleanser Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Anti-Acne Cleanser Market Dynamics 3.1. Anti-Acne Cleanser Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing incidence of skin related issues 3.1.1.2. Growing demand for skincare products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Anti-Acne Cleanser 3.1.2.2. Side effects associated with skin cleansers. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising spending on skin care products 3.1.3.2. Growing emergence of direct-to-consumer personal care brands Chapter 4. Global Anti-Acne Cleanser Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Mask 6.4.2. Creams & Lotions 6.4.3. Cleanser & Toner Chapter 7. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Gender 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Gender, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Gender 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Women 7.4.2. Men Chapter 8. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Industry Vertical 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Grooming & Cosmetics 8.4.2. Skincare 8.4.3. Chemical & Pharmaceutical 8.4.4. Face Products & Beauty Treatment Chapter 9. Global Anti-Acne Cleanser Market, Regional Analysis 9.1. Anti-Acne Cleanser Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Anti-Acne Cleanser Market 9.2.1. U.S. Anti-Acne Cleanser Market 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Anti-Acne Cleanser Market 9.3. Europe Anti-Acne Cleanser Market Snapshot 9.3.1. U.K. Anti-Acne Cleanser Market 9.3.2. Germany Anti-Acne Cleanser Market 9.3.3. France Anti-Acne Cleanser Market 9.3.4. Spain Anti-Acne Cleanser Market 9.3.5. Italy Anti-Acne Cleanser Market 9.3.6. Rest of Europe Anti-Acne Cleanser Market 9.4. Asia-Pacific Anti-Acne Cleanser Market Snapshot 9.4.1. China Anti-Acne Cleanser Market 9.4.2. India Anti-Acne Cleanser Market 9.4.3. Japan Anti-Acne Cleanser Market 9.4.4. Australia Anti-Acne Cleanser Market 9.4.5. South Korea Anti-Acne Cleanser Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Anti-Acne Cleanser Market 9.5. Latin America Anti-Acne Cleanser Market Snapshot 9.5.1. Brazil Anti-Acne Cleanser Market 9.5.2. Mexico Anti-Acne Cleanser Market 9.5.3. Rest of Latin America Anti-Acne Cleanser Market 9.6. Rest of The World Anti-Acne Cleanser Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Clinique Laboratories LLC 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. The Proactiv Company LLC 10.2.3. Murad LLC 10.2.4. Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutrogena) 10.2.5. Vichy Laboratories 10.2.6. La Roche-Posay 10.2.7. The Mentholatum Company 10.2.8. DoctorLi 10.2.9. L’Oréal Paris 10.2.10. Sephora USA Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Anti-Acne Cleanser Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Anti-acne cleanser is a medicated cleanser that contains acne-fighting ingredients and aids in the clearing of the skin after application. Pollutant penetration in our daily lives affects skin condition and acts as a market driver for businesses. The targeted market is divided into men's and women's skin types. The increasing incidence of skin related issues and growing demand for skincare products are key factors accelerating the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Anti-Acne Cleanser Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Anti-Acne Cleanser Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Anti-Acne Cleanser Market, by Gender, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Anti-Acne Cleanser Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Anti-Acne Cleanser Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Anti-Acne Cleanser Market Dynamics 3.1. Anti-Acne Cleanser Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing incidence of skin related issues 3.1.1.2. Growing demand for skincare products 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Anti-Acne Cleanser 3.1.2.2. Side effects associated with skin cleansers. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising spending on skin care products 3.1.3.2. Growing emergence of direct-to-consumer personal care brands Chapter 4. Global Anti-Acne Cleanser Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Mask 6.4.2. Creams & Lotions 6.4.3. Cleanser & Toner Chapter 7. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Gender 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Gender, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Gender 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Women 7.4.2. Men Chapter 8. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Industry Vertical 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Grooming & Cosmetics 8.4.2. Skincare 8.4.3. Chemical & Pharmaceutical 8.4.4. Face Products & Beauty Treatment Chapter 9. Global Anti-Acne Cleanser Market, Regional Analysis 9.1. Anti-Acne Cleanser Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Anti-Acne Cleanser Market 9.2.1. U.S. Anti-Acne Cleanser Market 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Anti-Acne Cleanser Market 9.3. Europe Anti-Acne Cleanser Market Snapshot 9.3.1. U.K. Anti-Acne Cleanser Market 9.3.2. Germany Anti-Acne Cleanser Market 9.3.3. France Anti-Acne Cleanser Market 9.3.4. Spain Anti-Acne Cleanser Market 9.3.5. Italy Anti-Acne Cleanser Market 9.3.6. Rest of Europe Anti-Acne Cleanser Market 9.4. Asia-Pacific Anti-Acne Cleanser Market Snapshot 9.4.1. China Anti-Acne Cleanser Market 9.4.2. India Anti-Acne Cleanser Market 9.4.3. Japan Anti-Acne Cleanser Market 9.4.4. Australia Anti-Acne Cleanser Market 9.4.5. South Korea Anti-Acne Cleanser Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Anti-Acne Cleanser Market 9.5. Latin America Anti-Acne Cleanser Market Snapshot 9.5.1. Brazil Anti-Acne Cleanser Market 9.5.2. Mexico Anti-Acne Cleanser Market 9.5.3. Rest of Latin America Anti-Acne Cleanser Market 9.6. Rest of The World Anti-Acne Cleanser Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Clinique Laboratories LLC 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. The Proactiv Company LLC 10.2.3. Murad LLC 10.2.4. Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutrogena) 10.2.5. Vichy Laboratories 10.2.6. La Roche-Posay 10.2.7. The Mentholatum Company 10.2.8. DoctorLi 10.2.9. L’Oréal Paris 10.2.10. Sephora USA Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(cleanser)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |