世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アンチアクネクレンザーの世界市場規模調査&予測、タイプ別(マスク、クリーム&ローション、クレンザー&トナー)性別(女性、男性)産業分野別(グルーミング&コスメ、スキンケア、化学&医薬品、フェイスプロダクト&美容治療)および地域分析、2022-2029年


Global Anti-Acne Cleanser Market Size study & Forecast, by Type (Mask, Creams & Lotions, Cleanser & Toner) Gender (Women, Men) Industry Vertical (Grooming & Cosmetics, Skincare, Chemical & Pharmaceutical, Face Products & Beauty Treatment) and Regional Analysis, 2022-2029

アンチアクネクレンザーの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アンチアクネクレンザーは、ニキビに効く成分を含む薬用洗... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月2日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

アンチアクネクレンザーの世界市場は、2021年に約○○億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アンチアクネクレンザーは、ニキビに効く成分を含む薬用洗顔料で、塗布後の肌の透明感を補助する。日常生活における汚染物質の浸透は、肌の状態に影響を与え、企業の市場ドライバーとして機能する。対象市場は、男性用と女性用の肌タイプに分けられます。皮膚に関する問題の発生率の増加やスキンケア製品への需要の高まりは、市場成長を加速させる主な要因となっています。

皮膚に関連する問題の発生率の増加は、世界の抗アクネクレンザー市場に対する強い需要を生み出しています。例えば、米国皮膚科学会によると、2020年現在、米国では、12歳から24歳の個人の約85%がニキビ問題に悩まされています。また、Statistaが実施した大規模な調査によると、インドでは20歳から29歳の約12パーセントがニキビに悩まされているとされています。また、スキンケア製品への支出が増加し、消費者向けのパーソナルケアブランドが台頭していることも、予測期間中に同市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。しかし、アンチアクネクレンザーはコストが高く、また皮膚洗浄剤に関連する副作用があるため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

アンチアクネクレンザーの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、ブランド力のある大手企業の優位性と、同地域の若年層におけるニキビ問題の増加により、売上高で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、老年人口やターゲット人口の増加、消費者直結型パーソナルケアブランドの浸透などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
クリニーク・ラボラトリーズLLC
ザ・プロアクティブ・カンパニーLLC
ムラードLLC
ジョンソン・エンド・ジョンソン コンシューマー インク(ニュートロジーナ)
ヴィシー・ラボラトリーズ
ラロッシュポゼ
ザ・メンソレータムカンパニー
DoctorLi
ロレアルパリ
セフォラUSA Inc.

市場における最近の動向
 2021年9月、フランスに拠点を置くロレアルグループのCeraVeは、2つの新製品Acne Control CleanserとAcne Control Gelを発売した。この2つの新製品は、2%のサリチル酸を配合しています。




世界の抗アクネクレンザー市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
レポート対象セグメント タイプ、性別、インダストリーバーティカル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

タイプ別
マスク
クリーム&ローション
クレンジング&トナー
男女別
女性
男性
産業分野別
グルーミング&コスメティック
スキンケア
化学・医薬
フェイスプロダクト&ビューティートリートメント


地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Anti-Acne Cleanser Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Anti-Acne Cleanser Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Anti-Acne Cleanser Market, by Gender, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Anti-Acne Cleanser Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Anti-Acne Cleanser Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Anti-Acne Cleanser Market Dynamics
3.1. Anti-Acne Cleanser Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing incidence of skin related issues
3.1.1.2. Growing demand for skincare products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Anti-Acne Cleanser
3.1.2.2. Side effects associated with skin cleansers.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising spending on skin care products
3.1.3.2. Growing emergence of direct-to-consumer personal care brands
Chapter 4. Global Anti-Acne Cleanser Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Mask
6.4.2. Creams & Lotions
6.4.3. Cleanser & Toner
Chapter 7. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Gender
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Gender, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Gender 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Women
7.4.2. Men
Chapter 8. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Industry Vertical
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Grooming & Cosmetics
8.4.2. Skincare
8.4.3. Chemical & Pharmaceutical
8.4.4. Face Products & Beauty Treatment
Chapter 9. Global Anti-Acne Cleanser Market, Regional Analysis
9.1. Anti-Acne Cleanser Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Anti-Acne Cleanser Market
9.2.1. U.S. Anti-Acne Cleanser Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Anti-Acne Cleanser Market
9.3. Europe Anti-Acne Cleanser Market Snapshot
9.3.1. U.K. Anti-Acne Cleanser Market
9.3.2. Germany Anti-Acne Cleanser Market
9.3.3. France Anti-Acne Cleanser Market
9.3.4. Spain Anti-Acne Cleanser Market
9.3.5. Italy Anti-Acne Cleanser Market
9.3.6. Rest of Europe Anti-Acne Cleanser Market
9.4. Asia-Pacific Anti-Acne Cleanser Market Snapshot
9.4.1. China Anti-Acne Cleanser Market
9.4.2. India Anti-Acne Cleanser Market
9.4.3. Japan Anti-Acne Cleanser Market
9.4.4. Australia Anti-Acne Cleanser Market
9.4.5. South Korea Anti-Acne Cleanser Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Anti-Acne Cleanser Market
9.5. Latin America Anti-Acne Cleanser Market Snapshot
9.5.1. Brazil Anti-Acne Cleanser Market
9.5.2. Mexico Anti-Acne Cleanser Market
9.5.3. Rest of Latin America Anti-Acne Cleanser Market
9.6. Rest of The World Anti-Acne Cleanser Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Clinique Laboratories LLC
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. The Proactiv Company LLC
10.2.3. Murad LLC
10.2.4. Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutrogena)
10.2.5. Vichy Laboratories
10.2.6. La Roche-Posay
10.2.7. The Mentholatum Company
10.2.8. DoctorLi
10.2.9. L’Oréal Paris
10.2.10. Sephora USA Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Anti-Acne Cleanser Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Anti-acne cleanser is a medicated cleanser that contains acne-fighting ingredients and aids in the clearing of the skin after application. Pollutant penetration in our daily lives affects skin condition and acts as a market driver for businesses. The targeted market is divided into men's and women's skin types. The increasing incidence of skin related issues and growing demand for skincare products are key factors accelerating the market growth.

The increasing incidences of skin related issues is creating strong demand for Global Anti-Acne Cleanser Market. For instance – as per American Academy of Dermatology – as of 2020, in the United States of America - approximately 85 percent of individuals aged between 12 and 24 are affected by acne problem. Additionally, as per a large-scale survey conducted by Statista – in India around 12 percent of individuals aged between 20 to 29 years are affected by acne problems. Also, rising spending on skin care products coupled with growing emergence of direct-to-consumer personal care brands would create lucrative growth prospectus for the market during the forecast period. However, high cost of Anti-Acne Cleanser as well as side effects associated with skin cleansers hinders the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Anti-Acne Cleanser Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of branded leading market players and increasing problem of acne in young population in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with a highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising geriatric and target populations, and increasing penetration of direct-to-consumer personal care brands in the region.

Major market player included in this report are:
Clinique Laboratories LLC
The Proactiv Company LLC
Murad LLC
Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutrogena)
Vichy Laboratories
La Roche-Posay
The Mentholatum Company
DoctorLi
L’Oréal Paris
Sephora USA Inc.

Recent Developments in the Market:
 In September 2021, France based L'Oréal Group’s CeraVe launched two new products Acne Control Cleanser and Acne Control Gel. These two new products are formulated with 2% salicylic acid.




Global Anti-Acne Cleanser Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Type, Gender, Industry Vertical, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type
Mask
Creams & Lotions
Cleanser & Toner
By Gender
Women
Men
By Industry Vertical
Grooming & Cosmetics
Skincare
Chemical & Pharmaceutical
Face Products & Beauty Treatment


By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Anti-Acne Cleanser Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Anti-Acne Cleanser Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Anti-Acne Cleanser Market, by Gender, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Anti-Acne Cleanser Market, by Industry Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Anti-Acne Cleanser Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Anti-Acne Cleanser Market Dynamics
3.1. Anti-Acne Cleanser Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing incidence of skin related issues
3.1.1.2. Growing demand for skincare products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Anti-Acne Cleanser
3.1.2.2. Side effects associated with skin cleansers.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising spending on skin care products
3.1.3.2. Growing emergence of direct-to-consumer personal care brands
Chapter 4. Global Anti-Acne Cleanser Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Mask
6.4.2. Creams & Lotions
6.4.3. Cleanser & Toner
Chapter 7. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Gender
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Gender, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Gender 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Women
7.4.2. Men
Chapter 8. Global Anti-Acne Cleanser Market, by Industry Vertical
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Anti-Acne Cleanser Market by Industry Vertical, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Anti-Acne Cleanser Market Estimates & Forecasts by Industry Vertical 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Anti-Acne Cleanser Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Grooming & Cosmetics
8.4.2. Skincare
8.4.3. Chemical & Pharmaceutical
8.4.4. Face Products & Beauty Treatment
Chapter 9. Global Anti-Acne Cleanser Market, Regional Analysis
9.1. Anti-Acne Cleanser Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Anti-Acne Cleanser Market
9.2.1. U.S. Anti-Acne Cleanser Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Industry Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Anti-Acne Cleanser Market
9.3. Europe Anti-Acne Cleanser Market Snapshot
9.3.1. U.K. Anti-Acne Cleanser Market
9.3.2. Germany Anti-Acne Cleanser Market
9.3.3. France Anti-Acne Cleanser Market
9.3.4. Spain Anti-Acne Cleanser Market
9.3.5. Italy Anti-Acne Cleanser Market
9.3.6. Rest of Europe Anti-Acne Cleanser Market
9.4. Asia-Pacific Anti-Acne Cleanser Market Snapshot
9.4.1. China Anti-Acne Cleanser Market
9.4.2. India Anti-Acne Cleanser Market
9.4.3. Japan Anti-Acne Cleanser Market
9.4.4. Australia Anti-Acne Cleanser Market
9.4.5. South Korea Anti-Acne Cleanser Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Anti-Acne Cleanser Market
9.5. Latin America Anti-Acne Cleanser Market Snapshot
9.5.1. Brazil Anti-Acne Cleanser Market
9.5.2. Mexico Anti-Acne Cleanser Market
9.5.3. Rest of Latin America Anti-Acne Cleanser Market
9.6. Rest of The World Anti-Acne Cleanser Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Clinique Laboratories LLC
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. The Proactiv Company LLC
10.2.3. Murad LLC
10.2.4. Johnson & Johnson Consumer Inc. (Neutrogena)
10.2.5. Vichy Laboratories
10.2.6. La Roche-Posay
10.2.7. The Mentholatum Company
10.2.8. DoctorLi
10.2.9. L’Oréal Paris
10.2.10. Sephora USA Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る