ミネラル化粧品の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別(フェイス化粧品、リップ化粧品、アイ化粧品)、流通チャネル別(小売流通、Eコマース、美容センター&スパ)、地域別分析、2023-2030年Global Mineral Cosmetics Market Size study & Forecast, by Product Type (Face Cosmetics, Lips Cosmetics, Eye Cosmetics), by Distribution Channel (Retail Distribution, E-Commerce, Beauty Centre & Spas) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のミネラル化粧品市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ミネラル化粧品は、主に地球由来の天然ミネラルから作られる化粧品の... もっと見る
サマリー世界のミネラル化粧品市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ミネラル化粧品は、主に地球由来の天然ミネラルから作られる化粧品の一種である。これらの鉱物は通常、細かく粉砕され、ファンデーション、チーク、アイシャドウ、ブロンザーなど様々な化粧品の原料として使用される。ミネラル化粧品は、その軽さと通気性の良さで知られ、敏感肌やニキビ肌の人にも効果が期待できる。ミネラル化粧品市場は、働く女性人口の増加や可処分所得の増加などの要因により拡大している。ミネラル化粧品には、マイカ、二酸化チタン、酸化亜鉛、酸化鉄などのミネラルが含まれていることが多い。これらのミネラルは地球から供給され、皮膚を刺激する合成添加物、香料、防腐剤は含まれていない。2023-2030年の予測期間中、その重要性は徐々に高まっている。ペースの速い現代社会では、働く女性は忙しい生活を送り、美容ルーチンの効率的な解決策を求めている。そのため、軽いテクスチャーのミネラル化粧品は、ブレンドやタッチアップを簡単に行うのに役立っている。Statistaによると、2022年には世界全体で推定33億人の被雇用者がおり、そのうち約13億人が女性である。さらに、2022年には米国で約7,409万人の女性が雇用された。これは、7,175万人の女性が働いていた前年から増加したことになる。ミネラル化粧品市場を牽引するもう一つの重要な要因は、可処分所得の増加である。ミネラル化粧品は、ブランド、品質、特定の製品によって価格が異なる。従来の化粧品に比べ高価なものもあるが、手頃な価格のものもある。ミネラルコスメの入手しやすさは、個人の予算や出費の優先順位に左右される。また、Statistaによると、2021年、購買平価で見た場合、米国はOECD加盟国の中で1人当たりの家計総可処分所得が最も大きかった。一人当たりの可処分所得は55,000米ドルに近く、次いでルクセンブルクが約50,000米ドルである。さらに、費用対効果の高いミネラル化粧品に対する需要の高まりと、身だしなみに対する意識の高まりが、予測期間中に市場に有利な成長機会をもたらすと予想される。しかし、皮膚への副作用や反応、ミネラル化粧品の高コストが、2023-2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。 ミネラル化粧品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカなどである。北米は、化学物質ベースの個人用製品の有害な影響に対する意識の高まりにより、2022年の市場を支配した。さらに、アジア太平洋地域は、中間層人口の増加やインターネット普及率の上昇などの要因により、予測期間中に大きく成長することが期待されている。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り: ロレアルS.A. ミネラリッシマ レブロン 株式会社資生堂 クラリアント・インターナショナル社 エックカート社 メルクKGaA BASF SE ニーリコン・フード・ダイ&ケミカルズ・リミテッド バーツビーズ社 市場における最近の動き 2021年4月、ロレアル・パリの最新美容イノベーションは、ヒアルロン酸1%配合の初のカラー美容液。肌に潤いと栄養を与え、ルミナスミネラルピグメントが肌を明るくカバーする。この美容液は、幅広い肌色を引き立てるようブレンドされた、ニュートラルで輝きのある10色で展開されている。 世界のミネラル化粧品市場レポート範囲: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023-2030 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向 対象セグメント - 製品タイプ、流通チャネル、地域 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 顔用化粧品 リップ化粧品 目元用化粧品 流通チャネル別 小売流通 Eコマース ビューティーセンター&スパ 地域別 北米 アメリカ カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Mineral Cosmetics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Mineral Cosmetics Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Mineral Cosmetics Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Mineral Cosmetics Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Mineral Cosmetics Market Dynamics 3.1. Mineral Cosmetics Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing number of working women populations 3.1.1.2. Rising disposable income 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Side effects or reactions on skin 3.1.2.2. High cost of mineral cosmetics 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing demand for cost effective mineral cosmetics products 3.1.3.2. Rising consciousness about personal appearance Chapter 4. Global Mineral Cosmetics Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Mineral Cosmetics Market, by Product Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Mineral Cosmetics Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Mineral Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Mineral Cosmetics Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Face Cosmetics 5.4.2. Lips Cosmetics 5.4.3. Eye Cosmetics Chapter 6. Global Mineral Cosmetics Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Mineral Cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Mineral Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Mineral Cosmetics Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Retail Distribution 6.4.2. E-Commerce 6.4.3. Beauty Centre & Spas Chapter 7. Global Mineral Cosmetics Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Mineral Cosmetics Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Mineral Cosmetics Market 7.4.1. U.S. Mineral Cosmetics Market 7.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Mineral Cosmetics Market 7.5. Europe Mineral Cosmetics Market Snapshot 7.5.1. U.K. Mineral Cosmetics Market 7.5.2. Germany Mineral Cosmetics Market 7.5.3. France Mineral Cosmetics Market 7.5.4. Spain Mineral Cosmetics Market 7.5.5. Italy Mineral Cosmetics Market 7.5.6. Rest of Europe Mineral Cosmetics Market 7.6. Asia-Pacific Mineral Cosmetics Market Snapshot 7.6.1. China Mineral Cosmetics Market 7.6.2. India Mineral Cosmetics Market 7.6.3. Japan Mineral Cosmetics Market 7.6.4. Australia Mineral Cosmetics Market 7.6.5. South Korea Mineral Cosmetics Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Mineral Cosmetics Market 7.7. Latin America Mineral Cosmetics Market Snapshot 7.7.1. Brazil Mineral Cosmetics Market 7.7.2. Mexico Mineral Cosmetics Market 7.8. Middle East & Africa Mineral Cosmetics Market 7.8.1. Saudi Arabia Mineral Cosmetics Market 7.8.2. South Africa Mineral Cosmetics Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Mineral Cosmetics Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. L'Oréal S.A. 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Mineralissima 8.3.3. Revlon, Inc. 8.3.4. Shiseido Company, Limited 8.3.5. Clariant International Ltd 8.3.6. ECKART GmbH 8.3.7. Merck KGaA 8.3.8. BASF SE 8.3.9. Neelikon Food Dyes & Chemicals Ltd 8.3.10. Burt's Bees, Inc Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Mineral Cosmetics Market is valued at approximately USD xx billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xx% over the forecast period 2023-2030. Mineral cosmetics are a type of makeup that is made primarily from natural minerals derived from the earth. These minerals are typically ground into a fine powder and then used as ingredients in various cosmetic products, such as foundations, blushes, eyeshadows, and bronzers. Mineral cosmetics are known for their lightweight and breathable formulas, as well as their potential benefits for people with sensitive or acne-prone skin. The Mineral Cosmetics market is expanding because of factors such as the increasing number of working women populations and rising disposable income. It often contains minerals such as mica, titanium dioxide, zinc oxide, and iron oxides. These minerals are sourced from the earth and are free from synthetic additives, fragrances, and preservatives that may irritate the skin. Its importance has progressively increased during the forecast period 2023-2030. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Mineral Cosmetics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Mineral Cosmetics Market, by Product Type, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Mineral Cosmetics Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Mineral Cosmetics Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Mineral Cosmetics Market Dynamics 3.1. Mineral Cosmetics Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing number of working women populations 3.1.1.2. Rising disposable income 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Side effects or reactions on skin 3.1.2.2. High cost of mineral cosmetics 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing demand for cost effective mineral cosmetics products 3.1.3.2. Rising consciousness about personal appearance Chapter 4. Global Mineral Cosmetics Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Mineral Cosmetics Market, by Product Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Mineral Cosmetics Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Mineral Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Product Type 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Mineral Cosmetics Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Face Cosmetics 5.4.2. Lips Cosmetics 5.4.3. Eye Cosmetics Chapter 6. Global Mineral Cosmetics Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Mineral Cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Mineral Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Mineral Cosmetics Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Retail Distribution 6.4.2. E-Commerce 6.4.3. Beauty Centre & Spas Chapter 7. Global Mineral Cosmetics Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Mineral Cosmetics Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Mineral Cosmetics Market 7.4.1. U.S. Mineral Cosmetics Market 7.4.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Mineral Cosmetics Market 7.5. Europe Mineral Cosmetics Market Snapshot 7.5.1. U.K. Mineral Cosmetics Market 7.5.2. Germany Mineral Cosmetics Market 7.5.3. France Mineral Cosmetics Market 7.5.4. Spain Mineral Cosmetics Market 7.5.5. Italy Mineral Cosmetics Market 7.5.6. Rest of Europe Mineral Cosmetics Market 7.6. Asia-Pacific Mineral Cosmetics Market Snapshot 7.6.1. China Mineral Cosmetics Market 7.6.2. India Mineral Cosmetics Market 7.6.3. Japan Mineral Cosmetics Market 7.6.4. Australia Mineral Cosmetics Market 7.6.5. South Korea Mineral Cosmetics Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Mineral Cosmetics Market 7.7. Latin America Mineral Cosmetics Market Snapshot 7.7.1. Brazil Mineral Cosmetics Market 7.7.2. Mexico Mineral Cosmetics Market 7.8. Middle East & Africa Mineral Cosmetics Market 7.8.1. Saudi Arabia Mineral Cosmetics Market 7.8.2. South Africa Mineral Cosmetics Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Mineral Cosmetics Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. L'Oréal S.A. 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Mineralissima 8.3.3. Revlon, Inc. 8.3.4. Shiseido Company, Limited 8.3.5. Clariant International Ltd 8.3.6. ECKART GmbH 8.3.7. Merck KGaA 8.3.8. BASF SE 8.3.9. Neelikon Food Dyes & Chemicals Ltd 8.3.10. Burt's Bees, Inc Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートBizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(mineral)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|