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ドイツでの予約


Booking in Germany

2022年後半は、楽観的な旅行・観光の年として始まったものの、景気の不透明感をもたらした。とはいえ、特にコロナウイルス(COVID-19)規制の2年間に貯蓄に励んだ消費者にとっては、旅行は引き続き支出したい優先... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年10月26日 US$990
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サマリー

2022年後半は、楽観的な旅行・観光の年として始まったものの、景気の不透明感をもたらした。とはいえ、特にコロナウイルス(COVID-19)規制の2年間に貯蓄に励んだ消費者にとっては、旅行は引き続き支出したい優先事項であった。エネルギー危機やウクライナ戦争の影響による高インフレの影響もあり、2023年にはさらなる値上げが予想されたにもかかわらず、ドイツの旅行者は、これまで訪れたことのない旅行先への事前予約を行った。

この調査レポートはドイツの予約市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2018年から2022年までの最新の市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品オフライン予約, オンライン予約, ビジネス旅行, ダイレクトサプライヤー, レジャー旅行, 旅行仲介業者.

データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 予約市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Booking in Germany
Euromonitor International
October 2023

List Of Contents And Tables

BOOKING IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
German travellers are still making up for lost time
All-inclusive leisure packages offer a way to control travel and tourism expenditure
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Experiences to continue to provide differentiation
Booking online to continue to develop and grow but hybrid forms are likely to mushroom
CATEGORY DATA
Table 1 Booking Sales: Value 2018-2023
Table 2 Business Travel Sales: Value 2018-2023
Table 3 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023
Table 4 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023
Table 5 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028
Table 6 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028
Table 7 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028
TRAVEL IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Travel in 2023
Airlines: Key trends
Hotels: Key trends
Booking: Key trends
What next for travel?
MARKET DATA
Table 8 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023
Table 9 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023
Table 10 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028
Table 12 In-Destination Spending: Value 2018-2023
Table 13 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

The second half of 2022 brought economic uncertainty to what had started as an optimistic year in travel and tourism. Nevertheless, travel remained a priority that consumers wanted to spend on, especially after saving up during the two years of Coronavirus (COVID-19) restrictions. Despite further price increases in 2023, due, in part, to the energy crisis and high inflation in the wake of the war in Ukraine, German holidaymakers still booked in advance to destinations that they had not visited s...

Euromonitor International's Booking in Germany report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest market size data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new legislative, technology or pricing issues. Background information on disposable income, annual leave and holiday taking habits is also included. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Booking Offline, Booking Online, Business Travel, Direct Suppliers, Leisure Travel, Travel Intermediaries.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Booking market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Booking in Germany
Euromonitor International
October 2023

List Of Contents And Tables

BOOKING IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
German travellers are still making up for lost time
All-inclusive leisure packages offer a way to control travel and tourism expenditure
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Experiences to continue to provide differentiation
Booking online to continue to develop and grow but hybrid forms are likely to mushroom
CATEGORY DATA
Table 1 Booking Sales: Value 2018-2023
Table 2 Business Travel Sales: Value 2018-2023
Table 3 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023
Table 4 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023
Table 5 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028
Table 6 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028
Table 7 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028
TRAVEL IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Travel in 2023
Airlines: Key trends
Hotels: Key trends
Booking: Key trends
What next for travel?
MARKET DATA
Table 8 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023
Table 9 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023
Table 10 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028
Table 11 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028
Table 12 In-Destination Spending: Value 2018-2023
Table 13 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028
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SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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2024/10/04 10:27

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