ドイツでの予約Booking in Germany 2022年後半は、楽観的な旅行・観光の年として始まったものの、景気の不透明感をもたらした。とはいえ、特にコロナウイルス(COVID-19)規制の2年間に貯蓄に励んだ消費者にとっては、旅行は引き続き支出したい優先... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2022年後半は、楽観的な旅行・観光の年として始まったものの、景気の不透明感をもたらした。とはいえ、特にコロナウイルス(COVID-19)規制の2年間に貯蓄に励んだ消費者にとっては、旅行は引き続き支出したい優先事項であった。エネルギー危機やウクライナ戦争の影響による高インフレの影響もあり、2023年にはさらなる値上げが予想されたにもかかわらず、ドイツの旅行者は、これまで訪れたことのない旅行先への事前予約を行った。この調査レポートはドイツの予約市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。2018年から2022年までの最新の市場規模データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品オフライン予約, オンライン予約, ビジネス旅行, ダイレクトサプライヤー, レジャー旅行, 旅行仲介業者. データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 予約市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Booking in GermanyEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables BOOKING IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS German travellers are still making up for lost time All-inclusive leisure packages offer a way to control travel and tourism expenditure PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Experiences to continue to provide differentiation Booking online to continue to develop and grow but hybrid forms are likely to mushroom CATEGORY DATA Table 1 Booking Sales: Value 2018-2023 Table 2 Business Travel Sales: Value 2018-2023 Table 3 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023 Table 4 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023 Table 5 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028 TRAVEL IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 8 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 9 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 10 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 12 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 13 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe second half of 2022 brought economic uncertainty to what had started as an optimistic year in travel and tourism. Nevertheless, travel remained a priority that consumers wanted to spend on, especially after saving up during the two years of Coronavirus (COVID-19) restrictions. Despite further price increases in 2023, due, in part, to the energy crisis and high inflation in the wake of the war in Ukraine, German holidaymakers still booked in advance to destinations that they had not visited s... Table of ContentsBooking in GermanyEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables BOOKING IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS German travellers are still making up for lost time All-inclusive leisure packages offer a way to control travel and tourism expenditure PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Experiences to continue to provide differentiation Booking online to continue to develop and grow but hybrid forms are likely to mushroom CATEGORY DATA Table 1 Booking Sales: Value 2018-2023 Table 2 Business Travel Sales: Value 2018-2023 Table 3 Leisure Travel Sales: Value 2018-2023 Table 4 Travel Intermediaries NBO Company Shares: % Value 2018-2023 Table 5 Forecast Booking Sales: Value 2023-2028 Table 6 Forecast Business Travel Sales: Value 2023-2028 Table 7 Forecast Leisure Travel Sales: Value 2023-2028 TRAVEL IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 8 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 9 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 10 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 11 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 12 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 13 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートEuromonitor International社の旅行分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|