ドイツの宿泊施設(目的地Lodging (Destination) in Germany 持続可能な設計と環境に優しい慣行は、新しいホテルの建設においてますます重要になってきている。環境の持続可能性への取り組みで知られるドイツは、ホスピタリティの分野でも「グリーン」な建築手法を取り入れ... もっと見る
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サマリー持続可能な設計と環境に優しい慣行は、新しいホテルの建設においてますます重要になってきている。環境の持続可能性への取り組みで知られるドイツは、ホスピタリティの分野でも「グリーン」な建築手法を取り入れている。多くの新しいホテルは、ソーラーパネル、雨水利用システム、スマート照明や空調制御システムなど、エネルギー効率の高い機能を備えて設計されている。さらに、持続可能な素材や建設技術を活用し、環境負荷を最小限に抑えている。ユーロモニターインターナショナルの調査レポート「ドイツの宿泊施設(デスティネーション)」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新市場規模データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業を特定し、新たな法律、技術、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。可処分所得、年次休暇、休暇取得の習慣に関する背景情報も含まれています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品ホテル、宿泊施設(目的地)オフライン、宿泊施設(目的地)オンライン、その他の宿泊施設、短期レンタル。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 宿泊(デスティネーション)市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Lodging (Destination) in GermanyEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables LODGING (DESTINATION) IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Hotels rise in number and adapt to new times Short-term rentals rebounds after pandemic difficulties PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Bleisure continues to act as a push factor in hospitality and lodging Hotel stays set to lengthen for cultural and sustainability reasons CATEGORY DATA Table 1 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 2 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 4 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 5 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 6 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 7 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 8 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 9 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 10 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 11 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 12 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 14 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 15 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 TRAVEL IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 19 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 20 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 21 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 23 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 24 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySustainable designs and eco-friendly practices have become increasingly important in the construction of new hotels. Germany, known for a commitment to environmental sustainability, has embraced “green” building practice in hospitality. Many new hotels are designed with energy-efficient features, such as solar panels, rainwater harvesting systems and smart lighting and climate control systems. Moreover, sustainable materials and construction techniques are being utilised to minimise the environm... Table of ContentsLodging (Destination) in GermanyEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables LODGING (DESTINATION) IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Hotels rise in number and adapt to new times Short-term rentals rebounds after pandemic difficulties PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Bleisure continues to act as a push factor in hospitality and lodging Hotel stays set to lengthen for cultural and sustainability reasons CATEGORY DATA Table 1 Lodging (Destination) Sales: Value 2018-2023 Table 2 Lodging (Destination) Online Sales: Value 2018-2023 Table 3 Hotels Sales: Value 2018-2023 Table 4 Hotels Online Sales: Value 2018-2023 Table 5 Other Lodging Sales: Value 2018-2023 Table 6 Other Lodging Online Sales: Value 2018-2023 Table 7 Lodging (Destination) Outlets: Units 2018-2023 Table 8 Lodging (Destination) Rooms: Number of Rooms 2018-2023 Table 9 Lodging (Destination) by Incoming vs Domestic: % Value 2018-2023 Table 10 Hotels NBO Company Shares: % Value 2018-2022 Table 11 Hotel Brands by Key Performance Indicators 2023 Table 12 Forecast Lodging (Destination) Sales: Value 2023-2028 Table 13 Forecast Lodging (Destination) Online Sales: Value 2023-2028 Table 14 Forecast Hotels Sales: Value 2023-2028 Table 15 Forecast Hotels Online Sales: Value 2023-2028 Table 16 Forecast Other Lodging Sales: Value 2023-2028 Table 17 Forecast Other Lodging Online Sales: Value 2023-2028 Table 18 Forecast Lodging (Destination) Outlets: Units 2023-2028 TRAVEL IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Travel in 2023 Airlines: Key trends Hotels: Key trends Booking: Key trends What next for travel? MARKET DATA Table 19 Surface Travel Modes Sales: Value 2018-2023 Table 20 Surface Travel Modes Online Sales: Value 2018-2023 Table 21 Forecast Surface Travel Modes Sales: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Surface Travel Modes Online Sales: Value 2023-2028 Table 23 In-Destination Spending: Value 2018-2023 Table 24 Forecast In-Destination Spending: Value 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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