E薬局のビューティ&パーソナルケア(BPC)の世界市場規模調査&予測、パーソナルケア製品別(スキンケア、バス&シャワー製品、口腔製品)、ビューティ製品別(フェイシャルコスメ、アイコスメ、リップ&ネイルメイクアップ製品、ヘアスタイリング&カラーリング)、顧客志向別(男性、女性、子供)と地域分析、2022-2029年Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Size study & Forecast, by Personal Care Product (Skincare, Bath & Shower Products, Oral Products), by Beauty Product (Facial Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip & Nail Makeup Products, Hair Styling & Coloring), by Customer Orientation (Male, Female, Kids) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のE-pharmacy Beauty and Personal Care(BPC)市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。E薬局 Beauty and Personal Care (BPC... もっと見る
サマリー世界のE-pharmacy Beauty and Personal Care(BPC)市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。E薬局 Beauty and Personal Care (BPC)は、オンライン薬局がオンラインで注文を受け、郵便で目的地に医薬品を送るビジネスモデルです。E-pharmacyポータルで医薬品を購入するためには、顧客はウェブサイトやスマートフォンベースのアプリケーションを利用して、スキャンした処方箋のコピーを提出する必要があります。さらに、この処方箋は、近隣のEファーマシー倉庫にいる登録薬剤師に指示されます。世界的なスマートフォンの普及とデジタル取引への嗜好の高まりが、市場の成長を促す主な要因となっています。スマートフォンの普及は、手頃な価格と高速ネットワークインフラが利用可能なことから、世界的に増加しています。例えば-Statistaによると-2019年、世界のスマートフォン契約数は5億6,300万と推定され、この数はさらに2021年には6億2,593万に増加します。さらに、予測によると、世界のスマートフォン契約数は2026年に7億5,400万件、2027年には7億6,900万件に増加するとされています。また、発展途上地域における高速インターネットサービスの普及や、消費者直結型ブランドの台頭が、予測期間中、同市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。しかし、オンライン取引に関連するセキュリティやプライバシーに関する懸念が、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Marketの調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域における高速インターネットインフラの利用可能性により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、スマートフォンの普及率の上昇や手頃な価格のインターネットサービスの提供などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ニューファーマ LLOYDS Pharmacy Limited(ロイズ・ファーマシー・リミテッド ゴードンズダイレクト マッケイブス ファーマシー H.E.バットドラッグストア ウォルグリーン社 ファミリーメッズインク メディスンショップファーマシー CVSヘルス ライトエイドコーポレーション 市場の最近の動向 2020年8月、Amazon Inc.は、バンガロールでAmazon PharmacyというE-pharmacyポータルを開始することを発表した。このポータルを通じて、同社はバンガロールで市販薬や処方箋に基づく医薬品を提供することになる。 2021年11月、ウォルマート傘下のFlipkart Groupは、新しい電子薬局ポータルFlipkart Health+の開設を発表した。 世界のE-pharmacy美容・パーソナルケア(BPC)市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年~2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント パーソナルケア製品、ビューティー製品、顧客志向、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: パーソナルケア製品別 スキンケア バス&シャワー製品 オーラルプロダクツ ビューティ製品別 フェイシャルコスメティック アイコスメティック リップ&ネイルメイクアップ製品 ヘアスタイリング&カラーリング お客様の志向別 男性 女性 子供 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Personal Care Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Beauty Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Customer Orientation, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Dynamics 3.1. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing usage of smartphones worldwide 3.1.1.2. Growing preference towards digital transactions 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Security concern associated with digital transactions 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing penetration of high-speed internet services in developing regions 3.1.3.2. Rising emergence of direct-to-consumer brands Chapter 4. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Personal Care Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market by Personal Care Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Estimates & Forecasts by Personal Care Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Skincare 6.4.2. Bath & Shower Products 6.4.3. Oral Products Chapter 7. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Beauty Product 7.1. Market Snapshot 7.2. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market by Beauty Product, Performance - Potential Analysis 7.3. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Estimates & Forecasts by Beauty Product 2019-2029 (USD Billion) 7.4. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Facial Cosmetics 7.4.2. Eye Cosmetics 7.4.3. Lip & Nail Makeup Products 7.4.4. Hair Styling & Coloring Chapter 8. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Customer Orientation 8.1. Market Snapshot 8.2. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market by Customer Orientation, Performance - Potential Analysis 8.3. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Estimates & Forecasts by Customer Orientation 2019-2029 (USD Billion) 8.4. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Male 8.4.2. Female 8.4.3. Kids Chapter 9. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Regional Analysis 9.1. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.2.1. U.S. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.2.1.1. Personal Care Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Beauty Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Customer Orientation breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3. Europe E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Snapshot 9.3.1. U.K. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.2. Germany E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.3. France E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.4. Spain E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.5. Italy E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.6. Rest of Europe E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4. Asia-Pacific E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Snapshot 9.4.1. China E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.2. India E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.3. Japan E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.4. Australia E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.5. South Korea E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.5. Latin America E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Snapshot 9.5.1. Brazil E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.5.2. Mexico E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.5.3. Rest of Latin America E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.6. Rest of The World E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. NewPharma 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. LLOYDS Pharmacy Limited 10.2.3. Gordons Direct 10.2.4. McCabes Pharmacy 10.2.5. H.E. Butt Drug store 10.2.6. Walgreen Company 10.2.7. Familymeds Inc. 10.2.8. The Medicine Shoppe Pharmacy 10.2.9. CVS Health 10.2.10. Rite Aid Corporation Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) is a business model in which online pharmacies take orders online and send the drugs to their destination by post. In order to purchase medicines through E-pharmacy portals, customers need to submit a copy of their scanned prescriptions with the help of the website and smartphone-based application. Further, this prescription is directed to registered pharmacists located in a nearby e-pharmacy warehouse. The increasing usage of smartphones worldwide and growing preference towards digital transactions are key factors driving the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Personal Care Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Beauty Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Customer Orientation, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Dynamics 3.1. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing usage of smartphones worldwide 3.1.1.2. Growing preference towards digital transactions 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Security concern associated with digital transactions 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing penetration of high-speed internet services in developing regions 3.1.3.2. Rising emergence of direct-to-consumer brands Chapter 4. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Personal Care Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market by Personal Care Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Estimates & Forecasts by Personal Care Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Skincare 6.4.2. Bath & Shower Products 6.4.3. Oral Products Chapter 7. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Beauty Product 7.1. Market Snapshot 7.2. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market by Beauty Product, Performance - Potential Analysis 7.3. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Estimates & Forecasts by Beauty Product 2019-2029 (USD Billion) 7.4. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Facial Cosmetics 7.4.2. Eye Cosmetics 7.4.3. Lip & Nail Makeup Products 7.4.4. Hair Styling & Coloring Chapter 8. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, by Customer Orientation 8.1. Market Snapshot 8.2. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market by Customer Orientation, Performance - Potential Analysis 8.3. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Estimates & Forecasts by Customer Orientation 2019-2029 (USD Billion) 8.4. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Male 8.4.2. Female 8.4.3. Kids Chapter 9. Global E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Regional Analysis 9.1. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.2.1. U.S. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.2.1.1. Personal Care Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Beauty Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Customer Orientation breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3. Europe E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Snapshot 9.3.1. U.K. E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.2. Germany E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.3. France E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.4. Spain E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.5. Italy E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.3.6. Rest of Europe E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4. Asia-Pacific E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Snapshot 9.4.1. China E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.2. India E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.3. Japan E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.4. Australia E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.5. South Korea E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.5. Latin America E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Snapshot 9.5.1. Brazil E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.5.2. Mexico E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.5.3. Rest of Latin America E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market 9.6. Rest of The World E-pharmacy Beauty and Personal Care (BPC) Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. NewPharma 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. LLOYDS Pharmacy Limited 10.2.3. Gordons Direct 10.2.4. McCabes Pharmacy 10.2.5. H.E. Butt Drug store 10.2.6. Walgreen Company 10.2.7. Familymeds Inc. 10.2.8. The Medicine Shoppe Pharmacy 10.2.9. CVS Health 10.2.10. Rite Aid Corporation Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |