世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アーユルヴェーダ健康・パーソナルケア製品の世界市場規模調査&予測、製品タイプ別(ヘルスケア製品、パーソナルケア製品、スキンケア、ヘアケア、オーラルケア)、流通チャネル別(スーパーマーケット、百貨店、ドラッグストア、美容室、専門店、直販、インターネット通販)、エンドユーザー別(女性、男性、赤ちゃん)、地域分析 2022-2029


Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Size study & Forecast, by Product Type (Healthcare Products, Personal Care Products, Skincare, Hair Care, Oral Care), by Distribution Channel (Supermarkets, Department Stores, Drug Stores, Beauty Salons, Specialty Stores, Direct Selling, Internet Retailing), by End User (Women, Men, Babies) and Regional Analysis, 2022-2029

アーユルヴェーダ健康・パーソナルケア製品の世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アーユルヴェーダのヘルスケアおよびパ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年1月29日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

アーユルヴェーダ健康・パーソナルケア製品の世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アーユルヴェーダのヘルスケアおよびパーソナルケア製品は、オイルや一般的なスパイスを含むハーブやその他の薬用植物を使用して作られています。アーユルヴェーダヘルスケアサプリメントは、関節炎、心臓血管、糖尿病、老化防止、肥満、脱中毒、体内の解毒など、さまざまな健康状態に対応することができます。市場は、アーユルヴェーダやハーブ製品の輸出の増加、化学製品による悪影響への懸念の高まりなどの要因に加え、主要な市場関係者による戦略的な取り組みによって大きく成長しています。

アーユルヴェーダ・ヘルスケア・パーソナルケア製品の輸出が増加していることが、市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると、2020年度のインドからのアーユルヴェーダおよびハーブ製品の輸出総額は4億2808万米ドルと推定され、2021年度には5億3987万米ドルにさらに増加した。さらに、2022年度には輸出総額が6億1,200万USDに達しました。さらに、Statista - 2019年、インドのアーユルヴェーダ市場は40億7000万USDとなり、予測によると、アーユルヴェーダ産業は2025年までに120億USD以上の市場価値に成長すると予想されています。また、オンライン販売チャネルの台頭や政府の積極的な取り組みにより、予測期間中、市場は有利な成長見通しを立てています。しかし、原材料の供給が限られており、製造手順が標準化されていないことが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

アーユルヴェーダ健康・パーソナルケア製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、アーユルヴェーダ製品への志向の高まりと、同地域における新しいアーユルヴェーダ製品ブランドの台頭により、収益面で市場を支配しています。一方、北米は、アーユルヴェーダ製品の輸入増加や主要企業の地理的拡大などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
フォレストエッセンシャルズ
マハリシ・アーユルヴェーダ・プロダクツ社
ダブール インディア リミテッド
ザ・ヒマラヤ・ドラック・カンパニー
ハーバルヒルズ
バイオバクシー・テクノロジーズ・インディア
プラネットアーユルヴェーダ
ベーシックアーユルヴェーダ
ナトリオン・インク
アルヴィンケア

市場の最近の動向
 2021年10月、インドを拠点とする高級アーユルヴェーダ・スキンケアブランドForest Essentialsは、ロンドンを拠点とするオンライン美容小売プラットフォームLookfantastic.comと協力し、欧州で製品を提供すると発表しました。

 2022年4月、D2Cを拠点とするアーユルヴェーダ栄養学ブランドKapivaは、UAEや米国などの外国で製品を展開することを発表しています。さらに、今回の拡大により、中東や北米での顧客基盤の拡大を図るとしています。

 2022年9月、インドを拠点とするラグジュアリースキンケアブランドForest Essentialsは、インド市場でのリーチを拡大するため、消費者直結型プラットフォームSmyttenとパートナーシップを締結した。この提携により、同社はスキンケア、ヘアケア、バスエッセンスをSmyttenアプリで提供することになります。




世界のアーユルヴェーダ健康・パーソナルケア製品市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント 製品タイプ、流通チャネル、エンドユーザー、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

製品タイプ別
ヘルスケア製品
パーソナルケア製品
スキンケア
ヘアケア
オーラルケア

流通チャネル別
スーパーマーケット
百貨店
ドラッグストア
ビューティサロン
専門店
ダイレクトセールス
インターネット通販

エンドユーザー別
女性
男性
乳幼児

地域別
北アメリカ
アメリカ
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by End-user, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Dynamics
3.1. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing export of ayurvedic and herbal products
3.1.1.2. Rising concern over the ill impact of chemical-based products
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Limited supply of raw materials
3.1.2.2. Lack of standardized manufacturing procedure
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing emergence of online distribution channels
3.1.3.2. Favourable government initiatives
Chapter 4. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Healthcare Products
6.4.2. Personal Care Products
6.4.3. Skincare
6.4.4. Hair Care
6.4.5. Oral Care
Chapter 7. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets
7.4.2. Department Stores
7.4.3. Drug Stores
7.4.4. Beauty Salons
7.4.5. Specialty Stores
7.4.6. Direct Selling
7.4.7. Internet Retailing
Chapter 8. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by End-user
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market by End-user, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Estimates & Forecasts by End-user 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Men
8.4.2. Women
8.4.3. Babies
Chapter 9. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Regional Analysis
9.1. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.2.1. U.S. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. End-user breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3. Europe Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.2. Germany Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.3. France Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.4. Spain Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.5. Italy Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.6. Rest of Europe Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4. Asia-Pacific Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Snapshot
9.4.1. China Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.2. India Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.3. Japan Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.4. Australia Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.5. South Korea Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.5. Latin America Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.5.2. Mexico Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.5.3. Rest of Latin America Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.6. Rest of The World Ayurvedic Health and Personal Care Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Forrest Essentials
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Maharishi Ayurveda Products
10.2.3. Dabur India Ltd.
10.2.4. The Himalaya Drug Company
10.2.5. Herbal Hills
10.2.6. Biobaxy Technologies India
10.2.7. Planet Ayurveda
10.2.8. Basic Ayurveda
10.2.9. Natreon Inc.
10.2.10. Arvincare

Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Ayurvedic Health and Personal Care Products are made with Herbs and other medicinal plants, including oils and common spices. Ayurvedic healthcare supplements are available for a wide range of health conditions including Arthritis, Cardio-Vascular, Diabetes, Anti-Ageing, Obesity, De-addiction, and Detoxification of the body among others. The market is growing significantly due to factors such as increasing export of ayurvedic and herbal products and rising concern over the ill impact of chemical-based products as well as strategic initiatives from leading market players.

The increasing growth in export of Ayurvedic Health and Personal Care products is contributing to the growth of the market. For instance – according to Statista – in the financial year 2020, the total export value of ayurvedic and herbal products from India was estimated at USD 428.08 million, and it further increased to USD 539.87 million in FYH 2021. Moreover, as of 2022, the total value of export reached USD 612 million. Furthermore, as per Statista - In 2019, the Indian Ayurveda market was valued at USD 4.07 billion, and as per projections, the Ayurveda industry is expected to grow to the market value of more than USD 12 billion by 2025. Also, growing emergence of online distribution channels and favorable government initiatives would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, limited supply of raw materials and lack of standardized manufacturing procedures stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Ayurvedic Health, and Personal Care Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing inclination towards ayurvedic products as well as growing emergence of new ayurvedic product brands in the region. Whereas North America is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising import of ayurvedic products, and geographic expansion of key players in the region.

Major market players included in this report are:
Forest Essentials
Maharishi Ayurveda Products Ltd
Dabur India Ltd.
The Himalaya Drug Company
Herbal Hills
Biobaxy Technologies India
Planet Ayurveda
Basic Ayurveda
Natreon Inc.
Arvincare

Recent Developments in the Market:
 In October 2021, India based luxurious Ayurveda skincare brand Forest Essentials, announced a collaboration with London-based online beauty retailer platform Lookfantastic.com to offer its products in Europe.

 In April 2022, D2C based Ayurvedic nutrition brand Kapiva announced the expansion of its products in foreign countries such as UAE and the USA. Moreover, with this expansion, the company is planning to increase its customer base in the Middle East and North America.

 In September 2022, India based Luxury skincare brand Forest Essentials entered into a partnership with direct-to-consumer platform Smytten to expand its reach in the Indian market. Under this partnership, the company would provide its skincare, haircare, and bath essentials on the Smytten App.




Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product Type, Distribution Channel, End-User, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Healthcare Products
Personal Care Products
Skincare
Hair Care
Oral Care

By Distribution Channel
Supermarkets
Department Stores
Drug Stores
Beauty Salons
Specialty Stores
Direct Selling
Internet Retailing

By End User
Women
Men
Babies

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by End-user, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Dynamics
3.1. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing export of ayurvedic and herbal products
3.1.1.2. Rising concern over the ill impact of chemical-based products
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Limited supply of raw materials
3.1.2.2. Lack of standardized manufacturing procedure
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing emergence of online distribution channels
3.1.3.2. Favourable government initiatives
Chapter 4. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Healthcare Products
6.4.2. Personal Care Products
6.4.3. Skincare
6.4.4. Hair Care
6.4.5. Oral Care
Chapter 7. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Supermarkets
7.4.2. Department Stores
7.4.3. Drug Stores
7.4.4. Beauty Salons
7.4.5. Specialty Stores
7.4.6. Direct Selling
7.4.7. Internet Retailing
Chapter 8. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, by End-user
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market by End-user, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Estimates & Forecasts by End-user 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Men
8.4.2. Women
8.4.3. Babies
Chapter 9. Global Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Regional Analysis
9.1. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.2.1. U.S. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. End-user breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3. Europe Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.2. Germany Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.3. France Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.4. Spain Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.5. Italy Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.3.6. Rest of Europe Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4. Asia-Pacific Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Snapshot
9.4.1. China Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.2. India Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.3. Japan Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.4. Australia Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.5. South Korea Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.5. Latin America Ayurvedic Health and Personal Care Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.5.2. Mexico Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.5.3. Rest of Latin America Ayurvedic Health and Personal Care Products Market
9.6. Rest of The World Ayurvedic Health and Personal Care Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Forrest Essentials
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Maharishi Ayurveda Products
10.2.3. Dabur India Ltd.
10.2.4. The Himalaya Drug Company
10.2.5. Herbal Hills
10.2.6. Biobaxy Technologies India
10.2.7. Planet Ayurveda
10.2.8. Basic Ayurveda
10.2.9. Natreon Inc.
10.2.10. Arvincare

Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(personal care)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る