タイにおけるプレミアムビューティー&パーソナルケアPremium Beauty and Personal Care in Thailand 台湾では5月中旬に新型インフルエンザが発生し、国全体が警戒レベル3に入り、9月に警戒レベル2に引き 下げられました。プレミアムビューティー&パーソナルケアブランドにとって特に重要な流通チャネルである百貨... もっと見る
サマリー台湾では5月中旬に新型インフルエンザが発生し、国全体が警戒レベル3に入り、9月に警戒レベル2に引き 下げられました。プレミアムビューティー&パーソナルケアブランドにとって特に重要な流通チャネルである百貨店は、店舗閉鎖や来店客の制限により、第2四半期及び第3四半期に業績不振となりました。家庭内引きこもりの結果、物理的な消費範囲が限定され、オンラインに大きくシフトしたのである。小売業にとって、このことは...Euromonitor Internationalの「台湾のプレミアム美容とパーソナルケア」レポートは、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供します。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲プレミアムアダルトサンケア、プレミアムベビー&チャイルド専用製品、プレミアムバス&シャワー、プレミアムカラーコスメ、プレミアムデオドラント、プレミアムフレグランス 、プレミアムヘアケア、プレミアムスキンケア。 データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * プレミアムビューティー&パーソナルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Premium Beauty and Personal Care in TaiwanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Stronger growth observed in Q4, in line with waning impact of pandemic and department store promotions Cross-industry collaborations to strengthen brand image Premium brands run promotions on social media platforms to increase interaction with consumers during pandemic PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Virtual cosmetic trials target customisation and personalisation in line with further development of AI and AR technology Bricks-and-mortar beauty specialists are expanding to increase share and reach out to younger generations Premium brands focus on sustainability as consumer awareness increases CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDue to a new wave of the pandemic in mid-May in Taiwan, the entire country entered Alert Level 3, which continued until September, when it was lowered to Alert Level 2. Store closures and limited footfall resulted in a poor performance by department stores in Q2 and Q3, a particularly important distribution channel for premium beauty and personal care brands. As a result of home seclusion, the scope of physical consumption was limited, and there was a massive shift online. For retailers, this ha... Table of ContentsPremium Beauty and Personal Care in TaiwanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Stronger growth observed in Q4, in line with waning impact of pandemic and department store promotions Cross-industry collaborations to strengthen brand image Premium brands run promotions on social media platforms to increase interaction with consumers during pandemic PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Virtual cosmetic trials target customisation and personalisation in line with further development of AI and AR technology Bricks-and-mortar beauty specialists are expanding to increase share and reach out to younger generations Premium brands focus on sustainability as consumer awareness increases CATEGORY DATA Table 1 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN TAIWAN EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 7 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 10 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 12 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 15 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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