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美容・パーソナルケア用界面活性剤の世界市場規模調査&予測、製品別(非イオン性、カチオン性、両性、アニオン性、その他)、用途別(スキンケア、ヘアケア、その他)、地域分析、2022-2029年


Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Size study & Forecast, by Product (Nonionic, Cationic, Amphoteric, Anionics, Others), By Application (Skincare, Hair care, Others), and Regional Analysis, 2022-2029

美容・パーソナルケア用界面活性剤の世界市場は、2021年に約90億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.79%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。界面活性剤は、化粧品やパーソナルケアアイテ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年4月1日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

美容・パーソナルケア用界面活性剤の世界市場は、2021年に約90億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.79%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。界面活性剤は、化粧品やパーソナルケアアイテムなど、さまざまな製品に使用されている界面活性物質です。界面活性剤は、美容・パーソナルケア分野のシャンプー、石鹸、洗顔料、ボディソープなどの製品に使用され、起泡性、洗浄性、乳化性などを付与します。市場の需要は、主にパーソナルケアアイテムの需要拡大、スキンケアに対する消費者の意識の高まり、天然・有機製品への需要の高まりなどの要因によってもたらされます。

また、消費者の可処分所得の増加やパーソナルケア製品に対する意識の高まりが、市場成長および企業による投資の主要な推進要因として作用しています。マンチェスター大学のバイオテクノロジー部門であるHolifermは、化粧品・パーソナルケア業界での地位を強化するため、バージン菜種油とグルコースからバイオサーファクタントを製造する施設を建設するために800万ユーロを調達すると発表しました。同様に、ドイツの特殊化学品メーカーであるエボニックは、2022年1月、エボニックの革新的な研究開発を受けて、バイオベースかつ生分解性のラムノリピッド(バイオサーファクタント)製造工場を新たに建設するために300万ユーロを投資した。消費者の意識の高まりとバイオベースのパーソナルケア製品へのニーズが、世界市場における美容・パーソナルケア用界面活性剤の需要を押し上げています。さらに、美容・パーソナルケア産業における技術進歩の増加と都市化の進展は、今後数年間の市場成長にとって有利な機会をもたらしています。しかし、パーソナルケア製品の安全性に対する懸念の高まりが、2022-2029年の予測期間における市場成長を制限しています。

美容・パーソナルケア用界面活性剤の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、労働人口の増加、パーソナルケア製品の用途の増加、アンチエイジング製品の需要の増加により、収益面で市場を支配しています。一方、北米も予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。スキンケアやヘアケア製品に対する意識の高まり、身だしなみに対する意識の高まり、公害の増加などの要因が、予測期間中の市場成長を急拡大させています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
BASF SE
ステパンカンパニー
アクゾノーベルN.V.
エボニック・インダストリーズAG
クロダ・インターナショナル・ピーエルシー
クラリアントAG
ロンザ
花王株式会社
ハンツマンコーポレーション
ダウ・インク
市場の最近の動向について:
 2022年3月、欧州の化学品生産企業であるBASF SEは、BASF Care Innovationsが作成した大豆タンパク質から製造されたバイオベースのアニオン性界面活性剤Plantapon Soyの発売を発表し、数多くの持続可能なメリットを提供します。非遺伝子組み換えのヨーロッパ産ダイズとココナッツオイルから作られているため、ビーガン処方とナチュラルコスメの両方の基準で受け入れられます。
 2021年2月、特殊化学品メーカーであるステパン社は、ルイジアナ州にある発酵工場の買収を発表した。このプロセスは、低毒性、生分解性、場合によっては抗菌性などの利点があり、発酵によってバイオ界面活性剤を製造するためであると、ステパン社の最高経営責任者は述べた。ステパン社にとって、次世代界面活性剤を商品化するための新たなプラットフォームとなります。



世界の美容・パーソナルケア用界面活性剤市場レポートスコープ:
ヒストリカルデータ2019-2020-2021
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント 製品、アプリケーション、地域
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

製品別で見る
非イオン性
カチオン系
両性具有
アニオニクス
その他

用途別で見る
スキンケア
ヘアケア
その他

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
ローラ
その他の地域

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Dynamics
3.1. Beauty and Personal Care Surfactants Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for personal care items
3.1.1.2. Increasing consumer awareness about skincare
3.1.1.3. Rising demand for natural and organic products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing concern about the safety of personal care products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing technological advancements in beauty and personal care industries
3.1.3.2. Increasing urbanization creating demand for skincare products
Chapter 4. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Beauty and Personal Care Surfactants Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Nonionic
6.4.2. Cationic
6.4.3. Amphoteric
6.4.4. Anionics
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Beauty and Personal Care Surfactants Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Skincare
7.4.2. Hair care
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market, Regional Analysis
8.1. Beauty and Personal Care Surfactants Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.2.1. U.S. Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3. Europe Beauty and Personal Care Surfactants Market Snapshot
8.3.1. U.K. Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.2. Germany Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.3. France Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.4. Spain Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.5. Italy Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.6. Rest of Europe Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4. Asia-Pacific Beauty and Personal Care Surfactants Market Snapshot
8.4.1. China Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.2. India Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.3. Japan Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.4. Australia Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.5. South Korea Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.5. Latin America Beauty and Personal Care Surfactants Market Snapshot
8.5.1. Brazil Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.5.2. Mexico Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.5.3. Rest of Latin America Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.6. Rest of The World Beauty and Personal Care Surfactants Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. BASF SE
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Stepan Company
9.2.3. Akzo Nobel N.V.
9.2.4. Evonik Industries AG
9.2.5. Croda International Plc.
9.2.6. Clariant AG
9.2.7. Lonza
9.2.8. Kao Corporation
9.2.9. Huntsman Corporation
9.2.10. Dow Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Beauty and Personal Care Surfactants Market is valued at approximately USD 9 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.79% over the forecast period 2022-2029. Surfactants are surface-active substances used in a variety of products, including cosmetics and personal care items. Surfactants are used in products such as shampoos, soaps, facial cleansers, and body washes in the beauty and personal care sector to give foaming, cleaning, and emulsifying qualities. The market demand is primarily driven by the factors such as growing demand for personal care items, increasing consumer awareness about skincare and rising demand for natural and organic products.

In addition, the increasing disposable income of consumers and growing awareness about personal care products are acting as major driving factors for market growth and investments by companies. Holiferm, the biotech branch of the University of Manchester announced raising 8 million euros to construct a facility that makes biosurfactants made from virgin rapeseed oil and glucose in order to strengthen its position in the cosmetics and personal care industries. Similarly, Evonik, a German specialty chemicals company invested 3 million euros to construct a new bio-based and biodegradable rhamnolipids (biosurfactants) manufacturing plant in response to Evonik’s innovative research and development in January 2022. The emerging consumer awareness and need for bio-based personal care products are propelling the demand for beauty and personal care surfactants in the global market. Furthermore, the increasing technological advancements in beauty and personal care industries and increasing urbanization are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, the growing concern about the safety of personal care products is restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Beauty and Personal Care Surfactants Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue due to the rise in the working population, rise in the application of personal care products and rise in the demand for anti-ageing products. Whereas, North America is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as growing awareness about skin and hair care products, growing awareness about grooming and increasing pollution are burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:
BASF SE
Stepan Company
Akzo Nobel N.V.
Evonik Industries AG
Croda International Plc.
Clariant AG
Lonza
Kao Corporation
Huntsman Corporation
Dow Inc.
Recent Developments in the Market:
 In March 2022, BASF SE, a European chemical producer company announced the launch of its new bio-based surfactant Plantapon Soy, a bio-based anionic surfactant produced from soy protein created by BASF Care Innovations, offers numerous sustainability benefits. It is acceptable for both vegan formulations and natural cosmetic standards because it is made from non-GMO European soybean and coconut oil.
 In February 2021, Stepan Company, a manufacturer of specialty chemicals announced the acquisition of a fermentation plant located in Louisiana to produce bio-surfactants via fermentation as the process has benefits such as low toxicity, biodegradability and in some cases antimicrobial properties said the Chief Executive Officer of Stepan Company. It is a new platform for Stepan Company to commercialize next generation surfactants.



Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product, Application, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:
Nonionic
Cationic
Amphoteric
Anionics
Others

By Application:
Skincare
Hair care
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
ROLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Dynamics
3.1. Beauty and Personal Care Surfactants Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for personal care items
3.1.1.2. Increasing consumer awareness about skincare
3.1.1.3. Rising demand for natural and organic products
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing concern about the safety of personal care products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing technological advancements in beauty and personal care industries
3.1.3.2. Increasing urbanization creating demand for skincare products
Chapter 4. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Beauty and Personal Care Surfactants Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Nonionic
6.4.2. Cationic
6.4.3. Amphoteric
6.4.4. Anionics
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Beauty and Personal Care Surfactants Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Skincare
7.4.2. Hair care
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Beauty and Personal Care Surfactants Market, Regional Analysis
8.1. Beauty and Personal Care Surfactants Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.2.1. U.S. Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3. Europe Beauty and Personal Care Surfactants Market Snapshot
8.3.1. U.K. Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.2. Germany Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.3. France Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.4. Spain Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.5. Italy Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.3.6. Rest of Europe Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4. Asia-Pacific Beauty and Personal Care Surfactants Market Snapshot
8.4.1. China Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.2. India Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.3. Japan Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.4. Australia Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.5. South Korea Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.5. Latin America Beauty and Personal Care Surfactants Market Snapshot
8.5.1. Brazil Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.5.2. Mexico Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.5.3. Rest of Latin America Beauty and Personal Care Surfactants Market
8.6. Rest of The World Beauty and Personal Care Surfactants Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. BASF SE
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Stepan Company
9.2.3. Akzo Nobel N.V.
9.2.4. Evonik Industries AG
9.2.5. Croda International Plc.
9.2.6. Clariant AG
9.2.7. Lonza
9.2.8. Kao Corporation
9.2.9. Huntsman Corporation
9.2.10. Dow Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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