バーチャルツアーソフトウェアの世界市場規模調査&予測、デプロイメント別(クラウド、オンプレミス)、エンドユーザー別(不動産、教育、観光・ホスピタリティ、自動車、その他)、地域分析、2022-2029年Global Virtual Tour Software Market Size study & Forecast, By Deployment (Cloud and On-premises), By End-user (Real Estate, Education, Tourism & Hospitality, Automotive, and Others), and Regional Analysis, 2022-2029 世界のバーチャルツアーソフトウェア市場は、2021年に約3億460万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には13.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。バーチャルツアーは、商人が提供するサービス... もっと見る
サマリー世界のバーチャルツアーソフトウェア市場は、2021年に約3億460万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には13.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。バーチャルツアーは、商人が提供するサービスや商品を顧客が仮想環境で体験することを容易にしたマーケティングツールの一種です。このソフトウェアは一般的に、住宅、自動車、観光地、その他のオブジェクトを仮想的に探索するために使用されます。バーチャルツアーツールは、写真、音声、ビデオクリップ、3Dマップを使って、その場所の360度パースペクティブを作成します。このサービスには、敷地、その周辺、およびその要素の360度パノラマ画像が含まれています。バーチャルリアリティツールに対する需要の高まり、政府当局による投資の急増、インターネットの急速な普及が、世界市場成長の主な要因となっています。AIを活用したシャボ・バーチャルツアーの導入が進み、世界各国の市場需要を後押ししています。様々な企業が、A.I.、クラウドコンピューティング、分析ツールなどの先進技術を浸透させ、製品プロモーションを提供することに重点を置いています。例えば、2021年2月、不動産会社のZillow Group, Inc.は、ホームショッパーのツアー用にAI搭載の3Dホームインタラクティブフロアプラットフォームを導入したと発表した。この新しいプラットフォームは、Zillowのすべての顧客が、不動産資産の売却に関するメディア情報を組み合わせて、3Dプラットフォームを無料で利用できるように設計されています。同様に、2021年3月、TMRW Visualization Companyは、建物の写実的なバーチャルツアーを提供し、潜在顧客と共有するSpaceWalkの発売を発表しました。このバーチャルビルツアーのプラットフォームは、屋内と屋外の両方に対応するように作成されており、パソコンやスマートフォンなど、あらゆるスマートデバイスで利用可能です。さらに、先進技術開発への投資の増加や、主要な市場関係者による取り組みの活発化により、予測期間中にさまざまな有利なビジネスチャンスがもたらされることになります。しかし、高い対話コストと、バーチャルツアーのソフトウェアとサービスに関する顧客への認識と情報の不足が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長に挑戦しています。 バーチャルツアーソフトウェアの世界市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、ヨーロッパ、中南米、その他の地域です。北米は、観光およびホスピタリティ部門の成長、デジタル化の進展、AI技術の採用の増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、高度な分析ツールの採用の増加や、市場空間における特許出願のための分析プラットフォームの採用の急増などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: RTV, Inc. Concept3D, Inc. クラップティ クーラ合同会社 マターポート社(Matterport, Inc. クラウドパノ My360 Eyespy360 3DVista Stitcher ラウンドミー・リミテッド 市場の最近の動向について: 2021年12月、クラウドパノ社は、住宅購入者に3Dバーチャルツアー機能を提供するため、realtor.comと協業契約を締結したと宣言した。 2021年12月、Matterport, Inc.は、不動産販売を強化するための仮想体験を提供するため、不動産販売・マーケティングプロバイダーのNodalview-と提携したことを発表した。 世界のバーチャルツアーソフトウェアの市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント 配置、エンドユーザー、地域 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: デプロイメント別 クラウド オンプレミス エンドユーザー別 不動産 教育 観光・ホスピタリティ オートモーティブ その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA(ロラ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million) 1.2.1. Virtual Tour Software Market, by Region, 2019-2029 (USD Million) 1.2.2. Virtual Tour Software Market, by Deployment, 2019-2029 (USD Million) 1.2.3. Virtual Tour Software Market, by End-user, 2019-2029 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Virtual Tour Software Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Virtual Tour Software Market Dynamics 3.1. Virtual Tour Software Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for virtual reality tools 3.1.1.2. Rising adoption of AI-assisted Chabot virtual tours 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High interaction costs 3.1.2.2. Lack of awareness and information to customers about virtual tour software and services 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising investment in the development of advanced technology 3.1.3.2. Increasing initiatives by the key market players Chapter 4. Global Virtual Tour Software Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Virtual Tour Software Market, by Deployment 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Virtual Tour Software Market by Deployment, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Virtual Tour Software Market Estimates & Forecasts by Deployment 2019-2029 (USD Million) 6.4. Virtual Tour Software Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Cloud 6.4.2. On-premises Chapter 7. Global Virtual Tour Software Market, by End-user 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Virtual Tour Software Market by End-user, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Virtual Tour Software Market Estimates & Forecasts by End-user 2019-2029 (USD Million) 7.4. Virtual Tour Software Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Real Estate 7.4.2. Education 7.4.3. Tourism & Hospitality 7.4.4. Automotive 7.4.5. Others Chapter 8. Global Virtual Tour Software Market, Regional Analysis 8.1. Virtual Tour Software Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Virtual Tour Software Market 8.2.1. U.S. Virtual Tour Software Market 8.2.1.1. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Virtual Tour Software Market 8.3. Europe Virtual Tour Software Market Snapshot 8.3.1. U.K. Virtual Tour Software Market 8.3.2. Germany Virtual Tour Software Market 8.3.3. France Virtual Tour Software Market 8.3.4. Spain Virtual Tour Software Market 8.3.5. Italy Virtual Tour Software Market 8.3.6. Rest of Europe Virtual Tour Software Market 8.4. Asia-Pacific Virtual Tour Software Market Snapshot 8.4.1. China Virtual Tour Software Market 8.4.2. India Virtual Tour Software Market 8.4.3. Japan Virtual Tour Software Market 8.4.4. Australia Virtual Tour Software Market 8.4.5. South Korea Virtual Tour Software Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Virtual Tour Software Market 8.5. Latin America Virtual Tour Software Market Snapshot 8.5.1. Brazil Virtual Tour Software Market 8.5.2. Mexico Virtual Tour Software Market 8.5.3. Rest of Latin America Virtual Tour Software Market 8.6. Rest of The World Virtual Tour Software Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. RTV, Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Concept3D, Inc. 9.2.3. Klapty 9.2.4. Kuula LLC 9.2.5. Matterport, Inc. 9.2.6. CloudPano 9.2.7. My360 9.2.8. Eyespy360 9.2.9. 3DVista Stitcher 9.2.10. Roundme Limited Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Virtual Tour Software Market is valued at approximately USD 304.6 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.8% over the forecast period 2022-2029. Virtual tour is a type of marketing tool that facilitated clients to experience services or goods offered by a merchant in a virtual setting. This software is generally used to explore homes, cars, tourist attractions, and other objects virtually. A virtual tour tool creates a 360-degree perspective of the location using pictures, audio, video clips, and 3D maps. This service includes 360-degree panoramic images of the site, its surroundings, and its elements. The increasing demand for virtual reality tools, the surge in investment by government authorities, coupled with the rapid proliferation of the internet are the primary factors that are attributing to the global market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million) 1.2.1. Virtual Tour Software Market, by Region, 2019-2029 (USD Million) 1.2.2. Virtual Tour Software Market, by Deployment, 2019-2029 (USD Million) 1.2.3. Virtual Tour Software Market, by End-user, 2019-2029 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Virtual Tour Software Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Virtual Tour Software Market Dynamics 3.1. Virtual Tour Software Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for virtual reality tools 3.1.1.2. Rising adoption of AI-assisted Chabot virtual tours 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High interaction costs 3.1.2.2. Lack of awareness and information to customers about virtual tour software and services 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising investment in the development of advanced technology 3.1.3.2. Increasing initiatives by the key market players Chapter 4. Global Virtual Tour Software Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Virtual Tour Software Market, by Deployment 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Virtual Tour Software Market by Deployment, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Virtual Tour Software Market Estimates & Forecasts by Deployment 2019-2029 (USD Million) 6.4. Virtual Tour Software Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Cloud 6.4.2. On-premises Chapter 7. Global Virtual Tour Software Market, by End-user 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Virtual Tour Software Market by End-user, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Virtual Tour Software Market Estimates & Forecasts by End-user 2019-2029 (USD Million) 7.4. Virtual Tour Software Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Real Estate 7.4.2. Education 7.4.3. Tourism & Hospitality 7.4.4. Automotive 7.4.5. Others Chapter 8. Global Virtual Tour Software Market, Regional Analysis 8.1. Virtual Tour Software Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Virtual Tour Software Market 8.2.1. U.S. Virtual Tour Software Market 8.2.1.1. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Virtual Tour Software Market 8.3. Europe Virtual Tour Software Market Snapshot 8.3.1. U.K. Virtual Tour Software Market 8.3.2. Germany Virtual Tour Software Market 8.3.3. France Virtual Tour Software Market 8.3.4. Spain Virtual Tour Software Market 8.3.5. Italy Virtual Tour Software Market 8.3.6. Rest of Europe Virtual Tour Software Market 8.4. Asia-Pacific Virtual Tour Software Market Snapshot 8.4.1. China Virtual Tour Software Market 8.4.2. India Virtual Tour Software Market 8.4.3. Japan Virtual Tour Software Market 8.4.4. Australia Virtual Tour Software Market 8.4.5. South Korea Virtual Tour Software Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Virtual Tour Software Market 8.5. Latin America Virtual Tour Software Market Snapshot 8.5.1. Brazil Virtual Tour Software Market 8.5.2. Mexico Virtual Tour Software Market 8.5.3. Rest of Latin America Virtual Tour Software Market 8.6. Rest of The World Virtual Tour Software Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. RTV, Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Concept3D, Inc. 9.2.3. Klapty 9.2.4. Kuula LLC 9.2.5. Matterport, Inc. 9.2.6. CloudPano 9.2.7. My360 9.2.8. Eyespy360 9.2.9. 3DVista Stitcher 9.2.10. Roundme Limited Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
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