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バーチャル観光市場

バーチャル観光市場


Virtual Tourism Market

バーチャルツーリズム市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したバーチャルツーリズムに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供し... もっと見る

 

 

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サマリー

バーチャルツーリズム市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したバーチャルツーリズムに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

直接サプライヤー別

- 航空会社
- ホテルキャンペーン
- ツアーオペレーター
- 政府機関

間接的なサプライヤー

- オンライン旅行会社
- 伝統的な旅行会社
- 旅行管理会社
- 法人バイヤー
- アグリゲーター

予約件数別

- 年齢別
- 18歳未満
- 18-35
- 36-45
- 46-55
- 55歳以上
- デモグラフィック別
- 男性
- 女性
- キッズ
- 予約チャネル別
- オンライン予約
- 代理店経由予約

ツアータイプ別

- 360バーチャルツアー
- 3Dバーチャルツアー
- バーチャルリアリティツアー

国別

- アメリカ
- カナダ
- ブラジル
- メキシコ
- ドイツ
- イギリス
- フランス
- スペイン
- ロシア
- インド
- 中国
- 日本
- マレーシア
- シンガポール
- オーストラリア
- アラブ首長国連邦
- KSA
- イタリア
- カタール
- オマーン
- ロワール

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

バーチャルツーリズム市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、バーチャルツーリズム市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限などを紹介し、読者がバーチャルツーリズム市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、By Direct Suppliersの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のバーチャルツーリズム市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(123億米ドル)および数量(7.8%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 バーチャルツーリズムの世界市場:価格分析

価格分析の章では、By Direct Suppliersに基づき、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含みます。

第05章 バーチャル観光の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:直接供給者別

直接供給者別に、バーチャルツーリズム市場は航空会社、ホテルキャンペーン、ツアーオペレーター、政府機関に区分されます。また、上記の「直接供給者別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 バーチャル観光の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:間接サプライヤー別

間接サプライヤー別に、バーチャルツーリズム市場はオンライン旅行代理店、従来の旅行代理店、旅行管理会社、企業バイヤー、アグリゲーターに区分されます。また、「間接サプライヤー別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「間接的供給者別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 バーチャルツーリズムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:予約件数別

予約件数に基づき、バーチャルツーリズム市場は年齢別(18歳未満、18~35歳、36~45歳、46~55歳、55歳以上)、人口層別(男性、女性、子供)、予約チャネル別(オンライン予約、代理店経由の予約)に区分されます。また、「予約数別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の予約件数別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 バーチャルツーリズムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:ツアータイプ別

ツアータイプ別に、バーチャルツーリズム市場は360バーチャルツアー、3Dバーチャルツアー、バーチャルリアリティツアーに区分されます。また、ツアータイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のツアータイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 バーチャル観光市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:国別

国別に、バーチャルツーリズム市場を米国、カナダ、ブラジル、メキシコ、ドイツ、英国、フランス、スペイン、ロシア、インド、中国、日本、マレーシア、シンガポール、オーストラリア、UAE、KSA、イタリア、カタール、オマーン、RoWに区分します。このセクションでは、国別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「国別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米のバーチャルツーリズム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカのバーチャルツーリズム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のバーチャルツーリズム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州のバーチャルツーリズム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバーチャルツーリズム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのバーチャルツーリズム市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバーチャルツーリズム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのバーチャルツーリズム市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバーチャルツーリズム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカのバーチャルツーリズム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバーチャルツーリズム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国のバーチャルツーリズム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、世界の主要国においてバーチャルツーリズム市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、By Direct Suppliersの企業ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレーヤーには、航空会社、ホテル会社、ツアーオペレーターなどがあります。

第19章 前提条件と略語

この章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載しています。

第20章 調査方法

この章では、バーチャルツーリズム市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について、読者の理解を助けます。

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.1.1.誰が旅行しているのか?
1.1.2.旅行総予約数
1.1.3.旅行総収入
1.1.4.旅行者の消費額
1.2.進化分析
1.3.FMI分析と提言
2.成長パラメーター
2.1.商業化に向けた不動産におけるバーチャルリアリティの急増が成長を牽引
2.2.パーソナライズされカスタマイズされたバーチャルツアー体験の増加
2.3.双方向コミュニケーションのためのタッチスクリーン・マルチメディアの導入が発展に寄与
2.4.バーチャルツアーのデジタル体験の導入とコネクティビティ強化への取り組み
3.需要への供給:今日の旅行流通ネットワーク
3.1.直接流通と間接流通
3.2.旅行総売上高、チャネル別、2022年
3.2.1.サプライヤー直販
3.2.2.TMC
3.2.3.ツアーオペレーター
3.2.4.OTA
4.直接サプライヤー
4.1.サプライヤー全体市場、セグメント別シェア(%)、2022年
4.1.1.航空会社
4.1.2.ホテル会社
4.1.3.ツアーオペレーター
4.1.4.政府機関(ツアーオペレーターを除く)
5.間接的サプライヤー
5.1.OTA(オンライン旅行会社)
5.2.伝統的な旅行会社
5.3.TMC(旅行管理会社)
5.4.法人バイヤー
5.5.アグリゲーター
6.予約件数、2022年
6.1.年齢別
6.1.1.18歳未満
6.1.2.18-35
6.1.3.36-45
6.1.4.46-55
6.1.5.55歳以上
6.2.デモグラフィック別
6.2.1.男性
6.2.2.女性
6.2.3.子供
6.3.予約チャンネル別
6.3.1.オンライン予約
6.3.2.代理店経由の予約
6.4.ツアータイプ別
6.4.1.360バーチャルツアー
6.4.2.3Dバーチャルツアー
6.4.3.バーチャルリアリティツアー
7.カントリーシフト、注目の主要国、2022年
7.1.米国
7.1.1.年齢別
7.1.2.人口動態別
7.1.3.予約チャネル別
7.1.4.ツアータイプ別
7.1.5.アプリケーション別
7.2.フランス
7.2.1.年齢別
7.2.2.人口動態別
7.2.3.予約チャネル別
7.2.4.ツアータイプ別
7.2.5.アプリケーション別
7.3.スペイン
7.3.1.年齢別
7.3.2.人口動態別
7.3.3.予約チャネル別
7.3.4.ツアータイプ別
7.3.5.アプリケーション別
7.4.イギリス
7.4.1.年齢別
7.4.2.人口統計別
7.4.3.予約チャネル別
7.4.4.ツアータイプ別
7.4.5.アプリケーション別
7.5.ドイツ
7.5.1.年齢別
7.5.2.人口統計別
7.5.3.予約チャネル別
7.5.4.ツアータイプ別
7.5.5.アプリケーション別
7.6.日本
7.6.1.年齢別
7.6.2.人口動態別
7.6.3.予約チャネル別
7.6.4.ツアータイプ別
7.6.5.アプリケーション別
7.7.シンガポール
7.7.1.年齢別
7.7.2
7.7.2.人口動態別
7.7.3.予約チャネル別
7.7.4.ツアータイプ別
7.7.5.アプリケーション別
7.8.インド
7.8.1.年齢別
7.8.2.人口動態別
7.8.3.予約チャネル別
7.8.4.ツアータイプ別
7.8.5.アプリケーション別
7.9.中国
7.9.1.年齢別
7.9.2.人口動態別
7.9.3.予約チャネル別
7.9.4.ツアータイプ別
7.9.5.アプリケーション別
7.10.その他の地域
7.10.1.年齢別
7.10.2.人口動態別
7.10.3.予約チャネル別
7.10.4.ツアータイプ別
7.10.5.アプリケーション別
8.総収入
8.1.総収入(百万米ドル)と予測(2023~2033年)
8.2.予約件数(mm)と予測(2023~2033年)
8.3.総支出額前年比成長率予測(2023年~2033年)
8.4.観光客数前年比伸び率予測
9.課題と展望
9.1.成功事例ケーススタディ
9.2.FMIの提言
10.市場関係者の状況 - 主な直接サプライヤー
10.1.航空会社
10.1.1.トッププレイヤー
10.1.2.市場集中度
10.1.3.市場シェア
10.2.ホテル企業
10.2.1.トッププレーヤー
10.2.2.市場集中度
10.2.3.市場シェア
10.3.ツアーオペレーター
10.3.1.トッププレーヤー
10.3.2.市場集中度
10.3.3.市場シェア
11.ソーシャルメディア・センチメンタル分析
11.1.旅行インフルエンサー観光界の新現象
11.2.好まれるソーシャルメディア・プラットフォーム
11.3.トレンドの#ハッシュタグ
11.4.ソーシャル・メディア・プラットフォームへの言及(言及総数に占める割合)
11.5.トレンドの題名
12.使用された仮定と略語
13.研究方法

 

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Summary

Virtual Tourism Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Virtual Tourism offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Direct Suppliers:

• Airlines
• Hotel Campaigns
• Tour Operators
• Government Bodies

By Indirect Suppliers:

• Online Travel Agency
• Traditional Travel Agencies
• Travel Management Companies
• Corporate Buyers
• Aggregators

By Number of Bookings:

• By Age:
• Under 18
• 18-35
• 36-45
• 46-55
• Over 55
• By Demographic:
• Male
• Female
• Kids
• By Booking Channel:
• Online Booking
• Booking via Agent

By Tour Type:

• 360 Virtual Tour
• 3D Virtual tour
• Virtual Reality Tour

By Country:

• U.S.
• Canada
• Brazil
• Mexico
• Germany
• U.K.
• France
• Spain
• Russia
• India
• China
• Japan
• Malaysia
• Singapore
• Australia
• UAE
• KSA
• Italy
• Qatar
• Oman
• RoW

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Virtual Tourism Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Virtual Tourism Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Virtual Tourism Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Direct Suppliers processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Virtual Tourism Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 12.3 Billion) and volume (7.8%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Virtual Tourism Market - Pricing Analysis

Based on By Direct Suppliers, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Direct Suppliers

Based on By Direct Suppliers, Virtual Tourism Market is segmented into Airlines, Hotel Campaigns, Tour Operators, Government Bodies. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Direct Suppliers.

Chapter 06 - Global Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Indirect Suppliers

Based on By Indirect Suppliers, Virtual Tourism Market is segmented into Online Travel Agency, Traditional Travel Agencies, Travel Management Companies, Corporate Buyers, Aggregators. This section also offers market attractiveness analysis based on By Indirect Suppliers. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Indirect Suppliers.

Chapter 07 - Global Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Number of Bookings

Based on By Number of Bookings, Virtual Tourism Market is segmented into By Age (Under 18, 18-35, 36-45, 46-55, Over 55), By Demographic (Male, Female, Kids), By Booking Channel (Online Booking, Booking via Agent). This section also offers market attractiveness analysis based on By Number of Bookings. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Number of Bookings.

Chapter 08 - Global Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Tour Type

Based on By Tour Type, Virtual Tourism Market is segmented into 360 Virtual Tour, 3D Virtual tour, Virtual Reality Tour. This section also offers market attractiveness analysis based on By Tour Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Tour Type.

Chapter 09 - Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Virtual Tourism Market is segmented into U.S., Canada, Brazil, Mexico, Germany, U.K., France, Spain, Russia, India, China, Japan, Malaysia, Singapore, Australia, UAE, KSA, Italy, Qatar, Oman, RoW. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 10 - North America Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Virtual Tourism Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Virtual Tourism Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Virtual Tourism Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Virtual Tourism Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Virtual Tourism Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Virtual Tourism Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Virtual Tourism Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Direct Suppliers portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Airlines, Hotel Companies, Tour Operators.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Virtual Tourism Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.1.1. Who Is Travelling?
1.1.2. Travel Gross Bookings
1.1.3. Travel Gross Revenue
1.1.4. How Much Do They Spend?
1.2. Evolution Analysis
1.3. FMI Analysis and Recommendations
2. Growth Parameters
2.1. Surge in Virtual Reality in Real Estate for Commercialization, Driving the Growth
2.2. Personalized and Customized Experience for Virtual Tours on the Rise
2.3. Installation of Touchscreen Multimedia for Interactive Communication Contributing to Development
2.4. Implementing Digital Experience for Virtual Tours and Working on Connectivity Enhancement
3. Supply to Demand: Today’s Travel Distribution Network
3.1. Direct v/s Indirect Distribution
3.2. Travel Gross Revenues, by Channel, 2022
3.2.1. Supplier Direct
3.2.2. TMC
3.2.3. Tour Operator
3.2.4. OTA
4. Direct Suppliers
4.1. Total Supplier Market, Share by Segment (%), 2022
4.1.1. Airlines
4.1.2. Hotel Companies
4.1.3. Tour Operators
4.1.4. Government Bodies (Excluding Tour Operator)
5. Indirect Suppliers
5.1. OTA (Online Travel Agency)
5.2. Traditional Travel Agencies
5.3. TMC's (Travel Management Companies)
5.4. Corporate Buyers
5.5. Aggregators
6. Number of Bookings, 2022
6.1. By Age
6.1.1. Under 18
6.1.2. 18-35
6.1.3. 36-45
6.1.4. 46-55
6.1.5. Over 55
6.2. By Demographic
6.2.1. Male
6.2.2. Female
6.2.3. Kid
6.3. By Booking Channel
6.3.1. Online Booking
6.3.2. Booking via Agent
6.4. By Tour Type
6.4.1. 360 Virtual Tour
6.4.2. 3D Virtual Tour
6.4.3. Virtual Reality Tour
7. Country Shift, Key Countries in Focus, 2022
7.1. US
7.1.1. By Age
7.1.2. By Demography
7.1.3. By Booking Channel
7.1.4. By Tour Type
7.1.5. By Application
7.2. France
7.2.1. By Age
7.2.2. By Demography
7.2.3. By Booking Channel
7.2.4. By Tour Type
7.2.5. By Application
7.3. Spain
7.3.1. By Age
7.3.2. By Demography
7.3.3. By Booking Channel
7.3.4. By Tour Type
7.3.5. By Application
7.4. UK
7.4.1. By Age
7.4.2. By Demography
7.4.3. By Booking Channel
7.4.4. By Tour Type
7.4.5. By Application
7.5. Germany
7.5.1. By Age
7.5.2. By Demography
7.5.3. By Booking Channel
7.5.4. By Tour Type
7.5.5. By Application
7.6. Japan
7.6.1. By Age
7.6.2. By Demography
7.6.3. By Booking Channel
7.6.4. By Tour Type
7.6.5. By Application
7.7. Singapore
7.7.1. By Age
7.7.2
7.7.2. By Demography
7.7.3. By Booking Channel
7.7.4. By Tour Type
7.7.5. By Application
7.8. India
7.8.1. By Age
7.8.2. By Demography
7.8.3. By Booking Channel
7.8.4. By Tour Type
7.8.5. By Application
7.9. China
7.9.1. By Age
7.9.2. By Demography
7.9.3. By Booking Channel
7.9.4. By Tour Type
7.9.5. By Application
7.10. Rest of the World
7.10.1. By Age
7.10.2. By Demography
7.10.3. By Booking Channel
7.10.4. By Tour Type
7.10.5. By Application
8. Gross Revenue
8.1. Gross Revenue (US$ Million) and Forecast (2023 to 2033)
8.2. Number of Bookings (mm) and Forecast (2023 to 2033)
8.3. Total Spending Y-o-Y Growth Projections (2023 to 2033)
8.4. Number of Tourists Y-o-Y Growth Projections
9. Challenges & Looking Forward
9.1. Success Stories: Case Studies
9.2. FMI Recommendations
10. Market Stakeholders Landscape – Key Direct Suppliers
10.1. Airlines
10.1.1. Top Players
10.1.2. Market Concentration
10.1.3. Market Share
10.2. Hotel Companies
10.2.1. Top Players
10.2.2. Market Concentration
10.2.3. Market Share
10.3. Tour Operators
10.3.1. Top Players
10.3.2. Market Concentration
10.3.3. Market Share
11. Social Media Sentimental Analysis
11.1. Travel Influencers: A New Phenomenon in the World of Tourism
11.2. Social Media Platforms Preferred
11.3. Trending #Hashtags
11.4. Social Media Platform Mentions (% of Total Mentions)
11.5. Trending Subject Titles
12. Assumptions and Acronyms Used
13. Research Methodology

 

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2025/02/21 10:27

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