世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

宇宙観光市場


Space Tourism Market

宇宙観光市場:世界の産業分析2019-2023年と機会評価2024-2034年 FMIが発行した宇宙観光に関する最新市場調査レポートは、2019-2023年の世界産業分析と2024-2034年の機会評価を提供しています。この調査では、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年8月21日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

宇宙観光市場:世界の産業分析2019-2023年と機会評価2024-2034年

FMIが発行した宇宙観光に関する最新市場調査レポートは、2019-2023年の世界産業分析と2024-2034年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

直接サプライヤー別

- 航空会社
- ホテル会社
- レンタカー
- 鉄道会社
- ツアーオペレーター
- 政府機関

間接的なサプライヤー

- OTA(オンライン旅行会社)
- 従来の旅行会社
- TMC(旅行管理会社)
- 法人バイヤー
- アグリゲーター

予約件数別

年齢別
- 15歳未満
- 16歳以上25歳未満
- 26歳以上35歳未満
- 36歳から45歳
- 46歳から55歳
- 55歳以上

観光タイプ別

- 成層圏
- サブオービタル
- オービタル
- その他

人口層別

- 男性
- 女性
- 子供

国籍別

- 国内
- インターナショナル

予約チャンネル別

- オフライン予約
- オンライン予約

ツアータイプ別

- 個人旅行
- プロフェッショナル・グループ
- 団体旅行

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダー試験システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、宇宙観光市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限などを紹介し、読者が宇宙観光市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、By Direct Supplierの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の宇宙観光市場の需要分析2019-2023年および予測、2024-2034年

本章では、過去の市場価値(7億4,710万米ドル)分析(2019-2023年)と現在および将来の市場価値(8億5,170万米ドル)および数量(19.8%)予測(2024-2034年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 世界の宇宙観光市場-価格分析

直接供給者別」に基づいて、価格分析章では、地域別価格分析(米ドル/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含みます。

第05章 宇宙観光の世界市場分析 2019-2023年および予測 2024-2034年:直接サプライヤー別

直接供給者別に、宇宙観光市場は航空会社、ホテル会社、レンタカー、列車、ツアーオペレーター、政府機関に区分されます。また、上記の「直接供給者別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 宇宙観光の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:間接サプライヤー別

間接サプライヤー別に、宇宙観光市場はOTA(オンライン旅行代理店)、従来の旅行代理店、TMC(旅行管理会社)、企業バイヤー、アグリゲーターに区分されます。また、本セクションでは、「間接サプライヤー別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「間接サプライヤー別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 宇宙観光の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:予約数別

予約数別に、宇宙旅行市場は年齢別(15歳未満、16歳以上25歳未満、26歳以上35歳未満、36歳以上45歳未満、46歳以上55歳未満、55歳以上)に区分されます。また、「予約数別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の予約数別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第08章 宇宙観光の世界市場分析 2019-2023年および予測 2024-2034年:観光タイプ別

観光タイプ別に、宇宙観光市場は成層圏、サブオービタル、オービタル、その他に区分されます。また、観光タイプ別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の観光タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 世界の宇宙観光市場分析 2019-2023年および予測 2024-2034年:人口統計別

人口統計学別に、宇宙観光市場は男性、女性、子供に区分されます。また本セクションでは、人口層別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の人口層別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 宇宙観光の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:国籍別

国籍別に、宇宙観光市場は国内、海外に区分されます。また、国籍別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の国籍別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第11章 世界の宇宙観光市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:予約チャネル別

予約チャネル別に、宇宙観光市場はオフライン予約、オンライン予約に区分されます。また本セクションでは、予約チャネル別に基づく市場魅力度分析も行っています。また、上記のBy Booking Channelの価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第12章 世界の宇宙観光市場分析2019-2023年および予測2024-2034年:ツアータイプ別

ツアータイプ別に、宇宙観光市場は個人旅行、専門家グループ、団体旅行に区分されます。また、ツアータイプ別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のツアータイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第13章 宇宙観光市場の地域別分析 2019-2023年および予測 2024-2034年

地域別に、宇宙観光市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第14章 北米宇宙観光市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2034年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第15章 ラテンアメリカの宇宙観光市場分析 2019-2023年および予測 2024-2034年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の宇宙観光市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第16章 欧州の宇宙観光市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における宇宙観光市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 東アジアの宇宙観光市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における宇宙観光市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第18章 南アジアの宇宙観光市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における宇宙観光市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第19章 中東・アフリカの宇宙観光市場分析 2019-2023年および予測 2024-2034年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における宇宙観光市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第20章 主要国の宇宙観光市場分析2019-2023年および予測2024-2034年

本章では、世界の主要国において宇宙観光市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第21章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第22章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、By Direct Supplierの企業ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一部は、ブルーオリジン、ヴァージンギャラクティック、スペースX、エアバスグループSE、ボーイング、ZERO-G、エアバスグループSE、アクシオムスペース、ビゲローエアロスペース、オリオンスパン、スペースアドベンチャーズ、スペースパースペクティブ、ワールドビューエンタープライズ、Zero2Infinity、その他のプレイヤー(要望に応じて)である。

第23章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および仮定 のリストが含まれる。

第24章 調査方法

この章では、宇宙観光市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.1.1.誰が旅行しているのか?

1.1.2.旅行全体の予約

1.1.3.旅行総収入

1.1.4.旅行者の消費額

1.2.進化分析

1.3.フューチャー・マーケット・インサイト(FMI)分析と提言

2.宇宙観光の成長パラメータ

2.1.宇宙船設計における技術の進歩と革新

2.2.民間宇宙旅行会社の出現

2.3.政府と民間企業のパートナーシップ

2.4.規制の枠組みと業界標準

3.需要への供給今日の旅行流通ネットワーク

3.1.直接流通と間接流通

3.2.旅行総売上高、チャネル別、2024年

3.2.1.サプライヤー直販

3.2.2.TMC

3.2.3.ツアーオペレーター

3.2.4.OTA

4.宇宙観光における直接サプライヤー

4.1.サプライヤー全体市場、セグメント別シェア(%)、2024年

4.1.1.航空会社

4.1.2.ホテル会社

4.1.3.鉄道会社

4.1.4.ツアーオペレーター

4.1.5.政府機関

5.宇宙観光における間接的サプライヤー

5.1.OTA(オンライン旅行会社)

5.2.伝統的な旅行会社

5.3.TMC(旅行管理会社)

5.4.法人バイヤー

5.5.アグリゲーター

6.予約件数、2024年

6.1.年齢別

6.1.1.15歳以下

6.1.2.16歳以上25歳未満

6.1.3.26歳から35歳

6.1.4.36~45歳

6.1.5.46~55歳

6.1.6.55歳以上

6.2.デモグラフィック別

6.2.1.男性

6.2.2.女性

6.2.3.子供

6.3.国籍別

6.3.1.国内

6.3.2.海外

6.4.予約チャンネル別

6.4.1 オフライン予約

6.4.2 オンライン予約

6.5.ツアータイプ別

6.5.1 個人旅行

6.5.2 専門家グループ

6.5.3 団体旅行

6.6.観光タイプ別

6.6.1 成層圏観光

6.6.2 サブオービタルツーリズム

6.6.3 オービタルツーリズム

6.6.4 その他

7.カントリーシフト、注目される主要国、2024年

7.1.米国

7.1.1.年齢別

7.1.2.人口統計別

7.1.3.国籍別

7.1.4.予約チャンネル別

7.1.5.ツアータイプ別

7.1.6.観光タイプ別

7.2.フランス

7.2.1.年齢別

7.2.2.人口統計別

7.2.3.国籍別

7.2.4.予約チャンネル別

7.2.5.ツアータイプ別

7.2.6.観光タイプ別

7.3.スペイン

7.3.1.年齢別

7.3.2.人口統計別

7.3.3.国籍別

7.3.4.予約チャンネル別

7.3.5.ツアータイプ別

7.3.6.観光タイプ別

7.4.イギリス

7.4.1.年齢別

7.4.2.人口統計別

7.4.3.国籍別

7.4.4.予約チャンネル別

7.4.5.ツアータイプ別

7.4.6.観光タイプ別

7.5.ドイツ

7.5.1.年齢別

7.5.2.人口統計別

7.5.3.国籍別

7.5.4.予約チャンネル別

7.5.5.ツアータイプ別

7.5.6.観光タイプ別

7.6.日本

7.6.1.年齢別

7.6.2.人口統計別

7.6.3.国籍別

7.6.4.予約チャンネル別

7.6.5.ツアータイプ別

7.6.6.観光タイプ別

7.7.シンガポール

7.7.1.年齢別

7.7.2.人口統計別

7.7.3.国籍別

7.7.4.予約チャンネル別

7.7.5.ツアータイプ別

7.7.6.観光タイプ別

7.8.インド

7.8.1.年齢別

7.8.2.人口統計別

7.8.3.国籍別

7.8.4.予約チャンネル別

7.8.5.ツアータイプ別

7.8.6.観光タイプ別

7.9.中国

7.9.1.年齢別

7.9.2.人口統計別

7.9.3.国籍別

7.9.4.予約チャンネル別

7.9.5.ツアータイプ別

7.9.6.観光タイプ別

7.10.その他の地域

7.10.1.年齢別

7.10.2.人口統計別

7.10.3.国籍別

7.10.4.予約チャンネル別

7.10.5.ツアータイプ別

7.10.6.観光タイプ別

8.総収入

8.1.総収入(百万米ドル)と予測(2024年~2034年)

8.2.予約件数と予測(2024~2034年)

8.3.総支出額前年比成長率予測(2024年~2034年)

8.4.観光客数 前年比伸び率予測

9.課題と展望

9.1.成功事例ケーススタディ

9.2.フューチャー・マーケット・インサイト(FMI)の提言

10.市場関係者の状況 - 主要直接サプライヤー

10.1.航空会社

10.1.1.トッププレーヤー

10.1.2.市場集中度

10.1.3.市場シェア

10.2.ホテル会社

10.2.1.トッププレーヤー

10.2.2.市場集中度

10.2.3.市場シェア

10.3.鉄道

10.3.1.トッププレーヤー

10.3.2.市場集中度

10.3.3.市場シェア

10.4.ツアーオペレーター

10.4.1.トッププレーヤー

10.4.2.市場集中度

10.4.3.市場シェア

10.5.政府機関

10.5.1.トッププレーヤー

10.5.2.市場集中度

10.5.3.市場シェア

11.ソーシャルメディア・センチメンタル分析

11.1.旅行インフルエンサー観光界の新現象

11.2.好まれるソーシャルメディア・プラットフォーム

11.3.トレンドの#ハッシュタグ

11.4.ソーシャル・メディア・プラットフォームでの言及数(言及数全体に占める割合)

11.5.トレンドのテーマタイトル

12.前提条件と略語

13.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Space Tourism Market: Global Industry Analysis 2019-2023 and Opportunity Assessment 2024-2034

A recent market study published by FMI on Space Tourism offers a global industry analysis for 2019-2023 and opportunity assessment for 2024-2034. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Direct Supplier:

• Airlines
• Hotel Companies
• Car Rental
• Train
• Tour Operators
• Government Bodies

By Indirect Supplier:

• OTA (Online Travel Agency)
• Traditional Travel Agencies
• TMC's (Travel Management Companies)
• Corporate Buyers
• Aggregators

By Number of Bookings:

By Age
• Under 15
• 16 to 25
• 26 to 35
• 36 to 45
• 46 to 55
• Over 55

By Tourism Type:

• Stratospheric
• Suborbital
• Orbital
• Others

By Demographic:

• Male
• Female
• Kid

By Nationality:

• Domestic
• International

By Booking Channel:

• Offline Booking
• Online Booking

By Tour Type:

• Individual Travel
• Professional Groups
• Group Travels

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Space Tourism Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Space Tourism Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Space Tourism Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Direct Supplier processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Space Tourism Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2034

The chapter include historical market value (US$ 747.1 million) analysis (2019-2023) and current and future market value (US$ 851.7 million) and volume (19.8%) projections (2024-2034). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Space Tourism Market - Pricing Analysis

Based on By Direct Supplier, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Direct Supplier

Based on By Direct Supplier, Space Tourism Market is segmented into Airlines, Hotel Companies, Car Rental, Train, Tour Operators, Government Bodies. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Direct Supplier.

Chapter 06 - Global Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Indirect Supplier

Based on By Indirect Supplier, Space Tourism Market is segmented into OTA (Online Travel Agency), Traditional Travel Agencies, TMC's (Travel Management Companies), Corporate Buyers, Aggregators. This section also offers market attractiveness analysis based on By Indirect Supplier. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Indirect Supplier.

Chapter 07 - Global Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Number of Bookings

Based on By Number of Bookings, Space Tourism Market is segmented into By Age (Under 15, 16 to 25, 26 to 35, 36 to 45, 46 to 55, Over 55. This section also offers market attractiveness analysis based on By Number of Bookings. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Number of Bookings.

Chapter 08 - Global Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Tourism Type

Based on By Tourism Type, Space Tourism Market is segmented into Stratospheric, Suborbital, Orbital, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Tourism Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Tourism Type.

Chapter 09 - Global Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Demographic

Based on By Demographic, Space Tourism Market is segmented into Male, Female, Kid. This section also offers market attractiveness analysis based on By Demographic. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Demographic.

Chapter 10 - Global Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Nationality

Based on By Nationality, Space Tourism Market is segmented into Domestic, International. This section also offers market attractiveness analysis based on By Nationality. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Nationality.

Chapter 11 - Global Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Booking Channel

Based on By Booking Channel, Space Tourism Market is segmented into Offline Booking, Online Booking. This section also offers market attractiveness analysis based on By Booking Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Booking Channel.

Chapter 12 - Global Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Tour Type

Based on By Tour Type, Space Tourism Market is segmented into Individual Travel, Professional Groups, Group Travels. This section also offers market attractiveness analysis based on By Tour Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Tour Type.

Chapter 13 - Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034, By Region

Based on By Region, Space Tourism Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 14 - North America Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 15 - Latin America Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Space Tourism Market in the Latin America region.

Chapter 16 - Europe Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Space Tourism Market in the regional market.

Chapter 17 - East Asia Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Space Tourism Market in the regional market.

Chapter 18 - South Asia Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Space Tourism Market in the regional market.

Chapter 19 - Middle East and Africa Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Space Tourism Market in the regional market.

Chapter 20 - Key Countries Space Tourism Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2034

This chapter offers insights into how the Space Tourism Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 21 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 22 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Direct Supplier portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Blue Origin, Virgin Galactic, Space X, Airbus Group SE, Boeing, ZERO-G, Airbus Group SE, Axiom Space, Bigelow Aerospace, Orion Span, Space Adventures, Space Perspective, World View Enterprises, Zero2Infinity, Other Players (As Requested).

Chapter 23 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 24 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Space Tourism Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.1.1. Who Is Travelling?

1.1.2. Travel Gross Bookings

1.1.3. Travel Gross Revenue

1.1.4. How Much Do They Spend?

1.2. Evolution Analysis

1.3. Future Market Insights (FMI) Analysis and Recommendations

2. Growth Parameters in Space Tourism

2.1. Technological Advancements and Innovation in Spacecraft Design

2.2. Emergence of Commercial Space Travel Companies

2.3. Partnerships between Governments and Private Companies

2.4. Regulatory Frameworks and Industry Standards

3. Supply to Demand: Today’s Travel Distribution Network

3.1. Direct v/s Indirect Distribution

3.2. Travel Gross Revenues, by Channel, 2024

3.2.1. Supplier Direct

3.2.2. TMC

3.2.3. Tour Operator

3.2.4. OTA

4. Direct Suppliers in Space Tourism

4.1. Total Supplier Market, Share by Segment (%), 2024

4.1.1. Airlines

4.1.2. Hotel Companies

4.1.3. Train

4.1.4. Tour Operators

4.1.5. Government Bodies

5. Indirect Suppliers in Space Tourism

5.1. OTA (Online Travel Agency)

5.2. Traditional Travel Agencies

5.3. TMCs (Travel Management Companies)

5.4. Corporate Buyers

5.5. Aggregators

6. Number of Bookings, 2024

6.1. By Age

6.1.1. Under 15

6.1.2. 16 to 25

6.1.3. 26 to 35

6.1.4. 36 to 45

6.1.5. 46 to 55

6.1.6. Over 55

6.2. By Demographic

6.2.1. Male

6.2.2. Female

6.2.3. Kid

6.3. By Nationality

6.3.1. Domestic

6.3.2. International

6.4. By Booking Channel

6.4.1 Offline Booking

6.4.2 Online Booking

6.5. By Tour Type

6.5.1 Individual Travel

6.5.2 Professional Groups

6.5.3 Group Travel

6.6. By Tourism Type

6.6.1 Stratospheric Tourism

6.6.2 Sub-orbital Tourism

6.6.3 Orbital Tourism

6.6.4 Others

7. Country Shift, Key Countries in Focus, 2024

7.1. United States

7.1.1. By Age

7.1.2. By Demographic

7.1.3. By Nationality

7.1.4. By Booking Channel

7.1.5. By Tour type

7.1.6. By Tourism Type

7.2. France

7.2.1. By Age

7.2.2. By Demographic

7.2.3. By Nationality

7.2.4. By Booking Channel

7.2.5. By Tour type

7.2.6. By Tourism Type

7.3. Spain

7.3.1. By Age

7.3.2. By Demographic

7.3.3. By Nationality

7.3.4. By Booking Channel

7.3.5. By Tour type

7.3.6. By Tourism Type

7.4. United Kingdom

7.4.1. By Age

7.4.2. By Demographic

7.4.3. By Nationality

7.4.4. By Booking Channel

7.4.5. By Tour type

7.4.6. By Tourism Type

7.5. Germany

7.5.1. By Age

7.5.2. By Demographic

7.5.3. By Nationality

7.5.4. By Booking Channel

7.5.5. By Tour type

7.5.6. By Tourism Type

7.6. Japan

7.6.1. By Age

7.6.2. By Demographic

7.6.3. By Nationality

7.6.4. By Booking Channel

7.6.5. By Tour type

7.6.6. By Tourism Type

7.7. Singapore

7.7.1. By Age

7.7.2. By Demographic

7.7.3. By Nationality

7.7.4. By Booking Channel

7.7.5. By Tour type

7.7.6. By Tourism Type

7.8. India

7.8.1. By Age

7.8.2. By Demographic

7.8.3. By Nationality

7.8.4. By Booking Channel

7.8.5. By Tour type

7.8.6. By Tourism Type

7.9. China

7.9.1. By Age

7.9.2. By Demographic

7.9.3. By Nationality

7.9.4. By Booking Channel

7.9.5. By Tour type

7.9.6. By Tourism Type

7.10. Rest of the World

7.10.1. By Age

7.10.2. By Demographic

7.10.3. By Nationality

7.10.4. By Booking Channel

7.10.5. By Tour type

7.10.6. By Tourism Type

8. Gross Revenue

8.1. Gross Revenue (US$ Million) and Forecast (2024 to 2034)

8.2. Number of Bookings and Forecast (2024 to 2034)

8.3. Total Spending Y-o-Y Growth Projections (2024 to 2034)

8.4. Number of Tourists Y-o-Y Growth Projections

9. Challenges & Looking Forward

9.1. Success Stories: Case Studies

9.2. Future Market Insights (FMI) Recommendations

10. Market Stakeholders Landscape - Key Direct Suppliers

10.1. Airlines

10.1.1. Top Players

10.1.2. Market Concentration

10.1.3. Market Share

10.2. Hotel Companies

10.2.1. Top Players

10.2.2. Market Concentration

10.2.3. Market Share

10.3. Trains

10.3.1. Top Players

10.3.2. Market Concentration

10.3.3. Market Share

10.4. Tour Operators

10.4.1. Top Players

10.4.2. Market Concentration

10.4.3. Market Share

10.5. Government Bodies

10.5.1. Top Players

10.5.2. Market Concentration

10.5.3. Market Share

11. Social Media Sentimental Analysis

11.1. Travel Influencers: A New Phenomenon in the world of Tourism

11.2. Social Media Platforms Preferred

11.3. Trending #Hashtags

11.4. Social Media Platform Mentions (% of Total Mentions)

11.5. Trending Subject Titles

12. Assumptions and Acronyms Used

13. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(space tourism)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る