ブティックホテルの世界市場規模調査、タイプ別(ビジネスホテル、スイートホテル、空港ホテル、リゾートホテル)、用途別(旅行者、教育旅行、友人・家族旅行)、地域別予測 2022-2028Global Boutique Hotels Market Size study, By Type (Business Hotel, Suite Hotels, Airport Hotels , Resorts Hotels) By Application (Travelers, Educational Trips, Friends & Family Trip), and Regional Forecasts 2022-2028 世界のブティックホテル市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ブティックホテルは、小規模で高級なラグジュアリーホテルと定... もっと見る
サマリー世界のブティックホテル市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ブティックホテルは、小規模で高級なラグジュアリーホテルと定義することができます。伝統的なホテルと比較して、ブティックホテルは、明確な個性、親密な経験、高度に個人化されたサービスを提供します。ブティックホテルは、都市の高級住宅街に位置し、一般的に100室を超えることはありません。ポストコビド時代のホテル産業の成長、高級ホテルの稼働率の上昇、主要な市場関係者の戦略的な取り組みが、世界市場の需要を加速させている要因となっています。例えば、Statistaによると、2022年現在、世界のホテル部門の収益は3000億米ドルと推定され、2026年末には4850億米ドルにまで成長すると予測されています。さらに、ホスピタリティ分野の大手市場関係者は、ブティックホテル市場の需要増を活用するため、ブティックホテル分野の拡大に向けて取り組んでいます。例えば、2021年10月、ITCホテルは、メメントスという新しいデスティネーション主導の高級ブランドを立ち上げました。この新ブランド「メメントス」のもと、ホスピタリティグループは様々なデスティネーションにブティックラグジュアリーホテルをオープンする予定です。さらに、2022年4月、Espire hospitality Groupは、ZANAという新しい高級ブティックリゾートブランドをインドで立ち上げました。ZANAブランドの最初の物件は、ウダイプールの湖畔にある30室のリゾートホテルです。また、新興国での急速な都市化と同様に、リース型フランチャイズホテルチェーンの台頭も、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、発展途上地域での普及が進んでいないことが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。ブティックホテルの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、低予算の高級ホテルが増加傾向にあることと、同地域に有力な市場参入企業が存在することから、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。急速な都市化やフランチャイズホテルチェーンの普及といった要因が、アジア太平洋地域全体のブティックホテル市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ITCホテルズリミテッド ザ・インディアン・ホテルズ・カンパニー・リミテッド ジュメイラ・インターナショナルLLC マンダリン オリエンタル インターナショナル リミテッド フォーシーズンズ・ホールディングス(Four Seasons Holdings Inc. シャングリ・ラ インターナショナル ホテル マネージメント リミテッド トリプルクリークイン スターウッドホテルズ&リゾーツ ヒルトン マリオット・インターナショナル インターコンチネンタルホテルズグループPLC 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別 ビジネスホテル スイートホテル 空港ホテル リゾートホテル 用途別 旅行者向け 教育旅行 友人・家族旅行 地域別 北米 アメリカ カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のブティックホテル市場のターゲットオーディエンス 主要コンサルティング会社・アドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Boutique Hotels Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Boutique Hotels Market, by Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Boutique Hotels Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Boutique Hotels Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Boutique Hotels Market Dynamics 3.1. Boutique Hotels Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing Hotel industry in Post covid era. 3.1.1.2. Increasing occupancy rate in luxury hotels. 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of penetration in developing regions. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing emergence of leased franchised hotel chains. 3.1.3.2. Rapid urbanization in emerging economies. Chapter 4. Global Boutique Hotels Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Boutique Hotels Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Boutique Hotels Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Boutique Hotels Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million) 6.4. Boutique Hotels Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Business Hotel 6.4.2. Suite Hotels 6.4.3. Airport Hotels 6.4.4. Resorts Hotels Chapter 7. Global Boutique Hotels Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Boutique Hotels Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Boutique Hotels Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 7.4. Boutique Hotels Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Travelers 7.4.2. Educational Trips 7.4.3. Friends & Family Trip Chapter 8. Global Boutique Hotels Market, Regional Analysis 8.1. Boutique Hotels Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Boutique Hotels Market 8.2.1. U.S. Boutique Hotels Market 8.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Application estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Boutique Hotels Market 8.3. Europe Boutique Hotels Market Snapshot 8.3.1. U.K. Boutique Hotels Market 8.3.2. Germany Boutique Hotels Market 8.3.3. France Boutique Hotels Market 8.3.4. Spain Boutique Hotels Market 8.3.5. Italy Boutique Hotels Market 8.3.6. Rest of Europe Boutique Hotels Market 8.4. Asia-Pacific Boutique Hotels Market Snapshot 8.4.1. China Boutique Hotels Market 8.4.2. India Boutique Hotels Market 8.4.3. Japan Boutique Hotels Market 8.4.4. Australia Boutique Hotels Market 8.4.5. South Korea Boutique Hotels Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Boutique Hotels Market 8.5. Latin America Boutique Hotels Market Snapshot 8.5.1. Brazil Boutique Hotels Market 8.5.2. Mexico Boutique Hotels Market 8.6. Rest of The World Boutique Hotels Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. ITC Hotels ltd. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. The Indian Hotels Company Limited 9.2.3. Jumeirah International LLC 9.2.4. Mandarin Oriental International Limited 9.2.5. Four Seasons Holdings Inc. 9.2.6. Shangri-La International Hotel Management Ltd. 9.2.7. Triple Creek Inn 9.2.8. Starwood Hotels & Resorts 9.2.9. Hilton 9.2.10. Marriott International 9.2.11. InterContinental Hotels Group PLC Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Boutique Hotels Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Boutique Hotels can be defined as a smaller, upscale, luxury hotel. In comparison with traditional hotels boutique hotels offer a distinct personality, intimate experience, and highly personalized service. Boutique hotels are located posh & upscale neighborhoods of cities and generally do not offer more than 100 rooms. The growing Hotel industry in Post covid era and increasing occupancy rate in luxury hotels as well as strategic initiatives from leading market players are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – as of 2022, revenue in worldwide hotel segment is estimated at USD 300 billion, and the revenue is projected to grow to USD 485 billion by end of 2026. Furthermore, leading market players in hospitality sector are working towards expansion in boutique hotel sector to leverage the increasing demand for Boutique Hotels Market. For instance, in October 2021, ITC Hotel launched its new destination-led luxury brand called Mementos. Under this new brand Mementos, the hospitality group would open boutique luxury hotels across various destinations. Moreover, in April 2022, Espire hospitality Group launched a new luxury boutique resort brand named ZANA in India. Under ZANA brand the first property would be a 30 rooms lakeside resort in Udaipur. Also, growing emergence of leased franchised hotel chains as well as rapid urbanization in emerging economies are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, a lack of penetration in developing regions impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Boutique Hotels Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Boutique Hotels Market, by Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Boutique Hotels Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Boutique Hotels Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Boutique Hotels Market Dynamics 3.1. Boutique Hotels Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing Hotel industry in Post covid era. 3.1.1.2. Increasing occupancy rate in luxury hotels. 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of penetration in developing regions. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing emergence of leased franchised hotel chains. 3.1.3.2. Rapid urbanization in emerging economies. Chapter 4. Global Boutique Hotels Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Boutique Hotels Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Boutique Hotels Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Boutique Hotels Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million) 6.4. Boutique Hotels Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Business Hotel 6.4.2. Suite Hotels 6.4.3. Airport Hotels 6.4.4. Resorts Hotels Chapter 7. Global Boutique Hotels Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Boutique Hotels Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Boutique Hotels Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 7.4. Boutique Hotels Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Travelers 7.4.2. Educational Trips 7.4.3. Friends & Family Trip Chapter 8. Global Boutique Hotels Market, Regional Analysis 8.1. Boutique Hotels Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Boutique Hotels Market 8.2.1. U.S. Boutique Hotels Market 8.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Application estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Boutique Hotels Market 8.3. Europe Boutique Hotels Market Snapshot 8.3.1. U.K. Boutique Hotels Market 8.3.2. Germany Boutique Hotels Market 8.3.3. France Boutique Hotels Market 8.3.4. Spain Boutique Hotels Market 8.3.5. Italy Boutique Hotels Market 8.3.6. Rest of Europe Boutique Hotels Market 8.4. Asia-Pacific Boutique Hotels Market Snapshot 8.4.1. China Boutique Hotels Market 8.4.2. India Boutique Hotels Market 8.4.3. Japan Boutique Hotels Market 8.4.4. Australia Boutique Hotels Market 8.4.5. South Korea Boutique Hotels Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Boutique Hotels Market 8.5. Latin America Boutique Hotels Market Snapshot 8.5.1. Brazil Boutique Hotels Market 8.5.2. Mexico Boutique Hotels Market 8.6. Rest of The World Boutique Hotels Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. ITC Hotels ltd. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. The Indian Hotels Company Limited 9.2.3. Jumeirah International LLC 9.2.4. Mandarin Oriental International Limited 9.2.5. Four Seasons Holdings Inc. 9.2.6. Shangri-La International Hotel Management Ltd. 9.2.7. Triple Creek Inn 9.2.8. Starwood Hotels & Resorts 9.2.9. Hilton 9.2.10. Marriott International 9.2.11. InterContinental Hotels Group PLC Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートBizwit Research & Consulting LLP社の旅行・ツーリズム分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(hotel)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|