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ハラール観光の世界市場規模調査、タイプ別(国内観光、国際観光)、用途別(ミレニアル世代、シニア世代、女性セグメント、家族)、目的別(レジャー、ビジネス、ラマダン)、予算別(高級、中予算、低予算)、地域予測 2022-2028


Global Halal Tourism Market Size study, By Type (Domestic Tourism, International Tourism), By Application (Millennials, Senior Citizens, Female Segment, Families), By Purpose (Leisure, Business, Ramadan), By Budget (Luxury, Medium Budget, Low Budget), and Regional Forecasts 2022-2028

世界のハラルツーリズム市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ハラルツーリズムは、ハラル旅行やハラルフレンドリーツーリズ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月5日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のハラルツーリズム市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ハラルツーリズムは、ハラル旅行やハラルフレンドリーツーリズムとも呼ばれ、イスラム教のルールを遵守するムスリム旅行者を対象とした観光のサブカテゴリを指します。ハラルツーリズムでは、旅行代理店やサービスプロバイダーは、ハラルに則ったツアーパッケージをデザインします。ハラル・ツーリズムに属するホテルは、アルコールを提供しない、プールやスパを男女別に設ける、ハラルフードのみを提供する、ムスリム旅行者のために室内や共用ホールで礼拝施設を提供するなどの特徴があります。世界中のイスラム教徒の旅行支出の増加、イスラム教徒に配慮したツアーポータルの台頭、主要な市場関係者の最近の戦略的取り組みが、世界市場の需要を加速させている要因となっています。例えば、Statistaによると - 2019年、世界中のイスラム教徒は食品、医薬品化粧品、ファッション、旅行、メディア/レクリエーションの各分野で約2020億米ドルを消費し、この額は2024年までに2400億米ドルに成長すると予測されています。さらに、主要な市場プレーヤーは、ハラール観光の需要拡大に対応するため、ムスリム観光向けに特別に設計された革新的なツアーパッケージを打ち出しています。例えば、2019年7月、マレーシアのOTA HalalHoliday.comは、60カ国以上のインバウンドとアウトバウンドツアーを含むウムラとホリデーパッケージを提供するムスリム向けポータルとしてソフトオープンしました。ウムラ・パッケージは、巡礼者が自分の旅をパーソナライズできるようにするものである。さらに、2022年5月には、ニューヨーク市の公式マーケティング、観光、パートナーシップ組織であるNYC & Companyが、ハラールフレンドリーな旅行の権威であるHalal Trip/Crescent Ratingと共同で、地元の人々や観光客のための新しい集中リソース、ハラール旅行ガイドを発表しました。これは、米国の観光団体が発表した初めてのハラールトラベルガイドで、ニューヨークの5つの区にあるハラールレストラン、ムスリムの歴史、美術展などの情報を提供するとともに、ムスリム旅行の専門家によるヒントやアドバイスを共有するものです。また、ポストコビド時代における観光産業の成長とオンライン予約チャネルの普及が、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、発展途上地域での普及が進んでいないことが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

ハラールツーリズムの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、ヨーロッパ、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、観光支出の増加やハラルフレンドリーなツアーパッケージの普及が進んでいることから、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。また、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。ムスリムフレンドリーなホテルの出現や、ポストコビド時代の旅行支出の増加といった要因が、アジア太平洋地域の世界ハラルツーリズム市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Halaltours.org
カリサ・トラベル・グループ
Rooh Travel Limited
HalalBooking Ltd.
ハラールサファリ(Halal Safaris
ハラルトリップインディア
ハロートラベルPte Ltd
イスラム旅行
リハーサル
トリップフェス・トラベル



本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国において、業界の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
タイプ別
国内観光
国際観光
アプリケーション別
ミレニアル世代
シニア層
女性層
ファミリー層
目的別
レジャー
ビジネス
ラマダン
予算別
ラグジュアリー
中予算
低予算
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のハラルツーリズム市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家





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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Halal Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Halal Tourism Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Halal Tourism Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Halal Tourism Market, by Purpose, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Global Halal Tourism Market, by Budget, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Halal Tourism Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Halal Tourism Market Dynamics
3.1. Halal Tourism Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising travel spending from Muslims around the world.
3.1.1.2. Growing emergence of Muslim friendly tour portals
3.1.1.3. Recent strategic initiatives from leading market players.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of penetration in developing regions.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing tourism sector in post covid era.
3.1.3.2. Increasing penetration of online booking channels.
Chapter 4. Global Halal Tourism Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Halal Tourism Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Halal Tourism Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million)
6.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Domestic Tourism
6.4.2. International Tourism
Chapter 7. Global Halal Tourism Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Halal Tourism Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
7.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Millennials
7.4.2. Senior Citizens
7.4.3. Female Segment
7.4.4. Families
Chapter 8. Global Halal Tourism Market, by Purpose
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Halal Tourism Market by Purpose, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Purpose 2018-2028 (USD Million)
8.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Leisure
8.4.2. Business
8.4.3. Ramadan
Chapter 9. Global Halal Tourism Market, by Budget
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Halal Tourism Market by Budget, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Budget 2018-2028 (USD Million)
9.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Luxury
9.4.2. Medium Budget
9.4.3. Low Budget
Chapter 10. Global Halal Tourism Market, Regional Analysis
10.1. Halal Tourism Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Halal Tourism Market
10.2.1. U.S. Halal Tourism Market
10.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Application estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Purpose estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Budget estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada Halal Tourism Market
10.3. Europe Halal Tourism Market Snapshot
10.3.1. U.K. Halal Tourism Market
10.3.2. Germany Halal Tourism Market
10.3.3. France Halal Tourism Market
10.3.4. Spain Halal Tourism Market
10.3.5. Italy Halal Tourism Market
10.3.6. Rest of Europe Halal Tourism Market
10.4. Asia-Pacific Halal Tourism Market Snapshot
10.4.1. China Halal Tourism Market
10.4.2. India Halal Tourism Market
10.4.3. Japan Halal Tourism Market
10.4.4. Australia Halal Tourism Market
10.4.5. South Korea Halal Tourism Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Halal Tourism Market
10.5. Latin America Halal Tourism Market Snapshot
10.5.1. Brazil Halal Tourism Market
10.5.2. Mexico Halal Tourism Market
10.6. Rest of The World Halal Tourism Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Halaltours.org
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Carisa travel group
11.2.3. Rooh Travel Limited
11.2.4. HalalBooking Ltd.
11.2.5. Halal Safaris
11.2.6. Halal Trip India
11.2.7. Hello Travel Pte Ltd
11.2.8. Islamic Travel
11.2.9. Rihaala
11.2.10. Tripfez Travel
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Halal Tourism Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Halal Tourism also known as Halal travel or halal-friendly tourism refers to subcategory of tourism intended for Muslim travelers who abide by rules of islam. In halal tourism travel agents or service providers designs their tour packages follow rules of halal. Hotels in halal tourism category do not serve alcohol, features separate swimming pools and spa facilities for men and women, serve only halal foods, and offers prayer facilities for Muslims tourists in-room and in a common hall. The growing travel spending from Muslims around the world and growing emergence of Muslim friendly tour portals as well as recent strategic initiatives from leading market players are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – in 2019, Muslims around the world spent around USD 202 billion across food, pharmaceutical cosmetics, fashion, travel, and media/recreation sectors, and this amount is projected to grow to USD 240 billion by 2024. Furthermore, leading market players are coming up with innovative tour packages specially designed for Muslim tourism to capital the growing demand for Halal Tourism. For instance, in July 2019, Malaysian OTA HalalHoliday.com soft launched as a Muslim-targeted portal offering Umrah and holiday packages – including both inbound and outbound tours in more than 60 countries. The Umrah packages, would enable pilgrims to personalize their journey. Moreover, in May 2022, New York City's official marketing, tourism and partnership organization named NYC & Company, in partnership with the leading, halal-friendly travel authority Halal Trip/Crescent Rating launched a new centralised resource for locals and visitors, the Halal Travel Guide. It is the first-ever Halal Travel Guide released by a US tourism organisation, and would provide information of halal restaurants, Muslim history and art exhibitions across the five boroughs of New York City as well as sharing tips and advice from Muslim travel experts. Also, growing tourism sector in post covid era and increasing penetration of online booking channels are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, lack of penetration in developing regions impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Halal Tourism Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Asia-Pacific is the leading region across the world in terms of market share owing to the growing tourism spending and increasing penetration of halal friendly tour packages in the region. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as growing emergence of Muslim friendly hotels and rising travel spending in post covid era, would create lucrative growth prospects for the global Halal Tourism Market across the Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:
Halaltours.org
Carisa travel group
Rooh Travel Limited
HalalBooking Ltd.
Halal Safaris
Halal Trip India
Hello Travel Pte Ltd
Islamic Travel
Rihaala
Tripfez Travel



The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type
Domestic Tourism
International Tourism
By Application
Millennials
Senior Citizens
Female Segment
Families
By Purpose
Leisure
Business
Ramadan
By Budget
Luxury
Medium Budget
Low Budget
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Halal Tourism Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors





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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global Halal Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global Halal Tourism Market, by Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global Halal Tourism Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global Halal Tourism Market, by Purpose, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Global Halal Tourism Market, by Budget, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Halal Tourism Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Halal Tourism Market Dynamics
3.1. Halal Tourism Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising travel spending from Muslims around the world.
3.1.1.2. Growing emergence of Muslim friendly tour portals
3.1.1.3. Recent strategic initiatives from leading market players.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of penetration in developing regions.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing tourism sector in post covid era.
3.1.3.2. Increasing penetration of online booking channels.
Chapter 4. Global Halal Tourism Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Halal Tourism Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Halal Tourism Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million)
6.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Domestic Tourism
6.4.2. International Tourism
Chapter 7. Global Halal Tourism Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Halal Tourism Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
7.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Millennials
7.4.2. Senior Citizens
7.4.3. Female Segment
7.4.4. Families
Chapter 8. Global Halal Tourism Market, by Purpose
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Halal Tourism Market by Purpose, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Purpose 2018-2028 (USD Million)
8.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Leisure
8.4.2. Business
8.4.3. Ramadan
Chapter 9. Global Halal Tourism Market, by Budget
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Halal Tourism Market by Budget, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Budget 2018-2028 (USD Million)
9.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Luxury
9.4.2. Medium Budget
9.4.3. Low Budget
Chapter 10. Global Halal Tourism Market, Regional Analysis
10.1. Halal Tourism Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Halal Tourism Market
10.2.1. U.S. Halal Tourism Market
10.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Application estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Purpose estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Budget estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada Halal Tourism Market
10.3. Europe Halal Tourism Market Snapshot
10.3.1. U.K. Halal Tourism Market
10.3.2. Germany Halal Tourism Market
10.3.3. France Halal Tourism Market
10.3.4. Spain Halal Tourism Market
10.3.5. Italy Halal Tourism Market
10.3.6. Rest of Europe Halal Tourism Market
10.4. Asia-Pacific Halal Tourism Market Snapshot
10.4.1. China Halal Tourism Market
10.4.2. India Halal Tourism Market
10.4.3. Japan Halal Tourism Market
10.4.4. Australia Halal Tourism Market
10.4.5. South Korea Halal Tourism Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Halal Tourism Market
10.5. Latin America Halal Tourism Market Snapshot
10.5.1. Brazil Halal Tourism Market
10.5.2. Mexico Halal Tourism Market
10.6. Rest of The World Halal Tourism Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Halaltours.org
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Carisa travel group
11.2.3. Rooh Travel Limited
11.2.4. HalalBooking Ltd.
11.2.5. Halal Safaris
11.2.6. Halal Trip India
11.2.7. Hello Travel Pte Ltd
11.2.8. Islamic Travel
11.2.9. Rihaala
11.2.10. Tripfez Travel
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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