ハラール観光の世界市場規模調査、タイプ別(国内観光、国際観光)、用途別(ミレニアル世代、シニア世代、女性セグメント、家族)、目的別(レジャー、ビジネス、ラマダン)、予算別(高級、中予算、低予算)、地域予測 2022-2028Global Halal Tourism Market Size study, By Type (Domestic Tourism, International Tourism), By Application (Millennials, Senior Citizens, Female Segment, Families), By Purpose (Leisure, Business, Ramadan), By Budget (Luxury, Medium Budget, Low Budget), and Regional Forecasts 2022-2028 世界のハラルツーリズム市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ハラルツーリズムは、ハラル旅行やハラルフレンドリーツーリズ... もっと見る
サマリー世界のハラルツーリズム市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ハラルツーリズムは、ハラル旅行やハラルフレンドリーツーリズムとも呼ばれ、イスラム教のルールを遵守するムスリム旅行者を対象とした観光のサブカテゴリを指します。ハラルツーリズムでは、旅行代理店やサービスプロバイダーは、ハラルに則ったツアーパッケージをデザインします。ハラル・ツーリズムに属するホテルは、アルコールを提供しない、プールやスパを男女別に設ける、ハラルフードのみを提供する、ムスリム旅行者のために室内や共用ホールで礼拝施設を提供するなどの特徴があります。世界中のイスラム教徒の旅行支出の増加、イスラム教徒に配慮したツアーポータルの台頭、主要な市場関係者の最近の戦略的取り組みが、世界市場の需要を加速させている要因となっています。例えば、Statistaによると - 2019年、世界中のイスラム教徒は食品、医薬品化粧品、ファッション、旅行、メディア/レクリエーションの各分野で約2020億米ドルを消費し、この額は2024年までに2400億米ドルに成長すると予測されています。さらに、主要な市場プレーヤーは、ハラール観光の需要拡大に対応するため、ムスリム観光向けに特別に設計された革新的なツアーパッケージを打ち出しています。例えば、2019年7月、マレーシアのOTA HalalHoliday.comは、60カ国以上のインバウンドとアウトバウンドツアーを含むウムラとホリデーパッケージを提供するムスリム向けポータルとしてソフトオープンしました。ウムラ・パッケージは、巡礼者が自分の旅をパーソナライズできるようにするものである。さらに、2022年5月には、ニューヨーク市の公式マーケティング、観光、パートナーシップ組織であるNYC & Companyが、ハラールフレンドリーな旅行の権威であるHalal Trip/Crescent Ratingと共同で、地元の人々や観光客のための新しい集中リソース、ハラール旅行ガイドを発表しました。これは、米国の観光団体が発表した初めてのハラールトラベルガイドで、ニューヨークの5つの区にあるハラールレストラン、ムスリムの歴史、美術展などの情報を提供するとともに、ムスリム旅行の専門家によるヒントやアドバイスを共有するものです。また、ポストコビド時代における観光産業の成長とオンライン予約チャネルの普及が、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予想されます。しかし、発展途上地域での普及が進んでいないことが、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。ハラールツーリズムの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、ヨーロッパ、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、観光支出の増加やハラルフレンドリーなツアーパッケージの普及が進んでいることから、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。また、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。ムスリムフレンドリーなホテルの出現や、ポストコビド時代の旅行支出の増加といった要因が、アジア太平洋地域の世界ハラルツーリズム市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Halaltours.org カリサ・トラベル・グループ Rooh Travel Limited HalalBooking Ltd. ハラールサファリ(Halal Safaris ハラルトリップインディア ハロートラベルPte Ltd イスラム旅行 リハーサル トリップフェス・トラベル 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国において、業界の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別 国内観光 国際観光 アプリケーション別 ミレニアル世代 シニア層 女性層 ファミリー層 目的別 レジャー ビジネス ラマダン 予算別 ラグジュアリー 中予算 低予算 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のハラルツーリズム市場のターゲットオーディエンス 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Halal Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Halal Tourism Market, by Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Halal Tourism Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Halal Tourism Market, by Purpose, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Global Halal Tourism Market, by Budget, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Halal Tourism Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Halal Tourism Market Dynamics 3.1. Halal Tourism Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising travel spending from Muslims around the world. 3.1.1.2. Growing emergence of Muslim friendly tour portals 3.1.1.3. Recent strategic initiatives from leading market players. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of penetration in developing regions. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing tourism sector in post covid era. 3.1.3.2. Increasing penetration of online booking channels. Chapter 4. Global Halal Tourism Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Halal Tourism Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Halal Tourism Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million) 6.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Domestic Tourism 6.4.2. International Tourism Chapter 7. Global Halal Tourism Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Halal Tourism Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 7.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Millennials 7.4.2. Senior Citizens 7.4.3. Female Segment 7.4.4. Families Chapter 8. Global Halal Tourism Market, by Purpose 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Halal Tourism Market by Purpose, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Purpose 2018-2028 (USD Million) 8.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Leisure 8.4.2. Business 8.4.3. Ramadan Chapter 9. Global Halal Tourism Market, by Budget 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Halal Tourism Market by Budget, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Budget 2018-2028 (USD Million) 9.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Luxury 9.4.2. Medium Budget 9.4.3. Low Budget Chapter 10. Global Halal Tourism Market, Regional Analysis 10.1. Halal Tourism Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Halal Tourism Market 10.2.1. U.S. Halal Tourism Market 10.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Application estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Purpose estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. Budget estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada Halal Tourism Market 10.3. Europe Halal Tourism Market Snapshot 10.3.1. U.K. Halal Tourism Market 10.3.2. Germany Halal Tourism Market 10.3.3. France Halal Tourism Market 10.3.4. Spain Halal Tourism Market 10.3.5. Italy Halal Tourism Market 10.3.6. Rest of Europe Halal Tourism Market 10.4. Asia-Pacific Halal Tourism Market Snapshot 10.4.1. China Halal Tourism Market 10.4.2. India Halal Tourism Market 10.4.3. Japan Halal Tourism Market 10.4.4. Australia Halal Tourism Market 10.4.5. South Korea Halal Tourism Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Halal Tourism Market 10.5. Latin America Halal Tourism Market Snapshot 10.5.1. Brazil Halal Tourism Market 10.5.2. Mexico Halal Tourism Market 10.6. Rest of The World Halal Tourism Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Halaltours.org 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Carisa travel group 11.2.3. Rooh Travel Limited 11.2.4. HalalBooking Ltd. 11.2.5. Halal Safaris 11.2.6. Halal Trip India 11.2.7. Hello Travel Pte Ltd 11.2.8. Islamic Travel 11.2.9. Rihaala 11.2.10. Tripfez Travel Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Halal Tourism Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. The Halal Tourism also known as Halal travel or halal-friendly tourism refers to subcategory of tourism intended for Muslim travelers who abide by rules of islam. In halal tourism travel agents or service providers designs their tour packages follow rules of halal. Hotels in halal tourism category do not serve alcohol, features separate swimming pools and spa facilities for men and women, serve only halal foods, and offers prayer facilities for Muslims tourists in-room and in a common hall. The growing travel spending from Muslims around the world and growing emergence of Muslim friendly tour portals as well as recent strategic initiatives from leading market players are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – in 2019, Muslims around the world spent around USD 202 billion across food, pharmaceutical cosmetics, fashion, travel, and media/recreation sectors, and this amount is projected to grow to USD 240 billion by 2024. Furthermore, leading market players are coming up with innovative tour packages specially designed for Muslim tourism to capital the growing demand for Halal Tourism. For instance, in July 2019, Malaysian OTA HalalHoliday.com soft launched as a Muslim-targeted portal offering Umrah and holiday packages – including both inbound and outbound tours in more than 60 countries. The Umrah packages, would enable pilgrims to personalize their journey. Moreover, in May 2022, New York City's official marketing, tourism and partnership organization named NYC & Company, in partnership with the leading, halal-friendly travel authority Halal Trip/Crescent Rating launched a new centralised resource for locals and visitors, the Halal Travel Guide. It is the first-ever Halal Travel Guide released by a US tourism organisation, and would provide information of halal restaurants, Muslim history and art exhibitions across the five boroughs of New York City as well as sharing tips and advice from Muslim travel experts. Also, growing tourism sector in post covid era and increasing penetration of online booking channels are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, lack of penetration in developing regions impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Halal Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Halal Tourism Market, by Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Halal Tourism Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Halal Tourism Market, by Purpose, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Global Halal Tourism Market, by Budget, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Halal Tourism Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Halal Tourism Market Dynamics 3.1. Halal Tourism Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising travel spending from Muslims around the world. 3.1.1.2. Growing emergence of Muslim friendly tour portals 3.1.1.3. Recent strategic initiatives from leading market players. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of penetration in developing regions. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing tourism sector in post covid era. 3.1.3.2. Increasing penetration of online booking channels. Chapter 4. Global Halal Tourism Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Halal Tourism Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Halal Tourism Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2028 (USD Million) 6.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Domestic Tourism 6.4.2. International Tourism Chapter 7. Global Halal Tourism Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Halal Tourism Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 7.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Millennials 7.4.2. Senior Citizens 7.4.3. Female Segment 7.4.4. Families Chapter 8. Global Halal Tourism Market, by Purpose 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Halal Tourism Market by Purpose, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Purpose 2018-2028 (USD Million) 8.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Leisure 8.4.2. Business 8.4.3. Ramadan Chapter 9. Global Halal Tourism Market, by Budget 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Halal Tourism Market by Budget, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Halal Tourism Market Estimates & Forecasts by Budget 2018-2028 (USD Million) 9.4. Halal Tourism Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Luxury 9.4.2. Medium Budget 9.4.3. Low Budget Chapter 10. Global Halal Tourism Market, Regional Analysis 10.1. Halal Tourism Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Halal Tourism Market 10.2.1. U.S. Halal Tourism Market 10.2.1.1. Type estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Application estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Purpose estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. Budget estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada Halal Tourism Market 10.3. Europe Halal Tourism Market Snapshot 10.3.1. U.K. Halal Tourism Market 10.3.2. Germany Halal Tourism Market 10.3.3. France Halal Tourism Market 10.3.4. Spain Halal Tourism Market 10.3.5. Italy Halal Tourism Market 10.3.6. Rest of Europe Halal Tourism Market 10.4. Asia-Pacific Halal Tourism Market Snapshot 10.4.1. China Halal Tourism Market 10.4.2. India Halal Tourism Market 10.4.3. Japan Halal Tourism Market 10.4.4. Australia Halal Tourism Market 10.4.5. South Korea Halal Tourism Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Halal Tourism Market 10.5. Latin America Halal Tourism Market Snapshot 10.5.1. Brazil Halal Tourism Market 10.5.2. Mexico Halal Tourism Market 10.6. Rest of The World Halal Tourism Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Halaltours.org 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Carisa travel group 11.2.3. Rooh Travel Limited 11.2.4. HalalBooking Ltd. 11.2.5. Halal Safaris 11.2.6. Halal Trip India 11.2.7. Hello Travel Pte Ltd 11.2.8. Islamic Travel 11.2.9. Rihaala 11.2.10. Tripfez Travel Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の旅行・ツーリズム分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(tourism)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |