ウェルネスツーリズムの世界市場規模調査、サービスタイプ別(交通、宿泊、飲食、ショッピング、アクティビティ&エクスカーション、その他)、場所別(国内、海外)、地域別予測 2022-2028Global Wellness Tourism Market Size study, By Service Type (Transport, Lodging, Food & Beverage, Shopping, Activities & Excursion, Others), By Location (Domestic, International), and Regional Forecasts 2022-2028 世界のウェルネスツーリズム市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ウェルネスツーリズムは、健康とウェルネスを促進するため... もっと見る
サマリー世界のウェルネスツーリズム市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ウェルネスツーリズムは、健康とウェルネスを促進するために行われる旅行活動であり、個人の身体的、心理的、精神的な幸福を向上させるものである。インフラ整備への投資の増加、精神的・肉体的疾患の発生率の上昇、インターネットやスマートデバイスの普及の増加が、世界中で市場成長を促進する主要因となっています。例えば、Statistaによると、2020年のインターネット利用者は約7億4907万人で、この数字は2025年には約11億3404万人に達すると予測されています。したがって、インターネットの普及は、人々のウェルネスツーリズム活動に大きな影響を与え、世界市場の成長を加速させることになります。しかし、政情不安やテロ攻撃の増加は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、健康とウェルネスに対する消費支出の増加と中流階級の人口の急速な増加は、予測期間中に市場需要の触媒として作用すると予想されます。ウェルネスツーリズムの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、ウェルビーイングサービスに対するニーズの高まりと、ストレスに起因する健康問題の増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。インド、中国、シンガポール、タイ、マレーシアなどの国々で、さまざまなエキゾチックな目的地の人気が高まっているなどの要因が、アジア太平洋地域のウェルネスツーリズム市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ヒルトン・ワールドワイド アコーホテルズ ハイアットホテルズ ランチョ・ラ・プエルタ(Rancho La Puerta, Inc. マリオット・インターナショナル ローズウッドホテル インターコンチネンタルグループ オムニホテルズ&リゾーツ ラディソンホスピタリティ フォーシーズンズホテル 本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域と国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: サービスタイプ別 輸送 宿泊 フード&ビバレッジ ショッピング アクティビティ&エクスカーション その他 場所別 国内 国際線 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のウェルネスツーリズム市場のターゲットオーディエンス 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Wellness Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Wellness Tourism Market, by Service Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Wellness Tourism Market, by Location, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Wellness Tourism Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Wellness Tourism Market Dynamics 3.1. Wellness Tourism Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing incidences of mental and physical disease 3.1.1.2. Increasing proliferation of internet and smart devices 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Political unrest and rising terrorist attacks 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising consumer expenditure on health and wellness 3.1.3.2. Rapid growth of middle-class population Chapter 4. Global Wellness Tourism Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Wellness Tourism Market, by Service Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Wellness Tourism Market by Service Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Wellness Tourism Market Estimates & Forecasts by Service Type, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Wellness Tourism Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Transport 6.4.2. Lodging 6.4.3. Food & Beverage 6.4.4. Shopping 6.4.5. Activities & Excursion 6.4.6. Others Chapter 7. Global Wellness Tourism Market, by Location 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Wellness Tourism Market by Location, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Wellness Tourism Market Estimates & Forecasts by Location, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Wellness Tourism Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Domestic 7.4.2. International Chapter 8. Global Wellness Tourism Market, Regional Analysis 8.1. Wellness Tourism Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Wellness Tourism Market 8.2.1. U.S. Wellness Tourism Market 8.2.1.1. Service Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Location breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Wellness Tourism Market 8.3. Europe Wellness Tourism Market Snapshot 8.3.1. U.K. Wellness Tourism Market 8.3.2. Germany Wellness Tourism Market 8.3.3. France Wellness Tourism Market 8.3.4. Spain Wellness Tourism Market 8.3.5. Italy Wellness Tourism Market 8.3.6. Rest of Europe Wellness Tourism Market 8.4. Asia-Pacific Wellness Tourism Market Snapshot 8.4.1. China Wellness Tourism Market 8.4.2. India Wellness Tourism Market 8.4.3. Japan Wellness Tourism Market 8.4.4. Australia Wellness Tourism Market 8.4.5. South Korea Wellness Tourism Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Wellness Tourism Market 8.5. Latin America Wellness Tourism Market Snapshot 8.5.1. Brazil Wellness Tourism Market 8.5.2. Mexico Wellness Tourism Market 8.6. Rest of The World Wellness Tourism Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Hilton Worldwide 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Accor Hotels 9.2.3. Hyatt Hotels 9.2.4. Rancho La Puerta, Inc. 9.2.5. Marriot International 9.2.6. Rosewood Hotels 9.2.7. InterContinental Group 9.2.8. Omni Hotels & Resorts 9.2.9. Radisson Hospitality 9.2.10. Four Seasons Hotels Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Wellness Tourism Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028. Wellness tourism is a traveling activity that is performed for promoting health and wellness and improves the individual's physical, psychological, and spiritual well-being. The growing investments in infrastructure development, rising incidences of mental and physical disease, coupled with the increasing proliferation of the internet and smart devices are the key factors excelling the market growth across the globe. For instance, as per Statista, in 2020, there were around 749.07 million people who were accounted as internet users, and the figure is projected to rise and account for nearly 1,134.04 million people by the year 2025. Accordingly, the growing penetration of the internet is exhibiting a huge influence on the wellness tourism activities among the population, which, in turn, accelerates the global market growth. However, political unrests and rising terrorist attacks impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, the rising consumer expenditure on health and wellness and rapid growth of the middle-class population are anticipated to act as catalyzing factors for the market demand during the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Wellness Tourism Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Wellness Tourism Market, by Service Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Wellness Tourism Market, by Location, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Wellness Tourism Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Wellness Tourism Market Dynamics 3.1. Wellness Tourism Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing incidences of mental and physical disease 3.1.1.2. Increasing proliferation of internet and smart devices 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Political unrest and rising terrorist attacks 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising consumer expenditure on health and wellness 3.1.3.2. Rapid growth of middle-class population Chapter 4. Global Wellness Tourism Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Wellness Tourism Market, by Service Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Wellness Tourism Market by Service Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Wellness Tourism Market Estimates & Forecasts by Service Type, 2018-2028 (USD Million) 6.4. Wellness Tourism Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Transport 6.4.2. Lodging 6.4.3. Food & Beverage 6.4.4. Shopping 6.4.5. Activities & Excursion 6.4.6. Others Chapter 7. Global Wellness Tourism Market, by Location 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Wellness Tourism Market by Location, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Wellness Tourism Market Estimates & Forecasts by Location, 2018-2028 (USD Million) 7.4. Wellness Tourism Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Domestic 7.4.2. International Chapter 8. Global Wellness Tourism Market, Regional Analysis 8.1. Wellness Tourism Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Wellness Tourism Market 8.2.1. U.S. Wellness Tourism Market 8.2.1.1. Service Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.1.2. Location breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 8.2.2. Canada Wellness Tourism Market 8.3. Europe Wellness Tourism Market Snapshot 8.3.1. U.K. Wellness Tourism Market 8.3.2. Germany Wellness Tourism Market 8.3.3. France Wellness Tourism Market 8.3.4. Spain Wellness Tourism Market 8.3.5. Italy Wellness Tourism Market 8.3.6. Rest of Europe Wellness Tourism Market 8.4. Asia-Pacific Wellness Tourism Market Snapshot 8.4.1. China Wellness Tourism Market 8.4.2. India Wellness Tourism Market 8.4.3. Japan Wellness Tourism Market 8.4.4. Australia Wellness Tourism Market 8.4.5. South Korea Wellness Tourism Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Wellness Tourism Market 8.5. Latin America Wellness Tourism Market Snapshot 8.5.1. Brazil Wellness Tourism Market 8.5.2. Mexico Wellness Tourism Market 8.6. Rest of The World Wellness Tourism Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Hilton Worldwide 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Accor Hotels 9.2.3. Hyatt Hotels 9.2.4. Rancho La Puerta, Inc. 9.2.5. Marriot International 9.2.6. Rosewood Hotels 9.2.7. InterContinental Group 9.2.8. Omni Hotels & Resorts 9.2.9. Radisson Hospitality 9.2.10. Four Seasons Hotels Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の旅行・ツーリズム分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(tourism market)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |