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敏感肌用スキンケア製品の世界市場規模調査&予測:製品別(フェイスケア、ボディケア、リップケア)、性別(男性、女性)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2023-2030年


Global Sensitive Skin Care Products Market Size study & Forecast, by Products (Face Care, Body Care, Lip Care), by Gender (Male, Female), by Distribution Channel (Online, Offline), and Regional Analysis, 2023-2030

敏感肌用スキンケア製品の世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。敏感肌用スキンケア製品市場は、敏感肌の人のため... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月4日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

敏感肌用スキンケア製品の世界市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。敏感肌用スキンケア製品市場は、敏感肌の人のために特別に設計された製品を開発し、提供することに焦点を当てたスキンケア産業のセグメントを指します。世界の敏感肌用スキンケア製品市場の主な推進要因は、敏感肌の有病率の増加、消費者の意識と意識の高まり、化粧品産業の勃興、消費者の嗜好の変化である。さらに、eコマース販売の増加と製品イノベーションの拡大が、予測期間2023-2030年にかけて市場に有利な成長機会を生み出している。

化粧品産業は台頭しており、予測期間中の市場の成長を牽引している。例えば、Statistaによると、2020年の化粧品業界の売上高は723億6,620万米ドルで、2026年には1兆3,104億4,120万米ドルまで増加すると予測されている。これに伴い、eコマース・プラットフォームの導入によりスキンケア製品の流通が簡素化されたため、企業はオンライン流通チャネルに移行している。例えば、ブラジルの化粧品会社Grupo Boticárioは、2019年に自社製品を販売するためのeコマースプラットフォームBeleza-na Webを買収した。消費者の需要を満たすため、生産者はオンライン・チャネルを通じて膨大な種類の製品を提供することに注力している。しかし、敏感肌用スキンケア製品はコストが高いため、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長が阻害される。

敏感肌用スキンケア製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカです。北米は、スキンケアに対する高い意識と大規模な消費者基盤によって、敏感肌用スキンケア製品市場を支配している。同地域では、天然成分やオーガニック成分を中心に、肌に優しく低刺激性の製品に対する需要が高まっている。米国とカナダは、主要市場プレイヤーの存在感が強く、流通網が確立されていることから、市場の主要貢献国となっている。アジア太平洋地域は、可処分所得の増加、ライフスタイルの変化、美容意識の高まりに後押しされ、敏感肌用スキンケア製品の市場が急成長している。中国、日本、韓国、インドなどの国々は、強力なスキンケア文化と革新的な処方への嗜好を原動力として、市場に貢献している主要国である。この地域はまた、赤み、敏感さ、炎症といった特定の肌悩みをターゲットにした製品に対する需要の高まりも目の当たりにしている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
ジョンソン・エンド・ジョンソン
プロクター・アンド・ギャンブル
ロレアルS.A.
ユニリーバ
バイヤスドルフ
アベンヌ
セラヴェ
ユーセリン
ザ・ボディショップ
ドクタージャルト

市場における最近の動き
 2021年10月、医師が処方する革新的なスキンケア製品の開発・販売に特化したエステティック専門企業であるアラスティン・スキンケア社は、このほど新たに3種類の敏感肌用スキンケア製品をポートフォリオに加えた。これらの製品は、敏感肌特有のニーズに対応し、スキンケアの悩みに効果的なソリューションを提供するよう設計されている。

世界の敏感肌用スキンケア製品市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
 対象セグメント - 製品、性別、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
フェイスケア
ボディケア
リップケア

性別
男性
女性

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Sensitive Skin Care Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Sensitive Skin Care Products Market, by Products, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Sensitive Skin Care Products Market, by Gender, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Sensitive Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sensitive Skin Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sensitive Skin Care Products Market Dynamics
3.1. Sensitive Skin Care Products Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Prevalence of Skin Sensitivity
3.1.1.2. Growing Consumer Awareness and Consciousness
3.1.1.3. Changing Consumer Preferences
3.1.1.4. Rising cosmetics market
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Sensitive Skin Care Products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising e-commerce sales
3.1.3.2. Growing Product Innovation
Chapter 4. Global Sensitive Skin Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Sensitive Skin Care Products Market, by Products
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Sensitive Skin Care Products Market by Products, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Sensitive Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Products 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Sensitive Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Face Care
5.4.2. Body Care
5.4.3. Lip Care
Chapter 6. Global Sensitive Skin Care Products Market, by Gender
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sensitive Skin Care Products Market by Gender, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sensitive Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Gender 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Sensitive Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Male
6.4.2. Female
Chapter 7. Global Sensitive Skin Care Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sensitive Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sensitive Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Sensitive Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Sensitive Skin Care Products Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Sensitive Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Sensitive Skin Care Products Market
8.4.1. U.S. Sensitive Skin Care Products Market
8.4.1.1. Products breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Sensitive Skin Care Products Market
8.5. Europe Sensitive Skin Care Products Market Snapshot
8.5.1. U.K. Sensitive Skin Care Products Market
8.5.2. Germany Sensitive Skin Care Products Market
8.5.3. France Sensitive Skin Care Products Market
8.5.4. Spain Sensitive Skin Care Products Market
8.5.5. Italy Sensitive Skin Care Products Market
8.5.6. Rest of Europe Sensitive Skin Care Products Market
8.6. Asia-Pacific Sensitive Skin Care Products Market Snapshot
8.6.1. China Sensitive Skin Care Products Market
8.6.2. India Sensitive Skin Care Products Market
8.6.3. Japan Sensitive Skin Care Products Market
8.6.4. Australia Sensitive Skin Care Products Market
8.6.5. South Korea Sensitive Skin Care Products Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Sensitive Skin Care Products Market
8.7. Latin America Sensitive Skin Care Products Market Snapshot
8.7.1. Brazil Sensitive Skin Care Products Market
8.7.2. Mexico Sensitive Skin Care Products Market
8.8. Middle East & Africa Sensitive Skin Care Products Market
8.8.1. Saudi Arabia Sensitive Skin Care Products Market
8.8.2. South Africa Sensitive Skin Care Products Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Sensitive Skin Care Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Johnson & Johnson
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Procter & Gamble
9.3.3. L'Oréal S.A.
9.3.4. Unilever
9.3.5. Beiersdorf AG
9.3.6. Avène
9.3.7. CeraVe
9.3.8. Eucerin
9.3.9. The Body Shop
9.3.10. Dr. Jart+
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Sensitive Skin Care Products Market is valued approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. The sensitive skin care products market refers to the segment of the skincare industry that focuses on developing and providing products specifically designed for individuals with sensitive skin. The major driving factors for the Global Sensitive Skin Care Products Market are increasing prevalence of skin sensitivity, growing consumer awareness and consciousness, rising cosmetics industry and changing consumer preferences. Moreover, rising e-commerce sales and growing product innovation are creating lucrative growth opportunities for the market over the forecast period 2023-2030.

The cosmetics industry is rising which is driving the growth for the market over the forecast period. For instance, according to Statista, in 2020 the revenue for the cosmetics industry was USD 72,366.20 million which is predicted to increase up to USD 1,31,041.20 million in 2026. Along with this, companies are moving towards online distribution channels as the introduction of e-commerce platforms has simplified the distribution of skin care products. For example, Grupo Boticário, a Brazilian cosmetics company, bought Beleza-na Web, an e-commerce platform for selling its products, in 2019. To meet consumer demand, producers are focusing on offering a vast range of products through online channels. However, the high cost of Sensitive Skin Care Products stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Sensitive Skin Care Products Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America is dominating market for sensitive skin care products, driven by a high level of awareness about skincare and a large consumer base. The region has a growing demand for gentle and hypoallergenic products, with a focus on natural and organic ingredients. The United States and Canada are major contributors to the market, with a strong presence of key market players and a well-established distribution network. Asia Pacific is a rapidly growing market for sensitive skin care products, fueled by increasing disposable income, changing lifestyles, and rising beauty consciousness. Countries like China, Japan, South Korea, and India are key contributors to the market, driven by a strong skincare culture and a preference for innovative formulations. The region also witnesses a growing demand for products targeting specific skin concerns like redness, sensitivity, and inflammation.

Major market player included in this report are:
Johnson & Johnson
Procter & Gamble
L'Oréal S.A.
Unilever
Beiersdorf AG
Avène
CeraVe
Eucerin
The Body Shop
Dr. Jart+

Recent Developments in the Market:
 In October 2021, Alastin Skincare Inc., a specialty aesthetics company focused on developing and marketing innovative physician-dispensed skincare products, recently introduced three new sensitive skincare products to its portfolio. These products are designed to address the unique needs of individuals with sensitive skin and provide effective solutions for their skincare concerns.

Global Sensitive Skin Care Products Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Products, Gender, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Products:
Face Care
Body Care
Lip Care

By Gender:
Male
Female

By Distribution Channel:
Online
Offline

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Sensitive Skin Care Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Sensitive Skin Care Products Market, by Products, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Sensitive Skin Care Products Market, by Gender, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Sensitive Skin Care Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sensitive Skin Care Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sensitive Skin Care Products Market Dynamics
3.1. Sensitive Skin Care Products Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Prevalence of Skin Sensitivity
3.1.1.2. Growing Consumer Awareness and Consciousness
3.1.1.3. Changing Consumer Preferences
3.1.1.4. Rising cosmetics market
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Sensitive Skin Care Products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising e-commerce sales
3.1.3.2. Growing Product Innovation
Chapter 4. Global Sensitive Skin Care Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Sensitive Skin Care Products Market, by Products
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Sensitive Skin Care Products Market by Products, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Sensitive Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Products 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Sensitive Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Face Care
5.4.2. Body Care
5.4.3. Lip Care
Chapter 6. Global Sensitive Skin Care Products Market, by Gender
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sensitive Skin Care Products Market by Gender, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sensitive Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Gender 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Sensitive Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Male
6.4.2. Female
Chapter 7. Global Sensitive Skin Care Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sensitive Skin Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sensitive Skin Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Sensitive Skin Care Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Sensitive Skin Care Products Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Sensitive Skin Care Products Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Sensitive Skin Care Products Market
8.4.1. U.S. Sensitive Skin Care Products Market
8.4.1.1. Products breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Gender breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Sensitive Skin Care Products Market
8.5. Europe Sensitive Skin Care Products Market Snapshot
8.5.1. U.K. Sensitive Skin Care Products Market
8.5.2. Germany Sensitive Skin Care Products Market
8.5.3. France Sensitive Skin Care Products Market
8.5.4. Spain Sensitive Skin Care Products Market
8.5.5. Italy Sensitive Skin Care Products Market
8.5.6. Rest of Europe Sensitive Skin Care Products Market
8.6. Asia-Pacific Sensitive Skin Care Products Market Snapshot
8.6.1. China Sensitive Skin Care Products Market
8.6.2. India Sensitive Skin Care Products Market
8.6.3. Japan Sensitive Skin Care Products Market
8.6.4. Australia Sensitive Skin Care Products Market
8.6.5. South Korea Sensitive Skin Care Products Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Sensitive Skin Care Products Market
8.7. Latin America Sensitive Skin Care Products Market Snapshot
8.7.1. Brazil Sensitive Skin Care Products Market
8.7.2. Mexico Sensitive Skin Care Products Market
8.8. Middle East & Africa Sensitive Skin Care Products Market
8.8.1. Saudi Arabia Sensitive Skin Care Products Market
8.8.2. South Africa Sensitive Skin Care Products Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Sensitive Skin Care Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Johnson & Johnson
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Procter & Gamble
9.3.3. L'Oréal S.A.
9.3.4. Unilever
9.3.5. Beiersdorf AG
9.3.6. Avène
9.3.7. CeraVe
9.3.8. Eucerin
9.3.9. The Body Shop
9.3.10. Dr. Jart+
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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