サンケア製品の世界市場規模調査&予測、製品別(大人用サンクリーム、ベビー用サンクリーム、アフターサン、フェイクタン/セルフタン、タンニング)、流通チャネル別(ハイパーマーケット&スーパーマーケット、薬局&ドラッグストア、専門店、オンライン、その他)、地域分析、2022-2029年Global Sun Care Products Market Size study & Forecast, by Product (Adult Sun Cream, Baby Sun Cream, After Sun, Fake Tan/Self Tan, Tanning), By Distribution Channel (Hypermarket & supermarket, Pharmacy & drug store, Specialty store, Online, Others), and Regional Analysis, 2022-2029 サンケア製品の世界市場は、2021年に約107億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。サンケア製品は、太陽の紫外線(UV)による有害な影響から皮膚を保... もっと見る
サマリーサンケア製品の世界市場は、2021年に約107億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。サンケア製品は、太陽の紫外線(UV)による有害な影響から皮膚を保護するために設計されています。これらの製品には、日焼け止めローション、スプレー、クリームのほか、リップクリームやアフターサンケア製品も含まれます。日焼け止めは、最も一般的なサンケア製品で、太陽の紫外線を吸収、反射、散乱させることで効果を発揮します。日焼け止めは、日焼けや肌荒れの原因となる2種類の紫外線のうち、UVBをどれだけ効果的に防ぐかを示すSPF(サンプロテクションファクター)で分類されています。SPFが高いほど、UVBに対する保護効果が高いことを意味します。市場の需要は主に、可処分所得の増加に伴い、人々がサンケア製品を含むパーソナルケア製品により多く支出するようになったことなどの要因によって牽引されています。さらに、旅行や余暇の増加などライフスタイルの変化がサンケア製品の需要を促進しており、人口の高齢化に伴い、有害な太陽光線から肌を保護するだけでなく、アンチエイジング効果も期待できるサンケア製品への需要が高まっています。このため、老化の兆候を軽減することが証明された成分を含むサンケア製品を開発・販売する企業にとって、チャンスとなります。また、皮膚がんは最も一般的ながんの一つであり、太陽からの紫外線への曝露が主要なリスクファクターです。紫外線の危険性に対する認識が高まるにつれ、有害な紫外線から身を守るためにサンケア製品を使用する人が増え、それが市場成長の主要な推進要因となっています。世界がん研究基金インターナショナルによると、世界で17番目に多いがんは皮膚メラノーマです。有病率では、女性のがんの中で15位、男性のがんの中で13位にランクされています。2020年には、メラノーマの新規症例が15万件以上となるため、これらの要因が世界市場におけるサンケア製品の需要を拡大させると予想されます。さらに、新しい処方や技術の開発、天然素材やオーガニックのサンケア製品への需要の高まりは、今後数年間の市場成長にとって有利な機会をもたらしています。しかし、原材料のコストと品質の変動が、2022-2029年の予測期間における市場の成長を制限しています。 サンケア製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。欧州は、長期間の日焼けが肌に与えるダメージに対する消費者の意識の高まりが、同地域全体での製品需要の増加に寄与していること、アンチエイジングや黒ずみ除去など多くの付加価値を提供する製品の増加により製品需要が高まっていること、アジア太平洋も予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されていること、などが要因となって、売上高で市場を支配している。中国やインドにおける化学工業の台頭により、スキンケア製品の生産者が原材料を入手しやすくなっていることなどが、今後の市場成長を加速させると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Beiersdorf AG グループ・クラランス ジョンソン・エンド・ジョンソンPvt.Ltd. Coty Inc. 株式会社資生堂(Shiseido Co.(株)資生堂 ロレアルS.A. エスティ ローダー カンパニーズInc. バーツビーズ ビオデルマ・ラボラトリーズ ユニリーバ・ピーエルシー 市場における最近の動向 2023年1月、ニベアブランドを所有するスキンケアブランド、バイヤスドルフは、珍しい目の病気EPPを持つ少女シャーロットに対応するため、研究開発部門の力を借りてユニークな化粧品用日焼け止めローションを作成しました。可視光線、高エネルギー光の研究によると、シャーロットちゃんの化粧品用日焼け止めは、特定の光散乱顔料を含む必要があるそうです。これにより、光が皮膚に浸透するのを防ぐことができ、少女が短時間で太陽に当たることができるようになり、生活の質が向上します。 世界のサンケア製品市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間 2022年~2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント 製品、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 大人用日焼け止めクリーム ベビーサンクリーム アフターサン フェイクタン/セルフタン 日焼け止め 流通チャネル別 ハイパーマーケット&スーパーマーケット 薬局・薬店 専門店 オンライン その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ ROLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Sun Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Sun Care Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Sun Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Sun Care Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Sun Care Products Market Dynamics 3.1. Sun Care Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing awareness about skin cancer. 3.1.1.2. Increasing popularity of anti-aging sun care products. 3.1.1.3. Rising disposable income and changing lifestyle. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Fluctuation in cost and quality of raw material. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Development of new formulations and technologies. 3.1.3.2. Rising demand for natural and organic sun care products. Chapter 4. Global Sun Care Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Sun Care Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Sun Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Sun Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Sun Care Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Adult Sun Cream 6.4.2. Baby Sun Cream 6.4.3. After Sun 6.4.4. Fake Tan/Self Tan 6.4.5. Tanning Chapter 7. Global Sun Care Products Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Sun Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Sun Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Sun Care Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Hypermarket & supermarket 7.4.2. Pharmacy & drug store 7.4.3. Specialty store 7.4.4. Online 7.4.5. Others Chapter 8. Global Sun Care Products Market, Regional Analysis 8.1. Sun Care Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Sun Care Products Market 8.2.1. U.S. Sun Care Products Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Sun Care Products Market 8.3. Europe Sun Care Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Sun Care Products Market 8.3.2. Germany Sun Care Products Market 8.3.3. France Sun Care Products Market 8.3.4. Spain Sun Care Products Market 8.3.5. Italy Sun Care Products Market 8.3.6. Rest of Europe Sun Care Products Market 8.4. Asia-Pacific Sun Care Products Market Snapshot 8.4.1. China Sun Care Products Market 8.4.2. India Sun Care Products Market 8.4.3. Japan Sun Care Products Market 8.4.4. Australia Sun Care Products Market 8.4.5. South Korea Sun Care Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Sun Care Products Market 8.5. Latin America Sun Care Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Sun Care Products Market 8.5.2. Mexico Sun Care Products Market 8.5.3. Rest of Latin America Sun Care Products Market 8.6. Rest of The World Sun Care Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Beiersdorf AG 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Groupe Clarins 9.2.3. Johnson & Johnson Pvt. Ltd. 9.2.4. Coty Inc. 9.2.5. Shiseido Co. Ltd. 9.2.6. L'oreal S.A. 9.2.7. The Estee Lauder Companies Inc. 9.2.8. Burt's Bees 9.2.9. Bioderma Laboratories 9.2.10. Unilever Plc Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Sun Care Products Market is valued at approximately USD 10.7 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.0% over the forecast period 2022-2029. Sun care products are designed to protect the skin from the harmful effects of the sun's ultraviolet (UV) rays. These products include sunscreen lotions, sprays, and creams, as well as lip balms and after-sun care products. Sunscreen is the most common type of sun care product, and it works by absorbing, reflecting, or scattering the sun's UV rays. Sunscreens are classified by their sun protection factor (SPF), which is a measure of how effectively they protect against UVB rays, one of the two types of UV radiation that can cause sunburn and skin damage. A higher SPF indicates greater protection against UVB rays. The market demand is primarily driven by the factors such as, as disposable income increases, people are spending more on personal care products, including sun care products. Additionally, changing lifestyles, such as increased travel and leisure time, are driving the demand for sun care products, coupled as the population ages, there is a growing demand for sun care products that not only protect the skin from the sun's harmful rays but also provide anti-aging benefits. This presents an opportunity for companies to develop and market sun care products that contain ingredients that are proven to reduce the signs of aging. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Sun Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Sun Care Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Sun Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Sun Care Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Sun Care Products Market Dynamics 3.1. Sun Care Products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing awareness about skin cancer. 3.1.1.2. Increasing popularity of anti-aging sun care products. 3.1.1.3. Rising disposable income and changing lifestyle. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Fluctuation in cost and quality of raw material. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Development of new formulations and technologies. 3.1.3.2. Rising demand for natural and organic sun care products. Chapter 4. Global Sun Care Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Sun Care Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Sun Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Sun Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Sun Care Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Adult Sun Cream 6.4.2. Baby Sun Cream 6.4.3. After Sun 6.4.4. Fake Tan/Self Tan 6.4.5. Tanning Chapter 7. Global Sun Care Products Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Sun Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Sun Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Sun Care Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Hypermarket & supermarket 7.4.2. Pharmacy & drug store 7.4.3. Specialty store 7.4.4. Online 7.4.5. Others Chapter 8. Global Sun Care Products Market, Regional Analysis 8.1. Sun Care Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Sun Care Products Market 8.2.1. U.S. Sun Care Products Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Sun Care Products Market 8.3. Europe Sun Care Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Sun Care Products Market 8.3.2. Germany Sun Care Products Market 8.3.3. France Sun Care Products Market 8.3.4. Spain Sun Care Products Market 8.3.5. Italy Sun Care Products Market 8.3.6. Rest of Europe Sun Care Products Market 8.4. Asia-Pacific Sun Care Products Market Snapshot 8.4.1. China Sun Care Products Market 8.4.2. India Sun Care Products Market 8.4.3. Japan Sun Care Products Market 8.4.4. Australia Sun Care Products Market 8.4.5. South Korea Sun Care Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Sun Care Products Market 8.5. Latin America Sun Care Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Sun Care Products Market 8.5.2. Mexico Sun Care Products Market 8.5.3. Rest of Latin America Sun Care Products Market 8.6. Rest of The World Sun Care Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Beiersdorf AG 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Groupe Clarins 9.2.3. Johnson & Johnson Pvt. Ltd. 9.2.4. Coty Inc. 9.2.5. Shiseido Co. Ltd. 9.2.6. L'oreal S.A. 9.2.7. The Estee Lauder Companies Inc. 9.2.8. Burt's Bees 9.2.9. Bioderma Laboratories 9.2.10. Unilever Plc Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のパーソナルケア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(care products)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |