世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

食用内臓肉の世界市場規模調査&予測:供給源別(牛、ヤギ、豚、羊、家禽、馬、その他)、用途別(生鮮、加工)、流通チャネル別(フードサービス、小売)、地域別分析、2023-2030年


Global Edible Offal Market Size study & Forecast, by Source (Cattle, Goat, Pig, Sheep, Poultry, Horse, Others), by Application (Fresh, Processed), by Distribution Channel (Food Service, Retail) and Regional Analysis, 2023-2030

世界の食用内臓肉市場は2022年に約415億3000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。食用内臓肉はしばしば「内臓肉」と呼ばれ、食用として消費される動... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年10月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の食用内臓肉市場は2022年に約415億3000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。食用内臓肉はしばしば「内臓肉」と呼ばれ、食用として消費される動物の様々な部位が含まれる。これらの部位には、肝臓、心臓、腎臓、舌、トライプ(胃の粘膜)などが含まれる。食用内臓肉は、世界中の様々な文化や料理で食されており、貴重な栄養素の供給源として知られている。食用内臓肉の市場は、その優れた栄養価の高さと、他の肉に比べて価格が安いことから拡大している。牛肉の特選部位は、食用内臓肉よりも高価である。食用内臓肉は手頃な価格なので、手頃なタンパク質源を探している顧客にとって望ましい選択である。食用内臓肉は、食肉コストや経済状況が常に変化する環境において、栄養価を犠牲にすることなく、費用対効果の高い選択肢を提供する。食用内臓肉を他の赤身肉と比較すると、栄養密度が高く、鉄分やビタミンB12が多く含まれていることがわかる。

さらに、食品業界は加工食品に食用内臓肉を加える新しい創意工夫を常に模索している。内臓肉は、ミートボール、ソーセージ、パテ、その他の調理済み肉の構成要素となりうる。成長する食品・飲料産業が市場成長の原動力となる。EU域外諸国への輸出額は1,660億2,000万米ドル、貿易黒字は776億9,000万米ドルであり、EUは食品・飲料品目の世界最大の輸出国である。しかし、食品の安全性と動物の健康に関する規制が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。

食用臓物の世界市場調査で考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカなどである。2022年には、アジア太平洋地域が圧倒的な収益シェアを占めた。人口増加、豊かさの向上、都市化の結果、内臓を含む様々な食品への需要が拡大している。小売業者や供給業者は、この発展途上の市場のおかげで、この地域における内臓肉需要の増大に対応する機会を得ている。さらに、アジア太平洋地域の食用臓物市場は、予測期間を通じて最も急速に成長している地域である。同国の食用臓物需要は、政府の好意的な措置や、持続可能な形で入手される動物性副産物に対する消費者の需要の増加によって後押しされている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
オファル・グッド・トリート・コーポレーション
オファル・ディライト
オファル・キュイジーヌ
JBSフード
アルファフィールドプロダクツ株式会社
ヨーマインターナショナル株式会社
センフードインターナショナル
オーガニック・ミート・カンパニー・リミテッド
シュアグッドフーズ
タイソンフーズ

市場における最近の動き

世界の食用内臓肉市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント-供給元、用途、流通チャネル、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

ソース別

ヤギ


家禽

その他

用途別
生鮮
加工品

流通チャネル別
フードサービス
小売

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Edible Offal Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Edible Offal Market, by Source, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Edible Offal Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Edible Offal Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Edible Offal Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Edible Offal Market Dynamics
3.1. Edible Offal Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. High nutritional value coupled with the economic cost of offal compared to other meat cuts.
3.1.1.2. Growing Government Support
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Edible Offal
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increased adoption of ready-to-eat or easy-to-cook
Chapter 4. Global Edible Offal Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Edible Offal Market, by Source
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Edible Offal Market by Source, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Edible Offal Market Estimates & Forecasts by Source 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Edible Offal Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Cattle
5.4.2. Goat
5.4.3. Pig
5.4.4. Sheep
5.4.5. Poultry
5.4.6. Horse
5.4.7. Others
Chapter 6. Global Edible Offal Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Edible Offal Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Edible Offal Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Edible Offal Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Fresh
6.4.2. Processed
Chapter 7. Global Edible Offal Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Edible Offal Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Edible Offal Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Edible Offal Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Food Service
7.4.2. Retail
Chapter 8. Global Edible Offal Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Edible Offal Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Edible Offal Market
8.4.1. U.S. Edible Offal Market
8.4.1.1. Source breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Edible Offal Market
8.5. Europe Edible Offal Market Snapshot
8.5.1. U.K. Edible Offal Market
8.5.2. Germany Edible Offal Market
8.5.3. France Edible Offal Market
8.5.4. Spain Edible Offal Market
8.5.5. Italy Edible Offal Market
8.5.6. Rest of Europe Edible Offal Market
8.6. Asia-Pacific Edible Offal Market Snapshot
8.6.1. China Edible Offal Market
8.6.2. India Edible Offal Market
8.6.3. Japan Edible Offal Market
8.6.4. Australia Edible Offal Market
8.6.5. South Korea Edible Offal Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Edible Offal Market
8.7. Latin America Edible Offal Market Snapshot
8.7.1. Brazil Edible Offal Market
8.7.2. Mexico Edible Offal Market
8.8. Middle East & Africa Edible Offal Market
8.8.1. Saudi Arabia Edible Offal Market
8.8.2. South Africa Edible Offal Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Edible Offal Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Offal Good
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Offal Delight
9.3.3. Offal Cuisine
9.3.4. JBS Food
9.3.5. Alpha Field Products Co
9.3.6. Yoma International
9.3.7. Cenfood International Inc.
9.3.8. The Organic Meat Company Limited
9.3.9. Sure Good Foods Ltd.
9.3.10. Tyson Foods, Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Edible Offal Market is valued at approximately USD 41.53 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.3% over the forecast period 2023-2030. Edible offal, often referred to as "organ meats," includes various parts of animals that are consumed as food. These parts caninclude the liver, heart, kidneys, tongue, tripe (stomach lining), and more. Edible offal has been consumed in various cultures and cuisines around the world and is known for being a source of valuable nutrients. The market for edible offal is expanding because of its excellent nutritional content and lower price compared to other meat cuts. Prime pieces of beef are more expensive than edible offal. Because of its affordability, it is a desirable choice for customers looking for affordable protein sources. Edible offal offers a cost-effective option without sacrificing nutritional content in an environment where meat costs and economic conditions are constantly changing. Comparing edible offals to other types of lean muscle meat, it can be shown that they have a higher nutrient density and include more iron and vitamin B12.

Additionally, the food industry is constantly looking for new and inventive ways to add edible offal to processed food items. Offal can be a component of meatballs, sausages, pâtés, and other prepared meats. The Growing Food and Beverage Industry drives the market growth. As With USD 166.02 billion in exports to countries outside the EU and a trade surplus of USD 77.69 billion , the EU is the world's top exporter of food and drink items. However, regulations regarding food safety and animal health stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Edible Offal Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. In 2022, the Asia Pacific region commanded a dominant revenue share. The demand for a variety of food products, including offal, has expanded as a result of the growing population, rising affluence, and urbanization. Retailers and suppliers have the opportunity to meet the growing demand for offal in the area thanks to this developing market. Additionally, the edible offal market in the Asia Pacific is the fastest growing region throughout the projection period. The demand for edible offal in the country is being boosted by favourable government measures as well as increased consumer demand for animal byproducts obtained sustainably.

Major market player included in this report are:
Offal Good treats Corporation
Offal Delight
Offal Cuisine
JBS Food
Alpha Field Products Co
Yoma International Ltd
Cenfood International Inc.
The Organic Meat Company Limited
Sure Good Foods Ltd.
Tyson Foods, Inc

Recent Developments in the Market:

Global Edible Offal Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Source, Application, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Source:
Cattle
Goat
Pig
Sheep
Poultry
Horse
Others

By Application:
Fresh
Processed

By Distribution Channel:
Food Service
Retail

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Edible Offal Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Edible Offal Market, by Source, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Edible Offal Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Edible Offal Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Edible Offal Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Edible Offal Market Dynamics
3.1. Edible Offal Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. High nutritional value coupled with the economic cost of offal compared to other meat cuts.
3.1.1.2. Growing Government Support
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Edible Offal
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increased adoption of ready-to-eat or easy-to-cook
Chapter 4. Global Edible Offal Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Edible Offal Market, by Source
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Edible Offal Market by Source, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Edible Offal Market Estimates & Forecasts by Source 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Edible Offal Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Cattle
5.4.2. Goat
5.4.3. Pig
5.4.4. Sheep
5.4.5. Poultry
5.4.6. Horse
5.4.7. Others
Chapter 6. Global Edible Offal Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Edible Offal Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Edible Offal Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Edible Offal Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Fresh
6.4.2. Processed
Chapter 7. Global Edible Offal Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Edible Offal Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Edible Offal Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Edible Offal Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Food Service
7.4.2. Retail
Chapter 8. Global Edible Offal Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Edible Offal Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Edible Offal Market
8.4.1. U.S. Edible Offal Market
8.4.1.1. Source breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Edible Offal Market
8.5. Europe Edible Offal Market Snapshot
8.5.1. U.K. Edible Offal Market
8.5.2. Germany Edible Offal Market
8.5.3. France Edible Offal Market
8.5.4. Spain Edible Offal Market
8.5.5. Italy Edible Offal Market
8.5.6. Rest of Europe Edible Offal Market
8.6. Asia-Pacific Edible Offal Market Snapshot
8.6.1. China Edible Offal Market
8.6.2. India Edible Offal Market
8.6.3. Japan Edible Offal Market
8.6.4. Australia Edible Offal Market
8.6.5. South Korea Edible Offal Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Edible Offal Market
8.7. Latin America Edible Offal Market Snapshot
8.7.1. Brazil Edible Offal Market
8.7.2. Mexico Edible Offal Market
8.8. Middle East & Africa Edible Offal Market
8.8.1. Saudi Arabia Edible Offal Market
8.8.2. South Africa Edible Offal Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Edible Offal Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Offal Good
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Offal Delight
9.3.3. Offal Cuisine
9.3.4. JBS Food
9.3.5. Alpha Field Products Co
9.3.6. Yoma International
9.3.7. Cenfood International Inc.
9.3.8. The Organic Meat Company Limited
9.3.9. Sure Good Foods Ltd.
9.3.10. Tyson Foods, Inc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(source)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る