ロケーションターゲット型モバイル広告の世界市場規模調査&予測、テクノロジー別(ジオフェンシング、ビーコン、ハイパーコンテクストターゲティング、ジオターゲティング、ジオクエスティンング)、エンドユーザー産業別(小売、銀行、金融サービス、保険、旅行、観光、ホスピタリティ、ヘルスケア、その他エンドユーザー産業)、地域別分析、2023-2030年Global Location Targeted Mobile Advertising Market Size study & Forecast, by Technology (Geo-fencing, Beacons, Hyper-contextual Targeting, Geo-targeting, Geo-conquesting), by End-user Industry (Retail, Banking, Financial Services, and Insurance, Travel, Tourism, and Hospitality, Healthcare, Other End-user Industries) and Regional Analysis, 2023-2030 世界のロケーションターゲットモバイル広告市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて16.87%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ロケーションターゲットモバイル広... もっと見る
サマリー世界のロケーションターゲットモバイル広告市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて16.87%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ロケーションターゲットモバイル広告市場とは、モバイルユーザーの地理的位置に基づいてターゲット広告を配信することに焦点を当てた広告業界のセグメントを指します。これは、スマートフォンやタブレットなどのモバイルデバイスの位置情報を利用して、特定の場所や特定の関心ポイントに近い場所にいる特定のオーディエンスを特定し、ターゲティングするものである。市場成長の原動力となっているのは、業種を超えたデジタル化の急速な進展や、インターネットとGPS対応モバイル機器の普及拡大といった主な要因である。Statistaによると、ホスピタリティ部門には、ホテル、観光、飲食サービス、さらにはテーマパークなど、幅広いサービス関連産業が含まれる。世界のホスピタリティ市場規模は2020年に3486.77億ドルで、2021年には4132.5億ドルに拡大すると予測されている。一方、旅行アプリからの収入は2022年から2023年にかけて世界で17%増加し、総額約4億米ドルになると予測されている。また、「2020 Digital Trends in Asia Pacific」レポートによると、同地域の調査対象企業の57%以上が、2020年にデジタル広告への支出を増やすと予測している。さらに、モバイル通信とジオポジショニング技術の進歩、ソーシャルメディアの利用増加が、予測期間中に市場機会を創出する。しかし、位置追跡の消費者の間で安全性とセキュリティに関する意識の高まりは、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を抑制する。 Location Targeted Mobile Advertisingの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東・アフリカである。北米は、同地域におけるスマートフォンの利用増加とIoT技術の成長により、世界市場シェアをリードしている。しかし、アジア太平洋地域は、eコマースプラットフォームを介して商品やサービスへの支出が増加しているため、最も急成長している地域になると予想され、広告の低コストモデルは、市場の成長を促進する主な要因のいくつかである。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤー インマーケット グーグル合同会社 フェイスブック IBMテクノロジー株式会社 マイクロソフト株式会社 ジンバル サムビスタ合同会社 ブルードット・イノベーション アップル社 グラウンドトゥルース 市場における最近の動き: 2021年5月、GroundTruthはYextとの提携と統合を発表した。Yextはオンラインブランド管理会社である。この提携により、消費者はYextプラットフォーム上でリスティング広告を管理することができるようになると思われる。また、GroundTruth独自のBlueprintマッピング技術を活用し、特定の消費者をターゲットにカスタマイズされたオファーや広告を提供することができる。 世界のロケーションターゲットモバイル広告市場レポートスコープ: 過去データ - 2020 - 2021 推計基準年 - 2022年 予測期間 - 2023年~2030年 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント - 技術, エンドユーザー産業, 地域 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 技術別 ジオフェンシング ビーコン ハイパー・コンテクスト・ターゲティング ジオ・ターゲティング ジオ・コンケスト エンドユーザー産業別 小売 銀行、金融サービス、保険 旅行、観光、ホスピタリティ ヘルスケア その他のエンドユーザー産業 地域別 北米 アメリカ カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 RoAPAC ラテンアメリカ ブラジル メキシコ 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ その他の中東・アフリカ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Location Targeted Mobile Advertising Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Location Targeted Mobile Advertising Market, by Technology, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Location Targeted Mobile Advertising Market, by End User Industry, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Dynamics 3.1. Location Targeted Mobile Advertising Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rapidly increasing digitalization across industry verticals 3.1.1.2. Growing penetration of internet & GPS-enabled mobile devices 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rising Awareness Regarding Safety and Security among Consumers of Location Tracking 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancement in mobile communication and geo-positioning technologies 3.1.3.2. Increasing use of social media Chapter 4. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Location Targeted Mobile Advertising Market, by Technology 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Location Targeted Mobile Advertising Market by Technology, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Estimates & Forecasts by Technology 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Location Targeted Mobile Advertising Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Geo-fencing 5.4.2. Beacons 5.4.3. Hyper-contextual Targeting 5.4.4. Geo-targeting 5.4.5. Geo-conquesting Chapter 6. Global Location Targeted Mobile Advertising Market, by End User Industry 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Location Targeted Mobile Advertising Market by End User Industry, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Estimates & Forecasts by End User Industry 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Location Targeted Mobile Advertising Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Retail 6.4.2. Banking, Financial Services, and Insurance 6.4.3. Travel, Tourism, and Hospitality 6.4.4. Healthcare 6.4.5. Other End-user Industries Chapter 7. Global Location Targeted Mobile Advertising Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Location Targeted Mobile Advertising Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Location Targeted Mobile Advertising Market 7.4.1. U.S. Location Targeted Mobile Advertising Market 7.4.1.1. Technology breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. End User Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5. Europe Location Targeted Mobile Advertising Market Snapshot 7.5.1. U.K. Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.2. Germany Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.3. France Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.4. Spain Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.5. Italy Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.6. Rest of Europe Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6. Asia-Pacific Location Targeted Mobile Advertising Market Snapshot 7.6.1. China Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.2. India Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.3. Japan Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.4. Australia Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.5. South Korea Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Location Targeted Mobile Advertising Market 7.7. Latin America Location Targeted Mobile Advertising Market Snapshot 7.7.1. Brazil Location Targeted Mobile Advertising Market 7.7.2. Mexico Location Targeted Mobile Advertising Market 7.8. Middle East & Africa Location Targeted Mobile Advertising Market 7.8.1. Saudi Arabia Location Targeted Mobile Advertising Market 7.8.2. South Africa Location Targeted Mobile Advertising Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Location Targeted Mobile Advertising Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. InMarket 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Google LLC 8.3.3. Facebook Inc. 8.3.4. IBM Technology Corporation 8.3.5. Microsoft Corporation 8.3.6. Gimbal Inc. 8.3.7. ThumbVista LLC 8.3.8. Bluedot Innovation 8.3.9. Apple Inc. 8.3.10. GroundTruth Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Location Targeted Mobile Advertising Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 16.87% over the forecast period 2023-2030. The Location Targeted Mobile Advertising Market refers to the segment of the advertising industry that focuses on delivering targeted ads to mobile users based on their geographic location. It involves the use of location data from mobile devices, such as smartphones and tablets, to identify and target specific audiences in a particular location or proximity to a specific point of interest. The market growth is driven by key factors such as rapidly increasing digitalization across industry verticals and growing penetration of Internet & GPS-enabled mobile devices. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.1. Location Targeted Mobile Advertising Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.2. Location Targeted Mobile Advertising Market, by Technology, 2020-2030 (USD Billion) 1.2.3. Location Targeted Mobile Advertising Market, by End User Industry, 2020-2030 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Industry Evolution 2.2.2. Scope of the Study 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Dynamics 3.1. Location Targeted Mobile Advertising Market Impact Analysis (2020-2030) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rapidly increasing digitalization across industry verticals 3.1.1.2. Growing penetration of internet & GPS-enabled mobile devices 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rising Awareness Regarding Safety and Security among Consumers of Location Tracking 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Advancement in mobile communication and geo-positioning technologies 3.1.3.2. Increasing use of social media Chapter 4. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.3.5. Environmental 4.3.6. Legal 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. COVID-19 Impact Analysis 4.7. Disruptive Trends 4.8. Industry Expert Perspective 4.9. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Location Targeted Mobile Advertising Market, by Technology 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Location Targeted Mobile Advertising Market by Technology, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Estimates & Forecasts by Technology 2020-2030 (USD Billion) 5.4. Location Targeted Mobile Advertising Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Geo-fencing 5.4.2. Beacons 5.4.3. Hyper-contextual Targeting 5.4.4. Geo-targeting 5.4.5. Geo-conquesting Chapter 6. Global Location Targeted Mobile Advertising Market, by End User Industry 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Location Targeted Mobile Advertising Market by End User Industry, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Location Targeted Mobile Advertising Market Estimates & Forecasts by End User Industry 2020-2030 (USD Billion) 6.4. Location Targeted Mobile Advertising Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Retail 6.4.2. Banking, Financial Services, and Insurance 6.4.3. Travel, Tourism, and Hospitality 6.4.4. Healthcare 6.4.5. Other End-user Industries Chapter 7. Global Location Targeted Mobile Advertising Market, Regional Analysis 7.1. Top Leading Countries 7.2. Top Emerging Countries 7.3. Location Targeted Mobile Advertising Market, Regional Market Snapshot 7.4. North America Location Targeted Mobile Advertising Market 7.4.1. U.S. Location Targeted Mobile Advertising Market 7.4.1.1. Technology breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.1.2. End User Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030 7.4.2. Canada Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5. Europe Location Targeted Mobile Advertising Market Snapshot 7.5.1. U.K. Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.2. Germany Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.3. France Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.4. Spain Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.5. Italy Location Targeted Mobile Advertising Market 7.5.6. Rest of Europe Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6. Asia-Pacific Location Targeted Mobile Advertising Market Snapshot 7.6.1. China Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.2. India Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.3. Japan Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.4. Australia Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.5. South Korea Location Targeted Mobile Advertising Market 7.6.6. Rest of Asia Pacific Location Targeted Mobile Advertising Market 7.7. Latin America Location Targeted Mobile Advertising Market Snapshot 7.7.1. Brazil Location Targeted Mobile Advertising Market 7.7.2. Mexico Location Targeted Mobile Advertising Market 7.8. Middle East & Africa Location Targeted Mobile Advertising Market 7.8.1. Saudi Arabia Location Targeted Mobile Advertising Market 7.8.2. South Africa Location Targeted Mobile Advertising Market 7.8.3. Rest of Middle East & Africa Location Targeted Mobile Advertising Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Key Company SWOT Analysis 8.1.1. Company 1 8.1.2. Company 2 8.1.3. Company 3 8.2. Top Market Strategies 8.3. Company Profiles 8.3.1. InMarket 8.3.1.1. Key Information 8.3.1.2. Overview 8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.3.1.4. Product Summary 8.3.1.5. Recent Developments 8.3.2. Google LLC 8.3.3. Facebook Inc. 8.3.4. IBM Technology Corporation 8.3.5. Microsoft Corporation 8.3.6. Gimbal Inc. 8.3.7. ThumbVista LLC 8.3.8. Bluedot Innovation 8.3.9. Apple Inc. 8.3.10. GroundTruth Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
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