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中南米の音声ベースの決済市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - コンポーネント別(ソフトウェア、ハードウェア)、企業規模別(大企業、中小企業)、産業別(BFSI、自動車、ヘルスケア、小売、政府、その他)

中南米の音声ベースの決済市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - コンポーネント別(ソフトウェア、ハードウェア)、企業規模別(大企業、中小企業)、産業別(BFSI、自動車、ヘルスケア、小売、政府、その他)


South & Central America Voice-Based Payments Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Component (Software and Hardware), Enterprise Size (Large Enterprises and SMEs), and Industry (BFSI, Automotive, Healthcare, Retail, Government, and Others)

中南米の音声ベースの決済市場は、2022年に3億6,551万米ドルと評価され、2030年には5億4,304万米ドルに達すると予測されている。 人工知能(AI)の採用が中南米の音声ベース決済市場を促進 人間の頭脳に関... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2024年9月16日 US$3,550
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サマリー

中南米の音声ベースの決済市場は、2022年に3億6,551万米ドルと評価され、2030年には5億4,304万米ドルに達すると予測されている。

人工知能(AI)の採用が中南米の音声ベース決済市場を促進

人間の頭脳に関連する認知機能を実行する能力を持つ人工知能(AI)は、音声ベースの決済システムを強化・最適化するさまざまな機能を提供する。AIを搭載した音声アシスタントは、アルゴリズムを使用してユーザーのコマンドをよりよく理解し、解釈することができるため、より正確でシームレスな音声ベースの決済体験が可能になる。これにより、ユーザーの満足度が向上し、音声ベースの決済ソリューションの採用が増加する可能性がある。AIは音声ベースの決済におけるセキュリティ強化にも貢献できる。パターンや行動を分析することで、AIアルゴリズムは不正行為を検知・防止することができ、ユーザーにさらなる保護レイヤーを提供することができる。これにより、音声ベースの決済システムに対する信頼が高まり、より多くの個人がこの決済方法を採用するようになる。したがって、AIの採用は音声ベースの決済市場に大きな機会をもたらすと期待される。

中南米の音声ベースの決済市場概要

南米・中米(SAM)の音声ベースの決済市場は、さらにブラジル、アルゼンチン、その他のSAMに区分される。SAMのデジタル決済エコシステムは急速に進化している。同地域ではかつて現金決済が主流だったが、消費者はデジタル決済に急速に移行しており、その多くがリアルタイムで利用されている。同地域では、さまざまな企業が提携や協業、製品発売などの取り組みを進めている。例えば、2022年8月、PaysafeはアルゼンチンへのeCash決済ソリューションの進出を発表した。この事業拡大は、ペイセーフによるSAMベースの決済会社セーフティペイとパゴエフェクティボの買収に続くもので、このデジタル高成長市場における同社のさらなる規模とクロスセリングの機会を可能にする。

同様に、アマゾンは2021年4月、アレクサ・ボイス・サービス(AVS)対応国にアルゼンチン、コスタリカ、チリ、ペルーを追加した。この拡張により、アマゾンの認定を受けたメーカーは、アレクサの機能をより多く利用でき、既存の機能をローカライズできるアレクサ・ビルトイン・プログラムでアレクサ対応デバイスを製造できるようになった。このため、同地域ではデジタル決済の導入が大幅に増加しており、音声ベースの決済市場の成長を後押ししている。

南中米の音声ベース決済市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

中南米の音声ベース決済市場のセグメンテーション

中南米の音声ベースの決済市場は、コンポーネント、企業規模、産業、国に分類されます。

コンポーネントに基づき、南中米の音声ベースの決済市場はソフトウェアとハードウェアに区分される。2022年の市場シェアはソフトウェア部門が大きい。

企業規模では、南中米の音声ベースの決済市場は大企業と中小企業に区分される。2022年の市場シェアは大企業の方が大きい。

産業別では、中南米の音声ベースの決済市場は、BFSI、自動車、ヘルスケア、小売、政府、その他に区分される。BFSIセグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、南中米の音声ベースの決済市場は、ブラジル、アルゼンチン、南中米のその他に区分される。ブラジルは2022年に南中米の音声ベースの決済市場シェアを独占した。

Amazon.com Inc、Google LLC、Huawei Technologies Co Ltd、NCR VOYIX Corp、PayPal Holdings Inc、Paysafe Limitedは、南中米の音声ベースの決済市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.中南米の音声ベースの決済市場展望
4.1 概要
4.2 エコシステム分析
4.2.1 ソリューション・プロバイダーとサービス・プロバイダー
4.2.2 エンドユーザー
4.2.3 バリューチェーンのベンダー一覧
5.中南米の音声ベース決済市場:主要市場動向
5.1 市場促進要因
5.1.1 非接触型決済ソリューションへの嗜好
5.1.2 自然言語処理(NLP)技術の進歩
5.1.3 スマートフォンやスマートスピーカーの普及
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 セキュリティ上の懸念
5.2.2 音声認識技術の精度の限界
5.3 市場機会
5.3.1 人工知能(AI)の採用
5.4 今後の動向
5.4.1 小売部門による採用の増加
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.音声ベース決済市場:中南米分析
6.1 南米・中米の音声ベース決済市場収益(百万米ドル)、2020年~2030年
6.2 南米・中米の音声ベース決済市場予測分析
7.中南米の音声ベースペイメント市場分析-コンポーネント別
7.1 ソフトウェア
7.1.1 概要
7.1.2 ソフトウェア中南米の音声ベース決済市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.2 ハードウェア
7.2.1 概要
7.2.2 ハードウェア中南米の音声ベースの決済市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.中南米の音声ベース決済市場分析:企業規模別
8.1 大企業
8.1.1 概要
8.1.2 大企業中南米の音声ベース決済市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
8.2 中小企業
8.2.1 概要
8.2.2 中小企業:中南米の音声ベースの決済市場 - 2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.中南米の音声ベース決済市場分析:産業別
9.1 BFSI
9.1.1 概要
9.1.2 BFSI:中南米の音声ベース決済市場 - 2030年までの収益予測(百万米ドル)
9.2 自動車
9.2.1 概要
9.2.2 自動車:中南米の音声ベースの決済市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.3 ヘルスケア
9.3.1 概要
9.3.2 ヘルスケア:中南米の音声ベース決済市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.4 小売
9.4.1 概要
9.4.2 小売:中南米の音声ベースの決済市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.5 政府
9.5.1 概要
9.5.2 政府:中南米の音声ベースの決済市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.6 その他
9.6.1 概要
9.6.2 その他:中南米の音声ベースの決済市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.中南米の音声ベース決済市場:国別分析
10.1 中南米の音声ベース決済市場
10.1.1 中南米の音声ベースペイメント市場 - 国別売上・収益予測分析
10.1.1.1 中南米:音声ベースペイメント市場:売上高と予測分析-国別
10.1.1.2 ブラジル音声ベースペイメント市場:2030年までの収益と予測(US$ Million)
10.1.1.2.1 ブラジル:音声ベースの決済市場:コンポーネント別内訳
10.1.1.2.2 ブラジルの音声ベースの決済市場:企業規模別
10.1.1.2.3 ブラジルの音声ベース決済市場の内訳:産業別
10.1.1.3 アルゼンチン:音声ベースの決済市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.1.3.1 アルゼンチン:音声ベース決済市場のコンポーネント別内訳
10.1.1.3.2 アルゼンチン:音声ベースの決済市場:企業規模別
10.1.1.3.3 アルゼンチン:音声ベース決済市場の産業別内訳
10.1.1.4 その他の中南米地域音声ベースの決済市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.1.4.1 その他の中南米:音声ベースの決済市場音声ベース決済市場の内訳(コンポーネント別
10.1.1.4.2 その他の中南米地域:音声ベースの決済市場音声ベースの決済市場の内訳(企業規模別
10.1.1.4.3 その他の地域:企業規模別音声ベース決済市場の内訳(産業別
11.競争環境
11.1 主要企業によるヒートマップ分析
11.2 企業のポジショニングと集中度
12.産業展望
12.1 概要
12.2 市場イニシアティブ
12.3 新製品開発
13.企業プロフィール
13.1 アマゾン・ドット・コム
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要な開発
13.2 NCR VOYIX Corp
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 グーグル合同会社
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 ペイパル・ホールディングス
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要な開発
13.5 ペイセーフ・リミテッド
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
13.6 ファーウェイ・テクノロジーズ
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The South & Central America voice-based payments market was valued at US$ 365.51 million in 2022 and is expected to reach US$ 543.04 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 5.1% from 2022 to 2030.

Adoption of Artificial Intelligence (AI) Fuels South & Central America Voice-Based Payments Market

Artificial intelligence (AI), with its ability to perform cognitive functions associated with human minds, offers a range of capabilities that can enhance and optimize voice-based payment systems. AI-powered voice assistants can use algorithms to understand better and interpret user commands, leading to more accurate and seamless voice-based payment experiences. This can enhance user satisfaction and increase the adoption of voice-based payment solutions. AI can also contribute to enhanced security in voice-based payments. By analyzing patterns and behaviors, AI algorithms can detect and prevent fraudulent activities, providing an additional layer of protection for users. This can help build trust in voice-based payment systems, encouraging more individuals to adopt this payment method. Therefore, the adoption of AI is expected to present significant opportunities for the voice-based payments market.

South & Central America Voice-Based Payments Market Overview

The South & Central America (SAM) voice-based payments market is further segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of SAM. The digital payments ecosystem in SAM is evolving rapidly. While cash once dominated the payment scenario in the region, consumers are quickly moving to digital alternatives, many of which operate in real-time. Various companies are taking initiatives, such as partnerships, collaborations, and product launches, in the region. For instance, in August 2022, Paysafe announced its expansion into Argentina with its eCash payment solution, providing an easy and secure way to pay for online purchases, specifically in the digital entertainment space. The expansion follows Paysafe's acquisitions of SAM-based payment companies SafetyPay and PagoEfectivo and enables further scale and cross-selling opportunities for the company in this digital, high-growth market.

Similarly, in April 2021, Amazon added Argentina, Costa Rica, Chile, and Peru to the list of countries supporting Alexa Voice Service (AVS). The extension allowed Amazon-certified manufacturers to build Alexa-enabled devices in the Alexa Built-in program, capable of accessing more of Alexa's features and localizing existing ones. Therefore, the adoption of digital payments is significantly increasing in the region, boosting the growth of the voice-based payment market.

South & Central America Voice-Based Payments Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Voice-Based Payments Market Segmentation

The South & Central America voice-based payments market is categorized into component, enterprise size, industry, and country.

Based on component, the South & Central America voice-based payments market is segmented into software and hardware. The software segment held a larger market share in 2022.

In terms of enterprise size, the South & Central America voice-based payments market is segmented into large enterprises and SMEs. The large enterprises segment held a larger market share in 2022.

Based on industry, the South & Central America voice-based payments market is segmented into BFSI, automotive, healthcare, retail, government, and others. The BFSI segment held the largest market share in 2022.

By country, the South & Central America voice-based payments market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the South & Central America voice-based payments market share in 2022.

Amazon.com Inc, Google LLC, Huawei Technologies Co Ltd, NCR VOYIX Corp, PayPal Holdings Inc, and Paysafe Limited are some of the leading companies operating in the South & Central America voice-based payments market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Voice-Based Payments Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 Solution and Service Providers:
4.2.2 End Users
4.2.3 List of Vendors in Value Chain:
5. South & Central America Voice-Based Payments Market - Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Preference for Contactless Payment Solutions
5.1.2 Advancements in Natural Language Processing (NLP) Technology
5.1.3 Widespread Use of Smartphones and Smart Speakers
5.2 Market Restraints
5.2.1 Security Concerns
5.2.2 Limited Accuracy in Voice Recognition Technology
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Adoption of Artificial Intelligence (AI)
5.4 Future Trends
5.4.1 Increasing Adoption by Retail Sector
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Voice-Based Payments Market - South & Central America Analysis
6.1 South & Central America Voice-Based Payments Market Revenue (US$ Million), 2020-2030
6.2 South & Central America Voice-Based Payments Market Forecast Analysis
7. South & Central America Voice-Based Payments Market Analysis - by Component
7.1 Software
7.1.1 Overview
7.1.2 Software: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Hardware
7.2.1 Overview
7.2.2 Hardware: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. South & Central America Voice-Based Payments Market Analysis - by Enterprise Size
8.1 Large Enterprises
8.1.1 Overview
8.1.2 Large Enterprises: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 SMEs
8.2.1 Overview
8.2.2 SMEs: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. South & Central America Voice-Based Payments Market Analysis - by Industry
9.1 BFSI
9.1.1 Overview
9.1.2 BFSI: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Automotive
9.2.1 Overview
9.2.2 Automotive: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Healthcare
9.3.1 Overview
9.3.2 Healthcare: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Retail
9.4.1 Overview
9.4.2 Retail: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Government
9.5.1 Overview
9.5.2 Government: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.6 Others
9.6.1 Overview
9.6.2 Others: South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. South & Central America Voice-Based Payments Market - Country Analysis
10.1 South & Central America Voice-Based Payments Market
10.1.1 South & Central America Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
10.1.1.1 South & Central America: Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
10.1.1.2 Brazil: Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.1.2.1 Brazil: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Component
10.1.1.2.2 Brazil: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Enterprise Size
10.1.1.2.3 Brazil: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Industry
10.1.1.3 Argentina: Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.1.3.1 Argentina: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Component
10.1.1.3.2 Argentina: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Enterprise Size
10.1.1.3.3 Argentina: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Industry
10.1.1.4 Rest of South & Central America: Voice-Based Payments Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.1.4.1 Rest of South & Central America: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Component
10.1.1.4.2 Rest of South & Central America: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Enterprise Size
10.1.1.4.3 Rest of South & Central America: Voice-Based Payments Market Breakdown, by Industry
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis by Key Players
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Industry Landscape
12.1 Overview
12.2 Market Initiative
12.3 New Product Development
13. Company Profiles
13.1 Amazon.com Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 NCR VOYIX Corp
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Google LLC
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 PayPal Holdings Inc
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Paysafe Limited
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Huawei Technologies Co Ltd
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners

 

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