世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

マルチベンダーサポートサービスの世界市場規模調査&予測、サービスタイプ別(ハードウェア、ソフトウェア)、アプリケーション別(財務、人事、IT管理、営業&マーケティング)、組織規模別(小規模、中規模、大規模)、エンドユーザー別(製造、ヘルスケア、IT&テレコム、BFSI)、地域分析、2022-2029年


Global Multi-Vendor Support Services Market Size study & Forecast, by Service Type (hardware, software), by Application (finance, human resource, IT management, sales & marketing), by Organization Size (small, medium, and large), by End-User (manufacturing, healthcare, IT & telecom, BFSI) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のマルチベンダーサポートサービス市場は、2021年に約568億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には2.52%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マルチベンダーサポートサービスは、アウ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年4月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のマルチベンダーサポートサービス市場は、2021年に約568億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には2.52%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マルチベンダーサポートサービスは、アウトソーシングされたITサービスの計画と管理を支援するサービスシステムとして定義することができます。さらに、マルチベンダーサポートサービスシステムは、第三者サービスプロバイダーによって引き起こされるリスクへのエクスポージャーの管理とモニタリングにおいて、ビジネス組織を支援することを目的としています。さらに、マルチベンダーITサポートサービスシステムは、IT関連サービスに関連するコントロールとリスクをリアルタイムで可視化し、サプライヤー管理のライフサイクルを自動化・簡素化することが可能です。クラウドアプリケーションやサービスの導入が進み、ITアウトソーシング産業が拡大していることは、市場成長を促進する主な要因となっています。

クラウドアプリケーションとサービスの採用が増加していることが、世界のマルチベンダーサポートサービス市場の成長に向けて貢献しています。例えば、Statistaによると、2021年の世界のクラウドアプリケーション市場は1336億米ドルで、2025年には1686億米ドルに達すると予測されています。世界市場を加速させるもう一つの重要な要因は、ITアウトソーシング産業の世界的な拡大です。例えば、Statistaによると、2023年現在、世界のITアウトソーシング分野の売上高は4,305億米ドルと推定され、2023年から2027年にかけて8.07%の年間成長率を示し、2027年には5,873億米ドルの市場規模に達すると予測されています。また、集中型サポートサービスの利用が拡大し、機械学習や人工知能技術の台頭が進んでいることから、予測期間中、市場は有利な成長見通しを立てることができます。しかし、プライバシーとデータセキュリティの問題が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

マルチベンダーサポートサービスの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、大手企業の優位性とITアウトソーシングサービスの導入が進んでいることから、売上高で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、ビジネスプロセスアウトソーシング産業の拡大や大手企業の進出などにより、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
日立製作所
アイビーエム
レノボ・グループ・リミテッド
デル・テクノロジーズ
日本電気株式会社
HP Inc.
富士通株式会社
シマンテック
AbTech Technologies
ノートンライフロック株式会社

市場の最近の動向について:
 2021年1月、データセンター向けマルチベンダーサービス(MVS)の大手プロバイダーの一つであるCDSは、ストレージ、サーバー、ネットワークインフラの耐用年数を延長する包括的なアプリケーションセットである新しいRaytrix MVSプラットフォームを発表しました。




世界のマルチベンダー支援サービス市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント サービスタイプ、アプリケーション、組織規模、エンドユーザー、地域
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

サービスタイプ別
ハードウェア
ソフトウェア

アプリケーション別
ファイナンス
人的資源
ITマネジメント
セールス&マーケティング

組織規模別
小さい
中大

エンドユーザー別
製造業
ヘルスケア
IT・テレコム
BFSI

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA(ロラ
その他の地域

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Multi-Vendor Support Services Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Multi-Vendor Support Services Market, by Service Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Multi-Vendor Support Services Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Multi-Vendor Support Services Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Multi-Vendor Support Services Market, by End-User, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Multi-Vendor Support Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Multi-Vendor Support Services Market Dynamics
3.1. Multi-Vendor Support Services Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing adoption of cloud application & services
3.1.1.2. Growing expansion of IT outsourcing industry
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Privacy and security issues
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing use of centralized support services
3.1.3.2. Rising emergence of machine learning and artificial intelligence technologies
Chapter 4. Global Multi-Vendor Support Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Multi-Vendor Support Services Market, by Service Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Multi-Vendor Support Services Market by Service Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Multi-Vendor Support Services Market Estimates & Forecasts by Service Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Multi-Vendor Support Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hardware
6.4.2. Software
Chapter 7. Global Multi-Vendor Support Services Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Multi-Vendor Support Services Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Multi-Vendor Support Services Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Multi-Vendor Support Services Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Finance
7.4.2. Human resource
7.4.3. IT management
7.4.4. sales & marketing
Chapter 8. Global Multi-Vendor Support Services Market, by Organization Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Multi-Vendor Support Services Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Multi-Vendor Support Services Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Multi-Vendor Support Services Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Small
8.4.2. Medium, and large
Chapter 9. Global Multi-Vendor Support Services Market, by End-User
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Multi-Vendor Support Services Market by End-User, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Multi-Vendor Support Services Market Estimates & Forecasts by End-User 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Multi-Vendor Support Services Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Manufacturing
9.4.2. Healthcare
9.4.3. IT and Telecom
9.4.4. BFSI
Chapter 10. Global Multi-Vendor Support Services Market, Regional Analysis
10.1. Multi-Vendor Support Services Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Multi-Vendor Support Services Market
10.2.1. U.S. Multi-Vendor Support Services Market
10.2.1.1. Service Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. End-User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Multi-Vendor Support Services Market
10.3. Europe Multi-Vendor Support Services Market Snapshot
10.3.1. U.K. Multi-Vendor Support Services Market
10.3.2. Germany Multi-Vendor Support Services Market
10.3.3. France Multi-Vendor Support Services Market
10.3.4. Spain Multi-Vendor Support Services Market
10.3.5. Italy Multi-Vendor Support Services Market
10.3.6. Rest of Europe Multi-Vendor Support Services Market
10.4. Asia-Pacific Multi-Vendor Support Services Market Snapshot
10.4.1. China Multi-Vendor Support Services Market
10.4.2. India Multi-Vendor Support Services Market
10.4.3. Japan Multi-Vendor Support Services Market
10.4.4. Australia Multi-Vendor Support Services Market
10.4.5. South Korea Multi-Vendor Support Services Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Multi-Vendor Support Services Market
10.5. Latin America Multi-Vendor Support Services Market Snapshot
10.5.1. Brazil Multi-Vendor Support Services Market
10.5.2. Mexico Multi-Vendor Support Services Market
10.5.3. Rest of Latin America Multi-Vendor Support Services Market
10.6. Rest of The World Multi-Vendor Support Services Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Hitachi Limited
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. IBM
11.2.3. Lenovo Group Ltd.
11.2.4. Dell Technologies
11.2.5. NEC Corporation
11.2.6. HP Inc.
11.2.7. Fujitsu Ltd.
11.2.8. Symantec
11.2.9. AbTech Technologies
11.2.10. Norton LifeLock Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Multi-Vendor Support Services Market is valued at approximately USD 56.85 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 2.52% over the forecast period 2022-2029. Multi-vendor support service can be defined as a system of services which assists in the planning and management of outsourced IT services. Moreover, the multi-vendor support service system is intended to support business organizations in the management and monitoring of the exposure to risk caused by third-party service providers. Additionally, multi-vendor IT support service systems offer real-time visibility of the controls and risks associated with IT-related services as well as automate and simplify the supplier management lifecycle. The increasing adoption of cloud applications & services and growing expansion of IT outsourcing industry are key factors driving the market growth.

The rising adoption of cloud applications & services is contributing towards the growth of the Global Multi-Vendor Support Services Market. For instance – as per Statista – in 2021, the global cloud applications market was valued at USD 133.6 billion, and the market is projected to reach USD 168.6 billion by 2025. Another key factor accelerating the global market space is growing expansion of IT outsourcing industry worldwide. For instance – as per Statista – as of 2023, revenue in the global IT Outsourcing segment is estimated at USD 430.50 billion, and the revenue is projected to show an annual growth rate of 8.07% between 2023 & 2027, to reach a market volume of USD 587.30 billion by 2027. Also, growing use of centralized support services and rising emergence of machine learning and artificial intelligence technologies would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, privacy and data security issues stifle the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Multi-Vendor Support Services Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the dominance of leading market players and increasing adoption of IT outsourcing services in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising expansion of business process outsourcing industry as well as increasing penetration of leading market players in the region.

Major market players included in this report are:
Hitachi Limited
IBM
Lenovo Group Ltd.
Dell Technologies
NEC Corporation
HP Inc.
Fujitsu Ltd.
Symantec
AbTech Technologies
NortonLifeLock Inc.

Recent Developments in the Market:
 In January 2021, CDS, one of the leading providers of multi-vendor services (MVS) for data centers launched its new Raytrix MVS platform, a comprehensive set of applications that extend the useful life of storage, server and network infrastructure.




Global Multi-Vendor Support Services Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Service Type, Application, Organization Size, End-User, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Service Type
Hardware
Software

By Application
Finance
Human resource
IT management
sales & marketing

By Organization Size
Small
medium, and large

By End-User
Manufacturing
Healthcare
IT and Telecom
BFSI

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Multi-Vendor Support Services Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Multi-Vendor Support Services Market, by Service Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Multi-Vendor Support Services Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Multi-Vendor Support Services Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Multi-Vendor Support Services Market, by End-User, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Multi-Vendor Support Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Multi-Vendor Support Services Market Dynamics
3.1. Multi-Vendor Support Services Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing adoption of cloud application & services
3.1.1.2. Growing expansion of IT outsourcing industry
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Privacy and security issues
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing use of centralized support services
3.1.3.2. Rising emergence of machine learning and artificial intelligence technologies
Chapter 4. Global Multi-Vendor Support Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Multi-Vendor Support Services Market, by Service Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Multi-Vendor Support Services Market by Service Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Multi-Vendor Support Services Market Estimates & Forecasts by Service Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Multi-Vendor Support Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hardware
6.4.2. Software
Chapter 7. Global Multi-Vendor Support Services Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Multi-Vendor Support Services Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Multi-Vendor Support Services Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Multi-Vendor Support Services Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Finance
7.4.2. Human resource
7.4.3. IT management
7.4.4. sales & marketing
Chapter 8. Global Multi-Vendor Support Services Market, by Organization Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Multi-Vendor Support Services Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Multi-Vendor Support Services Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Multi-Vendor Support Services Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Small
8.4.2. Medium, and large
Chapter 9. Global Multi-Vendor Support Services Market, by End-User
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Multi-Vendor Support Services Market by End-User, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Multi-Vendor Support Services Market Estimates & Forecasts by End-User 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Multi-Vendor Support Services Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Manufacturing
9.4.2. Healthcare
9.4.3. IT and Telecom
9.4.4. BFSI
Chapter 10. Global Multi-Vendor Support Services Market, Regional Analysis
10.1. Multi-Vendor Support Services Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Multi-Vendor Support Services Market
10.2.1. U.S. Multi-Vendor Support Services Market
10.2.1.1. Service Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. End-User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Multi-Vendor Support Services Market
10.3. Europe Multi-Vendor Support Services Market Snapshot
10.3.1. U.K. Multi-Vendor Support Services Market
10.3.2. Germany Multi-Vendor Support Services Market
10.3.3. France Multi-Vendor Support Services Market
10.3.4. Spain Multi-Vendor Support Services Market
10.3.5. Italy Multi-Vendor Support Services Market
10.3.6. Rest of Europe Multi-Vendor Support Services Market
10.4. Asia-Pacific Multi-Vendor Support Services Market Snapshot
10.4.1. China Multi-Vendor Support Services Market
10.4.2. India Multi-Vendor Support Services Market
10.4.3. Japan Multi-Vendor Support Services Market
10.4.4. Australia Multi-Vendor Support Services Market
10.4.5. South Korea Multi-Vendor Support Services Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Multi-Vendor Support Services Market
10.5. Latin America Multi-Vendor Support Services Market Snapshot
10.5.1. Brazil Multi-Vendor Support Services Market
10.5.2. Mexico Multi-Vendor Support Services Market
10.5.3. Rest of Latin America Multi-Vendor Support Services Market
10.6. Rest of The World Multi-Vendor Support Services Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Hitachi Limited
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. IBM
11.2.3. Lenovo Group Ltd.
11.2.4. Dell Technologies
11.2.5. NEC Corporation
11.2.6. HP Inc.
11.2.7. Fujitsu Ltd.
11.2.8. Symantec
11.2.9. AbTech Technologies
11.2.10. Norton LifeLock Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(無線・モバイル・ワイヤレス)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のICTサービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(finance)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る