有機ハイドロソルの世界市場規模調査、供給源別(葉、果実、花、その他植物)、流通チャネル別(オンラインストア型小売、店舗型小売、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店)、用途別(フレグランス、ローション、クリーム、化粧水、その他スキンケア製品)、地域予測 2022-2028Global Organic Hydrosols Market Size study, By Source (Leaves, Fruits, Flowers, And Other Plant), By Distribution Channel (Online-Store Based Retailing, Store-Based Retailing, Hypermarket/ Supermarket, Convenience Stores, And Specialty Stores), By Application (Fragrances, Lotions, Creams, Facial Toners, And Other Skincare Products), and Regional Forecasts 2022-2028 オーガニックハイドロゾルの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オーガニックハイドロゾルは、新鮮な花、葉、果実、そ... もっと見る
サマリーオーガニックハイドロゾルの世界市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オーガニックハイドロゾルは、新鮮な花、葉、果実、その他の植物素材などの蒸留から得られる水性製品と定義することができます。ハイドロゾルは、エッセンシャルオイル製造プロセスの副産物であり、エッセンシャルオイルと同じ特性を有しています。加水分解物には抗菌、抗炎症、抗敗血症作用があり、抗酸化物質が豊富に含まれています。ハイドロゾルはスキンケアやアロマテラピー製品に応用されています。また、薬用としても使用されています。スキンケア製品への需要の高まり、動物用医薬品へのハイドロゾルの応用の増加、オーガニックパーソナルケア製品への需要の急増は、世界市場の需要を加速させる要因となっています。例えば、Statistaによると - 2020年、世界のスキンケア市場は1364億米ドルと評価され、2026年には1876億8000万米ドルに成長すると予測されています。さらに、Statistaによると - 2019年、天然および有機スキンケア製品の世界市場は47億5000万米ドルと推定され、この市場は2024年までに72億米ドルに達すると推定されます。また、最終用途産業での利用拡大や新興国市場での電子商取引産業の台頭が、予測期間中の市場需要の触媒として作用すると予測されています。しかし、ハイドロソルの保存性が低いことが、2022-2028年の予測期間中の市場成長を阻害しています。有機ハイドロソルの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、天然物に対する需要の高まりと大手メーカーの存在により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。同地域におけるスキンケア製品の需要拡大や医薬品分野の増加などの要因が、アジア太平洋地域のオーガニックハイドロゾル市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Hydrosol GmbH & Co.KG Aromatics International LLC. プラントセラピー・エッセンシャルオイル フロリハナ・ディスティラリー ボーインターナショナル シドニー・エッセンシャルオイルズCo.Pty Ltd ザ・エッセンシャルオイル・カンパニー アヴィ・ナチュラルズ アーナブ・グローバル・エクスポート ザ・マウンテンローズハーブス 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 供給源別 葉 果実 花 その他の植物 流通チャネル別 オンライン・店舗型小売業 店舗型小売業 ハイパーマーケット・スーパーマーケット コンビニエンスストア スペシャリティストア 用途別 フレグランス ローション クリーム 化粧水 その他スキンケア製品 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるオーガニックハイドロゾルの世界市場のターゲットオーディエンス 主要コンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Organic Hydrosols Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Organic Hydrosols Market, by Source, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Organic Hydrosols Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Organic Hydrosols Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Organic Hydrosols Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Organic Hydrosols Market Dynamics 3.1. Organic Hydrosols Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising demand for skin care products. 3.1.1.2. Increasing application of hydrosol in veterinary products 3.1.1.3. Surging demand for organic personal care products. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lower shelf life of hydrosols. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing utilization in end use industries. 3.1.3.2. Rising e-commerce industry in emerging markets Chapter 4. Global Organic Hydrosols Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Organic Hydrosols Market, by Source 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Organic Hydrosols Market by Source, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Organic Hydrosols Market Estimates & Forecasts by Source 2018-2028 (USD Million) 6.4. Organic Hydrosols Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Leaves 6.4.2. Fruits 6.4.3. Flowers 6.4.4. Other plant Chapter 7. Global Organic Hydrosols Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Organic Hydrosols Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Organic Hydrosols Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million) 7.4. Organic Hydrosols Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online-Store Based Retailing 7.4.2. Store-Based Retailing 7.4.3. Hypermarket/ Supermarket 7.4.4. Convenience Stores 7.4.5. Specialty Stores Chapter 8. Global Organic Hydrosols Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Organic Hydrosols Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Organic Hydrosols Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 8.4. Organic Hydrosols Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Fragrances 8.4.2. Lotions 8.4.3. Creams, 8.4.4. Facial toners, 8.4.5. Other skincare products Chapter 9. Global Organic Hydrosols Market, Regional Analysis 9.1. Organic Hydrosols Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Organic Hydrosols Market 9.2.1. U.S. Organic Hydrosols Market 9.2.1.1. Source estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Organic Hydrosols Market 9.3. Europe Organic Hydrosols Market Snapshot 9.3.1. U.K. Organic Hydrosols Market 9.3.2. Germany Organic Hydrosols Market 9.3.3. France Organic Hydrosols Market 9.3.4. Spain Organic Hydrosols Market 9.3.5. Italy Organic Hydrosols Market 9.3.6. Rest of Europe Organic Hydrosols Market 9.4. Asia-Pacific Organic Hydrosols Market Snapshot 9.4.1. China Organic Hydrosols Market 9.4.2. India Organic Hydrosols Market 9.4.3. Japan Organic Hydrosols Market 9.4.4. Australia Organic Hydrosols Market 9.4.5. South Korea Organic Hydrosols Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Organic Hydrosols Market 9.5. Latin America Organic Hydrosols Market Snapshot 9.5.1. Brazil Organic Hydrosols Market 9.5.2. Mexico Organic Hydrosols Market 9.6. Rest of The World Organic Hydrosols Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Hydrosol GmbH & Co. KG 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Aromatics International LLC. 10.2.3. Plant Therapy Essential Oils 10.2.4. Florihana Distillerie 10.2.5. Bo International 10.2.6. Sydney Essential Oils Co. Pty Ltd 10.2.7. The Essential Oil Company 10.2.8. Avi Naturals 10.2.9. Aarnav Global Exports 10.2.10. The Mountain Rose Herbs Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Organic Hydrosols Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Organic Hydrosols can be defined as water-based products derived from the distillation of fresh flowers, leaves, fruits, and other plant materials among others. Hydrosols are byproduct of the essential oil manufacturing process and contains same properties as essential oils. Hydrolysis contains anti-bacterial, anti-inflammatory, anti-septic and are rich in antioxidants. Hydrosols have applications in skin care, aromatherapy products. While these are also used for medicinal purposes. The rising demand for skin care products and increasing application of hydrosol in veterinary products as well as surging demand for organic personal care products are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista - In 2020, the global skin care market was valued at USD 136.4 billion, and the market is projected to grow to USD 187.68 billion by 2026. Furthermore, as per Statista – In 2019, global market of natural and organic skin care products was estimated at USD 4.75 billion, and this market is estimated to reach to USD 7.2 billion by 2024. Also, growing utilization in end use industries and rising e-commerce industry in emerging markets are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, lower shelf life of hydrosols impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Organic Hydrosols Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Organic Hydrosols Market, by Source, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Organic Hydrosols Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Organic Hydrosols Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Organic Hydrosols Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Organic Hydrosols Market Dynamics 3.1. Organic Hydrosols Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising demand for skin care products. 3.1.1.2. Increasing application of hydrosol in veterinary products 3.1.1.3. Surging demand for organic personal care products. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lower shelf life of hydrosols. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing utilization in end use industries. 3.1.3.2. Rising e-commerce industry in emerging markets Chapter 4. Global Organic Hydrosols Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Organic Hydrosols Market, by Source 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Organic Hydrosols Market by Source, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Organic Hydrosols Market Estimates & Forecasts by Source 2018-2028 (USD Million) 6.4. Organic Hydrosols Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Leaves 6.4.2. Fruits 6.4.3. Flowers 6.4.4. Other plant Chapter 7. Global Organic Hydrosols Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Organic Hydrosols Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Organic Hydrosols Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Million) 7.4. Organic Hydrosols Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Online-Store Based Retailing 7.4.2. Store-Based Retailing 7.4.3. Hypermarket/ Supermarket 7.4.4. Convenience Stores 7.4.5. Specialty Stores Chapter 8. Global Organic Hydrosols Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Organic Hydrosols Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Organic Hydrosols Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 8.4. Organic Hydrosols Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Fragrances 8.4.2. Lotions 8.4.3. Creams, 8.4.4. Facial toners, 8.4.5. Other skincare products Chapter 9. Global Organic Hydrosols Market, Regional Analysis 9.1. Organic Hydrosols Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Organic Hydrosols Market 9.2.1. U.S. Organic Hydrosols Market 9.2.1.1. Source estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Application estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Organic Hydrosols Market 9.3. Europe Organic Hydrosols Market Snapshot 9.3.1. U.K. Organic Hydrosols Market 9.3.2. Germany Organic Hydrosols Market 9.3.3. France Organic Hydrosols Market 9.3.4. Spain Organic Hydrosols Market 9.3.5. Italy Organic Hydrosols Market 9.3.6. Rest of Europe Organic Hydrosols Market 9.4. Asia-Pacific Organic Hydrosols Market Snapshot 9.4.1. China Organic Hydrosols Market 9.4.2. India Organic Hydrosols Market 9.4.3. Japan Organic Hydrosols Market 9.4.4. Australia Organic Hydrosols Market 9.4.5. South Korea Organic Hydrosols Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Organic Hydrosols Market 9.5. Latin America Organic Hydrosols Market Snapshot 9.5.1. Brazil Organic Hydrosols Market 9.5.2. Mexico Organic Hydrosols Market 9.6. Rest of The World Organic Hydrosols Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Hydrosol GmbH & Co. KG 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Aromatics International LLC. 10.2.3. Plant Therapy Essential Oils 10.2.4. Florihana Distillerie 10.2.5. Bo International 10.2.6. Sydney Essential Oils Co. Pty Ltd 10.2.7. The Essential Oil Company 10.2.8. Avi Naturals 10.2.9. Aarnav Global Exports 10.2.10. The Mountain Rose Herbs Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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