アロエバターの世界市場規模調査、性質別(有機アロエバター、従来型アロエバター)、用途別(ローション、クリーム、石鹸、リップバーム、ベビースキン、ヘアバーム・ポマード、皮膚軟膏)、エンドユーザー別(パーソナルケア産業、化粧品産業、医薬品産業、その他)、地域予測 2022-2028Global Aloe Butter Market Size study, By Nature (Organic Aloe Butter, Conventional Aloe Butter), By Application (Lotions, Creams, Soaps, Lip Balms, Baby Skincare, Hair Balms/ Pomades, Skin Ointments), By End Use (Personal Care Industry, Cosmetics Industry, Pharmaceutical Industry, Others), and Regional Forecasts 2022-2028 世界のアロエバター市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アロエバターは、未精製のシアバターやココナッツオイルと組み合わ... もっと見る
サマリー世界のアロエバター市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。アロエバターは、未精製のシアバターやココナッツオイルと組み合わせて作られたアロエベラ(aloe barbadensis)の抽出物と定義することができます。半固形状で、肌にのせると溶けるのが特徴です。アロエバターは、ビタミンA、C、E、B、コリン、B12、葉酸を豊富に含んでいます。アロエバターは、乾燥肌、湿疹、乾癬、酒さ、日焼け、キャッピングなど、さまざまな皮膚疾患の治療に利用されています。アロエバターは、オーガニックとコンベンショナルという2つのタイプに分かれています。オーガニックアロエバターは合成化学物質を含んでいませんが、従来のアロエバターには合成化学物質が含まれています。オーガニックスキンケア製品への需要の高まり、農業や薬用用途でのアロエバターの使用量の増加、皮膚関連疾患の発生率の急増は、世界市場の需要を加速させる要因となっています。例えば、Statistaによると、2019年の天然・有機スキンケア製品の世界市場は47億5000万米ドルと推定され、この金額は2024年までに72億米ドルに成長すると予測されています。さらに、米国皮膚科学会によると、約8450万人のアメリカ人が皮膚疾患に罹患しており、皮膚疾患は米国の医療制度に約750億米ドルの費用をもたらしています。この費用は、医療費、予防費、処方薬、非処方薬の費用で構成されています。また、健康食品に対する意識の高まりや、新興市場における電子商取引の普及が、予測期間中の市場需要を喚起する要因になると予想されています。しかし、オーガニック製品に関連する高コストは、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。アロエバターの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、皮膚疾患の有病率の増加やオーガニックスキンケア製品への需要の高まりから、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて大きな成長率を示すと予測されています。同地域では、電子商取引プラットフォームの普及が進み、スキンケア製品の採用が増加しているなどの要因が、アロエバターマーケットに有利な成長見通しをもたらすと思われます。 市場は、アジア太平洋地域全体で有利な成長の見通しを立てるでしょう。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: オーガニック・クリエーションズ(Organic Creations, Inc. テキサスナチュラルサプライ プレミアスペシャリティーズ社 カムデン・グレイ・エッセンシャルオイルズ(Camden-Grey Essential Oils, Inc. マダー・コーポレーション・リミテッド ザ・ホールスターカンパニー マディナインダストリアルコーポレーション アコマスキンケア AOSプロダクツ・プライベート・リミテッド サンアローマ 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 性質別 オーガニックアロエバター 従来のアロエバター 用途別 ローション クリーム 石鹸 リップバーム ベビー用スキンケア ヘアバーム/ポマード スキンオイントメント エンドユーザー別 パーソナルケア分野 化粧品業界 製薬業界 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるアロエバターの世界市場のターゲットオーディエンス 主要コンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Aloe Butter Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Aloe Butter Market, by Nature, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Aloe Butter Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Aloe Butter Market, by End Use, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Aloe Butter Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Aloe Butter Market Dynamics 3.1. Aloe Butter Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising demand for organic skincare products. 3.1.1.2. Increasing usage of aloe butter in agricultural and medicinal applications. 3.1.1.3. Surging incidences of skin related diseases. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High cost associated with organic products. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing awareness towards health and wellness products. 3.1.3.2. Increasing penetration of e-commerce platforms in the emerging markets. Chapter 4. Global Aloe Butter Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Aloe Butter Market, by Nature 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Aloe Butter Market by Nature, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Aloe Butter Market Estimates & Forecasts by Nature 2018-2028 (USD Million) 6.4. Aloe Butter Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Organic Aloe Butter 6.4.2. Conventional Aloe Butter Chapter 7. Global Aloe Butter Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Aloe Butter Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Aloe Butter Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 7.4. Aloe Butter Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Lotions 7.4.2. Creams 7.4.3. Soaps 7.4.4. Lip Balms 7.4.5. Baby Skincare 7.4.6. Hair Balms/ Pomades 7.4.7. Skin Ointments Chapter 8. Global Aloe Butter Market, by End Use 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Aloe Butter Market by End Use, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Aloe Butter Market Estimates & Forecasts by End Use 2018-2028 (USD Million) 8.4. Aloe Butter Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Personal Care Industry 8.4.2. Cosmetics Industry 8.4.3. Pharmaceutical Industry 8.4.4. Others Chapter 9. Global Aloe Butter Market, Regional Analysis 9.1. Aloe Butter Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Aloe Butter Market 9.2.1. U.S. Aloe Butter Market 9.2.1.1. Nature estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Application estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End Use estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Aloe Butter Market 9.3. Europe Aloe Butter Market Snapshot 9.3.1. U.K. Aloe Butter Market 9.3.2. Germany Aloe Butter Market 9.3.3. France Aloe Butter Market 9.3.4. Spain Aloe Butter Market 9.3.5. Italy Aloe Butter Market 9.3.6. Rest of Europe Aloe Butter Market 9.4. Asia-Pacific Aloe Butter Market Snapshot 9.4.1. China Aloe Butter Market 9.4.2. India Aloe Butter Market 9.4.3. Japan Aloe Butter Market 9.4.4. Australia Aloe Butter Market 9.4.5. South Korea Aloe Butter Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Aloe Butter Market 9.5. Latin America Aloe Butter Market Snapshot 9.5.1. Brazil Aloe Butter Market 9.5.2. Mexico Aloe Butter Market 9.6. Rest of The World Aloe Butter Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Organic Creations Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Texas Natural Supply 10.2.3. Premier Specialties Inc. 10.2.4. Camden-Grey Essential Oils, Inc. 10.2.5. Madar Corporation Ltd. 10.2.6. The HallStar Company 10.2.7. Madina Industrial Corp. 10.2.8. Akoma Skincare 10.2.9. AOS Products Private Limited 10.2.10. Sunaroma Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Aloe Butter Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Aloe Butter can be defined as an extract of aloe vera (aloe barbadensis) made in combination with raw unrefined shea butter and coconut oil. It is available in semi solid form and melts on contact with the skin. Aloe butter is rich in Vitamins A, C, E, B, Choline, B12, Folic Acid. Aloe butter is utilized for treatment of various skin conditions such as dry skin, eczema, psoriasis, rosacea, sunburn, and capping among others. Aloe butter comes in two different types such as Organic and conventional. Organic aloe butter does not contain synthetic chemicals, whereas conventional aloe butter contains synthetic chemicals. The rising demand for organic skincare products and increasing usage of aloe butter in agricultural and medicinal applications as well as surging incidences of skin related diseases are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to Statista – in 2019, the global market for natural and organic skin care products was estimated at USD 4.75 billion, and this amount is projected to grow to USD 7.2 billion by 2024. Furthermore, as per American Academy of Dermatology- around 84.5 million Americans affected by skin diseases, and skin diseases cost around USD 75 billion to US healthcare system. This cost comprised of medical, preventative, and prescription and non-prescription drug costs. Also, growing awareness towards health and wellness products and increasing penetration of e-commerce platforms in the emerging markets are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, high cost associated with organic products impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global Aloe Butter Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global Aloe Butter Market, by Nature, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global Aloe Butter Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global Aloe Butter Market, by End Use, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Aloe Butter Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Aloe Butter Market Dynamics 3.1. Aloe Butter Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising demand for organic skincare products. 3.1.1.2. Increasing usage of aloe butter in agricultural and medicinal applications. 3.1.1.3. Surging incidences of skin related diseases. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High cost associated with organic products. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing awareness towards health and wellness products. 3.1.3.2. Increasing penetration of e-commerce platforms in the emerging markets. Chapter 4. Global Aloe Butter Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Aloe Butter Market, by Nature 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Aloe Butter Market by Nature, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Aloe Butter Market Estimates & Forecasts by Nature 2018-2028 (USD Million) 6.4. Aloe Butter Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Organic Aloe Butter 6.4.2. Conventional Aloe Butter Chapter 7. Global Aloe Butter Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Aloe Butter Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Aloe Butter Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 7.4. Aloe Butter Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Lotions 7.4.2. Creams 7.4.3. Soaps 7.4.4. Lip Balms 7.4.5. Baby Skincare 7.4.6. Hair Balms/ Pomades 7.4.7. Skin Ointments Chapter 8. Global Aloe Butter Market, by End Use 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Aloe Butter Market by End Use, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Aloe Butter Market Estimates & Forecasts by End Use 2018-2028 (USD Million) 8.4. Aloe Butter Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Personal Care Industry 8.4.2. Cosmetics Industry 8.4.3. Pharmaceutical Industry 8.4.4. Others Chapter 9. Global Aloe Butter Market, Regional Analysis 9.1. Aloe Butter Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Aloe Butter Market 9.2.1. U.S. Aloe Butter Market 9.2.1.1. Nature estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Application estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. End Use estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Aloe Butter Market 9.3. Europe Aloe Butter Market Snapshot 9.3.1. U.K. Aloe Butter Market 9.3.2. Germany Aloe Butter Market 9.3.3. France Aloe Butter Market 9.3.4. Spain Aloe Butter Market 9.3.5. Italy Aloe Butter Market 9.3.6. Rest of Europe Aloe Butter Market 9.4. Asia-Pacific Aloe Butter Market Snapshot 9.4.1. China Aloe Butter Market 9.4.2. India Aloe Butter Market 9.4.3. Japan Aloe Butter Market 9.4.4. Australia Aloe Butter Market 9.4.5. South Korea Aloe Butter Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Aloe Butter Market 9.5. Latin America Aloe Butter Market Snapshot 9.5.1. Brazil Aloe Butter Market 9.5.2. Mexico Aloe Butter Market 9.6. Rest of The World Aloe Butter Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Organic Creations Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Texas Natural Supply 10.2.3. Premier Specialties Inc. 10.2.4. Camden-Grey Essential Oils, Inc. 10.2.5. Madar Corporation Ltd. 10.2.6. The HallStar Company 10.2.7. Madina Industrial Corp. 10.2.8. Akoma Skincare 10.2.9. AOS Products Private Limited 10.2.10. Sunaroma Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポートBizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(cosmetics)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |