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マスターカードの世界市場規模調査、タイプ別(プロ/自営型決済ゲートウェイ、地方銀行統合、プラットフォーム型決済ゲートウェイソリューション、その他)、用途別(零細企業、大企業、中堅企業)、地域別予測 2021-2027


Global Master Card Market Size study, by Type (Pro/Self-Hosted Payment Gateways, Local Bank Integrates, Platform-Based Payment Gateway Solution, Others) by Application (Micro and Small Enterprises, Large Enterprises, Mid-Size Enterprises) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のMaster Card市場は、2020年に約XXXX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年にはXXXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マスターカードは、世界的な銀行カード決済処理会社であり、世界... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のMaster Card市場は、2020年に約XXXX億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年にはXXXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マスターカードは、世界的な銀行カード決済処理会社であり、世界第2位の決済ネットワークです。マスターカードは、世界中の加盟金融機関と提携し、マスターカードブランドのネットワーク決済カードを提供しています。マスターカード市場の成長を加速させているのは、カードレス化とキャッシュレス決済の増加です。International Journal of Scientific & Technology Researchによると、キャッシュレス決済は最も重要な概念の一つであり、インドでは資金取引の約5%がモバイルウォレットと電子決済システムによってもたらされています。マスターカードは、アフリカの33カ国で245社以上のパートナーと提携し、ビジネスを拡大しています。また、世界的に非接触型決済を採用することで、マスターカードの利用が増加しています。また、スマートフォンが消費者のライフスタイルに浸透していることも、予測期間中にマスターカードの市場を押し上げる大きな要因となっています。しかし、クロスボードトランザクションのグローバルスタンダードが存在しないことや、新興国におけるデジタルリテラシーが、2021-2027年の予測期間におけるマスターカードの成長を抑制する主要因となっています。

マスターカードの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域です。2021-2027年の予測期間において、アジア太平洋地域はマスターカード市場を支配しています。顧客はキャッシュレスやカードレス決済に傾倒しているためです。また、同地域では、研究開発活動も活発化しています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最も高いCAGRを示すと予想されています。同地域ではデジタル化が進み、人口が増加しているため、予測期間中のCAGRを押し上げると考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Fiserv, Inc.
アディエン
CASHU
Stripe
GMOペイメントゲートウェイ株式会社
ベライゾン
アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド
2チェックアウト
Visa(ビザ
CCBill

本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
プロフェッショナル/セルフホスティング型ペイメントゲートウェイ
ローカル銀行との統合
プラットフォーム型ペイメントゲートウェイ・ソリューション
その他
アプリケーション別
マイクロ・スモール企業
大企業
中堅・中小企業
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査における世界のマスターカード市場のターゲットオーディエンス

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Master Card Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Master Card Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Master Card Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Master Card Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Master Card Market Dynamics
3.1. Master Card Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Inclination of customer towards card less and cashless payments
3.1.1.2. Rise in contactless payments
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Absence of Global standards
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Change in customer lifestyle
Chapter 4. Global Master Card Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Master Card Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Master Card Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Master Card Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Master Card Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Pro/Self-Hosted Payment Gateways
6.4.2. Local Bank Integrates
6.4.3. Platform-Based Payment Gateway Solution
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Master Card Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Master Card Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Master Card Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Master Card Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Micro and Small Enterprises
7.4.2. Large Enterprises
7.4.3. Mid-Size Enterprises
Chapter 8. Global Master Card Market, Regional Analysis
8.1. Master Card Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Master Card Market
8.2.1. U.S. Master Card Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Master Card Market
8.3. Europe Master Card Market Snapshot
8.3.1. U.K. Master Card Market
8.3.2. Germany Master Card Market
8.3.3. France Master Card Market
8.3.4. Spain Master Card Market
8.3.5. Italy Master Card Market
8.3.6. Rest of Europe Master Card Market
8.4. Asia-Pacific Master Card Market Snapshot
8.4.1. China Master Card Market
8.4.2. India Master Card Market
8.4.3. Japan Master Card Market
8.4.4. Australia Master Card Market
8.4.5. South Korea Master Card Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Master Card Market
8.5. Latin America Master Card Market Snapshot
8.5.1. Brazil Master Card Market
8.5.2. Mexico Master Card Market
8.6. Rest of The World Master Card Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Fiserv, Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Adyen
9.2.3. CASHU
9.2.4. Stripe
9.2.5. GMO Payment Gateway, Inc.
9.2.6. Verizon
9.2.7. Alibaba Group Holding Limited
9.2.8. 2Checkout
9.2.9. Visa
9.2.10. CCBill
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Master Card Market is valued approximately USD XXXX billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXXX % over the forecast period 2021-2027. Master Card is a global bank card payment transaction processor, and is the second largest payment network in global industry of payment Master card partners with member financial institutions all over the world to offer Mastercard-branded network payment cards. There is rise in card less and cashless payments which is accelerating the growth of the master card market. According to International Journal of Scientific & Technology Research, cashless transaction is one of the most important concepts, around 5 percent of fund transactions in India are driven by the of mobile wallets and electronic payment system. Various initiatives like master card is working in 33 countries across Africa with more than 245 partners and expanding the business. Also embracing contactless payments globally increases the use of master cards. Also, rise in the penetration of smartphones into consumer lifestyle is the major factor which will be boosting the market of master card in the forecasted period. However, there is absence of global standard for cross-board transactions and digital literacy in emerging countries are major factor for restraining the growth for master card for the forecasted period 2021-2027.

The key regions considered for the global Master Card market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Asia-Pacific dominates the master card market in the forecasted period of 2021-2027. As the customers are inclined towards cashless and card less payments. Along with this, there is rise in research and development activities in the region. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest CAGR over the forecast period 2021-2027. As there is increase in digitalization and growing population in the region which will boost the CAGR in the forecasted period.

Major market player included in this report are:
Fiserv, Inc.
Adyen
CASHU
Stripe
GMO Payment Gateway, Inc.
Verizon
Alibaba Group Holding Limited
2Checkout
Visa
CCBill

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Pro/Self-Hosted Payment Gateways
Local Bank Integrates
Platform-Based Payment Gateway Solution
Others
By Application:
Micro and Small Enterprises
Large Enterprises
Mid-Size Enterprises
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Master Card Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Master Card Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Master Card Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Master Card Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Master Card Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Master Card Market Dynamics
3.1. Master Card Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Inclination of customer towards card less and cashless payments
3.1.1.2. Rise in contactless payments
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Absence of Global standards
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Change in customer lifestyle
Chapter 4. Global Master Card Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Master Card Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Master Card Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Master Card Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Master Card Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Pro/Self-Hosted Payment Gateways
6.4.2. Local Bank Integrates
6.4.3. Platform-Based Payment Gateway Solution
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Master Card Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Master Card Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Master Card Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Master Card Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Micro and Small Enterprises
7.4.2. Large Enterprises
7.4.3. Mid-Size Enterprises
Chapter 8. Global Master Card Market, Regional Analysis
8.1. Master Card Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Master Card Market
8.2.1. U.S. Master Card Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Master Card Market
8.3. Europe Master Card Market Snapshot
8.3.1. U.K. Master Card Market
8.3.2. Germany Master Card Market
8.3.3. France Master Card Market
8.3.4. Spain Master Card Market
8.3.5. Italy Master Card Market
8.3.6. Rest of Europe Master Card Market
8.4. Asia-Pacific Master Card Market Snapshot
8.4.1. China Master Card Market
8.4.2. India Master Card Market
8.4.3. Japan Master Card Market
8.4.4. Australia Master Card Market
8.4.5. South Korea Master Card Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Master Card Market
8.5. Latin America Master Card Market Snapshot
8.5.1. Brazil Master Card Market
8.5.2. Mexico Master Card Market
8.6. Rest of The World Master Card Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Fiserv, Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Adyen
9.2.3. CASHU
9.2.4. Stripe
9.2.5. GMO Payment Gateway, Inc.
9.2.6. Verizon
9.2.7. Alibaba Group Holding Limited
9.2.8. 2Checkout
9.2.9. Visa
9.2.10. CCBill
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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