世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホームフレグランスの世界市場規模調査、製品タイプ別(ディフューザー、ポプリ、スプレー、キャンドル、電動芳香器、バーナー、アロマオイル、ランプ)、形態別(液体、乾燥、固体)、香り別(レモン、ラベンダー、ジャスミン、ローズ、サンダルウッド、バニラ、その他)、流通チャネル別(直販、EC、小売店、その他)と地域予測 2021-2027


Global Home Fragrance Market Size study, by Product Type (Diffuser, Potpourri, Spray, Candle, Electric Air Freshener, Burner, Aroma Oil, Lamp) by Form (Liquid, Dry, Solid) by Fragrances (Lemon, Lavender, Jasmine, Rose, Sandalwood, Vanilla, Others) by Distribution Channel (Direct Sales, E-commerce, Retail Stores, Others) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のホームフレグランス市場は、2020年に約73.2億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ホームフレグランスは、不快な臭いをカバーするために使用さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月13日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のホームフレグランス市場は、2020年に約73.2億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ホームフレグランスは、不快な臭いをカバーするために使用され、これらはスプレー、電気式芳香剤に分類され、家庭、車、病院、オフィスで広く使用されています。これらのフレグランスは、ストレスの多い環境の中で気分を明るくするために作られます。また、消費者の可処分所得が大幅に増加しているため、ホームフレグランス市場の成長も高まっています。OECDによると、2019年の可処分所得は16兆4253億ドル、2021年には18兆1835億ドルであり、可処分所得の大幅な増加が世界のホームフレグランス市場の成長を牽引しています。また、革新的なキャンドルやスマートホームフレグランスの採用が増加していることも、予測期間中の市場成長を高めると思われます。しかし、健康上の合併症を伴う個人へのアレルギー反応は、予測期間2021-2027年のホームフレグランス市場の成長を阻害する。

世界のホームフレグランス市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。ヨーロッパは、高い生活水準と購買力の増加、ホームフレグランスの高い需要があるため、市場シェアの面で世界的に支配的な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最高のCAGRを示すと予測されています。同地域における健康的なライフスタイルに関する意識の高まりと、ホームケア製品の急速な技術革新による。同地域では、お祭りの時期になると、カスタマイズされたアロマキャンドルの需要が高まるため。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
レキットベンキスター
プロクター・アンド・ギャンブル
SEDA FRANCE(セダフランス
S.C.ジョンソン・アンド・サン・インク
VOLUSPA
ニューウェルブランズ
3M
セントエアール
KORONA Candles Sp.z o.o.
La Scenteur Fragrance Technologies Private Limited.

本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
ディフューザー
ポプリ
スプレー
キャンドル
電気式芳香器
バーナー
アロマオイル
ランプ
形態別
液状
乾式
固形
香り別
レモン
ラベンダー
ジャスミン
ローズ
サンダルウッド
バニラ
その他
販売チャネル別
直販
Eコマース
小売店
その他
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査におけるホームフレグランスの世界市場のターゲットオーディエンス:

主要コンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Home Fragrance Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Home Fragrance Market, by Product Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Home Fragrance Market, by Form, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Home Fragrance Market, by Fragrance, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.5. Home Fragrance Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Home Fragrance Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Home Fragrance Market Dynamics
3.1. Home Fragrance Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing disposable income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Allergic reaction fragrance
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. New product launch
Chapter 4. Global Home Fragrance Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Home Fragrance Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Home Fragrance Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Diffuser
6.4.2. Potpourri
6.4.3. Spray
6.4.4. Candle
6.4.5. Electric Air Freshener
6.4.6. Burner
6.4.7. Aroma Oil
6.4.8. Lamp
Chapter 7. Global Home Fragrance Market, by Form
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Home Fragrance Market by Form, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Liquid
7.4.2. Dry
7.4.3. Solid
Chapter 8. Global Home Fragrance Market, by Fragrance
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Home Fragrance Market by Fragrance, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Fragrance 2018-2027 (USD Billion)
8.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Lemon
8.4.2. Lavender
8.4.3. Jasmine
8.4.4. Rose
8.4.5. Sandalwood
8.4.6. Vanilla
8.4.7. Others
Chapter 9. Global Home Fragrance Market, by Distribution Channel
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Home Fragrance Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
9.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Direct Sales
9.4.2. E-commerce
9.4.3. Retail Stores
9.4.4. Others
Chapter 10. Global Home Fragrance Market, Regional Analysis
10.1. Home Fragrance Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Home Fragrance Market
10.2.1. U.S. Home Fragrance Market
10.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.2. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.3. Fragrance breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.2. Canada Home Fragrance Market
10.3. Europe Home Fragrance Market Snapshot
10.3.1. U.K. Home Fragrance Market
10.3.2. Germany Home Fragrance Market
10.3.3. France Home Fragrance Market
10.3.4. Spain Home Fragrance Market
10.3.5. Italy Home Fragrance Market
10.3.6. Rest of Europe Home Fragrance Market
10.4. Asia-Pacific Home Fragrance Market Snapshot
10.4.1. China Home Fragrance Market
10.4.2. India Home Fragrance Market
10.4.3. Japan Home Fragrance Market
10.4.4. Australia Home Fragrance Market
10.4.5. South Korea Home Fragrance Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Home Fragrance Market
10.5. Latin America Home Fragrance Market Snapshot
10.5.1. Brazil Home Fragrance Market
10.5.2. Mexico Home Fragrance Market
10.6. Rest of The World Home Fragrance Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Reckitt Benckister
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Procter & Gamble
11.2.3. SEDA FRANCE
11.2.4. S. C. Johnson & Son, Inc.
11.2.5. VOLUSPA
11.2.6. Newell Brands
11.2.7. 3M
11.2.8. ScentAir
11.2.9. KORONA Candles Sp. z o.o
11.2.10. La Scenteur Fragrance Technologies Private Limited.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Home Fragrance Market is valued approximately USD 7.32 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.5 % over the forecast period 2021-2027. Home Fragrance is used to cover the unpleasant odors and these are categorized into sprays, electric air freshers and is widely used in homes, cars, hospitals and offices. These fragrances are made up to lighten up the mood of a stressful surrounding. And as there is significate rise in disposable income of consumer the growth for home fragrance market is increasing. According to OECD, disposable personal income in year 2019 was USD 16.425.3 billion and in year 2021 it is USD 18,183.5 billion thus, there is significant rise in the disposable income which is driving growth for global home fragrance market. Also, increasing adoption of innovative candles and smart home fragrance is likely to increase the market growth during the forecast period. However, allergic reaction to individual with health complication hampers the growth of home fragrance market in the forecasted period 2021-2027.

The key regions considered for the global Home Fragrance market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Europe is the dominating region across the world in terms of market share as there is high standard of living and increase in purchasing power and high demand for home fragrance. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest CAGR over the forecast period 2021-2027. Due to increase in awareness about healthy lifestyle in the region and rapid innovation in the homecare products. As there is growing demand for customized scented candles specially during the festival in the region.

Major market player included in this report are:
Reckitt Benckister
Procter & Gamble
SEDA FRANCE
S. C. Johnson & Son, Inc.
VOLUSPA
Newell Brands
3M
ScentAir
KORONA Candles Sp. z o.o
La Scenteur Fragrance Technologies Private Limited.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Diffuser
Potpourri
Spray
Candle
Electric Air Freshener
Burner
Aroma Oil
Lamp
By Form:
Liquid
Dry
Solid
By Fragrance:
Lemon
Lavender
Jasmine
Rose
Sandalwood
Vanilla
Others
By Distribution Channel:
Direct Sales
E-commerce
Retail Stores
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Home Fragrance Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Home Fragrance Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Home Fragrance Market, by Product Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Home Fragrance Market, by Form, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Home Fragrance Market, by Fragrance, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.5. Home Fragrance Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Home Fragrance Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Home Fragrance Market Dynamics
3.1. Home Fragrance Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing disposable income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Allergic reaction fragrance
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. New product launch
Chapter 4. Global Home Fragrance Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Home Fragrance Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Home Fragrance Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Diffuser
6.4.2. Potpourri
6.4.3. Spray
6.4.4. Candle
6.4.5. Electric Air Freshener
6.4.6. Burner
6.4.7. Aroma Oil
6.4.8. Lamp
Chapter 7. Global Home Fragrance Market, by Form
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Home Fragrance Market by Form, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Liquid
7.4.2. Dry
7.4.3. Solid
Chapter 8. Global Home Fragrance Market, by Fragrance
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Home Fragrance Market by Fragrance, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Fragrance 2018-2027 (USD Billion)
8.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Lemon
8.4.2. Lavender
8.4.3. Jasmine
8.4.4. Rose
8.4.5. Sandalwood
8.4.6. Vanilla
8.4.7. Others
Chapter 9. Global Home Fragrance Market, by Distribution Channel
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Home Fragrance Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
9.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Direct Sales
9.4.2. E-commerce
9.4.3. Retail Stores
9.4.4. Others
Chapter 10. Global Home Fragrance Market, Regional Analysis
10.1. Home Fragrance Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Home Fragrance Market
10.2.1. U.S. Home Fragrance Market
10.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.2. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.3. Fragrance breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
10.2.2. Canada Home Fragrance Market
10.3. Europe Home Fragrance Market Snapshot
10.3.1. U.K. Home Fragrance Market
10.3.2. Germany Home Fragrance Market
10.3.3. France Home Fragrance Market
10.3.4. Spain Home Fragrance Market
10.3.5. Italy Home Fragrance Market
10.3.6. Rest of Europe Home Fragrance Market
10.4. Asia-Pacific Home Fragrance Market Snapshot
10.4.1. China Home Fragrance Market
10.4.2. India Home Fragrance Market
10.4.3. Japan Home Fragrance Market
10.4.4. Australia Home Fragrance Market
10.4.5. South Korea Home Fragrance Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Home Fragrance Market
10.5. Latin America Home Fragrance Market Snapshot
10.5.1. Brazil Home Fragrance Market
10.5.2. Mexico Home Fragrance Market
10.6. Rest of The World Home Fragrance Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Reckitt Benckister
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Procter & Gamble
11.2.3. SEDA FRANCE
11.2.4. S. C. Johnson & Son, Inc.
11.2.5. VOLUSPA
11.2.6. Newell Brands
11.2.7. 3M
11.2.8. ScentAir
11.2.9. KORONA Candles Sp. z o.o
11.2.10. La Scenteur Fragrance Technologies Private Limited.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の家庭向けグッズ分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る