ホームフレグランスの世界市場規模調査、製品タイプ別(ディフューザー、ポプリ、スプレー、キャンドル、電動芳香器、バーナー、アロマオイル、ランプ)、形態別(液体、乾燥、固体)、香り別(レモン、ラベンダー、ジャスミン、ローズ、サンダルウッド、バニラ、その他)、流通チャネル別(直販、EC、小売店、その他)と地域予測 2021-2027Global Home Fragrance Market Size study, by Product Type (Diffuser, Potpourri, Spray, Candle, Electric Air Freshener, Burner, Aroma Oil, Lamp) by Form (Liquid, Dry, Solid) by Fragrances (Lemon, Lavender, Jasmine, Rose, Sandalwood, Vanilla, Others) by Distribution Channel (Direct Sales, E-commerce, Retail Stores, Others) and Regional Forecasts 2021-2027 世界のホームフレグランス市場は、2020年に約73.2億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ホームフレグランスは、不快な臭いをカバーするために使用さ... もっと見る
サマリー世界のホームフレグランス市場は、2020年に約73.2億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ホームフレグランスは、不快な臭いをカバーするために使用され、これらはスプレー、電気式芳香剤に分類され、家庭、車、病院、オフィスで広く使用されています。これらのフレグランスは、ストレスの多い環境の中で気分を明るくするために作られます。また、消費者の可処分所得が大幅に増加しているため、ホームフレグランス市場の成長も高まっています。OECDによると、2019年の可処分所得は16兆4253億ドル、2021年には18兆1835億ドルであり、可処分所得の大幅な増加が世界のホームフレグランス市場の成長を牽引しています。また、革新的なキャンドルやスマートホームフレグランスの採用が増加していることも、予測期間中の市場成長を高めると思われます。しかし、健康上の合併症を伴う個人へのアレルギー反応は、予測期間2021-2027年のホームフレグランス市場の成長を阻害する。世界のホームフレグランス市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。ヨーロッパは、高い生活水準と購買力の増加、ホームフレグランスの高い需要があるため、市場シェアの面で世界的に支配的な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最高のCAGRを示すと予測されています。同地域における健康的なライフスタイルに関する意識の高まりと、ホームケア製品の急速な技術革新による。同地域では、お祭りの時期になると、カスタマイズされたアロマキャンドルの需要が高まるため。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: レキットベンキスター プロクター・アンド・ギャンブル SEDA FRANCE(セダフランス S.C.ジョンソン・アンド・サン・インク VOLUSPA ニューウェルブランズ 3M セントエアール KORONA Candles Sp.z o.o. La Scenteur Fragrance Technologies Private Limited. 本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 ディフューザー ポプリ スプレー キャンドル 電気式芳香器 バーナー アロマオイル ランプ 形態別 液状 乾式 固形 香り別 レモン ラベンダー ジャスミン ローズ サンダルウッド バニラ その他 販売チャネル別 直販 Eコマース 小売店 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年 基準年 - 2020年 予測期間 - 2021年から2027年 市場調査におけるホームフレグランスの世界市場のターゲットオーディエンス: 主要コンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Home Fragrance Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Home Fragrance Market, by Product Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Home Fragrance Market, by Form, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.4. Home Fragrance Market, by Fragrance, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.5. Home Fragrance Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Home Fragrance Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Home Fragrance Market Dynamics 3.1. Home Fragrance Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing disposable income 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Allergic reaction fragrance 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. New product launch Chapter 4. Global Home Fragrance Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Home Fragrance Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Home Fragrance Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Diffuser 6.4.2. Potpourri 6.4.3. Spray 6.4.4. Candle 6.4.5. Electric Air Freshener 6.4.6. Burner 6.4.7. Aroma Oil 6.4.8. Lamp Chapter 7. Global Home Fragrance Market, by Form 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Home Fragrance Market by Form, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2027 (USD Billion) 7.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Liquid 7.4.2. Dry 7.4.3. Solid Chapter 8. Global Home Fragrance Market, by Fragrance 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Home Fragrance Market by Fragrance, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Fragrance 2018-2027 (USD Billion) 8.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Lemon 8.4.2. Lavender 8.4.3. Jasmine 8.4.4. Rose 8.4.5. Sandalwood 8.4.6. Vanilla 8.4.7. Others Chapter 9. Global Home Fragrance Market, by Distribution Channel 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Home Fragrance Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion) 9.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Direct Sales 9.4.2. E-commerce 9.4.3. Retail Stores 9.4.4. Others Chapter 10. Global Home Fragrance Market, Regional Analysis 10.1. Home Fragrance Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Home Fragrance Market 10.2.1. U.S. Home Fragrance Market 10.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 10.2.1.2. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 10.2.1.3. Fragrance breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 10.2.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 10.2.2. Canada Home Fragrance Market 10.3. Europe Home Fragrance Market Snapshot 10.3.1. U.K. Home Fragrance Market 10.3.2. Germany Home Fragrance Market 10.3.3. France Home Fragrance Market 10.3.4. Spain Home Fragrance Market 10.3.5. Italy Home Fragrance Market 10.3.6. Rest of Europe Home Fragrance Market 10.4. Asia-Pacific Home Fragrance Market Snapshot 10.4.1. China Home Fragrance Market 10.4.2. India Home Fragrance Market 10.4.3. Japan Home Fragrance Market 10.4.4. Australia Home Fragrance Market 10.4.5. South Korea Home Fragrance Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Home Fragrance Market 10.5. Latin America Home Fragrance Market Snapshot 10.5.1. Brazil Home Fragrance Market 10.5.2. Mexico Home Fragrance Market 10.6. Rest of The World Home Fragrance Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Reckitt Benckister 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Procter & Gamble 11.2.3. SEDA FRANCE 11.2.4. S. C. Johnson & Son, Inc. 11.2.5. VOLUSPA 11.2.6. Newell Brands 11.2.7. 3M 11.2.8. ScentAir 11.2.9. KORONA Candles Sp. z o.o 11.2.10. La Scenteur Fragrance Technologies Private Limited. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Home Fragrance Market is valued approximately USD 7.32 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.5 % over the forecast period 2021-2027. Home Fragrance is used to cover the unpleasant odors and these are categorized into sprays, electric air freshers and is widely used in homes, cars, hospitals and offices. These fragrances are made up to lighten up the mood of a stressful surrounding. And as there is significate rise in disposable income of consumer the growth for home fragrance market is increasing. According to OECD, disposable personal income in year 2019 was USD 16.425.3 billion and in year 2021 it is USD 18,183.5 billion thus, there is significant rise in the disposable income which is driving growth for global home fragrance market. Also, increasing adoption of innovative candles and smart home fragrance is likely to increase the market growth during the forecast period. However, allergic reaction to individual with health complication hampers the growth of home fragrance market in the forecasted period 2021-2027. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Home Fragrance Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Home Fragrance Market, by Product Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Home Fragrance Market, by Form, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.4. Home Fragrance Market, by Fragrance, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.5. Home Fragrance Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Home Fragrance Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Home Fragrance Market Dynamics 3.1. Home Fragrance Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing disposable income 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Allergic reaction fragrance 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. New product launch Chapter 4. Global Home Fragrance Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Home Fragrance Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Home Fragrance Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Diffuser 6.4.2. Potpourri 6.4.3. Spray 6.4.4. Candle 6.4.5. Electric Air Freshener 6.4.6. Burner 6.4.7. Aroma Oil 6.4.8. Lamp Chapter 7. Global Home Fragrance Market, by Form 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Home Fragrance Market by Form, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2027 (USD Billion) 7.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Liquid 7.4.2. Dry 7.4.3. Solid Chapter 8. Global Home Fragrance Market, by Fragrance 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Home Fragrance Market by Fragrance, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Fragrance 2018-2027 (USD Billion) 8.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Lemon 8.4.2. Lavender 8.4.3. Jasmine 8.4.4. Rose 8.4.5. Sandalwood 8.4.6. Vanilla 8.4.7. Others Chapter 9. Global Home Fragrance Market, by Distribution Channel 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Home Fragrance Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Home Fragrance Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion) 9.4. Home Fragrance Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Direct Sales 9.4.2. E-commerce 9.4.3. Retail Stores 9.4.4. Others Chapter 10. Global Home Fragrance Market, Regional Analysis 10.1. Home Fragrance Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Home Fragrance Market 10.2.1. U.S. Home Fragrance Market 10.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 10.2.1.2. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 10.2.1.3. Fragrance breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 10.2.1.4. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 10.2.2. Canada Home Fragrance Market 10.3. Europe Home Fragrance Market Snapshot 10.3.1. U.K. Home Fragrance Market 10.3.2. Germany Home Fragrance Market 10.3.3. France Home Fragrance Market 10.3.4. Spain Home Fragrance Market 10.3.5. Italy Home Fragrance Market 10.3.6. Rest of Europe Home Fragrance Market 10.4. Asia-Pacific Home Fragrance Market Snapshot 10.4.1. China Home Fragrance Market 10.4.2. India Home Fragrance Market 10.4.3. Japan Home Fragrance Market 10.4.4. Australia Home Fragrance Market 10.4.5. South Korea Home Fragrance Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Home Fragrance Market 10.5. Latin America Home Fragrance Market Snapshot 10.5.1. Brazil Home Fragrance Market 10.5.2. Mexico Home Fragrance Market 10.6. Rest of The World Home Fragrance Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Reckitt Benckister 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Procter & Gamble 11.2.3. SEDA FRANCE 11.2.4. S. C. Johnson & Son, Inc. 11.2.5. VOLUSPA 11.2.6. Newell Brands 11.2.7. 3M 11.2.8. ScentAir 11.2.9. KORONA Candles Sp. z o.o 11.2.10. La Scenteur Fragrance Technologies Private Limited. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の家庭向けグッズ分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|