世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホームフレグランスの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(アロマキャンドル、スプレー、エッセンシャルオイル、線香、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他)、地域別&競合別、2020-2030F

ホームフレグランスの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(アロマキャンドル、スプレー、エッセンシャルオイル、線香、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他)、地域別&競合別、2020-2030F


Home Fragrances Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented By Product Type (Scented Candles, Sprays, Essential Oils, Incense Sticks, Others), By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online, Others), By Region & Competition, 2020-2030F

ホームフレグランスの世界市場は、2024年には122億米ドルと評価され、予測期間中の年平均成長率は7.40%で、2030年には186億6,000万米ドルに達すると予測されている。個人や企業における環境意識の高まりと、企業... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2025年3月28日 US$4,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
PDF:2営業日程度 183 英語

 

サマリー

ホームフレグランスの世界市場は、2024年には122億米ドルと評価され、予測期間中の年平均成長率は7.40%で、2030年には186億6,000万米ドルに達すると予測されている。個人や企業における環境意識の高まりと、企業の社会的責任の一環として持続可能性を重視する傾向が強まっていることが、環境に優しい製品に対する需要に拍車をかけている。環境意識の高い消費者は、トレーサブルで持続可能な材料から作られた製品を求めるようになっている。これを受けて、業界の大手企業の多くは、環境意識の高い顧客を引きつけるため、環境にやさしい素材や包装を使った持続可能な製品を発売している。例えば、2024年7月、インドのホームケア企業であるSugandhim社は、環境に優しい家庭用アロマディフューザーの新コレクションを発表し、ディフューザーが持続可能な素材を使って作られていることを強調した。さらに、各国における人口の増加と都市化が、アパートや別荘、個人住宅などの住宅需要を押し上げ、こうした製品のニーズをさらに高めている。例えば、米国国勢調査局と住宅都市開発省は、米国の住宅総戸数が2021年の1億4,215万戸、2020年の1億4,080万戸から、2022年には1億4,379万戸に増加すると報告している。
市場牽引要因
ウェルネスとアロマセラピーに対する消費者の関心の高まり
ホームフレグランス市場の成長を支える主な要因の1つは、ウェルネスとアロマセラピーに対する消費者の関心の高まりである。近年、消費者は家庭内に落ち着ける癒しの環境を作ることに重点を置くようになり、リラクゼーションを促進し、精神的な幸福感を向上させるために、アロマキャンドルやディフューザー、その他のホームフレグランス製品を使用するようになっている。エッセンシャルオイルやアロマフレグランスには、ストレスの軽減、気分の高揚、睡眠の質の向上など、さまざまな効果があることが明らかになっている。多くの消費者、特にストレスレベルが高くなりがちな都市部では、ウェルネスが優先事項となっているため、ホームフレグランス製品は、生活空間を改善するための身近で効果的な解決策と考えられている。さらに、家庭でのセルフケアやマインドフルネスの習慣の人気が高まっていることも、癒しと安らぎの空間を演出する製品への需要を高めている。消費者は香りと感情の健康との関連性をますます認識するようになっており、生活空間の雰囲気を高めることができるホームフレグランス製品に対する需要を牽引している。その結果、ホームフレグランスブランドは、セラピーオイル、天然成分、革新的な香りを取り入れ、ウェルネス意識の高い消費者に対応している。こうした製品は、単なる贅沢品から現代生活に欠かせない要素へと変遷し、ウェルネス志向の高まりの中で高い人気を集めている。
主な市場課題
健康と安全への懸念
ホームフレグランス市場における主な課題の1つは、フレグランス製品に使用される成分に関する健康と安全への懸念の高まりである。キャンドル、芳香剤、スプレーなど従来のホームフレグランス製品の多くは、合成化学物質、フタル酸エステル、その他の潜在的に有害な物質を含んでいることが多い。これらの化学物質は、揮発性有機化合物(VOC)を空気中に放出する可能性があり、長期間にわたって吸い込むと、呼吸器系の問題や皮膚の炎症、アレルギー反応を引き起こす可能性がある。キャンドルに含まれる石油由来のパラフィンワックスや合成香料の使用は、室内空気汚染の原因となる可能性があり、消費者の関心が高まっている。こうした潜在的な健康リスクに対する認識が高まるにつれ、消費者はよりクリーンで安全な代替品として、天然素材やオーガニックのホームフレグランス製品を求めるようになっている。エッセンシャルオイル、大豆ワックス、蜜蝋など、より自然な成分へのシフトが勢いを増す一方で、メーカーにとっては、強力なフレグランス性能を維持しながら製品の安全性を確保することが課題となっている。ブランドは、製品が消費者にとって安全であることを保証するために、複雑な規制の状況を乗り切らなければならない。より安全な代替品を作るだけでなく、合成化学物質の潜在的リスクや、よりクリーンな製品に切り替えるメリットについて消費者を啓蒙することも課題となっている。
主な市場動向
プラスチックフリー包装へのシフト
ホームフレグランス市場における最も重要なトレンドの一つは、プラスチックフリー包装へのシフトである。プラスチック汚染が世界的な環境問題であり続ける中、消費者の購買意識はますます高まっている。特にシャンプーのようなパーソナルケアカテゴリーでは、多くの人がプラスチック廃棄の原因となる製品の代替品を探している。従来のシャンプーは一般的に、リサイクルが困難な1回使い切りのプラスチックボトルに入っており、プラスチック廃棄物問題の拡大に貢献している。これに対し、メーカーはより持続可能なパッケージング・ソリューションに移行している。この傾向の顕著な例として、シャンプーバーの人気が高まっている。これらのシャンプーバーは、紙や段ボールのような生分解性素材やリサイクル可能な素材で包装されていることが多く、プラスチックごみを大幅に削減している。さらに、詰め替え用容器を使用するブランドもあり、消費者は詰め替え用に包装を返却できるため、環境フットプリントをさらに削減できる。プラスチックフリー包装への流れは、消費者の要望と、プラスチック廃棄物の削減を目的とした政府規制の強化の両方によって推進されている。環境に優しい代替品を提供することに重点を置くブランドは、消費者が持続可能性を重視するようになるにつれ、市場シェアを拡大している。さらに、プラスチックフリー包装は、製品や材料を廃棄するのではなく、再利用、リサイクル、堆肥化する循環型経済を目指す幅広い動きと一致している。
主要市場プレイヤー
- レキットベンキーザー・グループPLC
- ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
- セダ・フランス
- S.C.ジョンソン&サン社
- ニューウェル・ブランズ社
- イルーム・インク
- NESTフレグランスLLC
- Henkel AG & Co.KGaA
- ボーモント・プロダクツ
- セダ・フランス社
レポートの範囲
本レポートでは、ホームフレグランスの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- ホームフレグランス市場:製品タイプ別
o アロマキャンドル
o スプレー
o エッセンシャルオイル
o 線香
o その他
- ホームフレグランス市場、流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
o 専門店
o オンライン
o その他
- ホームフレグランス市場、地域別
o 北米
§ 北米
§ カナダ
§ メキシコ
o ヨーロッパ
§ フランス
§ ドイツ
§ スペイン
§ イタリア
§ イギリス
o アジア太平洋
§ 中国
§ 日本
§ インド
§ ベトナム
§ 韓国
中東・アフリカ
§ 南アフリカ
§ サウジアラビア
§ アラブ首長国連邦
§ トルコ
§ クウェート
§ エジプト
o 南米
§ ブラジル
§ アルゼンチン
§ コロンビア
競争環境
企業プロフィール:ホームフレグランスの世界市場における主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ
TechSci Research社は、与えられた市場データを用いて、世界の家庭用芳香剤市場レポートを作成し、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング


ページTOPに戻る


目次

1.はじめに
1.1.製品概要
1.2.レポートの主なハイライト
1.3.市場範囲
1.4.対象市場セグメント
1.5.調査対象期間
2.調査方法
2.1.方法論の風景
2.2.研究の目的
2.3.ベースライン手法
2.4.調査範囲の設定
2.5.仮定と限界
2.6.調査の情報源
2.7.市場調査のアプローチ
2.8.市場規模・市場シェアの算出方法
2.9.予測方法
3.エグゼクティブサマリー
3.1.市場の概要
3.2.主要市場セグメントの概要
3.3.主要市場プレーヤーの概要
3.4.主要地域の概要
3.5.市場促進要因、課題、トレンドの概要
4.顧客の声分析
4.1.ブランド認知度
4.2.購買決定要因
5.ホームフレグランスの世界市場展望
5.1.市場規模と予測
5.1.1.金額ベース
5.2.市場シェアと予測
5.2.1.製品タイプ別(アロマキャンドル、スプレー、エッセンシャルオイル、線香、その他)
5.2.2.流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン、その他)
5.2.3.地域別
5.2.4.企業別(2024年)
5.3.市場マップ
6.北米ホームフレグランス市場展望
6.1.市場規模・予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別
6.2.2.流通チャネル別
6.2.3.国別
6.3.北米国別分析
6.3.1.米国の家庭用香水市場の展望
6.3.1.1.市場規模と予測
6.3.1.1.1.金額ベース
6.3.1.2.市場シェアと予測
6.3.1.2.1.製品タイプ別
6.3.1.2.2.流通チャネル別
6.3.2.カナダのホームフレグランス市場展望
6.3.2.1.市場規模と予測
6.3.2.1.1.金額ベース
6.3.2.2.市場シェアと予測
6.3.2.2.1.製品タイプ別
6.3.2.2.2.流通チャネル別
6.3.3.メキシコ家庭用香水市場の展望
6.3.3.1.市場規模と予測
6.3.3.1.1.金額ベース
6.3.3.2.市場シェアと予測
6.3.3.2.1.製品タイプ別
6.3.3.2.2.流通チャネル別
7.欧州ホームフレグランス市場展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別
7.2.2.流通チャネル別
7.2.3.国別
7.3.ヨーロッパ国別分析
7.3.1.フランスの家庭用香水市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと予測
7.3.1.2.1.製品タイプ別
7.3.1.2.2.流通チャネル別
7.3.2.ドイツの家庭用香水市場の展望
7.3.2.1.市場規模・予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと予測
7.3.2.2.1.製品タイプ別
7.3.2.2.2.流通チャネル別
7.3.3.スペインの家庭用香水市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと予測
7.3.3.2.1.製品タイプ別
7.3.3.2.2.流通チャネル別
7.3.4.イタリアの家庭用香水市場の展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと予測
7.3.4.2.1.製品タイプ別
7.3.4.2.2.流通チャネル別
7.3.5.イギリスのホームフレグランス市場展望
7.3.5.1.市場規模・予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと予測
7.3.5.2.1.製品タイプ別
7.3.5.2.2.流通チャネル別
8.アジア太平洋地域のホームフレグランス市場展望
8.1.市場規模・予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別
8.2.2.流通チャネル別
8.2.3.国別
8.3.アジア太平洋地域国別分析
8.3.1.中国ホームフレグランス市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと予測
8.3.1.2.1.製品タイプ別
8.3.1.2.2.流通チャネル別
8.3.2.日本のホームフレグランス市場展望
8.3.2.1.市場規模・予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと予測
8.3.2.2.1.製品タイプ別
8.3.2.2.2.流通チャネル別
8.3.3.インドの家庭用香水市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと予測
8.3.3.2.1.製品タイプ別
8.3.3.2.2.流通チャネル別
8.3.4.ベトナムのホームフレグランス市場展望
8.3.4.1.市場規模・予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと予測
8.3.4.2.1.製品タイプ別
8.3.4.2.2.流通チャネル別
8.3.5.韓国の家庭用香水市場の展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと予測
8.3.5.2.1.製品タイプ別
8.3.5.2.2.流通チャネル別
9.中東・アフリカのホームフレグランス市場展望
9.1.市場規模・予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別
9.2.2.流通チャネル別
9.2.3.国別
9.3.MEA:国別分析
9.3.1.南アフリカの家庭用香水市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと予測
9.3.1.2.1.製品タイプ別
9.3.1.2.2.流通チャネル別
9.3.2.サウジアラビアの家庭用香水市場の展望
9.3.2.1.市場規模・予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと予測
9.3.2.2.1.製品タイプ別
9.3.2.2.2.流通チャネル別
9.3.3.UAEホームフレグランス市場の展望
9.3.3.1.市場規模・予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと予測
9.3.3.2.1.製品タイプ別
9.3.3.2.2.流通チャネル別
9.3.4.トルコの家庭用香水市場の展望
9.3.4.1.市場規模・予測
9.3.4.1.1.金額ベース
9.3.4.2.市場シェアと予測
9.3.4.2.1.製品タイプ別
9.3.4.2.2.流通チャネル別
9.3.5.クウェートの家庭用香水市場の展望
9.3.5.1.市場規模&予測
9.3.5.1.1.金額ベース
9.3.5.2.市場シェアと予測
9.3.5.2.1.製品タイプ別
9.3.5.2.2.流通チャネル別
9.3.6.エジプトの家庭用香水市場の展望
9.3.6.1.市場規模・予測
9.3.6.1.1.金額ベース
9.3.6.2.市場シェアと予測
9.3.6.2.1.製品タイプ別
9.3.6.2.2.流通チャネル別
10.南米のホームフレグランス市場展望
10.1.市場規模・予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品タイプ別
10.2.2.流通チャネル別
10.2.3.国別
10.3.南アメリカ国別分析
10.3.1.ブラジルの家庭用香水市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと予測
10.3.1.2.1.製品タイプ別
10.3.1.2.2.流通チャネル別
10.3.2.アルゼンチン家庭用香水市場の展望
10.3.2.1.市場規模・予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと予測
10.3.2.2.1.製品タイプ別
10.3.2.2.2.流通チャネル別
10.3.3.コロンビアの家庭用香水市場の展望
10.3.3.1.市場規模&予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと予測
10.3.3.2.1.製品タイプ別
10.3.3.2.2.流通チャネル別
11.市場ダイナミクス
11.1.推進要因
11.2.課題
12.市場動向
12.1.合併と買収(もしあれば)
12.2.製品上市(もしあれば)
12.3.最近の動向
13.ポーターズファイブフォース分析
13.1.業界内の競争
13.2.新規参入の可能性
13.3.サプライヤーの力
13.4.顧客の力
13.5.代替製品の脅威
14.競争環境
14.1.企業プロフィール
14.1.1.レキットベンキーザー・グループPLC
14.1.1.1.事業概要
14.1.1.2.会社概要
14.1.1.3.製品とサービス
14.1.1.4.財務(入手可能な情報による)
14.1.1.5.主要市場の焦点と地理的プレゼンス
14.1.1.6.最近の動向
14.1.1.7.主要経営陣
14.1.2.ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
14.1.3.セダ・フランス
14.1.4.エス・シー・ジョンソン・アンド・サン社
14.1.5.ニューウェル・ブランズ
14.1.6.イリューム
14.1.7.ネスト・フレグランス社
14.1.8.Henkel AG & Co.KGaA
14.1.9.ボーモント・プロダクツ
14.1.10.セダ・フランス社
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global Home Fragrances Market was valued at USD 12.20 Billion in 2024 and is expected to reach USD 18.66 Billion by 2030 with a CAGR of 7.40% during the forecast period. Rising environmental awareness among individuals and businesses, coupled with an increasing emphasis on sustainability as part of corporate social responsibility, is fueling the demand for eco-friendly products. Eco-conscious consumers are progressively seeking products made from traceable and sustainably sourced materials. In response, many major industry players are launching sustainable products with eco-friendly materials and packaging to attract environmentally aware customers. For instance, in July 2024, Sugandhim, an India-based homecare company, introduced a new collection of eco-friendly aroma diffusers for homes, highlighting that the diffusers are made using sustainable materials. Additionally, the growing population and urbanization in various countries are driving the demand for residential units such as apartments, villas, and individual houses, further boosting the need for these products. For example, the U.S. Census Bureau and the Department of Housing and Urban Development reported that the total number of housing units in the U.S. increased to 143.79 million in 2022, up from 142.15 million in 2021 and 140.80 million in 2020.
Market Drivers
Rising Consumer Interest in Wellness and Aromatherapy
One of the primary drivers behind the growth of the Home Fragrances Market is the increasing consumer interest in wellness and aromatherapy. In recent years, people have become more focused on creating calming and therapeutic environments in their homes, turning to scented candles, diffusers, and other home fragrance products to promote relaxation and improve their mental well-being. Essential oils and aromatic fragrances have been shown to have various benefits, including reducing stress, enhancing mood, and improving sleep quality. As wellness becomes a priority for many consumers, particularly in urban areas where stress levels tend to be higher, home fragrance products are seen as an accessible and effective solution to improve their living spaces. Additionally, the growing popularity of home-based self-care routines and mindfulness practices has further contributed to the demand for products that help establish a soothing and peaceful atmosphere. Consumers are becoming increasingly aware of the connection between scent and emotional health, driving demand for home fragrance products that can enhance the ambiance of their living spaces. As a result, home fragrance brands are incorporating therapeutic oils, natural ingredients, and innovative scents to cater to wellness-conscious consumers. These products have transitioned from being mere luxury items to essential elements of modern living, making them highly sought after in the growing wellness trend.
Key Market Challenges
Health and Safety Concerns
One of the key challenges in the Home Fragrances Market is growing health and safety concerns related to the ingredients used in fragrance products. Many traditional home fragrance items, such as candles, air fresheners, and sprays, often contain synthetic chemicals, phthalates, or other potentially harmful substances. These chemicals can release volatile organic compounds (VOCs) into the air, which, when inhaled over time, may cause respiratory issues, skin irritation, or allergic reactions. The use of paraffin wax in candles, which is derived from petroleum, and synthetic fragrances can contribute to indoor air pollution, which is becoming an increasing concern for consumers. As awareness of these potential health risks grows, consumers are demanding cleaner, safer alternatives in the form of natural or organic home fragrance products. While the shift towards more natural ingredients—such as essential oils, soy wax, and beeswax—is gaining momentum, ensuring product safety while maintaining strong fragrance performance presents a challenge for manufacturers. Brands must navigate the complex regulatory landscape to ensure their products are safe for consumer use, which may involve rigorous testing and certification processes. The challenge is not only in creating safer alternatives but also in educating consumers about the potential risks of synthetic chemicals and the benefits of switching to cleaner products.
Key Market Trends
Shift Towards Plastic-Free Packaging
One of the most significant trends in the Home Fragrances Market is the shift towards plastic-free packaging. As plastic pollution continues to be a global environmental concern, consumers are becoming increasingly conscious of their purchasing decisions. Many people are looking for alternatives to products that contribute to plastic waste, especially in personal care categories like shampoo. Traditional shampoos are typically packaged in single-use plastic bottles that are difficult to recycle, contributing to the growing plastic waste problem. In response, manufacturers are moving towards more sustainable packaging solutions. A prominent example of this trend is the increasing popularity of shampoo bars. These bars are often wrapped in biodegradable or recyclable materials such as paper or cardboard, which significantly reduce plastic waste. Additionally, some brands are using refillable containers, where consumers can return the packaging for refills, further reducing their environmental footprint. The trend towards plastic-free packaging is driven by both consumer demand and increased government regulations aimed at reducing plastic waste. Brands that focus on providing eco-friendly alternatives are gaining market share as consumers become more committed to sustainability. Furthermore, plastic-free packaging aligns with the broader movement towards circular economies, where products and materials are reused, recycled, or composted rather than disposed of.
Key Market Players
• Reckitt Benckiser Group PLC
• The Procter & Gamble Company
• Seda France
• S. C. Johnson & Son, Inc.
• Newell Brands Inc.
• Illume Inc.
• NEST Fragrances LLC
• Henkel AG & Co. KGaA
• Beaumont Products, Inc.
• Seda France, Inc.
Report Scope:
In this report, the global Home Fragrances Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Home Fragrances Market, By Product Type:
o Scented Candles
o Sprays
o Essential Oils
o Incense Sticks
o Others
• Home Fragrances Market, By Distribution Channel:
o Supermarket/Hypermarkets
o Convenience Stores
o Specialty Stores
o Online
o Others
• Home Fragrances Market, By Region:
o North America
§ United States
§ Canada
§ Mexico
o Europe
§ France
§ Germany
§ Spain
§ Italy
§ United Kingdom
o Asia-Pacific
§ China
§ Japan
§ India
§ Vietnam
§ South Korea
o Middle East & Africa
§ South Africa
§ Saudi Arabia
§ UAE
§ Turkey
§ Kuwait
§ Egypt
o South America
§ Brazil
§ Argentina
§ Colombia
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies presents in the global Home Fragrances Market.
Available Customizations:
Global Home Fragrances Market report with the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Methodology Landscape
2.2. Objective of the Study
2.3. Baseline Methodology
2.4. Formulation of the Scope
2.5. Assumptions and Limitations
2.6. Sources of Research
2.7. Approach for the Market Study
2.8. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares
2.9. Forecasting Methodology
3. Executive Summary
3.1. Overview of the Market
3.2. Overview of Key Market Segmentations
3.3. Overview of Key Market Players
3.4. Overview of Key Regions
3.5. Overview of Market Drivers, Challenges, and Trends
4. Voice of Customer Analysis
4.1. Brand Awareness
4.2. Factor Influencing Purchasing Decision
5. Global Home Fragrances Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Product Type (Scented Candles, Sprays, Essential Oils, Incense Sticks, Others)
5.2.2. By Distribution Channel (Supermarket/Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online, Others)
5.2.3. By Region
5.2.4. By Company (2024)
5.3. Market Map
6. North America Home Fragrances Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type
6.2.2. By Distribution Channel
6.2.3. By Country
6.3. North America: Country Analysis
6.3.1. United States Home Fragrances Market Outlook
6.3.1.1. Market Size & Forecast
6.3.1.1.1. By Value
6.3.1.2. Market Share & Forecast
6.3.1.2.1. By Product Type
6.3.1.2.2. By Distribution Channel
6.3.2. Canada Home Fragrances Market Outlook
6.3.2.1. Market Size & Forecast
6.3.2.1.1. By Value
6.3.2.2. Market Share & Forecast
6.3.2.2.1. By Product Type
6.3.2.2.2. By Distribution Channel
6.3.3. Mexico Home Fragrances Market Outlook
6.3.3.1. Market Size & Forecast
6.3.3.1.1. By Value
6.3.3.2. Market Share & Forecast
6.3.3.2.1. By Product Type
6.3.3.2.2. By Distribution Channel
7. Europe Home Fragrances Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type
7.2.2. By Distribution Channel
7.2.3. By Country
7.3. Europe: Country Analysis
7.3.1. France Home Fragrances Market Outlook
7.3.1.1. Market Size & Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share & Forecast
7.3.1.2.1. By Product Type
7.3.1.2.2. By Distribution Channel
7.3.2. Germany Home Fragrances Market Outlook
7.3.2.1. Market Size & Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share & Forecast
7.3.2.2.1. By Product Type
7.3.2.2.2. By Distribution Channel
7.3.3. Spain Home Fragrances Market Outlook
7.3.3.1. Market Size & Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share & Forecast
7.3.3.2.1. By Product Type
7.3.3.2.2. By Distribution Channel
7.3.4. Italy Home Fragrances Market Outlook
7.3.4.1. Market Size & Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share & Forecast
7.3.4.2.1. By Product Type
7.3.4.2.2. By Distribution Channel
7.3.5. United Kingdom Home Fragrances Market Outlook
7.3.5.1. Market Size & Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share & Forecast
7.3.5.2.1. By Product Type
7.3.5.2.2. By Distribution Channel
8. Asia-Pacific Home Fragrances Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type
8.2.2. By Distribution Channel
8.2.3. By Country
8.3. Asia-Pacific: Country Analysis
8.3.1. China Home Fragrances Market Outlook
8.3.1.1. Market Size & Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share & Forecast
8.3.1.2.1. By Product Type
8.3.1.2.2. By Distribution Channel
8.3.2. Japan Home Fragrances Market Outlook
8.3.2.1. Market Size & Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share & Forecast
8.3.2.2.1. By Product Type
8.3.2.2.2. By Distribution Channel
8.3.3. India Home Fragrances Market Outlook
8.3.3.1. Market Size & Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share & Forecast
8.3.3.2.1. By Product Type
8.3.3.2.2. By Distribution Channel
8.3.4. Vietnam Home Fragrances Market Outlook
8.3.4.1. Market Size & Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share & Forecast
8.3.4.2.1. By Product Type
8.3.4.2.2. By Distribution Channel
8.3.5. South Korea Home Fragrances Market Outlook
8.3.5.1. Market Size & Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share & Forecast
8.3.5.2.1. By Product Type
8.3.5.2.2. By Distribution Channel
9. Middle East & Africa Home Fragrances Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type
9.2.2. By Distribution Channel
9.2.3. By Country
9.3. MEA: Country Analysis
9.3.1. South Africa Home Fragrances Market Outlook
9.3.1.1. Market Size & Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share & Forecast
9.3.1.2.1. By Product Type
9.3.1.2.2. By Distribution Channel
9.3.2. Saudi Arabia Home Fragrances Market Outlook
9.3.2.1. Market Size & Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share & Forecast
9.3.2.2.1. By Product Type
9.3.2.2.2. By Distribution Channel
9.3.3. UAE Home Fragrances Market Outlook
9.3.3.1. Market Size & Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share & Forecast
9.3.3.2.1. By Product Type
9.3.3.2.2. By Distribution Channel
9.3.4. Turkey Home Fragrances Market Outlook
9.3.4.1. Market Size & Forecast
9.3.4.1.1. By Value
9.3.4.2. Market Share & Forecast
9.3.4.2.1. By Product Type
9.3.4.2.2. By Distribution Channel
9.3.5. Kuwait Home Fragrances Market Outlook
9.3.5.1. Market Size & Forecast
9.3.5.1.1. By Value
9.3.5.2. Market Share & Forecast
9.3.5.2.1. By Product Type
9.3.5.2.2. By Distribution Channel
9.3.6. Egypt Home Fragrances Market Outlook
9.3.6.1. Market Size & Forecast
9.3.6.1.1. By Value
9.3.6.2. Market Share & Forecast
9.3.6.2.1. By Product Type
9.3.6.2.2. By Distribution Channel
10. South America Home Fragrances Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type
10.2.2. By Distribution Channel
10.2.3. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Home Fragrances Market Outlook
10.3.1.1. Market Size & Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share & Forecast
10.3.1.2.1. By Product Type
10.3.1.2.2. By Distribution Channel
10.3.2. Argentina Home Fragrances Market Outlook
10.3.2.1. Market Size & Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share & Forecast
10.3.2.2.1. By Product Type
10.3.2.2.2. By Distribution Channel
10.3.3. Colombia Home Fragrances Market Outlook
10.3.3.1. Market Size & Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share & Forecast
10.3.3.2.1. By Product Type
10.3.3.2.2. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
12.1. Merger & Acquisition (If Any)
12.2. Product Launches (If Any)
12.3. Recent Developments
13. Porters Five Forces Analysis
13.1. Competition in the Industry
13.2. Potential of New Entrants
13.3. Power of Suppliers
13.4. Power of Customers
13.5. Threat of Substitute Products
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Reckitt Benckiser Group PLC
14.1.1.1. Business Overview
14.1.1.2. Company Snapshot
14.1.1.3. Products & Services
14.1.1.4. Financials (As Per Availability)
14.1.1.5. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.6. Recent Developments
14.1.1.7. Key Management Personnel
14.1.2. The Procter & Gamble Company
14.1.3. Seda France
14.1.4. S. C. Johnson & Son, Inc.
14.1.5. Newell Brands Inc.
14.1.6. Illume Inc.
14.1.7. NEST Fragrances LLC
14.1.8. Henkel AG & Co. KGaA
14.1.9. Beaumont Products, Inc.
14.1.10. Seda France, Inc.
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/04/16 10:26

143.93 円

163.20 円

193.37 円

ページTOPに戻る