世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

冷凍シーフード市場(タイプ:種類:魚、甲殻類、軟体動物、その他;および最終用途:食品加工産業、外食産業、小売/家庭用) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Frozen Seafood Market (Type: Fish, Crustacean, Mollusk, and Others; and End-use: Food Processing Industry, Foodservice, and Retail/Household) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

冷凍シーフード市場 - レポートの範囲 TMRの冷凍シーフード世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月10日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
170 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

冷凍シーフード市場 - レポートの範囲
TMRの冷凍シーフード世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の冷凍水産物市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の冷凍水産物市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、冷凍水産物市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、世界の冷凍水産物市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、報告書は、世界の冷凍水産物市場における競争力学の変化に光を投げかけている。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の冷凍水産物市場への参入に興味を持っているエンティティにとって貴重なツールとして機能します。

報告書は、世界の冷凍水産物市場の競争状況を掘り下げる。世界の冷凍水産物市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各々は、様々な属性の観点からプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートでプロファイリングされた世界の冷凍水産物市場のプレーヤーの属性です。

世界の冷凍シーフード市場レポートで回答した主な質問
- 予測期間中にすべての地域で冷凍水産物によって生成された売上高/売上高は何ですか?
- 世界の冷凍水産物市場における機会は何ですか?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

冷凍シーフード市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の冷凍シーフード市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳細に説明しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の冷凍水産物市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の冷凍水産物市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.冷凍シーフードの利便性と使いやすさ、保存安定性の向上
3.1.2.冷凍技術の進歩が冷凍シーフードの市場センチメントに拍車をかける
3.2.製品革新・開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.生産と貿易分析
5.1.主要シーフードの世界生産量(トン)推計*(2021年
5.1.1.淡水魚
5.1.2.軟体動物
5.1.3.CDMM(甲殻類、渓流魚、海産魚、雑種)
5.2.魚のフィレおよびその他の魚肉(ミンチであるか否かを問わず、生鮮・冷蔵・冷凍のもの)(HSコード 0811)の地域別輸出入(金額および数量
6.世界の冷凍シーフード市場の需要分析2018-2022年と予測、2023-2031年
6.1.過去の市場数量(トン)分析、2018年-2022年
6.2.現在と将来の市場量(トン)予測、2023-2031年
7.世界の冷凍水産物市場-価格分析
7.1.地域別価格分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
8.世界の冷凍シーフード市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2018-2022年および予測、2023-2031年
8.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2018-2022年
8.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2023-2031年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対価格機会分析
9.市場背景
9.1.マクロ経済要因
9.2.世界の冷凍食品の展望
9.3.世界の水産物市場概観
9.4.水産物冷凍技術の概要
9.5.主な認証/クレーム
9.6.業界の価値とサプライチェーン分析
9.6.1.各販売時点での利益率分析
9.6.1.1.冷凍水産物加工業者
9.6.1.2.流通業者/供給業者/卸売業者
9.6.1.3.トレーダー/小売業者
9.6.1.4.最終用途
9.7.市場ダイナミクス
9.7.1.促進要因
9.7.2.阻害要因
9.7.3.機会分析
9.8.予測要因-関連性と影響
10.世界の冷凍シーフード市場分析2018-2022年および予測2023-2031年、タイプ別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析(タイプ別)、2018-2022年
10.3.タイプ別現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2023-2031年
10.3.1.魚類
10.3.1.1.海洋遠洋漁業
10.3.1.2.海洋底性
10.3.1.3.汽水域
10.3.1.4.その他
10.3.2.甲殻類
10.3.2.1.エビ
10.3.2.2.カニ
10.3.2.3.ロブスター
10.3.2.4.オキアミ
10.3.2.5.その他
10.3.3.軟体動物
10.3.4.その他
10.4.タイプ別市場魅力度分析
11.冷凍水産物の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年(最終用途別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)分析:最終用途別、2018-2022年
11.3.最終用途別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2023-2031年
11.3.1.食品加工産業
11.3.2.外食産業
11.3.3.小売/家庭
11.4.最終用途別市場魅力度分析
12.冷凍水産物の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:流通チャネル別
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.2018年~2022年の流通チャネル別の過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析
12.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2023~2031年
12.3.1.企業間取引
12.3.2.企業対消費者
12.3.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.3.2.2.コンビニエンスストア
12.3.2.3.専門店
12.3.2.4.オンライン小売
12.4.流通チャネル別市場魅力度分析
13.冷凍シーフードの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年(地域別
13.1.はじめに
13.2.2018年~2022年の地域別過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
13.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2023~2031年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.西ヨーロッパ
13.3.4.東欧
13.3.5.東アジア
13.3.6.南アジア
13.3.7.オセアニア
13.3.8.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米冷凍シーフード市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
14.1.はじめに
14.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.1.3.メキシコ
14.3.2.タイプ別
14.3.3.最終用途別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.タイプ別
14.4.3.最終用途別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.主要市場動向
14.6.促進要因と抑制要因-影響分析
15.ラテンアメリカの冷凍シーフード市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.アルゼンチン
15.3.1.3.その他のラテンアメリカ
15.3.2.タイプ別
15.3.3.用途別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.タイプ別
15.4.3.最終用途別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.主要市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.西欧の冷凍シーフード市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018-2022年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イギリス
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イタリア
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.北欧
16.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
16.3.2.タイプ別
16.3.3.用途別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.タイプ別
16.4.3.最終用途別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.主要市場動向
16.6.促進要因と抑制要因-影響分析
17.東欧冷凍シーフード市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018-2022年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ロシア
17.3.1.2.ポーランド
17.3.1.3.ハンガリー
17.3.1.4.バルカン&バルト
17.3.1.5.その他の東欧諸国
17.3.2.タイプ別
17.3.3.用途別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.タイプ別
17.4.3.最終用途別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.南アジアの冷凍シーフード市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
18.1.はじめに
18.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.タイ
18.3.1.3.インドネシア
18.3.1.4.マレーシア
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.タイプ別
18.3.3.用途別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.タイプ別
18.4.3.最終用途別
18.4.4.流通チャネル別
18.5.主要市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.東アジアの冷凍シーフード市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
19.1.はじめに
19.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.中国
19.3.1.2.日本
19.3.1.3.韓国
19.3.2.タイプ別
19.3.3.最終用途別
19.3.4.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.タイプ別
19.4.2.最終用途別
19.4.3.流通チャネル別
19.5.主要市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.オセアニアの冷凍シーフード市場分析 2018-2022年および予測 2023-2031年
20.1.序論
20.2.2018~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.タイプ別
20.3.3.最終用途別
20.3.4.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.タイプ別
20.4.3.最終用途別
20.4.4.流通チャネル別
20.5.主要市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.中東・アフリカの冷凍シーフード市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
21.1.はじめに
21.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018-2022年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023-2031年
21.3.1.国別
21.3.1.1.KSA
21.3.1.2.その他のGCC諸国
21.3.1.3.トルコ
21.3.1.4.南アフリカ
21.3.1.5.その他アフリカ連合
21.3.1.6.その他の中東・アフリカ
21.3.2.タイプ別
21.3.3.用途別
21.3.4.流通チャネル別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.タイプ別
21.4.3.最終用途別
21.4.4.流通チャネル別
21.5.主要市場動向
21.6.促進要因と抑制要因-影響分析
22.国別冷凍シーフード市場分析、2022年
22.1.はじめに
22.1.1.主要国別市場金額構成比分析
22.1.2.世界対.各国の成長比較
22.2.米国の冷凍水産物市場分析
22.2.1.タイプ別
22.2.2.最終用途別
22.2.3.流通チャネル別
22.3.カナダ冷凍水産物の市場分析
22.3.1.タイプ別
22.3.2.最終用途別
22.3.3.流通チャネル別
22.4.ブラジル冷凍水産物の市場分析
22.4.1.タイプ別
22.4.2.最終用途別
22.4.3.流通チャネル別
22.5.メキシコ冷凍水産物の市場分析
22.5.1.タイプ別
22.5.2.最終用途別
22.5.3.流通チャネル別
22.6.アルゼンチン冷凍水産物の市場分析
22.6.1.タイプ別
22.6.2.最終用途別
22.6.3.流通チャネル別
22.7.ドイツの冷凍水産物市場分析
22.7.1.タイプ別
22.7.2.最終用途別
22.7.3.流通チャネル別
22.8.イタリアの冷凍水産物市場分析
22.8.1.タイプ別
22.8.2.最終用途別
22.8.3.流通チャネル別
22.9.フランス冷凍水産物の市場分析
22.9.1.タイプ別
22.9.2.最終用途別
22.9.3.流通チャネル別
22.10.イギリスの冷凍水産物市場分析
22.10.1.タイプ別
22.10.2.最終用途別
22.10.3.流通チャネル別
22.11.スペインの冷凍水産物市場分析
22.11.1.タイプ別
22.11.2.最終用途別
22.11.3.流通チャネル別
22.12.ロシア冷凍水産物の市場分析
22.12.1.タイプ別
22.12.2.最終用途別
22.12.3.流通チャネル別
22.13.ポーランドの冷凍水産物市場分析
22.13.1.タイプ別
22.13.2.最終用途別
22.13.3.流通チャネル別
22.14.ハンガリー冷凍水産物の市場分析
22.14.1.タイプ別
22.14.2.最終用途別
22.14.3.流通チャネル別
22.15.バルカン・バルト海の冷凍シーフード市場分析
22.15.1.タイプ別
22.15.2.最終用途別
22.15.3.流通チャネル別
22.16.中国の冷凍水産物の市場分析
22.16.1.タイプ別
22.16.2.最終用途別
22.16.3.流通チャネル別
22.17.日本の冷凍水産物市場分析
22.17.1.タイプ別
22.17.2.最終用途別
22.17.3.流通チャネル別
22.18.韓国の冷凍水産物の市場分析
22.18.1.タイプ別
22.18.2.最終用途別
22.18.3.流通チャネル別
22.19.インドの冷凍水産物の市場分析
22.19.1.タイプ別
22.19.2.最終用途別
22.19.3.流通チャネル別
22.20.タイの冷凍水産物の市場分析
22.20.1.タイプ別
22.20.2.最終用途別
22.20.3.流通チャネル別
22.21.インドネシアの冷凍水産物市場分析
22.21.1.タイプ別
22.21.2.最終用途別
22.21.3.流通チャネル別
22.22.マレーシアの冷凍水産物の市場分析
22.22.1.タイプ別
22.22.2.最終用途別
22.22.3.流通チャネル別
22.23.オーストラリアの冷凍水産物市場分析
22.23.1.タイプ別
22.23.2.最終用途別
22.23.3.流通チャネル別
22.24.ニュージーランドの冷凍水産物市場分析
22.24.1.タイプ別
22.24.2.最終用途別
22.24.3.流通チャネル別
22.25.KSA 冷凍シーフード市場分析
22.25.1.タイプ別
22.25.2.最終用途別
22.25.3.流通チャネル別
22.26.トルコの冷凍水産物市場分析
22.26.1.タイプ別
22.26.2.最終用途別
22.26.3.流通チャネル別
22.27.南アフリカの冷凍シーフード市場分析
22.27.1.タイプ別
22.27.2.最終用途別
22.27.3.流通チャネル別
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析
23.2.市場集中度
23.3.市場プレゼンス分析
24.競合分析
24.1.競合ダッシュボード
24.2.競合ディープダイブ
24.2.1.オーステボル・シーフードASA
24.2.1.1.概要
24.2.1.2.製品ポートフォリオ
24.2.1.3.販売拠点
24.2.1.4.主な展開/主な収穫
24.2.1.5.戦略の概要
24.2.2.リロイ・シーフード・グループ
24.2.2.1.概要
24.2.2.2.製品ポートフォリオ
24.2.2.3.販売拠点
24.2.2.4.主な開発/主な収穫
24.2.2.5.戦略の概要
24.2.3.グリーグシーフード
24.2.3.1.概要
24.2.3.2.製品ポートフォリオ
24.2.3.3.販売拠点
24.2.3.4.主な開発/主な収穫
24.2.3.5.戦略の概要
24.2.4.マリンハーベストASA
24.2.4.1.概要
24.2.4.2.製品ポートフォリオ
24.2.4.3.販売拠点
24.2.4.4.主な開発/主な収穫
24.2.4.5.戦略の概要
24.2.5.サルマー
24.2.5.1.概要
24.2.5.2.製品ポートフォリオ
24.2.5.3.販売拠点
24.2.5.4.主な開発/主な収穫
24.2.5.5.戦略の概要
24.2.6.ノルウェー・ロイヤルサーモン
24.2.6.1.概要
24.2.6.2.製品ポートフォリオ
24.2.6.3.販売拠点
24.2.6.4.主な開発/主な収穫
24.2.6.5.戦略の概要
24.2.7.コーストシーフード
24.2.7.1.概要
24.2.7.2.製品ポートフォリオ
24.2.7.3.販売拠点
24.2.7.4.主な開発/主な収穫
24.2.7.5.戦略の概要
24.2.8.Charoen Pokphand Foods
24.2.8.1.概要
24.2.8.2.製品ポートフォリオ
24.2.8.3.販売拠点
24.2.8.4.主な開発/主な収穫
24.2.8.5.戦略の概要
24.2.9.フォーチュン・フィッシュ&グルメ
24.2.9.1.概要
24.2.9.2.製品ポートフォリオ
24.2.9.3.販売拠点
24.2.9.4.主な開発/主な収穫
24.2.9.5.戦略の概要
24.2.10.三菱商事
24.2.10.1.概要
24.2.10.2.製品ポートフォリオ
24.2.10.3.販売拠点
24.2.10.4.主な展開/主な収穫
24.2.10.5.戦略の概要
24.2.11.シーパック・シュリンプ&シーフード社
24.2.11.1.概要
24.2.11.2.製品ポートフォリオ
24.2.11.3.販売拠点
24.2.11.4.主な開発/主な収穫
24.2.11.5.戦略の概要
24.2.12.内陸水産物
24.2.12.1.概要
24.2.12.2.製品ポートフォリオ
24.2.12.3.販売拠点
24.2.12.4.主な展開/主な収穫
24.2.12.5.戦略の概要
24.2.13.イースト・コースト・シーフード
24.2.13.1.概要
24.2.13.2.製品ポートフォリオ
24.2.13.3.販売拠点
24.2.13.4.主な展開/主な収穫
24.2.13.5.戦略の概要
24.2.14.チキン・オブ・ザ・シー
24.2.14.1.概要
24.2.14.2.製品ポートフォリオ
24.2.14.3.販売拠点
24.2.14.4.主な展開/主な収穫
24.2.14.5.戦略の概要
24.2.15. ハイライナーフーズ
24.2.15.1.概要
24.2.15.2.製品ポートフォリオ
24.2.15.3.販売拠点
24.2.15.4.主な展開/主な収穫
24.2.15.5.戦略の概要
24.2.16.トライマリンインターナショナル
24.2.16.1.概要
24.2.16.2.製品ポートフォリオ
24.2.16.3.販売拠点
24.2.16.4.主な開発/主な収穫
24.2.16.5.戦略の概要
24.2.17.バンブルビー・シーフーズ
24.2.17.1.概要
24.2.17.2.製品ポートフォリオ
24.2.17.3.販売拠点
24.2.17.4.主な展開/主な収穫
24.2.17.5.戦略の概要
24.2.18.マルハニチロ
24.2.18.1.概要
24.2.18.2.製品ポートフォリオ
24.2.18.3.販売拠点
24.2.18.4.主な展開/主な収穫
24.2.18.5.戦略の概要
24.2.19.日本水産USA
24.2.19.1.概要
24.2.19.2.製品ポートフォリオ
24.2.19.3.販売拠点
24.2.19.4.主な展開/主な収穫
24.2.19.5.戦略の概要
24.2.20.クック・アクアカルチャー
24.2.20.1.概要
24.2.20.2.製品ポートフォリオ
24.2.20.3.販売拠点
24.2.20.4.主な展開/主な収穫
24.2.20.5.戦略の概要
24.2.21.その他(追加リクエスト)
24.2.21.1.概要
24.2.21.2.製品ポートフォリオ
24.2.21.3.販売拠点
24.2.21.4.主な展開/主な収穫
24.2.21.5.戦略の概要
25.前提条件と略語
26.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Frozen Seafood Market – Scope of Report
TMR’s report on the global frozen seafood market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global frozen seafood market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global frozen seafood market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the frozen seafood market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global frozen seafood market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global frozen seafood market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global frozen seafood market.

The report delves into the competitive landscape of the global frozen seafood market. Key players operating in the global frozen seafood market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global frozen seafood market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global frozen seafood Market Report
• What is the sales/revenue generated by frozen seafood across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global frozen seafood market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Frozen Seafood Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global frozen seafood market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global frozen seafood market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global frozen seafood market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Frozen Seafood Offering Enhanced Convenience and Ease of Use with Extended Storage Stability
3.1.2. Advancements in Refrigeration Techniques Fueling Market Sentiment of Frozen Seafood
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Production and Trade Analysis
5.1. Global Production (Metric Tons) Estimates* of Prominent Seafood, 2021
5.1.1. Freshwater Fish
5.1.2. Mollusk
5.1.3. CDMM (Crustacean, diadromous fish, marine fish, and miscellaneous species)
5.2. Import and Export (Value and Volume) of Fish fillets and other fish meat, whether or not minced, fresh, chilled or frozen (HS Code 0811), by Geography
6. Global Frozen Seafood Market Demand Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
6.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2018–2022
6.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2023–2031
7. Global Frozen Seafood Market – Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis
7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8. Global Frozen Seafood Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
8.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018–2022
8.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023–2031
8.2.1. Y–o–Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
9. Market Background
9.1. Macro–Economic Factors
9.2. Global Frozen Food Products Outlook
9.3. Global Seafood Market Overview
9.4. Overview of Seafood Freezing Techniques
9.5. Key Certifications/Claims
9.6. Industry Value and Supply Chain Analysis
9.6.1. Profit Margin Analysis at each point of sales
9.6.1.1. Frozen Seafood Processors
9.6.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
9.6.1.3. Traders/Retailers
9.6.1.4. End–uses
9.7. Market Dynamics
9.7.1. Drivers
9.7.2. Restraints
9.7.3. Opportunity Analysis
9.8. Forecast Factors – Relevance & Impact
10. Global Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Type, 2018–2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2023–2031
10.3.1. Fish
10.3.1.1. Marine Pelagic
10.3.1.2. Marine Demersal
10.3.1.3. Diadromous
10.3.1.4. Others
10.3.2. Crustacean
10.3.2.1. Shrimps
10.3.2.2. Crabs
10.3.2.3. Lobsters
10.3.2.4. Krill
10.3.2.5. Others
10.3.3. Mollusk
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Type
11. Global Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By End–use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis By End–use, 2018–2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End–use, 2023–2031
11.3.1. Food Processing Industry
11.3.2. Foodservice
11.3.3. Retail/Household
11.4. Market Attractiveness Analysis By End–use
12. Global Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Distribution Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2018 – 2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023–2031
12.3.1. Business to Business
12.3.2. Business to Consumer
12.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
12.3.2.2. Convenience Stores
12.3.2.3. Specialty Stores
12.3.2.4. Online Retail
12.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
13. Global Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2018 – 2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2023–2031
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Western Europe
13.3.4. Eastern Europe
13.3.5. East Asia
13.3.6. South Asia
13.3.7. Oceania
13.3.8. Middle East & Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.1.3. Mexico
14.3.2. By Type
14.3.3. By End–use
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Type
14.4.3. By End–use
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Key Market Trends
14.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis
15. Latin America Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Argentina
15.3.1.3. Rest of Latin America
15.3.2. By Type
15.3.3. By End–use
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Type
15.4.3. By End–use
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis
16. Western Europe Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. U.K.
16.3.1.3. France
16.3.1.4. Italy
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Nordic
16.3.1.8. Rest of Western Europe
16.3.2. By Type
16.3.3. By End–use
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Type
16.4.3. By End–use
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Key Market Trends
16.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis
17. Eastern Europe Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Russia
17.3.1.2. Poland
17.3.1.3. Hungary
17.3.1.4. Balkan & Baltics
17.3.1.5. Rest of Eastern Europe
17.3.2. By Type
17.3.3. By End–use
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Type
17.4.3. By End–use
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Drivers and Restraints – Impact Analysis
18. South Asia Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Thailand
18.3.1.3. Indonesia
18.3.1.4. Malaysia
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Type
18.3.3. By End–use
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Type
18.4.3. By End–use
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Key Market Trends
18.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis
19. East Asia Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. China
19.3.1.2. Japan
19.3.1.3. South Korea
19.3.2. By Type
19.3.3. By End–use
19.3.4. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Type
19.4.2. By End–use
19.4.3. By Distribution Channel
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis
20. Oceania Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
20.3.1. By Country
20.3.1.1. Australia
20.3.1.2. New Zealand
20.3.2. By Type
20.3.3. By End–use
20.3.4. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Type
20.4.3. By End–use
20.4.4. By Distribution Channel
20.5. Key Market Trends
20.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis
21. Middle East & Africa Frozen Seafood Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
21.3.1. By Country
21.3.1.1. KSA
21.3.1.2. Other GCC Countries
21.3.1.3. Turkiye
21.3.1.4. South Africa
21.3.1.5. Other Africa Union
21.3.1.6. Rest of Middle East & Africa
21.3.2. By Type
21.3.3. By End–use
21.3.4. By Distribution Channel
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Type
21.4.3. By End–use
21.4.4. By Distribution Channel
21.5. Key Market Trends
21.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis
22. Country Wise Frozen Seafood Market Analysis, 2022
22.1. Introduction
22.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
22.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
22.2. U.S. Frozen Seafood Market Analysis
22.2.1. By Type
22.2.2. By End–use
22.2.3. By Distribution Channel
22.3. Canada Frozen Seafood Market Analysis
22.3.1. By Type
22.3.2. By End–use
22.3.3. By Distribution Channel
22.4. Brazil Frozen Seafood Market Analysis
22.4.1. By Type
22.4.2. By End–use
22.4.3. By Distribution Channel
22.5. Mexico Frozen Seafood Market Analysis
22.5.1. By Type
22.5.2. By End–use
22.5.3. By Distribution Channel
22.6. Argentina Frozen Seafood Market Analysis
22.6.1. By Type
22.6.2. By End–use
22.6.3. By Distribution Channel
22.7. Germany Frozen Seafood Market Analysis
22.7.1. By Type
22.7.2. By End–use
22.7.3. By Distribution Channel
22.8. Italy Frozen Seafood Market Analysis
22.8.1. By Type
22.8.2. By End–use
22.8.3. By Distribution Channel
22.9. France Frozen Seafood Market Analysis
22.9.1. By Type
22.9.2. By End–use
22.9.3. By Distribution Channel
22.10. U.K. Frozen Seafood Market Analysis
22.10.1. By Type
22.10.2. By End–use
22.10.3. By Distribution Channel
22.11. Spain Frozen Seafood Market Analysis
22.11.1. By Type
22.11.2. By End–use
22.11.3. By Distribution Channel
22.12. Russia Frozen Seafood Market Analysis
22.12.1. By Type
22.12.2. By End–use
22.12.3. By Distribution Channel
22.13. Poland Frozen Seafood Market Analysis
22.13.1. By Type
22.13.2. By End–use
22.13.3. By Distribution Channel
22.14. Hungary Frozen Seafood Market Analysis
22.14.1. By Type
22.14.2. By End–use
22.14.3. By Distribution Channel
22.15. Balkan & Baltics Frozen Seafood Market Analysis
22.15.1. By Type
22.15.2. By End–use
22.15.3. By Distribution Channel
22.16. China Frozen Seafood Market Analysis
22.16.1. By Type
22.16.2. By End–use
22.16.3. By Distribution Channel
22.17. Japan Frozen Seafood Market Analysis
22.17.1. By Type
22.17.2. By End–use
22.17.3. By Distribution Channel
22.18. South Korea Frozen Seafood Market Analysis
22.18.1. By Type
22.18.2. By End–use
22.18.3. By Distribution Channel
22.19. India Frozen Seafood Market Analysis
22.19.1. By Type
22.19.2. By End–use
22.19.3. By Distribution Channel
22.20. Thailand Frozen Seafood Market Analysis
22.20.1. By Type
22.20.2. By End–use
22.20.3. By Distribution Channel
22.21. Indonesia Frozen Seafood Market Analysis
22.21.1. By Type
22.21.2. By End–use
22.21.3. By Distribution Channel
22.22. Malaysia Frozen Seafood Market Analysis
22.22.1. By Type
22.22.2. By End–use
22.22.3. By Distribution Channel
22.23. Australia Frozen Seafood Market Analysis
22.23.1. By Type
22.23.2. By End–use
22.23.3. By Distribution Channel
22.24. New Zealand Frozen Seafood Market Analysis
22.24.1. By Type
22.24.2. By End–use
22.24.3. By Distribution Channel
22.25. KSA Frozen Seafood Market Analysis
22.25.1. By Type
22.25.2. By End–use
22.25.3. By Distribution Channel
22.26. Turkiye Frozen Seafood Market Analysis
22.26.1. By Type
22.26.2. By End–use
22.26.3. By Distribution Channel
22.27. South Africa Frozen Seafood Market Analysis
22.27.1. By Type
22.27.2. By End–use
22.27.3. By Distribution Channel
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis By Tier of Companies
23.2. Market Concentration
23.3. Market Presence Analysis
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Competition Deep Dive
24.2.1. Austevoll Seafood ASA
24.2.1.1. Overview
24.2.1.2. Product Portfolio
24.2.1.3. Sales Footprint
24.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.1.5. Strategy Overview
24.2.2. Leroy Seafood Group
24.2.2.1. Overview
24.2.2.2. Product Portfolio
24.2.2.3. Sales Footprint
24.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.2.5. Strategy Overview
24.2.3. Grieg Seafood
24.2.3.1. Overview
24.2.3.2. Product Portfolio
24.2.3.3. Sales Footprint
24.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.3.5. Strategy Overview
24.2.4. Marine Harvest ASA
24.2.4.1. Overview
24.2.4.2. Product Portfolio
24.2.4.3. Sales Footprint
24.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.4.5. Strategy Overview
24.2.5. SalMar
24.2.5.1. Overview
24.2.5.2. Product Portfolio
24.2.5.3. Sales Footprint
24.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.5.5. Strategy Overview
24.2.6. Norway Royal Salmon
24.2.6.1. Overview
24.2.6.2. Product Portfolio
24.2.6.3. Sales Footprint
24.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.6.5. Strategy Overview
24.2.7. Coast Seafood
24.2.7.1. Overview
24.2.7.2. Product Portfolio
24.2.7.3. Sales Footprint
24.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.7.5. Strategy Overview
24.2.8. Charoen Pokphand Foods
24.2.8.1. Overview
24.2.8.2. Product Portfolio
24.2.8.3. Sales Footprint
24.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.8.5. Strategy Overview
24.2.9. Fortune Fish & Gourmet
24.2.9.1. Overview
24.2.9.2. Product Portfolio
24.2.9.3. Sales Footprint
24.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.9.5. Strategy Overview
24.2.10. Mitsubishi Corporation
24.2.10.1. Overview
24.2.10.2. Product Portfolio
24.2.10.3. Sales Footprint
24.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.10.5. Strategy Overview
24.2.11. SeaPak Shrimp & Seafood Co
24.2.11.1. Overview
24.2.11.2. Product Portfolio
24.2.11.3. Sales Footprint
24.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.11.5. Strategy Overview
24.2.12. Inland Seafood
24.2.12.1. Overview
24.2.12.2. Product Portfolio
24.2.12.3. Sales Footprint
24.2.12.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.12.5. Strategy Overview
24.2.13. East Coast Seafood
24.2.13.1. Overview
24.2.13.2. Product Portfolio
24.2.13.3. Sales Footprint
24.2.13.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.13.5. Strategy Overview
24.2.14. Chicken of the Sea
24.2.14.1. Overview
24.2.14.2. Product Portfolio
24.2.14.3. Sales Footprint
24.2.14.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.14.5. Strategy Overview
24.2.15. High Liner Foods
24.2.15.1. Overview
24.2.15.2. Product Portfolio
24.2.15.3. Sales Footprint
24.2.15.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.15.5. Strategy Overview
24.2.16. Tri Marine International
24.2.16.1. Overview
24.2.16.2. Product Portfolio
24.2.16.3. Sales Footprint
24.2.16.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.16.5. Strategy Overview
24.2.17. Bumble Bee Seafoods
24.2.17.1. Overview
24.2.17.2. Product Portfolio
24.2.17.3. Sales Footprint
24.2.17.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.17.5. Strategy Overview
24.2.18. Maruha Nichiro Corp
24.2.18.1. Overview
24.2.18.2. Product Portfolio
24.2.18.3. Sales Footprint
24.2.18.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.18.5. Strategy Overview
24.2.19. Nippon Suisan USA
24.2.19.1. Overview
24.2.19.2. Product Portfolio
24.2.19.3. Sales Footprint
24.2.19.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.19.5. Strategy Overview
24.2.20. Cooke Aquaculture
24.2.20.1. Overview
24.2.20.2. Product Portfolio
24.2.20.3. Sales Footprint
24.2.20.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.20.5. Strategy Overview
24.2.21. Others (on additional request)
24.2.21.1. Overview
24.2.21.2. Product Portfolio
24.2.21.3. Sales Footprint
24.2.21.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.21.5. Strategy Overview
25. Assumptions and Acronyms Used
26. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/11 10:26

149.62 円

164.03 円

198.16 円

ページTOPに戻る