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アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場の2031年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別(脱塩ホエイ50%、脱塩ホエイ70%、脱塩ホエイ90%、その他)、カテゴリー別(従来型、有機)、用途別(ベーカリー・菓子、乳製品・冷凍デザート、幼児栄養、飲料、その他)

アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場の2031年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別(脱塩ホエイ50%、脱塩ホエイ70%、脱塩ホエイ90%、その他)、カテゴリー別(従来型、有機)、用途別(ベーカリー・菓子、乳製品・冷凍デザート、幼児栄養、飲料、その他)


Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market Forecast to 2031 - Regional Analysis - by Type (50% Demineralized Whey, 70% Demineralized Whey, 90% Demineralized Whey, and Others), Category (Conventional and Organic), and Application (Bakery and Confectionery, Dairy and Frozen Desserts, Infant Nutrition, Beverages, and Others)

アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場は、2023年に2億2,072万米ドルと評価され、2031年には3億5,434万米ドルに達すると予測されている。 有機脱塩ホエイパウダーの需要拡大がアジア太平洋地域の脱塩ホエ... もっと見る

 

 

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サマリー

アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場は、2023年に2億2,072万米ドルと評価され、2031年には3億5,434万米ドルに達すると予測されている。

有機脱塩ホエイパウダーの需要拡大がアジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場を押し上げる

有機脱塩ホエイパウダーは、合成農薬、ホルモン剤、遺伝子組み換え作物(GMO)の使用を禁止する厳格な有機農業基準を遵守し、有機飼料を与えられた牛の乳から生産される。これにより、栄養価が高いだけでなく、潜在的に有害な残留物や添加物を含まない乳製品が保証される。

有機脱塩ホエイパウダーは、そのクリーンなラベルの魅力と認識される健康上の利点により、食品・飲料業界で人気が高まっている。有機乳清パウダーは、乳児の成長に不可欠なタンパク質、ビタミン、ミネラルを供給すると同時に、有機認定のための厳しい要件を満たす、有機乳児用ミルクの重要な原料となっている。フリースランド・カンピーナによると、現在、4人に3人の親が、幼児用ミルクを購入する際、オーガニックを重要な基準としている。また、中国ではこの数字は90%を超えている。さらに、乳児用オーガニック粉ミルクの販売量は、ここ数年で12%以上増加している。乳製品分野では、オーガニック・ヨーグルト、アイスクリーム、その他の乳製品の栄養プロフィールが強化され、天然素材やオーガニック素材を求める消費者の嗜好に合致している。

有機脱塩ホエイパウダーの需要急増は、消費者の間で環境の持続可能性と動物福祉への関心が高まっていることも反映している。消費者は有機製品を選ぶことで、土壌の健康、生物多様性、家畜の人道的扱いを促進する農法を支持している。このように、有機脱塩ホエイパウダーの需要の高まりは、予測期間中、脱塩ホエイパウダー市場の成長に有利な機会を生み出すと期待されている。

アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場概要

アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他のアジア太平洋地域に区分される。急速な都市化、中間層人口の急増、経済全体の成長、健康的なライフスタイルを実践する意識の高まり、乳児用粉ミルク、タンパク質が豊富なベーカリー製品、プロテインバーなどの栄養補助食品の消費の増加が、市場成長を後押しするいくつかの要因である。Interfood Holding BV、Asian Group、VRS Foods Ltd.、Milkfood Limitedといった脱塩ホエイパウダー市場の有力企業は、革新的な脱塩ホエイパウダー製品の提供に注力しており、アジア太平洋地域における脱塩ホエイパウダー市場成長のための新たな機会を創出している。

タンパク質が豊富な食事に対する需要の増加と、栄養価が高く健康的な食品に対する消費者の嗜好の変化が、アジア太平洋地域における脱塩ホエイパウダーの需要を増加させている。乳製品ベースのタンパク質の研究開発と加工技術への注目の高まり、フィットネス愛好家の人口増加、食品・飲料産業への投資の増加は、予測期間中にアジア太平洋地域の市場を強化すると予想される。さらに、アジア太平洋地域では、乳幼児の栄養への関心が高まっているため、乳児用粉ミルクの需要が急速に増加している。さらに、酪農産業の成長も脱塩ホエイパウダー市場の成長に寄与している。例えば、アジア太平洋地域では、2023年の牛乳の総生産額は約1,986億米ドルを占めている。また、インドの酪農産業は世界最大の牛乳生産国で、世界生産量の約22%を占めている。タンパク質サプリメントの需要も、インド、マレーシア、インドネシアなどの国々で急増している。このような栄養補助食品業界におけるタンパク質原料に対する全体的な需要が、アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場を牽引している。さらに、有機食品に対する需要の増加、アジア太平洋諸国、特に中国とインドにおける製造工程でのコスト削減の達成は、有機脱塩ホエイパウダーの需要を煽る主な要因である。

アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場の売上高と2031年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場は、タイプ、カテゴリー、用途、国に分類されます。

タイプ別では、アジア太平洋の脱塩ホエイパウダー市場は50%脱塩ホエイ、70%脱塩ホエイ、90%脱塩ホエイ、その他に分類される。2023年には90%脱塩ホエイセグメントが最大の市場シェアを占めている。

カテゴリー別では、アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場は従来型と有機に二分される。2023年には従来型セグメントがより大きな市場シェアを占めた。

用途別では、アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場は、ベーカリー・製菓、乳製品・冷菓、乳児栄養、飲料、その他に区分される。2023年には乳児栄養セグメントが最大の市場シェアを占めた。

国別では、アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場は、中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、アジア太平洋地域以外に区分される。残りのアジア太平洋地域は、2023年のアジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場シェアを独占した。

Interfood Holding BV、Lactalis Ingredients、Hiroland Domestic and Foreign Trade Ltd Co、LACLAT Ltd、Valio Ltd、Charotar Casein Co、Dairygold Cooperative Society Limited、Royal FrieslandCampina NV、ALIMA-BISは、アジア太平洋脱塩ホエイパウダー市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 二次調査
3.2 一次調査
3.2.1 仮説の設定
3.2.2 マクロ経済要因分析
3.2.3 基礎数値の作成
3.2.4 データの三角測量
3.2.5 国レベルのデータ
4.アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場展望
4.1 概要
4.2 ポーター分析
4.2.1 新規参入者の脅威
4.2.2 買い手の交渉力
4.2.3 供給者の交渉力
4.2.4 競争上のライバル
4.2.5 代替品の脅威
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 メーカー
4.3.3 流通業者または供給業者
4.3.4 最終用途
5.アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場 - 主な市場動向
5.1 市場促進要因
5.1.1 脱塩ホエイパウダーの広範な応用範囲
5.1.2 加工技術の進歩
5.2 市場の抑制要因
5.2.1 脱塩ホエイパウダーに関する厳しい規制
5.3 市場機会
5.3.1 有機脱塩ホエイパウダーの需要拡大
5.4 将来動向
5.4.1 スポーツ栄養製品に対する需要の高まり
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.脱塩ホエイパウダー市場-アジア太平洋地域分析
6.1 脱塩ホエイパウダー市場収益(百万米ドル)、2021-2031年
6.2 脱塩ホエイパウダー市場予測分析
7.脱塩ホエイパウダーのアジア太平洋市場分析-タイプ別
7.1 50% 脱塩ホエイ
7.1.1 概要
7.1.2 50%脱塩ホエイ脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
7.2 70%脱塩ホエイ
7.2.1 概要
7.2.2 70%脱塩ホエイ:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
7.3 90%脱塩ホエイ
7.3.1 概要
7.3.2 90%脱塩ホエイ:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
7.4 その他
7.4.1 概要
7.4.2 その他脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場分析-カテゴリー別
8.1 従来型
8.1.1 概要
8.1.2 従来型脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.2 有機
8.2.1 概要
8.2.2 有機:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場分析-用途別
9.1 ベーカリーおよび菓子
9.1.1 概要
9.1.2 製パン・製菓:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.2 乳製品と冷凍デザート
9.2.1 概要
9.2.2 乳製品と冷凍デザート:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.3 乳児栄養
9.3.1 概要
9.3.2 乳児栄養:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.4 飲料
9.4.1 概要
9.4.2 飲料:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
9.5 その他
9.5.1 概要
9.5.2 その他脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
10.アジア太平洋地域の脱塩ホエイパウダー市場:国別分析
10.1 アジア太平洋地域
10.1.1 アジア太平洋地域脱塩ホエイパウダー市場 - 国別売上高および予測分析
10.1.1.1 アジア太平洋地域脱塩ホエイパウダー市場:売上高と予測分析-国別
10.1.1.2 中国:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.1.2.1 中国:脱塩ホエイパウダー市場脱塩ホエイパウダー市場のタイプ別内訳
10.1.1.2.2 中国:脱塩ホエイパウダー市場脱塩ホエイパウダーの市場内訳、カテゴリー別
10.1.1.2.3 中国:脱塩ホエイパウダーの市場脱塩ホエイパウダーの市場:用途別内訳
10.1.1.3 日本:脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.1.3.1 日本:脱塩ホエイパウダー市場のタイプ別内訳
10.1.1.3.2 日本:脱塩ホエイパウダーの市場内訳、カテゴリー別
10.1.1.3.3 日本:脱塩ホエイパウダーの市場:用途別内訳
10.1.1.4 インド:脱塩ホエイパウダー市場:売上高と2031年までの予測(百万米ドル)
10.1.1.4.1 インド脱塩ホエイパウダー市場のタイプ別内訳
10.1.1.4.2 インド:脱塩ホエイパウダーの市場内訳、カテゴリー別
10.1.1.4.3 インド:脱塩ホエイパウダーの市場脱塩ホエイパウダーの市場:用途別内訳
10.1.1.5 オーストラリア脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
10.1.1.5.1 オーストラリア脱塩ホエイパウダー市場のタイプ別内訳
10.1.1.5.2 オーストラリア:脱塩ホエイパウダーの市場内訳、カテゴリー別
10.1.1.5.3 オーストラリア:脱塩ホエイパウダーの市場:用途別内訳
10.1.1.6 韓国脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの収益および予測(百万米ドル)
10.1.1.6.1 韓国:脱塩ホエイパウダー市場のタイプ別内訳
10.1.1.6.2 韓国:脱塩ホエイパウダー市場のカテゴリー別内訳
10.1.1.6.3 韓国:脱塩ホエイパウダーのカテゴリー別内訳脱塩ホエイパウダーの市場:用途別内訳
10.1.1.7 APACのその他地域脱塩ホエイパウダー市場:2031年までの収益および予測(百万米ドル)
10.1.1.7.1 APACのその他の地域脱塩ホエイパウダー市場のタイプ別内訳
10.1.1.7.2 APACのその他地域:脱塩ホエイパウダー市場脱塩ホエイパウダーの市場内訳(カテゴリー別
10.1.1.7.3 APACのその他地域:脱塩ホエイパウダーのカテゴリー別内訳脱塩ホエイパウダー市場の用途別内訳
11.競争環境
11.1 ヒートマップ分析
11.2 企業のポジショニングと集中度
12.企業プロフィール
12.1 インターフードホールディングBV
12.1.1 主要事実
12.1.2 事業内容
12.1.3 製品とサービス
12.1.4 財務概要
12.1.5 SWOT分析
12.1.6 主要開発
12.2 ラクタリス成分
12.2.1 主要事実
12.2.2 事業内容
12.2.3 製品およびサービス
12.2.4 財務概要
12.2.5 SWOT分析
12.2.6 主要開発
12.3 ヒロランド国内外貿易株式会社
12.3.1 主要事実
12.3.2 事業内容
12.3.3 製品とサービス
12.3.4 財務概要
12.3.5 SWOT分析
12.3.6 主要開発
12.4 ラクラット社
12.4.1 主要事実
12.4.2 事業内容
12.4.3 製品とサービス
12.4.4 財務概要
12.4.5 SWOT分析
12.4.6 主要開発
12.5 ヴァリオ社
12.5.1 主要事実
12.5.2 事業内容
12.5.3 製品とサービス
12.5.4 財務概要
12.5.5 SWOT分析
12.5.6 主要開発
12.6 シャロタルカゼイン
12.6.1 主要事実
12.6.2 事業内容
12.6.3 製品とサービス
12.6.4 財務概要
12.6.5 SWOT分析
12.6.6 主要開発
12.7 デイリーゴールド協同組合
12.7.1 主要事実
12.7.2 事業内容
12.7.3 製品とサービス
12.7.4 財務概要
12.7.5 SWOT分析
12.7.6 主要開発
12.8 Royal FrieslandCampina NV
12.8.1 主要事実
12.8.2 事業内容
12.8.3 製品とサービス
12.8.4 財務概要
12.8.5 SWOT分析
12.8.6 主要な開発
12.9 ALIMA-BIS
12.9.1 主要事実
12.9.2 事業内容
12.9.3 製品とサービス
12.9.4 財務概要
12.9.5 SWOT分析
12.9.6 主要開発
13.付録
13.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The Asia Pacific demineralized whey powder market was valued at US$ 220.72 million in 2023 and is expected to reach US$ 354.34 million by 2031; it is estimated to record a CAGR of 6.1% from 2023 to 2031.

Growing Demand for Organic Demineralized Whey Powder Boosts Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market

Organic demineralized whey powder is produced from milk sourced from cows which are fed organic feed, adhering to strict organic farming standards that prohibit the use of synthetic pesticides, hormones, or genetically modified organisms (GMOs). This ensures a dairy product that is not only nutritionally rich but also free from potentially harmful residues and additives.

Organic demineralized whey powder finds increasing popularity in the food and beverage industry due to its clean label appeal and perceived health benefits. It serves as a key ingredient in organic infant formulas, meeting the stringent requirements for organic certification while providing essential proteins, vitamins, and minerals crucial for infant growth. According to FrieslandCampina, three out of four parents now consider organic an important criterion when purchasing formula for their young children. Also, in China, this figure exceeds 90%. Additionally, the sales volume of organic infant milk formula has increased by more than 12% in past few years. In the dairy sector, it enhances the nutritional profile of organic yogurts, ice cream, and other dairy products, aligning with consumer preferences for natural and organic ingredients.

The surge in demand for organic demineralized whey powder also reflects a growing awareness of environmental sustainability and animal welfare concerns among consumers. By choosing organic products, consumers support farming practices that promote soil health, biodiversity, and humane treatment of livestock. Thus, the growing demand for organic demineralized whey powder is expected to create lucrative opportunities for the demineralized whey powder market growth during the forecast period.

Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market Overview

The Asia Pacific demineralized whey powder market is segmented into Australia, China, India, Japan, South Korea, and rest of Asia Pacific. Rapid urbanization, a surge in the middle-class population, the economy's overall growth, an increase in awareness about following healthy lifestyle and growing consumption of infant formula, protein rich bakery products, nutritional supplements, such as protein bars, are a few factors fueling the market growth. Prominent players in the demineralized whey powder market, such as Interfood Holding BV, Asian Group, VRS Foods Ltd., and Milkfood Limited, are focusing on providing innovative demineralized whey powder products, creating new opportunities for the demineralized whey powder market growth in Asia Pacific.

Increased demand for protein-rich diets and a shift in consumer preference toward nutritious and healthy food products are increasing the demand for demineralized whey powder in Asia Pacific. Increasing focus on research and development and processing technologies for dairy-based protein, a growing population of fitness enthusiasts, and rising investments in the food & beverages industry are expected to bolster the market in Asia Pacific during the forecast period. Moreover, the demand for infant formula is increasing rapidly in Asia Pacific due to the growing focus on infant nutrition. Additionally, the growing dairy industry is also contributing to the growth on demineralized whey powder market. For instance, in Asia Pacific, the gross production value of milk accounted for approx. US$ 198.60 billion in 2023. Also, India's dairy industry is the world's largest milk producer, accounting for around 22% of global production. The demand for protein supplements has also witnessed a surge in countries such as India, Malaysia, and Indonesia. These overall demands for protein ingredients in the dietary supplement industry are driving the demineralized whey powder market in Asia Pacific. Further, increasing demand for organic food products, and achieving cost reductions in the manufacturing process in Asia Pacific countries, especially China and India, are the major factors fueling the demand for organic demineralized whey powder.

Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market Segmentation

The Asia Pacific demineralized whey powder market is categorized into type, category, application, and country.

Based on type, the Asia Pacific demineralized whey powder market is categorized into 50% demineralized whey, 70% demineralized whey, 90% demineralized whey, and others. The 90% demineralized whey segment held the largest market share in 2023.

By category, the Asia Pacific demineralized whey powder market is bifurcated into conventional and organic. The conventional segment held a larger market share in 2023.

In terms of application, the Asia Pacific demineralized whey powder market is segmented into bakery and confectionery, dairy and frozen desserts, infant nutrition, beverages, and others. The infant nutrition segment held the largest market share in 2023.

By country, the Asia Pacific demineralized whey powder market is segmented into the China, Japan, India, Australia, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The Rest of Asia Pacific dominated the Asia Pacific demineralized whey powder market share in 2023.

Interfood Holding BV, Lactalis Ingredients, Hiroland Domestic and Foreign Trade Ltd Co, LACLAT Ltd, Valio Ltd, Charotar Casein Co, Dairygold Cooperative Society Limited, Royal FrieslandCampina NV, and ALIMA-BIS are some of the leading companies operating in the Asia Pacific demineralized whey powder market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Secondary Research
3.2 Primary Research
3.2.1 Hypothesis formulation:
3.2.2 Macro-economic factor analysis:
3.2.3 Developing base number:
3.2.4 Data Triangulation:
3.2.5 Country level data:
4. Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Analysis
4.2.1 Threat of New Entrants
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Bargaining Power of Suppliers
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturers
4.3.3 Distributors or suppliers
4.3.4 End Use
5. Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market - Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Wide Application Scope of Demineralized Whey Powder
5.1.2 Advancements in Processing Technologies
5.2 Market Restraint
5.2.1 Stringent Regulations Related to Demineralized Whey Powder
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Growing Demand for Organic Demineralized Whey Powder
5.4 Future Trends
5.4.1 Rising Demand for Sports Nutrition Products
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Demineralized Whey Powder Market - Asia Pacific Analysis
6.1 Demineralized Whey Powder Market Revenue (US$ Million), 2021-2031
6.2 Demineralized Whey Powder Market Forecast Analysis
7. Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market Analysis - by Type
7.1 50% Demineralized Whey
7.1.1 Overview
7.1.2 50% Demineralized Whey: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.2 70% Demineralized Whey
7.2.1 Overview
7.2.2 70% Demineralized Whey: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.3 90% Demineralized Whey
7.3.1 Overview
7.3.2 90% Demineralized Whey: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.4 Others
7.4.1 Overview
7.4.2 Others: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8. Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market Analysis - by Category
8.1 Conventional
8.1.1 Overview
8.1.2 Conventional: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.2 Organic
8.2.1 Overview
8.2.2 Organic: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9. Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market Analysis - by Application
9.1 Bakery and Confectionery
9.1.1 Overview
9.1.2 Bakery and Confectionery: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.2 Dairy and Frozen Desserts
9.2.1 Overview
9.2.2 Dairy and Frozen Desserts: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.3 Infant Nutrition
9.3.1 Overview
9.3.2 Infant Nutrition: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.4 Beverages
9.4.1 Overview
9.4.2 Beverages: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.5 Others
9.5.1 Overview
9.5.2 Others: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10. Asia Pacific Demineralized Whey Powder Market - Country Analysis
10.1 Asia Pacific
10.1.1 Asia Pacific: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
10.1.1.1 Asia Pacific: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
10.1.1.2 China: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.2.1 China: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Type
10.1.1.2.2 China: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Category
10.1.1.2.3 China: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Application
10.1.1.3 Japan: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.3.1 Japan: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Type
10.1.1.3.2 Japan: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Category
10.1.1.3.3 Japan: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Application
10.1.1.4 India: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.4.1 India: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Type
10.1.1.4.2 India: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Category
10.1.1.4.3 India: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Application
10.1.1.5 Australia: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.5.1 Australia: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Type
10.1.1.5.2 Australia: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Category
10.1.1.5.3 Australia: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Application
10.1.1.6 South Korea: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.6.1 South Korea: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Type
10.1.1.6.2 South Korea: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Category
10.1.1.6.3 South Korea: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Application
10.1.1.7 Rest of APAC: Demineralized Whey Powder Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.1.1.7.1 Rest of APAC: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Type
10.1.1.7.2 Rest of APAC: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Category
10.1.1.7.3 Rest of APAC: Demineralized Whey Powder Market Breakdown, by Application
11. Competitive Landscape
11.1 Heat Map Analysis
11.2 Company Positioning & Concentration
12. Company Profiles
12.1 Interfood Holding BV
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 Lactalis Ingredients
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 Hiroland Domestic and Foreign Trade Ltd Co
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 LACLAT Ltd
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 Valio Ltd
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 Charotar Casein Co
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 Dairygold Cooperative Society Limited
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 Royal FrieslandCampina NV
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
12.9 ALIMA-BIS
12.9.1 Key Facts
12.9.2 Business Description
12.9.3 Products and Services
12.9.4 Financial Overview
12.9.5 SWOT Analysis
12.9.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About The Insight Partners

 

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