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アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - 製品タイプ別(クラウドとオンプレミス)、ビジネスタイプ別(B2BとB2C)、エンドユーザー別(非学術学習者と学術学習者)


Asia Pacific Digital English Language Learning Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type (Cloud and On-Premise), Business Type (B2B and B2C), and End User (Non-Academic Learners and Academic Learners)

アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場は、2022年には20億5,838万米ドルとなり、2030年には84億4,781万米ドルに達すると予測されている。 教育分野におけるデジタル化の進展がアジア太平洋地域のデジタル英... もっと見る

 

 

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サマリー

アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場は、2022年には20億5,838万米ドルとなり、2030年には84億4,781万米ドルに達すると予測されている。

教育分野におけるデジタル化の進展がアジア太平洋地域のデジタル英語学習市場を後押し

21世紀、テクノロジーはあらゆる産業を支配しつつある。発展途上国の教育セクターは、デジタル化が急速に進展している産業の1つである。インド、中国、ブラジルなどの発展途上国では、デジタル化された教育への需要が高まっている。中国、韓国、オーストラリアの学校は、急速に変化するデジタル化された世界と肩を並べられるよう、生徒を教育することを目指している。教育分野におけるデジタル化は、中国、日本、アラブ首長国連邦などの非英語圏における英語学習を促進する重要な要因である。インドは、教育分野におけるデジタル化が活況を呈している上位国の1つであり、今後数年間で巨大な市場が形成されると推定されている。デジタル化された学習には、生徒の英語学習能力、会話能力、作文能力、その他の教科学習能力を高めるいくつかの手法が含まれる。オンラインコース、デジタル教科書、オンライン試験、アニメーションなどがその一例である。デジタル化された教育は、世界中のさまざまな国の教育セクターを近代化し、他のいくつかの発展途上国でも、欧米諸国の学生の標準に合うように学生を準備するために、ますます同じものを採用しています。デジタル英語学習市場は、教育分野におけるデジタル化の高まりに起因して、急成長を遂げている。また、さまざまな企業が英語学習プラットフォームを立ち上げている。例えば、iCourse Internationalは2020年4月28日に中国高等教育出版社によって正式に立ち上げられた。同プラットフォームの主要言語は英語であり、他の言語版もある。同様に、XuetangXは2020年4月にMOOCsプラットフォームの国際版をリリースし、英語による109のオンラインコースの最初のバッチを公開した。中国、インド、ブラジル、アラブ首長国連邦といった国々の学生の間でオンライン英文法クラスへの需要が高まっていることや、学校、大学、教育機関が採用している近代的な手法が、デジタル英語学習市場の成長を促進している。

アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場概要

アジア太平洋地域は、中国、インド、オーストラリア、シンガポール、韓国などの国々で構成され、教育水準が向上している。これらの国々は、英語を話す個人の数を増やすことを目的として、英語能力を向上させるためにあらゆる方法やモデルを用いている。EFエデュケーションの第1回英語能力テストによると、英語を母国語としない人の中で、アジアはヨーロッパに次いで第2位の地位を占めている。APACの国々は、英語を活用するために長年にわたって多額の投資を行っており、英語学習には有利な機会がある。

デジタルトランスフォーメーションも、近年APACの教育セクターに大きな影響を与えている要因のひとつである。中国とオーストラリアは、英語学習を含むデジタル教育を学校や大学で実施している最も著名な国である。しかし、韓国と中国はAPACのデジタル英語学習市場をリードしている。インドは「デジタル・インディア」構想のもと、デジタル教育を拡大するためのさまざまな取り組みを実施している。同様に、DIKSHAはインドのデジタル・インフラストラクチャーであり、都市における学校教育のための質の高い電子コンテンツと、全学年用のQRコード付き通学用教科書を提供している。2023年6月までに、DIKSHAは5億2,000万回以上の学習クラス、61億2,500万分以上の学習時間、2,200万回以上の学習セッションを記録した。こうした取り組みが、アジア太平洋地域におけるデジタル英語学習市場の大きな成長を支えている。

アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場の売上と2030年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場は、製品タイプ、ビジネスタイプ、エンドユーザー、国に分類されます。

製品タイプに基づいて、アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場はクラウドとオンプレミスに二分される。2022年の市場シェアはクラウドセグメントが大きい。

ビジネスタイプ別に見ると、アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場はB2BとB2Cに分けられる。2022年のアジア太平洋地域のデジタル英語学習市場では、B2Bセグメントがより大きなシェアを占めている。

エンドユーザーの観点では、アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場は非学術的学習者と学術的学習者に二分される。2022年のアジア太平洋デジタル英語学習市場は、学術学習者セグメントが大きなシェアを占めている。さらに、非学術学習者セグメントは、企業、私立語学学校、消費者への直接販売に細分化される。さらに、直接消費者向けセグメントは、TOEFL、TOEIC、ケンブリッジビジネス英語検定、IELTS、その他に細分化される。さらに、アカデミック学習者セグメントは、0~5歳、6~11歳、12~16歳、17~30歳、30歳以上に細分化される。

国別に見ると、アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場は、中国、日本、韓国、インド、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域に分類される。2022年のアジア太平洋デジタル英語学習市場シェアは中国が独占した。

EF EDUCATION FIRST、Houghton Mifflin Harcourt Co、MACMILLAN、McGraw-Hill Education Inc、OXFORD UNIVERSITY PRESS、Pearson Plc、Sanako Corporation、Vipkid、CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS、Chegg Inc、Duolingo Inc、INLINGUA INTERNATIONAL LTD.は、アジア太平洋デジタル英語学習市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイトパートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.デジタル英語学習市場の展望
4.1 概要
4.2 エコシステム分析
4.2.1 バリューチェーンのベンダー一覧
5.アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場 - 主な市場ダイナミクス
5.1 市場促進要因
5.1.1 アジア諸国からの海外受験者数の増加
5.1.1 教育分野におけるデジタル化の高まり
5.1.2 語学学習プラットフォームのゲーミフィケーション化の進展
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 データセキュリティリスク
5.3 市場機会
5.3.1 政府の取り組み
5.3.2 英語学習プラットフォームにおける人工知能の利用
5.4 今後の動向
5.4.1 仮想現実と拡張現実の利用の増加
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.デジタル英語学習市場-アジア太平洋地域市場分析
6.1 概要
6.2 デジタル英語学習市場の収益(百万米ドル)、2020-2030年
6.3 デジタル英語学習市場の予測分析
7.アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場分析-製品タイプ別
7.1 クラウド
7.1.1 概要
7.1.2 クラウドデジタル英語学習市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
7.2 オンプレミス
7.2.1 概要
7.2.2 オンプレミス:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
8.アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場分析:ビジネスタイプ別
8.1 B2B
8.1.1 概要
8.1.2 B2B:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
8.2 B2C
8.2.1 概要
8.2.2 B2C:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場分析-エンドユーザー別
9.1 非学術学習者
9.1.1 概要
9.1.2 非学術学習者デジタル英語学習市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.1.2.1 企業
9.1.2.1.1 概要
9.1.2.1.2 法人向け:デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.1.2.2 民間語学学校
9.1.2.2.1 概要
9.1.2.2.2 民間語学学校:デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.1.2.3 ダイレクト・トゥ・コンシューマー
9.1.2.3.1 概要
9.1.2.3.2 消費者への直接販売:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.1.2.3.2.1 toefl
9.1.2.3.2.1.1 toefl:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.1.2.3.2.2 toeic
9.1.2.3.2.2.1 TOEIC:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.1.2.3.2.3 ケンブリッジビジネス英語認定証
9.1.2.3.2.3.1 ケンブリッジビジネス英語検定:デジタル英語学習市場デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.1.2.3.2.4 アイエルツ
9.1.2.3.2.4.1 IELTS:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.1.2.3.2.5 その他
9.1.2.3.2.5.1 その他:デジタル英語学習市場:収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.2 アカデミック学習者
9.2.1 概要
9.2.2 アカデミック学習者デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.2.2.1 0歳から5歳
9.2.2.1.1 概要
9.2.2.1.2 0~5歳:デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.2.2.2 6歳から11歳
9.2.2.2.1 概要
9.2.2.2.2 6~11歳:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.2.2.3 12歳から16歳
9.2.2.3.1 概要
9.2.2.3.2 12~16歳:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.2.2.4 17歳から30歳
9.2.2.4.1 概要
9.2.2.4.2 17~30歳:デジタル英語学習市場 - 2030年までの収益と予測(US$ Million)
9.2.2.5 30歳以上
9.2.2.5.1 概要
9.2.2.5.2 30歳以上:デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.アジア太平洋地域のデジタル英語学習市場 - 国別分析
10.1 アジア太平洋地域の市場概観
10.1.1 アジア太平洋地域:デジタル英語学習市場:主要国別-2022年の収益(百万米ドル)
10.1.2 アジア太平洋地域デジタル英語学習市場:国別収益・予測分析
10.1.2.1 アジア太平洋地域:デジタル英語学習市場:収益と予測分析-国別
10.1.2.2 中国デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(US$ Million)
10.1.2.2.1 中国:デジタル英語学習市場の製品タイプ別内訳
10.1.2.2.2 中国:デジタル英語学習市場デジタル英語学習市場の内訳、ビジネスタイプ別
10.1.2.2.3 中国:デジタル英語学習市場の内訳、エンドユーザー別
10.1.2.2.3.1 中国:デジタル英語学習市場の内訳:非学術学習者別
10.1.2.2.3.1.1 中国:デジタル英語学習市場の内訳(直接消費者別
10.1.2.2.3.2 中国:デジタル英語学習市場の内訳(アカデミック学習者別
10.1.2.3 日本:デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(US$ Million)
10.1.2.3.1 日本:デジタル英語学習市場デジタル英語学習市場の製品タイプ別内訳
10.1.2.3.2 日本:デジタル英語学習市場:ビジネスタイプ別内訳
10.1.2.3.3 日本:デジタル英語学習市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.2.3.3.1 日本:デジタル英語学習市場の内訳:非学術学習者別
10.1.2.3.3.1.1 日本:デジタル英語学習市場の内訳(直接消費者別
10.1.2.3.3.2 日本:デジタル英語学習市場の内訳(アカデミック学習者別
10.1.2.4 韓国:デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(US$ Million)
10.1.2.4.1 韓国:デジタル英語学習市場デジタル英語学習市場の製品タイプ別内訳
10.1.2.4.2 韓国:デジタル英語学習市場の内訳:ビジネスタイプ別
10.1.2.4.3 韓国:デジタル英語学習市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.2.4.3.1 韓国:デジタル英語学習市場の内訳:非学術学習者別
10.1.2.4.3.1.1 韓国:デジタル英語学習市場の内訳(直接消費者別
10.1.2.4.3.2 韓国:デジタル英語学習市場の内訳(アカデミック学習者別
10.1.2.5 インドデジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(US$ Million)
10.1.2.5.1 インドデジタル英語学習市場の製品タイプ別内訳
10.1.2.5.2 インド:デジタル英語学習市場のビジネスタイプ別内訳
10.1.2.5.3 インド:デジタル英語学習市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.2.5.3.1 インド:デジタル英語学習市場の内訳:非学術学習者別
10.1.2.5.3.1.1 インド:デジタル英語学習市場の内訳(直接消費者別
10.1.2.5.3.2 インド:デジタル英語学習市場の内訳(学術学習者別
10.1.2.6 オーストラリアデジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.2.6.1 オーストラリアデジタル英語学習市場の製品タイプ別内訳
10.1.2.6.2 オーストラリア:デジタル英語学習市場の内訳、ビジネスタイプ別
10.1.2.6.3 オーストラリア:デジタル英語学習市場の内訳、エンドユーザー別
10.1.2.6.3.1 オーストラリア:デジタル英語学習市場の内訳:非学術学習者別
10.1.2.6.3.1.1 オーストラリア:デジタル英語学習市場の内訳(直接消費者別
10.1.2.6.3.2 オーストラリア:デジタル英語学習市場の内訳(アカデミック学習者別
10.1.2.7 その他のアジア太平洋地域デジタル英語学習市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.2.7.1 アジア太平洋地域のその他地域デジタル英語学習市場の製品タイプ別内訳
10.1.2.7.2 その他のアジア太平洋地域:デジタル英語学習市場の内訳:ビジネスタイプ別
10.1.2.7.3 その他のアジア太平洋地域:デジタル英語学習市場の内訳:エンドユーザー別
10.1.2.7.3.1 その他のアジア太平洋地域:デジタル英語学習市場の内訳:非学術学習者別
10.1.2.7.3.1.1 アジア太平洋地域のその他地域デジタル英語学習市場の内訳(直接消費者別
10.1.2.7.3.2 その他のアジア太平洋地域:デジタル英語学習市場の内訳、学習者別デジタル英語学習市場の内訳(アカデミック学習者別
11.産業展望
11.1 概要
11.2 市場イニシアティブ
11.3 新製品開発
11.4 合併と買収
12.会社概要
12.1 エフ・エデュケーション・ファースト
12.1.1 主要事実
12.1.2 事業内容
12.1.3 製品とサービス
12.1.4 財務概要
12.1.5 SWOT分析
12.1.6 主要な開発
12.2 ホートン・ミフリン・ハーコート株式会社
12.2.1 主要事実
12.2.2 事業内容
12.2.3 製品とサービス
12.2.4 財務概要
12.2.5 SWOT分析
12.2.6 主要な開発
12.3 マクミラン
12.3.1 主要事実
12.3.2 事業内容
12.3.3 製品とサービス
12.3.4 財務概要
12.3.5 SWOT分析
12.3.6 主要な開発
12.4 マグロウヒル・エデュケーション
12.4.1 主要事実
12.4.2 事業内容
12.4.3 製品とサービス
12.4.4 財務概要
12.4.5 SWOT分析
12.4.6 主要開発
12.5 オックスフォード大学出版局
12.5.1 主要データ
12.5.2 事業内容
12.5.3 製品とサービス
12.5.4 財務概要
12.5.5 SWOT分析
12.5.6 主要な展開
12.6 ピアソン
12.6.1 主要事実
12.6.2 事業内容
12.6.3 製品とサービス
12.6.4 財務概要
12.6.5 SWOT分析
12.6.6 主要な開発
12.7 株式会社三奈子
12.7.1 主要データ
12.7.2 事業内容
12.7.3 製品とサービス
12.7.4 財務概要
12.7.5 SWOT分析
12.7.6 主要開発
12.8 ビップキッド
12.8.1 主要事実
12.8.2 事業内容
12.8.3 製品とサービス
12.8.4 財務概要
12.8.5 SWOT分析
12.8.6 主要開発
12.9 ケンブリッジ大学出版局
12.9.1 主要事実
12.9.2 事業内容
12.9.3 製品とサービス
12.9.4 財務概要
12.9.5 SWOT分析
12.9.6 主要な開発
12.10 チェッグ社
12.10.1 主要事実
12.10.2 事業内容
12.10.3 製品とサービス
12.10.4 財務概要
12.10.5 SWOT分析
12.10.6 主要開発
12.11 デュオリンゴ
12.11.1 主要事実
12.11.2 事業内容
12.11.3 製品とサービス
12.11.4 財務概要
12.11.5 SWOT分析
12.11.6 主要な開発
12.12 インリングア・インターナショナル・リミテッド
12.12.1 主要事実
12.12.2 事業内容
12.12.3 製品およびサービス
12.12.4 財務概要
12.12.5 SWOT分析
12.12.6 主要な開発
13.付録
13.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The Asia Pacific digital English language learning market was valued at US$ 2,058.38 million in 2022 and is expected to reach US$ 8,447.81 million by 2030; it is estimated to register a CAGR of 19.3% from 2022 to 2030 .

Rising Digitalization in Educational Sector Boosts Asia Pacific Digital English Language Learning Market

In the 21st century, technology is taking over every industry. The educational sector in developing countries is one of the industries where digitalization is evolving rapidly. Developing countries such as India, China, and Brazil are witnessing high demand for digitalized education. Schools in China, South Korea, and Australia aim to prepare their students to be at par with the rapidly changing digitalized world. Digitalization in the educational sector is the key factor driving English language learning in non-English-speaking countries such as China, Japan, and the UAE. India is one of the top countries where digitalization in the educational sector is booming, and it is estimated to create a massive market in the coming years. Digitalized learning involves several techniques that enhance students' ability to learn, speak, and write English and learn other subjects. A few techniques include online courses, digital textbooks, online examinations, and animation. Digitalized education has modernized the educational sector in various countries across the globe, and several other developing countries are increasingly adopting the same to prepare students to meet the standards of students in various Western countries. The digital English language learning market is gaining pace, attributed to the rising digitalization in the educational sector. Also, various companies are launching English learning platforms. For instance, iCourse International was officially launched by the Higher Education Press of China on April 28, 2020. English is the main language of the platform, along with other language versions. Similarly, XuetangX released the international version of the MOOCs platform in April 2020, together with the first batch of 109 online courses in English. Increased demand for online English grammar classes among students in countries such as China, India, Brazil, and the UAE and the modern techniques adopted by schools, universities, and educational institutes facilitate the growth of the digital English language learning market.

Asia Pacific Digital English Language Learning Market Overview

Asia Pacific consists of countries such as China, India, Australia, Singapore, and South Korea, have enhanced education levels. These countries are using every possible method and model to improve English proficiency with the objective of increasing the number of English-speaking individuals. According to EF Education's First English Proficiency Test, Asia holds the second position after Europe among non-native English-speaking individuals. Countries in APAC have been investing substantially over the years in leveraging the English language and have lucrative opportunities for English learning.

Digital transformation is another factor that has heavily influenced the APAC educational sector in recent years. China and Australia are the most prominent countries to implement digital education in schools and universities, which include English language learning. However, South Korea and China lead the APAC digital English language learning market. India has implemented various initiatives to increase digital education under the "Digital India" initiative. Similarly, DIKSHA is India's digital infrastructure for providing quality e-content for school education in (UnitTests) UTs and QR-coded Energized Textbooks for all grades. Till June 2023, DIKSHA has clocked more than 5240 million learning classes, more than 6,1250 million learning minutes, and more than 22 million learning sessions. Such initiatives are helping the digital English language learning market to grow significantly in Asia Pacific.

Asia Pacific Digital English Language Learning Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Digital English Language Learning Market Segmentation

The Asia Pacific digital English language learning market is categorized into product type, business type, end user, and country.

Based on product type, the Asia Pacific digital English language learning market is bifurcated into cloud and on-premise. The cloud segment held a larger market share in 2022.

By business type, the Asia Pacific digital English language learning market is divided into B2B and B2C. The B2B segment held a larger share of Asia Pacific digital English language learning market in 2022.

In terms of end user, the Asia Pacific digital English language learning market is bifurcated into non-academic learners and academic learners. The academic learners segment held a larger share of Asia Pacific digital English language learning market in 2022. Furthermore, the non-academic learners segment is subcategorized into corporate, private language schools, and direct to consumer. Additionally, the direct-to-consumer segment is subcategorized into TOEFL, TOEIC, Cambridge business English certificate, IELTS, and others. Furthermore, the academic learners segment is subcategorized into 0 – 5, 6 – 11, 12 – 16, 17 – 30, and 30 Above.

Based on country, the Asia Pacific digital English language learning market is categorized into China, Japan, South Korea, India, Australia, and the Rest of Asia Pacific. China dominated the Asia Pacific digital English language learning market share in 2022.

EF EDUCATION FIRST, Houghton Mifflin Harcourt Co, MACMILLAN, McGraw-Hill Education Inc, OXFORD UNIVERSITY PRESS, Pearson Plc, Sanako Corporation, Vipkid, CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS, Chegg Inc, Duolingo Inc, and INLINGUA INTERNATIONAL LTD. are some of the leading companies operating in the Asia Pacific Digital English Language Learning market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Digital English Language Learning Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 List of Vendors in the Value Chain
5. Asia Pacific Digital English Language Learning Market – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Increasing Number of Candidates from Asian Countries Registering for Competitive Exams for Foreign Countries
5.1.1 Rising Digitalization in Educational Sector
5.1.2 Increasing Gamification of Language Learning Platforms
5.2 Market Restraints
5.2.1 Data Security Risks
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Governmental Initiatives
5.3.2 Use of Artificial Intelligence in English Language Learning Platforms
5.4 Future Trends
5.4.1 Increasing Use of Virtual Reality and Augmented Reality
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Digital English Language Learning Market – Asia Pacific Market Analysis
6.1 Overview
6.2 Digital English Language Learning Market Revenue (US$ Million), 2020–2030
6.3 Digital English Language Learning Market Forecast Analysis
7. Asia Pacific Digital English Language Learning Market Analysis – by Product Type
7.1 Cloud
7.1.1 Overview
7.1.2 Cloud: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 On-Premise
7.2.1 Overview
7.2.2 On-Premise: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Digital English Language Learning Market Analysis – by Business Type
8.1 B2B
8.1.1 Overview
8.1.2 B2B: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 B2C
8.2.1 Overview
8.2.2 B2C: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Digital English Language Learning Market Analysis – by End User
9.1 Non-Academic Learners
9.1.1 Overview
9.1.2 Non-Academic Learners: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.2.1 Corporate
9.1.2.1.1 Overview
9.1.2.1.2 Corporate: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.2.2 Private Language Schools
9.1.2.2.1 Overview
9.1.2.2.2 Private Language Schools: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.2.3 Direct to Consumer
9.1.2.3.1 Overview
9.1.2.3.2 Direct to Consumer: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.2.3.2.1 TOEFL
9.1.2.3.2.1.1 TOEFL: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.2.3.2.2 TOEIC
9.1.2.3.2.2.1 TOEIC: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.2.3.2.3 Cambridge Business English Certificate
9.1.2.3.2.3.1 Cambridge Business English Certificate: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.2.3.2.4 IELTS
9.1.2.3.2.4.1 IELTS: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.2.3.2.5 Others
9.1.2.3.2.5.1 Others: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Academic Learners
9.2.1 Overview
9.2.2 Academic Learners: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2.2.1 0 to 5
9.2.2.1.1 Overview
9.2.2.1.2 0 to 5: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2.2.2 6 to 11
9.2.2.2.1 Overview
9.2.2.2.2 6 to 11: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2.2.3 12 to 16
9.2.2.3.1 Overview
9.2.2.3.2 12 to 16: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2.2.4 17 to 30
9.2.2.4.1 Overview
9.2.2.4.2 17 to 30: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2.2.5 30 Above
9.2.2.5.1 Overview
9.2.2.5.2 30 Above: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Asia Pacific Digital English Language Learning Market – Country Analysis
10.1 Asia Pacific Market Overview
10.1.1 Asia Pacific: Digital English Language Learning Market, By Key Country – Revenue 2022 (US$ Million)
10.1.2 Asia Pacific: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast Analysis – by Country
10.1.2.1 Asia Pacific: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast Analysis – by Country
10.1.2.2 China: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.2.1 China: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Product Type
10.1.2.2.2 China: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Business Type
10.1.2.2.3 China: Digital English Language Learning Market Breakdown, by End User
10.1.2.2.3.1 China: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Non-academic Learners
10.1.2.2.3.1.1 China: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Direct to Consumer
10.1.2.2.3.2 China: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Academic Learners
10.1.2.3 Japan: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.3.1 Japan: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Product Type
10.1.2.3.2 Japan: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Business Type
10.1.2.3.3 Japan: Digital English Language Learning Market Breakdown, by End User
10.1.2.3.3.1 Japan: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Non-academic Learners
10.1.2.3.3.1.1 Japan: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Direct to Consumer
10.1.2.3.3.2 Japan: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Academic Learners
10.1.2.4 South Korea: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.4.1 South Korea: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Product Type
10.1.2.4.2 South Korea: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Business Type
10.1.2.4.3 South Korea: Digital English Language Learning Market Breakdown, by End User
10.1.2.4.3.1 South Korea: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Non-academic Learners
10.1.2.4.3.1.1 South Korea: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Direct to Consumer
10.1.2.4.3.2 South Korea: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Academic Learners
10.1.2.5 India: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.5.1 India: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Product Type
10.1.2.5.2 India: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Business Type
10.1.2.5.3 India: Digital English Language Learning Market Breakdown, by End User
10.1.2.5.3.1 India: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Non-academic Learners
10.1.2.5.3.1.1 India: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Direct to Consumer
10.1.2.5.3.2 India: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Academic Learners
10.1.2.6 Australia: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.6.1 Australia: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Product Type
10.1.2.6.2 Australia: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Business Type
10.1.2.6.3 Australia: Digital English Language Learning Market Breakdown, by End User
10.1.2.6.3.1 Australia: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Non-academic Learners
10.1.2.6.3.1.1 Australia: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Direct to Consumer
10.1.2.6.3.2 Australia: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Academic Learners
10.1.2.7 Rest of Asia Pacific: Digital English Language Learning Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.7.1 Rest of Asia Pacific: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Product Type
10.1.2.7.2 Rest of Asia Pacific: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Business Type
10.1.2.7.3 Rest of Asia Pacific: Digital English Language Learning Market Breakdown, by End User
10.1.2.7.3.1 Rest of Asia Pacific: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Non-academic Learners
10.1.2.7.3.1.1 Rest of Asia Pacific: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Direct to Consumer
10.1.2.7.3.2 Rest of Asia Pacific: Digital English Language Learning Market Breakdown, by Academic Learners
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Initiative
11.3 New Product Development
11.4 Merger and Acquisition
12. Company Profiles
12.1 EF EDUCATION FIRST
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 Houghton Mifflin Harcourt Co
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 MACMILLAN
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 McGraw-Hill Education Inc
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 OXFORD UNIVERSITY PRESS
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 Pearson Plc
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 Sanako Corporation
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 Vipkid
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
12.9 CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
12.9.1 Key Facts
12.9.2 Business Description
12.9.3 Products and Services
12.9.4 Financial Overview
12.9.5 SWOT Analysis
12.9.6 Key Developments
12.10 Chegg Inc
12.10.1 Key Facts
12.10.2 Business Description
12.10.3 Products and Services
12.10.4 Financial Overview
12.10.5 SWOT Analysis
12.10.6 Key Developments
12.11 Duolingo Inc
12.11.1 Key Facts
12.11.2 Business Description
12.11.3 Products and Services
12.11.4 Financial Overview
12.11.5 SWOT Analysis
12.11.6 Key Developments
12.12 INLINGUA INTERNATIONAL LTD.
12.12.1 Key Facts
12.12.2 Business Description
12.12.3 Products and Services
12.12.4 Financial Overview
12.12.5 SWOT Analysis
12.12.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About the Insight Partners

 

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