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中南米の家庭用品市場の2030年予測 - 地域別分析 - 製品タイプ別(調理器具・ベーカリーウェア、テーブルウェア、キッチン用品、バスルーム用品、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、オンラインショップ、その他)


South & Central America Housewares Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type (Cookware and Bakeware, Tableware, Kitchen Appliances, Bathroom Essentials, and Others) and Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Specialty Stores, Online Retail, and Others)

中南米の家庭用品市場は、2022年に339億8,372万米ドルと評価され、2030年には478億7,351万米ドルに達すると予測されている。 Eコマースの普及が中南米の家庭用品市場を活性化 スマートフォンやインターネ... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2024年4月5日 US$3,550
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サマリー

中南米の家庭用品市場は、2022年に339億8,372万米ドルと評価され、2030年には478億7,351万米ドルに達すると予測されている。

Eコマースの普及が中南米の家庭用品市場を活性化

スマートフォンやインターネットの普及により、Eコマース・プラットフォームへのアクセスが容易になったこと、消費者の購買力が高まっていること、オンライン小売プラットフォームが便利なショッピング体験を提供していることなどが、Eコマース・プラットフォームを通じた家庭用品の販売を促進している主な要因である。

消費者は、さまざまなブランドのさまざまな製品を手頃な価格で入手でき、詳細な製品説明、消費者の評価とレビュー、宅配サービスもあることから、オンライン小売プラットフォームを通じて家庭用品を購入することをますます好むようになっている。COVID-19の大流行中、人々は家にいることを余儀なくされ、その結果オンライン・ショッピングに傾倒するようになった。このように、さまざまな地域でeコマースの浸透が進むにつれて、家庭用品メーカーは、Lidl、Amazon、Walmartなどの有名なeコマース・プラットフォームを通じて最終製品を販売することで、オンラインでの存在感を高めることに注力している。また、ウェブサイトを通じて消費者直販(D2C)サービスを提供し、オンラインで製品を販売している。従って、Eコマースの浸透の高まりは、予測期間中、家庭用品市場に有利な機会を提供すると予想される。

中南米の家庭用品市場概要

中南米の家庭用品市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他の地域に区分される。経済成長と可処分所得の増加が、この地域の家庭用品市場成長を牽引する主な要因のひとつである。経済の継続的な発展により、一部の中南米諸国では購買力の高い人々が増えている。その結果、彼らはより贅沢な家庭用品やライフスタイル向上製品に支出する用意があることを示している。国際的プレーヤーが南米・中米の家庭用品市場を強化し、征服している。SEB、Alluflon、Ballarani、Maspion、Risoliは、競争力を維持するために、南中米の顧客向けに急速に革新し、新しいデザインを導入している企業の一部である。

中南米の家庭用品市場の成長には、文化的嗜好やライフスタイルの変化も重要な役割を果たしている。伝統的な職人技や手作りの食器類が重視される国もあれば、近代的で技術的に進んだ家電製品が好まれる国もある。さらに、ライフスタイルの変化や健康志向の変化は、消費者が購入する家庭用品の種類にも影響を与える。健康的な調理のためのキッチン用品や環境にやさしい家庭用品など、健康志向の生活に関連する製品は、こうしたライフスタイルの変化により需要が高まっている。

中南米家庭用品市場の売上と2030年までの予測(百万米ドル)

中南米の家庭用品市場のセグメンテーション

中南米の家庭用品市場は、製品タイプ、流通チャネル、国別に区分される。製品タイプ別に見ると、南米・中米の家庭用品市場は調理器具・ベークウェア、テーブルウェア、キッチン家電、バスルーム用品、その他に区分される。2022年の市場シェアはキッチン用品が最大であった。

流通チャネルでは、中南米の家庭用品市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分される。スーパーマーケットとハイパーマーケット部門が2022年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、中南米の家庭用品市場はブラジル、アルゼンチン、中南米のその他に分類される。2022年の中南米家庭用品市場シェアは、残りの中南米が独占した。

Inter Ikea Holding Bv、Newell Brands Inc、BSH Hausgerate Gmbh、Kohler Coは、南中米の家庭用品市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次
1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要市場インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
3.4 限定と前提
4.中南米の家庭用品市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 供給者の交渉力
4.2.2 買い手の交渉力
4.2.3 新規参入者の脅威
4.2.4 競争上のライバル
4.2.5 代替品の脅威
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 メーカー
4.3.3 ディストリビューター/サプライヤー
4.3.4 流通チャネル
4.3.5 最終消費者
4.4 ベンダーのリスト
5.中南米の家庭用品市場:主要産業ダイナミクス
5.1 市場の促進要因
5.1.1 世帯数の増加に伴う家庭用品購入の増加
5.1.2 主要企業の戦略的開発イニシアティブ
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 業務と規制の統一性の欠如
5.3 市場機会
5.3.1 Eコマースの普及拡大
5.4 今後の動向
5.4.1 スマート家電の発展
5.5 推進要因と阻害要因の影響分析
6.家庭用品市場:中南米市場分析
6.1 南米・中米の家庭用品市場売上高(億米ドル)、2020年~2030年
6.2 家庭用品市場の予測と分析
7.中南米の家庭用品市場分析:製品タイプ
7.1 調理器具とベークウェア
7.1.1 概要
7.1.2 調理器具・ベークウェア市場の売上高と2030年までの予測(10億米ドル)
7.2 テーブルウェア
7.2.1 概要
7.2.2 食器市場の売上高と2030年までの予測(10億米ドル)
7.3 キッチン家電
7.3.1 概要
7.3.2 キッチン家電市場の売上高と2030年までの予測(10億米ドル)
7.4 バスルーム用品
7.4.1 概要
7.4.2 浴室用品市場の売上高と2030年までの予測(10億米ドル)
7.5 その他
7.5.1 概要
7.5.2 その他市場の売上高と2030年までの予測(10億米ドル)
8.中南米の家庭用品市場分析:流通チャネル
8.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
8.1.1 概要
8.1.2 スーパーマーケットとハイパーマーケットの市場収入と2030年までの予測(10億米ドル)
8.2 専門店
8.2.1 概要
8.2.2 専門店市場の売上高と2030年までの予測(10億米ドル)
8.3 オンライン小売
8.3.1 概要
8.3.2 オンライン小売市場の売上高と2030年までの予測(10億米ドル)
8.4 その他
8.4.1 概要
8.4.2 その他市場の売上高と2030年までの予測(10億米ドル)
9.中南米の家庭用品市場:国別分析
9.1 中南米
9.1.1 中南米の家庭用品市場概観
9.1.2 中南米の家庭用品市場収入と予測・分析-国別
9.1.2.1 中南米家庭用品市場の国別内訳
9.1.2.2 ブラジル家庭用品市場の2030年までの売上高と予測(億米ドル)
9.1.2.2.1 ブラジルの家庭用品市場の製品タイプ別内訳
9.1.2.2.2 ブラジルの家庭用品市場の流通経路別内訳
9.1.2.3 アルゼンチンの家庭用品市場の2030年までの収益と予測(10億米ドル)
9.1.2.3.1 アルゼンチンの家庭用品市場の製品タイプ別内訳
9.1.2.3.2 アルゼンチンの家庭用品市場の流通経路別内訳
9.1.2.4 その他の中南米家庭用品市場の2030年までの収益と予測(10億米ドル)
9.1.2.4.1 その他の中南米家庭用品市場の製品タイプ別内訳
9.1.2.4.2 その他の中南米家庭用品市場の流通チャネル別内訳
10.競争環境
10.1 主要プレイヤー別ヒートマップ分析
11.企業プロフィール
11.1 インター・イケア・ホールディングBV
11.1.1 主要事実
11.1.2 事業内容
11.1.3 商品とサービス
11.1.4 財務概要
11.1.5 SWOT分析
11.1.6 主要な開発
11.2 ニューウェル・ブランズ社
11.2.1 主要事実
11.2.2 事業内容
11.2.3 製品およびサービス
11.2.4 財務概要
11.2.5 SWOT分析
11.2.6 主要開発
11.3 BSHハウスゲレート社
11.3.1 主要事実
11.3.2 事業内容
11.3.3 製品およびサービス
11.3.4 財務概要
11.3.5 SWOT分析
11.3.6 主要開発
11.4 コーラー
11.4.1 主要事実
11.4.2 事業内容
11.4.3 製品およびサービス
11.4.4 財務概要
11.4.5 SWOT分析
11.4.6 主要開発
12.付録

 

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Summary

The South & Central America housewares market was valued at US$ 33,983.72 million in 2022 and is expected to reach US$ 47,873.51 million by 2030; it is estimated to record a CAGR of 4.4% from 2022 to 2030.

Rising Penetration of E-Commerce Fuels South & Central America Housewares Market

Easy access to e-commerce platforms owing to the rising adoption and reach of smartphones and the Internet, the growing purchasing power of consumers, and the convenient shopping experience provided by online retail platforms are among the major factors driving the sales of housewares through e-commerce platforms.

Consumers increasingly prefer buying housewares via online retail platforms due to the availability of various products of different brands at affordable prices with detailed product descriptions, consumer ratings & reviews, and home delivery services. During the COVID-19 pandemic, people were compelled to stay home, which resulted in an inclination toward online shopping. Thus, with the increasing penetration of e-commerce across different geographies, housewares manufacturers are focusing on enhancing their online presence by selling their end products through well-known e-commerce platforms, such as Lidl, Amazon, and Walmart. Moreover, they provide direct-to-consumer (D2C) sales services through their websites to sell products online. Hence, the rising penetration of e-commerce is expected to provide lucrative opportunities for the housewares market during the forecast period.

South & Central America Housewares Market Overview

The housewares market in South & Central America is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Economic growth and rising disposable incomes are among the major factors driving the housewares market growth in this region. The continued proliferation of economies results in more people having higher purchasing power in a few South & Central American countries. As a result, they show readiness to spend on more lavish household items and lifestyle enhancement products. International players consolidate and conquer the South & Central American housewares market. SEB, Alluflon, Ballarani, Maspion, and Risoli are a few of the companies that rapidly innovate and introduce new designs for customers in South & Central America to remain competitive, which is supported by their multinational presence and enormous revenues earned from other markets in the world.

Cultural preferences and lifestyle changes also play a crucial role in the growth of the housewares market in South & Central America. In some countries, there is a strong emphasis on traditional craftsmanship and handmade crockeries, while in others, people prefer modern and technologically advanced home appliances. Additionally, changing lifestyles and a shift in focus on health and wellness impact the types of housewares bought by consumers. Products related to health-conscious living, such as kitchen appliances for healthy cooking or eco-friendly household items, are in demand due to this shift in lifestyle.

South & Central America Housewares Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Housewares Market Segmentation

The South & Central America housewares market is segmented based on product type, distribution channel, and country. Based on product type, the South & Central America housewares market is segmented into cookware and bakeware, tableware, kitchen appliances, bathroom essentials, and others. The kitchen appliances segment held the largest market share in 2022.

In terms of distribution channel, the South & Central America housewares market is segmented into supermarkets and hypermarkets, speciality stores, online retail, and others. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest market share in 2022.

By country, the South & Central America housewares market is categorized into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the South & Central America housewares market share in 2022.

Inter Ikea Holding Bv, Newell Brands Inc, BSH Hausgerate Gmbh, and Kohler Co are some of the leading players operating in the South & Central America housewares market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
3.4 Limitations and Assumptions
4. South & Central America Housewares Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturers
4.3.3 Distributors/Suppliers:
4.3.4 Distribution Channels:
4.3.5 End Consumers
4.4 List of Vendors
5. South & Central America Housewares Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Increasing Purchase of Housewares with Rising Number of Households
5.1.2 Strategic Development Initiatives by Key Players
5.2 Market Restraints
5.2.1 Lack of Uniformity in Operations and Regulations
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Rising Penetration of E-Commerce
5.4 Future Trends
5.4.1 Development of Smart Appliances
5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints
6. Housewares Market - South & Central America Market Analysis
6.1 South & Central America Housewares Market Revenue (US$ Billion), 2020 - 2030
6.2 Housewares Market Forecast and Analysis
7. South & Central America Housewares Market Analysis - Product Type
7.1 Cookware and Bakeware
7.1.1 Overview
7.1.2 Cookware and Bakeware Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Billion)
7.2 Tableware
7.2.1 Overview
7.2.2 Tableware Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Billion)
7.3 Kitchen Appliances
7.3.1 Overview
7.3.2 Kitchen Appliances Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Billion)
7.4 Bathroom Essentials
7.4.1 Overview
7.4.2 Bathroom Essentials Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Billion)
7.5 Others
7.5.1 Overview
7.5.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Billion)
8. South & Central America Housewares Market Analysis - Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Overview
8.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Billion)
8.2 Specialty Stores
8.2.1 Overview
8.2.2 Specialty Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Billion)
8.3 Online Retail
8.3.1 Overview
8.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Billion)
8.4 Others
8.4.1 Overview
8.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Billion)
9. South & Central America Housewares Market - Country Analysis
9.1 South & Central America
9.1.1 South & Central America Housewares Market Overview
9.1.2 South & Central America Housewares Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
9.1.2.1 South & Central Housewares Market Breakdown by Country
9.1.2.2 Brazil Housewares Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Billion)
9.1.2.2.1 Brazil Housewares Market Breakdown by Product Type
9.1.2.2.2 Brazil Housewares Market Breakdown by Distribution Channel
9.1.2.3 Argentina Housewares Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Billion)
9.1.2.3.1 Argentina Housewares Market Breakdown by Product Type
9.1.2.3.2 Argentina Housewares Market Breakdown by Distribution Channel
9.1.2.4 Rest of South & Central America Housewares Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Billion)
9.1.2.4.1 Rest of South & Central America Housewares Market Breakdown by Product Type
9.1.2.4.2 Rest of South & Central America Housewares Market Breakdown by Distribution Channel
10. Competitive Landscape
10.1 Heat Map Analysis By Key Players
11. Company Profiles
11.1 Inter IKEA Holding BV
11.1.1 Key Facts
11.1.2 Business Description
11.1.3 Products and Services
11.1.4 Financial Overview
11.1.5 SWOT Analysis
11.1.6 Key Developments
11.2 Newell Brands Inc
11.2.1 Key Facts
11.2.2 Business Description
11.2.3 Products and Services
11.2.4 Financial Overview
11.2.5 SWOT Analysis
11.2.6 Key Developments
11.3 BSH Hausgerate GmbH
11.3.1 Key Facts
11.3.2 Business Description
11.3.3 Products and Services
11.3.4 Financial Overview
11.3.5 SWOT Analysis
11.3.6 Key Developments
11.4 Kohler Co
11.4.1 Key Facts
11.4.2 Business Description
11.4.3 Products and Services
11.4.4 Financial Overview
11.4.5 SWOT Analysis
11.4.6 Key Developments
12. Appendix

 

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