ホーロー調理器具市場:タイプ別(オーブン、鍋、フライパン、ベーカリートレイ、その他)、用途別(家庭用、業務用)、販売チャネル別(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、マルチブランドストア、オンライン、その他)、地域別、競合予測・機会別、2018-2028FEnameled Cookware Market By Type (Ovens, Pots, Pans, Bakery Tray, Others), By Application (Residential, Commercial), By Sales Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Multi-Branded Stores, Online, Others), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 世界のホーロー調理器具市場は2022年に20.8億米ドルと評価され、2028年まで年平均成長率(CAGR)6.7%を維持し、予測期間を通じて大幅な成長の態勢を整えている。この予測期間中、主に核家族化と単身世帯の増加に... もっと見る
サマリー世界のホーロー調理器具市場は2022年に20.8億米ドルと評価され、2028年まで年平均成長率(CAGR)6.7%を維持し、予測期間を通じて大幅な成長の態勢を整えている。この予測期間中、主に核家族化と単身世帯の増加に起因するホーロー調理器具製品の大幅な需要急増が予想される。さらに、家庭におけるキッチンのリフォームやリノベーションの増加も、こうした需要の高まりに寄与している。消費者は、外部の病原菌やウイルスから身を守るために、家庭料理を選ぶようになってきている。ライフスタイルの選択、健康と衛生への関心、家庭での料理人気など、いくつかの要因がこの傾向に寄与している。テレビ、インターネット、国内外の食品出版物の料理番組も、この地域全体の調理器具の売上を押し上げるのに大きな役割を果たしている。調理器具の一種であるホーロー鋳鉄は、鋳鉄にガラス質のホーロー釉薬をコーティングする。この釉薬が鋳鉄と融合することで、シーズニングの必要がなくなり、洗浄もより簡単になる。鋳物ホーローを使ったスロークッキングは、食材の味を引き立てるのに好ましい方法だ。さらに、ホーロー加工に使用されるカドミウム顔料は、1,652~2,336°F(900~1,280℃)の高温に耐え、鮮やかな色を出すことができる。むき出しの鋳鉄はシーズニングや洗浄の手間がかかるが、ホーロー鋳鉄は同じスタイルのコーティングされていないものに比べて3~4倍高価になる。鉄分の摂取を控えたい人は、鋳鉄にホーロー加工を施すことで、食品への鉄分の溶出を最小限に抑えることができる。 鋳物ホーローは、色合いやデザインが豊富で、どんなキッチンにも合います。ホーローコーティングは、鋳鉄製調理器具を保護する付加的なレイヤーを提供します。じっくりと時間をかけて調理することに優れているため、調理プロセスが向上するだけでなく、キッチン用品をサビなどの問題から守ります。ホーローの耐久性は長時間の使用を可能にし、信頼できる選択肢となります。均一な加熱、高温耐性、長時間のコンロ使用にも耐え、肉の炙り焼きやその他の調理作業に理想的です。 鋳物ホーロー調理器具の世界市場成長の主な原動力の1つは、アルミニウム、コーティング、ノンスティック調理器具に関連する健康リスクに関する消費者の意識の高まりである。さらに、消費者の間で伝統的な調理法に対する関心が世界的に高まっていることもある。この調査レポートは、鋳物ホーロー調理器具の世界市場を詳細に分析し、主要な市場セグメント、動向、促進要因、制約、競争力、その他の重要な要素の包括的な検証を掲載しています。 主な市場促進要因 健康志向の高まりと安全な調理器具への需要 健康志向の高まりが顕著な時代にあって、消費者は調理器具の安全性を優先して選択するようになっている。ホーロー調理器具は安全で信頼できる選択肢として脚光を浴びている。高温で有害な化学物質を放出する可能性のある従来のノンスティック・コーティングとは異なり、ホーロー加工の調理器具は非反応性で無害な特性が認められています。この特性は、健康志向の個人や家庭での人気に大きく貢献しています。 ホーローコーティングは、金属基板と調理される食品との間の保護バリアとして機能し、金属が食品に溶出する可能性を防ぎます。これは、金属と反応して食品の安全性を損なう可能性のある酸性またはアルカリ性の食材を扱う場合に特に重要である。消費者がこうしたリスクをより認識するようになるにつれ、健康上の懸念に対する長期的な解決策として、ホーロー調理器具に投資する意欲が高まっている。 さらに、規制機関や保健機関は、特定の調理器具の素材に関連する潜在的な危険性について認識を高めている。ホーロー調理器具はこうした安全勧告に合致しており、需要の急増につながっている。メーカー各社は、さまざまな調理スタイルや嗜好に対応できるよう、幅広いホーロー調理器具のオプションを提供することで対応している。 料理探求と料理番組への関心の高まり 料理番組や有名シェフによる料理探求への世界的な憧れは、ホーロー調理器具市場に大きな影響を与えている。お気に入りのテレビ番組に触発されたマニアは、プロのシェフが使うのと同じ高品質の調理器具を求めることが多い。ホーロー調理器具は、多くの有名シェフの厨房で愛用され、料理番組でも頻繁に紹介されています。 この傾向は、ホーロー製品によく見られる品質である、高級で耐久性があり、美観に優れた調理器具に対する需要を生み出している。消費者は、機能的な利点だけでなく、有名シェフが愛用する調理器具を所有することに伴う名声のために、これらの製品に投資することを厭わない。 ホーロー調理器具の多用途性は、今日の消費者の多様な料理への関心によく合致している。炙る、じっくり煮る、焼く、煮るなど、ホーロー調理器具は熱分布が安定し、保温性に優れているため、さまざまな調理法に適している。この順応性により、ホーロー調理器具はプロの台所でも家庭の台所でも定番品として位置づけられ、市場の成長を牽引している。 進化するキッチンの美学とカスタマイズ 現代のキッチンはもはや単なる実用的な空間ではなく、家主のスタイルや好みを反映する、多くの家庭の中心的な場所へと進化している。キッチンの美観が重要視されるにつれ、消費者は性能だけでなく、キッチンの装飾を引き立てる調理器具を求めている。ホーロー調理器具は、その鮮やかな色と魅力的な仕上げにより、この点で優れています。 メーカーは美観の重要性を認識し、現在では幅広い色とデザインのホーロー調理器具を提供している。このカスタマイズによって、消費者は調理器具をキッチンの色調に合わせたり、ユニークで目を引く製品で個性を表現したりすることができる。 さらに、ホーロー調理器具の外観は美観にとどまらず、料理のプレゼンテーションにも一役買っている。鮮やかで光沢のあるホーローコーティングは、料理の視覚的な魅力を高め、インスタ映えし、視覚的に魅力的なものにする。そのため、盛り付けやプレゼンテーション用にデザインされたホーロー製品の需要が急増している。 持続可能性と環境への配慮 近年、持続可能性は消費者の購買決定において重要な原動力となっている。ホーロー調理器具メーカーは、製品の環境にやさしい側面を強調することでこれに応えてきました。ホーロー調理器具は、ホーローコーティングが下地の金属を腐食や摩耗から守るため、長寿命で知られています。この耐久性により、頻繁に買い替える必要性が減り、調理器具の生産と廃棄に伴う環境への影響を最小限に抑えることができます。 さらに、ホーロー調理器具にリサイクル素材を使用したり、エネルギー効率の高い製造工程を推進するなど、持続可能な製造方法を採用しているメーカーもある。消費者は、環境への責任と透明性を優先するブランドにますます惹かれている。 ホーロー調理器具の寿命が尽きたときにリサイクルできることも、環境意識の高い消費者にアピールする要因となっている。リサイクルが難しい一部のノンスティックコーティングとは異なり、ホーロー調理器具は通常、環境にやさしい方法で廃棄するのが簡単です。 [無料サンプルレポートのダウンロード](サンプルレポートへのリンク) 主な市場課題 激しい競争と市場の飽和 ホーロー調理器具市場における最も大きな課題のひとつは、激しい競争と市場の飽和である。長年にわたり、数多くのメーカーが市場に参入してきた結果、消費者の選択肢は豊富になった。この飽和状態はしばしば価格競争につながり、メーカーが健全な利益率を維持することを困難にしている。 その結果、既存ブランドはコスト削減の圧力にさらされ、製品の品質や耐久性が損なわれる可能性がある。また、新興ブランドは、たとえ革新的な製品を提供したとしても、市場で足場を築くのに苦労するかもしれない。消費者にとっては、選択肢の多さ に圧倒され、十分な情報に基づいた購買決定を下すことが難しくなる。課題は、高品質のホーロー調理器具を提供する信頼できるブランドを見極めることであり、そのためには広範な調査と製品比較が必要になるかもしれない。 価格と生産コスト ホーロー調理器具は、その耐久性と美的魅力のため、しばしば高級品として認識される。この認識はチャンスでもあり課題でもある。プレミアム価格は高い利益率につながる可能性がある一方で、より安価な代替品を選ぶ価格に敏感な消費者を抑止する可能性もある。 ホーロー調理器具市場における大きな課題のひとつは、価格と品質の適切なバランスを見つけることである。メーカーは、特に高品質の材料とコーティングを使用する場合、高くなる可能性のある製造コストを考慮しなければならない。ホーロー調理器具には、ホーローの塗布、複数の焼成工程、仕上げなど、細心の職人技が必要であり、これらすべてが全体的なコストの一因となっている。原材料価格や人件費の変動といった世界的な経済要因も、製造コストに影響する。こうした要因によって、メーカーは消費者に価値を提供しながら一貫した価格設定を維持することが難しくなる。 品質管理と一貫性 ホーロー調理器具の一貫した品質を確保することは重要な課題である。ホーローコーティングの厚さ、硬化プロセス、さらには塗布技術にばらつきがあると、最終製品にばらつきが生じる可能性があります。このようなばらつきは、期待された性能を発揮しない調理器具や早期に劣化する調理器具を生み出し、顧客の不満につながります。 生産工程全体を通じて品質管理を維持することは極めて重要ですが、特に大規模な事業を展開するメーカーにとっては難しいことです。品質管理における些細なミスでさえ、ブランドの評判を落とし、高額な返品や交換につながる可能性がある。 消費者は購買の意思決定をレビューや推薦に頼ることが多く、品質問題に関するネガティブなフィードバックはオンラインプラットフォームを通じて瞬く間に広まり、ブランドの評判をさらに損なうことになりかねない。そのためメーカーは、ホーロー調理器具のひとつひとつが高い基準を満たすよう、厳しい品質管理対策に投資しなければならない。 [無料サンプルレポートのダウンロード](サンプルレポートへのリンク) 主要市場動向 安全衛生への注力 ホーロー調理器具市場の一般的な傾向のひとつは、健康と安全への関心の高まりである。消費者は調理器具に使用されている素材と、それが食品の安全性に与える潜在的な影響について、より強く意識するようになっている。ホーロー調理器具は、その固有の安全機能により人気を博している。ホーロー調理器具は非反応性で知られ、高温でも金属や有害な化学物質の食品への溶出を防ぐ。そのため、調理器具が食事の栄養価や安全性を損なわないようにしたいと考える健康志向の消費者に好まれる選択肢となっている。 さらに、健康志向の高まりは、ホーロー調理器具の技術革新にもつながっている。各メーカーは、低油分または無油分の調理に対応する高さのある鋳鉄ホーロー製スキレットなど、特殊な製品を開発している。これは、より健康的な調理法や食生活の選択に対する需要の高まりと一致している。 持続可能で環境に優しい実践 ホーロー調理器具市場では、環境問題に対する世界的な意識の高まりを反映して、持続可能性が大きなトレンドとなっている。メーカー各社は、二酸化炭素排出量を削減し、環境意識の高い消費者にアピールするため、ホーロー調理器具の生産において持続可能な慣行を採用するようになってきている。ホーロー調理器具における持続可能性の重要な側面の1つは、リサイクル材料の使用である。一部のメーカーは、リサイクル鉄やスチールを調理器具に組み込み、バージン資源の需要を減らしている。これは天然資源の保護に役立つだけでなく、製造時のエネルギー消費も削減する。 さらに、各ブランドはエネルギー効率の高い製造工程を採用し、廃棄物の発生を最小限に抑えている。これには、エナメルの塗布技術の最適化、水の使用量の削減、製造副産物のリサイクルや再利用などの取り組みが含まれる。さらに、多くの消費者は、寿命が尽きたらリサイクルできる調理器具を探している。金属をベースとするホーロー調理器具は、リサイクル不可能なコーティングが施された他の調理器具に比べ、一般的にリサイクルしやすい。 多機能と多用途性 ホーロー調理器具はその多機能性により、消費者の間で人気のある選択肢となっています。このトレンドは、複数の調理作業をこなせる調理器具に投資することで、専用の鍋やフライパンを数多く備えた雑然としたキッチンの必要性を減らすという考えを中心に展開されています。 多くのホーロー調理器具は、コンロからオーブンまで使えるように設計されており、幅広い調理法に適している。例えば、鋳物ホーローのダッチオーブンは、煮込み、ロースト、焼き、炒め物までできることで知られている。この多用途性は、厨房機器を合理化したい消費者に魅力的だ。 さらに、一部のメーカーは、取り外し可能または交換可能な部品を備えた革新的なホーロー調理器具を発表している。これにより消費者は、スキレットをグリルパンやロースト皿に変えるなど、調理目的に応じて調理器具を変更することができる。 [無料サンプルレポートのダウンロード](サンプルレポートへのリンク) セグメント別インサイト タイプ別インサイト タイプ別では、フライパンが2022年の市場規模の最大シェアを占めた。この製品カテゴリーは、炒め物、ソテー、ソースの調製、ブイヨンの醸造、煮込み、グリルなど多用途であるため、幅広い料理の様々な技法で幅広く使用されている。特に、PTFEやPFOAを含まないノンスティック・コーティングが利用できるようになったことが、消費者のホーロー鍋購入の意思決定に影響を与えている。 アプリケーションの洞察 2021年には、住宅用セグメントが収益面で最大の市場シェアを占め、市場の最も重要なセグメントとなった。ホーロー調理器具の需要は、キッチンの改造プロジェクトに着手する家庭が増えるにつれて増加すると予測される。その結果、ホーロー調理器具の市場は、そのような改築の努力から恩恵を受ける。彼らはしばしば、更新されたキッチンの装飾を補完する新しい調理器具の購入を伴うからである。 業務用セグメントは予測期間中に最も速い CAGR を達成すると予測される。レストラン、バー、ホテル、その他の飲食店での外食が増加傾向にある。これらの施設では、料理の下ごしらえや客への保温のために、耐久性と耐熱性に優れた調理器具が必要とされる。さらに、高品質な料理とサービスを重視する外食産業の繁栄が、レストランのオーナーに近代的で高品質な調理器具への投資を促している。このことが、業務用分野におけるホーロー調理器具市場を牽引している。 [無料サンプルレポートのダウンロード](サンプルレポートへのリンク) 地域別インサイト 2022年のホーロー調理器具市場は欧州が最大のシェアを占めた。この地域の顧客はクラシックな外観の製品に強い親近感を持つことが多く、ホーロー調理器具は特に普及している。クラシックな外観と堅牢な調理器具の魅力は、この地域の購買決定に大きな影響を与えている。欧州におけるホーロー調理器具市場の拡大を後押ししている主な要因の一つは、アルミニウム、コーティング、ノンスティック調理器具に関連する健康リスクに対する消費者の意識の高まりである。 アジア太平洋地域は、最も速いCAGRを目撃することが期待されている。同地域の消費者が行う大規模な住宅改修プロジェクトが、ホーロー調理器具の成長を後押ししている。アジアの消費者はまた、アジア料理では複数の鍋やフライパン、あるいは多数の下ごしらえ容器を使うことが多いことから、洗浄が簡単な調理器具を優先している。このような手入れが簡単な調理器具に対する需要の高まりは、予測期間中、アジア太平洋地域のホーロー調理器具市場を牽引すると予想される。 [無料サンプルレポートのダウンロード](サンプルレポートへのリンク) 結論として、ホーロー調理器具市場は、健康と安全への意識、料理の探求、進化するキッチンの美学、持続可能性によって大きな成長の可能性を示しています。 最近の動向 2022年 - 秋の調理シーズンに向けて、Le Creuset France SASは調理器具のラインナップを増やし、ホーロー釉調理器具を発表した。最新のコレクション「ナツメグ」は、グレー、ベージュ、ライトブラウンの落ち着いた中間色で構成されており、単独で使用することも、他の印象的な製品と組み合わせて使用することもできる。 2022年、ロッジ・マニュファクチャリング・カンパニーは5,600万米ドルを投資し、現在のサウス・ピッツバーグの工場を再設計・拡張し、その過程で239人の新規雇用を増やした。 主要市場プレイヤー ル・クルーゼ・フランスSAS Staub Fonderie SA ロッジ・マニュファクチャリング・カンパニー トラモンティーナUSA クイジナート ウィリアムズ・ソノマ社 バーミキュラ カントリードア キャンプシェフ コールマン・カンパニー レポートの範囲 本レポートでは、ホーロー調理器具の世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - ホーロー調理器具市場、タイプ別 o オーブン o 鍋 o 鍋 o ベーカリートレイ o その他 - ホーロー調理器具市場、用途別 o 家庭用 o 商業用 - ホーロー調理器具市場:販売チャネル別 o ハイパーマーケット/スーパーマーケット o マルチブランドストア o オンライン o その他 - ホーロー調理器具市場:地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ フランス イギリス イタリア ドイツ スペイン o アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア o 中東・アフリカ 南アフリカ サウジアラビア UAE トルコ 競争状況 企業プロフィール:ホーロー調理器具の世界市場における主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ Tech Sci Research社は、与えられた市場データを用いて、ホーロー調理器具の世界市場レポートにおいて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customers 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decisions 4.3. Challenges Faced 5. Global Enameled Cookware Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Ovens, Pots, Pans, Bakery Tray, Others) 5.2.2. By Application Market Share Analysis (Residential, Commercial) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Hypermarkets/Supermarkets, Multi-Branded Stores, Online, Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Enameled Cookware Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Application Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Enameled Cookware Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Enameled Cookware Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Enameled Cookware Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Enameled Cookware Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Enameled Cookware Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. Germany Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. United Kingdom Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Italy Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. France Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. Spain Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Enameled Cookware Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. India Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Japan Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. South Korea Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. Australia Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Enameled Cookware Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Brazil Enameled Cookware Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Colombia Enameled Cookware Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. Argentina Enameled Cookware Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East and Africa Enameled Cookware Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. South Africa Enameled Cookware Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Saudi Arabia Enameled Cookware Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. UAE Enameled Cookware Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.4. Turkey Enameled Cookware Market Outlook 10.2.4.4.1. Market Size & Forecast 10.2.4.4.1.1. By Value 10.2.4.4.2. Market Share & Forecast 10.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Market Trends & Developments 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunity 13.4. Threat 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Le Creuset France SAS 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products & Services 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Staub Fonderie SA 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products & Services 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Lodge Manufacturing Company 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products & Services 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Tramontina USA Inc. 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products & Services 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Cuisinart 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products & Services 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Williams-Sonoma Inc. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products & Services 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Vermicular 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products & Services 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Country Door 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products & Services 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Camp Chef 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products & Services 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. The Coleman Company, Inc. 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products & Services 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Type 15.3. Target Sales Channel 16. About Us & Disclaimer
SummaryThe global enameled cookware market was valued at USD 2.08 billion in 2022 and is poised for substantial growth throughout the forecast period, maintaining a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 6.7% through 2028. During this projected period, we anticipate a significant demand surge for enameled cookware products, primarily attributable to the increasing number of nuclear families and single-person households. Furthermore, the rise in kitchen remodeling and renovation projects in households contributes to this heightened demand. Consumers are increasingly opting for home-cooked meals to safeguard against external pathogens and viruses. Several factors, including lifestyle choices, health and hygiene concerns, and the popularity of cooking at home, have contributed to this trend. Culinary programs on television, the internet, and in local and international food publications have also played a substantial role in boosting cookware sales across the region. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customers 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decisions 4.3. Challenges Faced 5. Global Enameled Cookware Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Ovens, Pots, Pans, Bakery Tray, Others) 5.2.2. By Application Market Share Analysis (Residential, Commercial) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Hypermarkets/Supermarkets, Multi-Branded Stores, Online, Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Enameled Cookware Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Application Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Enameled Cookware Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Enameled Cookware Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Enameled Cookware Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Enameled Cookware Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Enameled Cookware Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. Germany Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. United Kingdom Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Italy Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. France Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. Spain Enameled Cookware Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Enameled Cookware Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. India Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Japan Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. South Korea Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. Australia Enameled Cookware Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Application Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Enameled Cookware Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Brazil Enameled Cookware Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Colombia Enameled Cookware Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. Argentina Enameled Cookware Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East and Africa Enameled Cookware Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. South Africa Enameled Cookware Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Saudi Arabia Enameled Cookware Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. UAE Enameled Cookware Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.4. Turkey Enameled Cookware Market Outlook 10.2.4.4.1. Market Size & Forecast 10.2.4.4.1.1. By Value 10.2.4.4.2. Market Share & Forecast 10.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.4.2.2. By Application Market Share Analysis 10.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Market Trends & Developments 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunity 13.4. Threat 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Le Creuset France SAS 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products & Services 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Staub Fonderie SA 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products & Services 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Lodge Manufacturing Company 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products & Services 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Tramontina USA Inc. 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products & Services 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Cuisinart 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products & Services 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Williams-Sonoma Inc. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products & Services 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Vermicular 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products & Services 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Country Door 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products & Services 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Camp Chef 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products & Services 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. The Coleman Company, Inc. 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products & Services 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Type 15.3. Target Sales Channel 16. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(cookware)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|