ホーロー調理器具の世界市場調査&予測、製品別(オーブン、鍋、フライパン、ベーカリートレイ、その他)、用途別(住宅、商業)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年Global Enameled Cookware Market Size study & Forecast, by Product (Ovens, Pots, Pans, Bakery Tray, Others) by Application (Residential, Commercial), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のホーロー調理器具市場は、2021年に約16億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。エナメル調理器具は、スチール、ステンレス、または鉄で... もっと見る
サマリー世界のホーロー調理器具市場は、2021年に約16億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.3%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。エナメル調理器具は、スチール、ステンレス、または鉄で作られた調理器具の一種で、磁器エナメルでコーティングされている。この調理器具は、耐久性が高く、錆びにくく、シーズニングが不要です。市場成長の主な要因は、キッチンの改造や改装プロジェクトへの支出の増加、核家族化や単身者の増加傾向、アルミやコーティング、ノンスティック調理器具の使用に伴うリスクに関する消費者の意識の高まりなどである。また、国民の可処分所得の増加は、全世界の市場成長に好影響を及ぼしています。連邦統計局の報告によると、ドイツでは2019年中の可処分個人所得は5162億3000万米ドルを占め、その額は絶えず上昇し、2022年には5444億7000万米ドルに達する。したがって、人口の購買能力の上昇と核家族化の傾向が顕著になり、市場の成長を加速させています。さらに、革新的な製品の発売の増加や、様々なeコマースプラットフォームでの製品の利用可能性の拡大が、予測される数年間において、市場に様々な成長の見込みを生み出しています。しかし、代替品の入手可能性と原材料価格の変動が、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長に挑戦しています。 ホーロー調理器具の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。ヨーロッパは、クラシックな外観と耐久性のある調理器具への志向の高まりと、コーティング、アルミニウム、ノンスティック調理器具の使用に関連した健康意識の高まりにより、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、住宅改修プロジェクトへの支出増加、主要企業の地域的拡大、高級調理器具への需要の高まりなどの要因から、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: ル・クルーゼ・フランスSAS ストウブ フォンデリー SA ロッジ・マニュファクチャリング・カンパニー トラモンティーナUSA Inc. クイジナート ウィリアムズソノマ社 バーミキュラ カントリードア キャンプシェフ ザ・コールマン・カンパニー 市場の最近の動向 2022年9月、ル・クルーゼ・フランスSASは、ベージュ、グレー、ソフトブラウンのニュートラルで落ち着いた色合いを重ねた、単体でも大胆な作品としても最適な、新しいホーロー製グレージング調理器具Nutmegの発売を発表しました。この新発売の目的は、秋のシーズンに向けて特別にデザインされた調理器具のコレクションを強化することです。 2022年10月、ロッジ・マニュファクチャリング・カンパニーは、サウス・ピッツバーグにある既存施設を、総額5600万米ドルの投資で再構成・拡張したと宣言しました。 世界のホーロー調理器具の市場レポートスコープ: ヒストリカルデータ 2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント 製品、アプリケーション、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 製品別 オーブン ポット フライパン ベーカリートレイ その他 用途別 住宅用 業務用 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Enameled Cookware Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Enameled Cookware Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Enameled Cookware Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Enameled Cookware Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Enameled Cookware Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Enameled Cookware Market Dynamics 3.1. Enameled Cookware Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing spending on kitchen remodeling and renovation projects 3.1.1.2. Increasing disposable income of the population 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of substitute 3.1.2.2. Volatility in the prices of raw materials 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising launch of innovative products 3.1.3.2. Increasing availability of products on various e-commerce platforms Chapter 4. Global Enameled Cookware Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Enameled Cookware Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Enameled Cookware Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Enameled Cookware Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Enameled Cookware Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Ovens 6.4.2. Pots 6.4.3. Pans 6.4.4. Bakery Tray 6.4.5. Others Chapter 7. Global Enameled Cookware Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Enameled Cookware Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Enameled Cookware Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Enameled Cookware Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Residential 7.4.2. Commercial Chapter 8. Global Enameled Cookware Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Enameled Cookware Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Enameled Cookware Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Enameled Cookware Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Offline Chapter 9. Global Enameled Cookware Market, Regional Analysis 9.1. Enameled Cookware Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Enameled Cookware Market 9.2.1. U.S. Enameled Cookware Market 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Enameled Cookware Market 9.3. Europe Enameled Cookware Market Snapshot 9.3.1. U.K. Enameled Cookware Market 9.3.2. Germany Enameled Cookware Market 9.3.3. France Enameled Cookware Market 9.3.4. Spain Enameled Cookware Market 9.3.5. Italy Enameled Cookware Market 9.3.6. Rest of Europe Enameled Cookware Market 9.4. Asia-Pacific Enameled Cookware Market Snapshot 9.4.1. China Enameled Cookware Market 9.4.2. India Enameled Cookware Market 9.4.3. Japan Enameled Cookware Market 9.4.4. Australia Enameled Cookware Market 9.4.5. South Korea Enameled Cookware Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Enameled Cookware Market 9.5. Latin America Enameled Cookware Market Snapshot 9.5.1. Brazil Enameled Cookware Market 9.5.2. Mexico Enameled Cookware Market 9.5.3. Rest of Latin America Enameled Cookware Market 9.6. Rest of The World Enameled Cookware Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Le Creuset France SAS 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Staub Fonderie SA 10.2.3. Lodge Manufacturing Company 10.2.4. Tramontina USA Inc. 10.2.5. Cuisinart 10.2.6. Williams-Sonoma Inc. 10.2.7. Vermicular 10.2.8. Country Door 10.2.9. Camp Chef 10.2.10. The Coleman Company, Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Enameled Cookware Market is valued at approximately USD 1.66 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.3% over the forecast period 2022-2029. Enamel cookware is a type of cookware that is made of steel, stainless steel, or iron, which is coated with porcelain enamel. This cookware is more durable, rust resistant, and does not require seasoning. The market growth is primarily driven by the factors such as the growing spending on kitchen remodeling and renovation projects, the rising trend of nuclear families and stand-alone individuals, coupled with the increase in consumer consciousness about the risks associated with the usage of aluminum, coated, and non-stick cooking utensils. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Enameled Cookware Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Enameled Cookware Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Enameled Cookware Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Enameled Cookware Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Enameled Cookware Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Enameled Cookware Market Dynamics 3.1. Enameled Cookware Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing spending on kitchen remodeling and renovation projects 3.1.1.2. Increasing disposable income of the population 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of substitute 3.1.2.2. Volatility in the prices of raw materials 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising launch of innovative products 3.1.3.2. Increasing availability of products on various e-commerce platforms Chapter 4. Global Enameled Cookware Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Enameled Cookware Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Enameled Cookware Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Enameled Cookware Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Enameled Cookware Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Ovens 6.4.2. Pots 6.4.3. Pans 6.4.4. Bakery Tray 6.4.5. Others Chapter 7. Global Enameled Cookware Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Enameled Cookware Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Enameled Cookware Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Enameled Cookware Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Residential 7.4.2. Commercial Chapter 8. Global Enameled Cookware Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Enameled Cookware Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Enameled Cookware Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Enameled Cookware Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Offline Chapter 9. Global Enameled Cookware Market, Regional Analysis 9.1. Enameled Cookware Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Enameled Cookware Market 9.2.1. U.S. Enameled Cookware Market 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Enameled Cookware Market 9.3. Europe Enameled Cookware Market Snapshot 9.3.1. U.K. Enameled Cookware Market 9.3.2. Germany Enameled Cookware Market 9.3.3. France Enameled Cookware Market 9.3.4. Spain Enameled Cookware Market 9.3.5. Italy Enameled Cookware Market 9.3.6. Rest of Europe Enameled Cookware Market 9.4. Asia-Pacific Enameled Cookware Market Snapshot 9.4.1. China Enameled Cookware Market 9.4.2. India Enameled Cookware Market 9.4.3. Japan Enameled Cookware Market 9.4.4. Australia Enameled Cookware Market 9.4.5. South Korea Enameled Cookware Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Enameled Cookware Market 9.5. Latin America Enameled Cookware Market Snapshot 9.5.1. Brazil Enameled Cookware Market 9.5.2. Mexico Enameled Cookware Market 9.5.3. Rest of Latin America Enameled Cookware Market 9.6. Rest of The World Enameled Cookware Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Le Creuset France SAS 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Staub Fonderie SA 10.2.3. Lodge Manufacturing Company 10.2.4. Tramontina USA Inc. 10.2.5. Cuisinart 10.2.6. Williams-Sonoma Inc. 10.2.7. Vermicular 10.2.8. Country Door 10.2.9. Camp Chef 10.2.10. The Coleman Company, Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の家庭向けグッズ分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(cookware)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/05 10:26 151.38 円 159.59 円 194.97 円 |