電動バリカン&トリマー市場:製品タイプ別(コード付き、コードレス)、エンドユーザー別(ホームユーザー、プロユーザー)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他)、地域別、競合予測&機会:2018-2028FElectric Hair Clipper & Trimmer Market By Product Type (Corded, Cordless), By End User (Home Users, Professional Users), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 電動バリカン&トリマーの世界市場は、2022年に54億7000万米ドルの評価額を達成し、2028年までの年間平均成長率(CAGR)は3.8%と予測され、予測期間中に大幅な成長が見込まれている。この市場拡大を後押ししてい... もっと見る
サマリー電動バリカン&トリマーの世界市場は、2022年に54億7000万米ドルの評価額を達成し、2028年までの年間平均成長率(CAGR)は3.8%と予測され、予測期間中に大幅な成長が見込まれている。この市場拡大を後押ししている要因はいくつかある:パーソナルグルーミング需要の増加:パーソナル・グルーミング需要の増加:パーソナル・グルーミング重視の高まりにより、市場は需要の急増を目の当たりにしている。消費者の身だしなみに対する意識が高まり、グルーミング製品やサービスに投資するようになっている。こうした意識の高まりが電動バリカンや電動トリマーの需要に拍車をかけている。電動バリカンや電動トリマーは、従来の毛刈り方法に比べて利便性が高く、衛生的であることが評価されている。 パーソナル・グルーミングの台頭:バリカンの需要は、身だしなみを整える傾向の高まりに後押しされている。電動バリカンやトリマーは、使いやすく実用的な特徴から人気を集めている。安全性と肌への優しさという点で、電動バリカンは従来のカミソリより明らかに優れている。さらに、人間工学を強化した新製品の登場は、市場拡大にプラスの影響を与えると予想される。例えば、Xiaomi MIは2019年6月にインドで、ステンレススチール構造、コード付き/コードレス操作、アップグレードされたバッテリー、防水加工、トラベルロックを特徴とする髭トリマーを発表した。この製品はインド市場向けに特別に設計された。 顔の毛のスタイリングの成長:近年、さまざまなひげスタイル、無精ひげ、あごひげを生やす若い男性が世界的に増加しており、電動トリマーの市場を大幅に押し上げている。電動バリカン、シャンプー、石鹸、香水など、男性用グルーミング・アイテムへの支出が増加しているため、市場はさらに成長する見込みである。例えば、インドの男性は髪の手入れに約14分、顔の手入れに12分かけているという。 グルーミング製品への消費支出スポーツ栄養事業のMultipower社が実施した調査によると、18歳から35歳までの若いイギリス人男性は、女性に比べて週に1ポンド(約1.5万円)余分にグルーミング製品に費やしていることが明らかになった。また、男性用グルーミング産業の拡大を背景に、電子小売業者が電動トリマーメーカーと提携を結んでおり、予測期間中にバリカンやトリマーの需要を押し上げることが予想される。 技術進歩への投資:著名企業は、最先端技術への投資を増やし、eコマース・プラットフォームでのショッピング体験を向上させており、業界の大幅な成長の可能性を促進している。ただし、トリマーやバリカンは電気に依存しているため、停電時の使用が制限されることに留意する必要がある。 主な市場牽引要因: 技術の進歩:市場は技術革新の影響を大きく受けている。メーカーは研究開発に継続的に投資し、ユーザー体験と性能を高める最先端の機能を導入している。精密工学、高度なブレード、エネルギー効率の高いモーターはすべて、精度、汎用性、使いやすさの向上に貢献している。 ワイヤレス技術:ワイヤレス・テクノロジーの導入は、大きな変革をもたらしました。充電式リチウムイオン・バッテリーで駆動するコードレス・バリカンやトリマーは、その利便性と柔軟性で人気を博している。これらの機器は機動性があり、コードに関連する不便さを軽減し、グルーミングをより効率的にする。さらに、ブルートゥース接続などのスマート機能を搭載することで、グルーミング・ルーティンに利便性とパーソナライズのレイヤーを追加している。 グルーミング・トレンドの変化:グルーミングのトレンドの変化、特に顔や体の毛のお手入れを重視する傾向が、特殊で多用途な、性別を問わない製品の開発を市場に促している。長さの調節、精密なアタッチメント、人間工学に基づいたデザインに対する需要が、メーカーにこうした特定のニーズに応えるよう促している。 消費者の嗜好の変化:現代の消費者は、グルーミング製品を選ぶ際、機能性だけでなく、美観や使いやすさも優先する。デザイン、ノイズの低減、振動の抑制、メンテナンスのしやすさなどが、購入の意思決定を左右する重要な要素となっている。メーカーは、魅力的な美観、より静かなモーター、振動の低減、メンテナンスのしやすさなどを備えた製品を設計することで対応している。 激しい市場競争:業界内の競争が技術革新と拡大を促し、その結果、消費者のさまざまなニーズと予算に対応する幅広い製品が提供されるようになった。独創的な広告キャンペーン、著名人の推薦、効果的なオンライン・プレゼンスなどのマーケティング努力は、ブランドの確立と市場シェアの拡大において極めて重要な役割を果たしてきた。 主な市場課題 市場の飽和:市場は過飽和という課題に直面しており、多数のブランドやモデルが消費者の注目を激しく競い合っている。この飽和状態は、消費者の混乱やメーカー間の価格競争につながり、製品の品質や利益率に影響を与える可能性がある。 偽造品:多くの場合、品質が劣る模倣品の蔓延は、消費者にリスクをもたらし、正規ブランドの信頼性を低下させる。低価格で販売される模倣品は、安全機能、品質基準、保証を欠き、消費者の体験や正規ブランドの評判に影響を与える。 価格敏感性:価格への敏感さは重要な課題であり、消費者は他の要素よりも手頃な価格を優先することが多い。そのため、メーカーに値下げ圧力がかかり、製品の品質が損なわれる可能性がある。価格競争は、耐久性や顧客満足度に悪影響を及ぼすコスト削減策をもたらす可能性がある。 主要市場動向: ワイヤレス技術:リチウムイオン電池を電源とするコードレス・バリカンやトリマーを特徴とするワイヤレス技術が、市場を再形成している。これらの機器は、利便性、機動性、移動のしやすさを提供する。急速充電機能などのバッテリー技術の革新は、グルーミング体験全体に貢献している。 多機能デバイスへの傾向:多機能電動バリカンやトリマーは、消費者が多目的なグルーミング・ツールを求めるにつれて人気を集めている。これらの機器には、様々なグルーミング・タスクに対応する様々なアタッチメントや設定が装備されており、複数のツールの必要性を減らし、多様なグルーミング要件に対応している。 セグメント別の洞察: 製品タイプの洞察:コードレス電動バリカンは、特に旅行者向けの利便性と携帯性により、2022年の市場を支配した。新型モデルのバッテリー寿命の長さがコードレスバリカン需要の主な促進要因となっている。 販売チャネルの洞察:オンライン・セグメントが予測期間中に最も速いCAGRを示す。 やSnapdealのようなプラットフォームで製品の認知度が高まったことが要因である。オンライン・チャネルは、24時間体制のサポート、幅広い品揃え、ブランド製品の魅力的な割引を提供している。 地域別インサイト アジア太平洋地域:アジア太平洋地域は、eコマース部門の拡大により、世界市場をリードすると予想される。オンラインプラットフォームはグルーミング用品への容易なアクセスを提供し、この地域は幅広い製品、競争力のある価格設定、配送オプションから利益を得ている。 中東・アフリカ:この地域は、ナイジェリアのような国々での若者人口の増加に支えられ、予測期間中に最も速いCAGRを経験すると予想される。インターネット利用の増加、ケーブルテレビの普及、有名人の推薦が消費者の購買行動に影響を与え、電動トリマーのようなグルーミング製品の需要を促進している。 結論として、電動バリカン/トリマー市場は、グルーミング傾向の変化、技術の進歩、消費者の嗜好の進化に牽引され、力強い成長を遂げようとしている。しかし、市場の飽和、偽造品、価格敏感性などの課題は、業界関係者の継続的な注意を必要としている。 主要市場プレイヤー Koninklijke Philips N.V. ウォール スペクトラム・ブランズ社(レミントン) プロクター・アンド・ギャンブル(ブラウン社) パナソニック株式会社 コンエアー株式会社 アンディス社 ベガ サンビーム・プロダクツ社(オスター・プロフェッショナル) ハベルズ・インディア社 レポートの範囲 本レポートでは、電動バリカン&トリマーの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 電動バリカン&トリマー市場:製品タイプ別 o コード付き コードレス - 電動バリカン&トリマー市場:エンドユーザー別 o ホームユーザー o プロフェッショナルユーザー - 電動バリカン&トリマー市場:販売チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o コンビニエンスストア o オンライン o その他 - 電動バリカン&トリマー市場:地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ 欧州 フランス イギリス イタリア ドイツ スペイン o アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア o 中東・アフリカ 南アフリカ サウジアラビア UAE トルコ 競争状況 企業プロフィール:電動バリカン&トリマーの世界市場における主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: Tech Sci Research社の電動バリカン&トリマーの世界市場レポートは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに合わせたカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customers 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decisions 4.3. Challenges Faced 5. Global Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Corded, Cordless) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Home Users, Professional Users) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Electric Hair Clipper & Trimmer Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. Germany Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. United Kingdom Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Italy Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. France Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. Spain Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. India Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Japan Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. South Korea Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. Australia Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Brazil Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Colombia Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. Argentina Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East and Africa Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. South Africa Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Saudi Arabia Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. UAE Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.4. Turkey Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.2.4.4.1. Market Size & Forecast 10.2.4.4.1.1. By Value 10.2.4.4.2. Market Share & Forecast 10.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Market Trends & Developments 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunity 13.4. Threat 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Koninklijke Philips N.V. 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products & Services 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Wahl 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products & Services 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Spectrum Brands, Inc. (Remington) 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products & Services 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Procter & Gamble (Braun GmbH) 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products & Services 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Panasonic Corporation 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products & Services 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Conair Corporation 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products & Services 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Andis Company 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products & Services 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. VEGA 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products & Services 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Sunbeam Products, Inc. (Oster Professional) 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products & Services 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Havells India Ltd. 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products & Services 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product Type 15.3. Target Sales Channel 16. About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Electric Hair Clipper & Trimmer Market achieved a valuation of USD 5.47 billion in 2022 and is poised for substantial growth during the forecast period, with a projected Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 3.8% through 2028. Several factors are driving this market expansion: Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customers 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decisions 4.3. Challenges Faced 5. Global Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Corded, Cordless) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Home Users, Professional Users) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. South America Market Share Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.4. Europe Market Share Analysis 5.2.4.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Electric Hair Clipper & Trimmer Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. Germany Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. United Kingdom Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Italy Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. France Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. Spain Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. India Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Japan Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. South Korea Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. Australia Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Brazil Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Colombia Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. Argentina Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East and Africa Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. South Africa Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Saudi Arabia Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. UAE Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.4. Turkey Electric Hair Clipper & Trimmer Market Outlook 10.2.4.4.1. Market Size & Forecast 10.2.4.4.1.1. By Value 10.2.4.4.2. Market Share & Forecast 10.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Market Trends & Developments 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunity 13.4. Threat 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. Koninklijke Philips N.V. 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products & Services 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Wahl 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products & Services 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Spectrum Brands, Inc. (Remington) 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products & Services 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Procter & Gamble (Braun GmbH) 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products & Services 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Panasonic Corporation 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products & Services 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Conair Corporation 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products & Services 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. Andis Company 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products & Services 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. VEGA 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products & Services 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Sunbeam Products, Inc. (Oster Professional) 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products & Services 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Havells India Ltd. 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products & Services 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product Type 15.3. Target Sales Channel 16. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(end user)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|