インドネシアの家具市場 2022-2026Furniture Market in Indonesia 2022-2026 インドネシアの家具市場 2022-2026 Technavioはインドネシアの家具市場を監視しており、2022年から2026年の間に32億9000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR 12.08%で減速する見込みです。当レポートでは... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーインドネシアの家具市場 2022-2026Technavioはインドネシアの家具市場を監視しており、2022年から2026年の間に32億9000万ドルの成長が見込まれ、予測期間中にCAGR 12.08%で減速する見込みです。当レポートでは、インドネシアの家具市場について、市場規模や予測、トレンド、成長要因、課題などの全体的な分析に加え、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析も行っています。 現在の市場シナリオ、最新トレンドとドライバー、市場全体の環境に関する最新分析を提供しています。市場は、都市化の急速な進展と、さまざまな小売チャネルの影響力の増大によって牽引されています。また、都市化の急速な進展は市場の成長をも押し上げると予想されます。 インドネシアの家具市場分析には、タイプ別セグメントと配送モード別セグメントが含まれます。 Technavioのインドネシアの家具市場は以下のように分類されます。 配送形態別 - オフライン - オンライン タイプ別 - 住宅用 - 商業 本調査では、今後数年間におけるインドネシアの家具市場の成長を促進する主な理由の1つとして、高級家具ショールームの新規開設の増加を挙げています。 Technavioは、複数の情報源からのデータを調査、合成、要約し、主要パラメータの分析によって、市場の詳細な姿を提示します。インドネシアの家具市場に関する弊社のレポートでは、以下の分野もカバーしています。 - 家具市場のサイジング - 家具市場予測 - 家具市場の産業分析 Technavioの強力なベンダー分析は、顧客が市場での地位を向上できるように設計されており、これに沿って本レポートでは、CV Raisa House Indonesia、Fabelio、GGS、IKEA Indonesia、Informa、Lio Collection、PT VIVERE Multi Kreasi、PT.Chitose International Tbk.、Republic Furniture Group、およびWisanka Indonesiaが含まれます。また、インドネシアの家具市場の分析レポートには、今後の動向や市場成長に影響を与える課題に関する情報も含まれています。これは、企業が今後の成長機会をすべて戦略的に活用できるようにするためです。 本調査は、業界の主要参加者からのインプットを含む、一次情報と二次情報の客観的な組み合わせを使用して実施されました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加え、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。本レポートの詳細については、https://www.technavio.com/report/furniture-market-industry-in-indonesia-analysis をご覧ください。 Technavioは、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要パラメータの分析により、複数のソースからのデータを調査、合成、総括する方法で、市場の詳細なイメージを提示します。また、業界の主要な影響力を持つ人物を特定することで、市場の様々な側面を提示しています。提示されるデータは、包括的で信頼性が高く、一次および二次にわたる広範な調査の結果です。Technavioの市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競争環境と、定性的および定量的調査を用いた詳細なベンダー選定方法および分析を提供します。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Type o Market segments o Comparison by Type o Residential - Market size and forecast 2021-2026 o Commercial - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Type • Market Segmentation by Delivery mode o Market segments o Comparison by Delivery mode o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Delivery mode o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o CV Raisa House Indonesia o Fabelio o GGS o IKEA Indonesia o Informa o Lio Collection o PT VIVERE Multi Kreasi o PT. Chitose International Tbk. o Republic Furniture Group o Wisanka Indonesia • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Type - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Type • 21: Residential - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Residential - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Commercial - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Commercial - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Market opportunity by Type • 26: Delivery mode - Market share 2021-2026 (%) • 27: Comparison by Delivery mode • 28: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 29: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 30: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Market opportunity by Delivery mode • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: CV Raisa House Indonesia - Overview • 41: CV Raisa House Indonesia - Product and service • 42: CV Raisa House Indonesia - Key offerings • 43: CV Raisa House Indonesia - Key customers • 44: CV Raisa House Indonesia - Segment focus • 45: Fabelio - Overview • 46: Fabelio - Product and service • 47: Fabelio - Key offerings • 48: Fabelio - Key customers • 49: Fabelio - Segment focus • 50: GGS - Overview • 51: GGS - Product and service • 52: GGS - Key offerings • 53: GGS - Key customers • 54: GGS - Segment focus • 55: IKEA Indonesia - Overview • 56: IKEA Indonesia - Product and service • 57: IKEA Indonesia - Key offerings • 58: IKEA Indonesia - Key customers • 59: IKEA Indonesia - Segment focus • 60: Informa - Overview • 61: Informa - Product and service • 62: Informa - Key offerings • 63: Informa - Key customers • 64: Informa - Segment focus • 65: Lio Collection - Overview • 66: Lio Collection - Product and service • 67: Lio Collection - Key offerings • 68: Lio Collection - Key customers • 69: Lio Collection - Segment focus • 70: PT VIVERE Multi Kreasi - Overview • 71: PT VIVERE Multi Kreasi - Product and service • 72: PT VIVERE Multi Kreasi - Key offerings • 73: PT VIVERE Multi Kreasi - Key customers • 74: PT VIVERE Multi Kreasi - Segment focus • 75: PT. Chitose International Tbk. - Overview • 76: PT. Chitose International Tbk. - Product and service • 77: PT. Chitose International Tbk. - Key offerings • 78: PT. Chitose International Tbk. - Key customers • 79: PT. Chitose International Tbk. - Segment focus • 80: Republic Furniture Group - Overview • 81: Republic Furniture Group - Product and service • 82: Republic Furniture Group - Key offerings • 83: Republic Furniture Group - Key customers • 84: Republic Furniture Group - Segment focus • 85: Wisanka Indonesia - Overview • 86: Wisanka Indonesia - Product and service • 87: Wisanka Indonesia - Key offerings • 88: Wisanka Indonesia - Key customers • 89: Wisanka Indonesia - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
SummaryFurniture Market in Indonesia 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Type o Market segments o Comparison by Type o Residential - Market size and forecast 2021-2026 o Commercial - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Type • Market Segmentation by Delivery mode o Market segments o Comparison by Delivery mode o Offline - Market size and forecast 2021-2026 o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Delivery mode o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o CV Raisa House Indonesia o Fabelio o GGS o IKEA Indonesia o Informa o Lio Collection o PT VIVERE Multi Kreasi o PT. Chitose International Tbk. o Republic Furniture Group o Wisanka Indonesia • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Type - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Type • 21: Residential - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Residential - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Commercial - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Commercial - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Market opportunity by Type • 26: Delivery mode - Market share 2021-2026 (%) • 27: Comparison by Delivery mode • 28: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 29: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 30: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Market opportunity by Delivery mode • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: CV Raisa House Indonesia - Overview • 41: CV Raisa House Indonesia - Product and service • 42: CV Raisa House Indonesia - Key offerings • 43: CV Raisa House Indonesia - Key customers • 44: CV Raisa House Indonesia - Segment focus • 45: Fabelio - Overview • 46: Fabelio - Product and service • 47: Fabelio - Key offerings • 48: Fabelio - Key customers • 49: Fabelio - Segment focus • 50: GGS - Overview • 51: GGS - Product and service • 52: GGS - Key offerings • 53: GGS - Key customers • 54: GGS - Segment focus • 55: IKEA Indonesia - Overview • 56: IKEA Indonesia - Product and service • 57: IKEA Indonesia - Key offerings • 58: IKEA Indonesia - Key customers • 59: IKEA Indonesia - Segment focus • 60: Informa - Overview • 61: Informa - Product and service • 62: Informa - Key offerings • 63: Informa - Key customers • 64: Informa - Segment focus • 65: Lio Collection - Overview • 66: Lio Collection - Product and service • 67: Lio Collection - Key offerings • 68: Lio Collection - Key customers • 69: Lio Collection - Segment focus • 70: PT VIVERE Multi Kreasi - Overview • 71: PT VIVERE Multi Kreasi - Product and service • 72: PT VIVERE Multi Kreasi - Key offerings • 73: PT VIVERE Multi Kreasi - Key customers • 74: PT VIVERE Multi Kreasi - Segment focus • 75: PT. Chitose International Tbk. - Overview • 76: PT. Chitose International Tbk. - Product and service • 77: PT. Chitose International Tbk. - Key offerings • 78: PT. Chitose International Tbk. - Key customers • 79: PT. Chitose International Tbk. - Segment focus • 80: Republic Furniture Group - Overview • 81: Republic Furniture Group - Product and service • 82: Republic Furniture Group - Key offerings • 83: Republic Furniture Group - Key customers • 84: Republic Furniture Group - Segment focus • 85: Wisanka Indonesia - Overview • 86: Wisanka Indonesia - Product and service • 87: Wisanka Indonesia - Key offerings • 88: Wisanka Indonesia - Key customers • 89: Wisanka Indonesia - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(耐久財)の最新刊レポート
TechNavio社の耐久財分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(furniture)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |