米国の青果物市場 2021-2025年Fruit and Vegetable Market in US 2021-2025 米国の果物と野菜の市場 2021-2025年 Technavio社は米国の果物・野菜市場をモニタリングしており、予測期間中に6.08%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて426.1億ドルの成長が見込まれています。当レポート... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー米国の果物と野菜の市場 2021-2025年Technavio社は米国の果物・野菜市場をモニタリングしており、予測期間中に6.08%のCAGRで進行し、2021年から2025年にかけて426.1億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、米国の青果物市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを網羅したベンダー分析を行っています。 当レポートでは、現在の米国市場のシナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、政府による農業生産量の増加とヴィーガンの増加です。また、政府の農業生産量増加への取り組みは、市場の成長を後押しすると予想されます。 米国の青果市場の分析には、製品と流通チャネルのセグメントが含まれています。 Technavioの米国の青果市場は以下のように区分されています。 製品別 - 非オーガニック果物・野菜 - 有機果物・野菜 流通チャネル別 - オフライン - オンライン 本調査では、果物・野菜の加工品の消費が増加していることが、今後数年間の米国における果物・野菜市場の成長を促進する主な理由の一つであると考えています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、主要なパラメータの分析によってまとめ、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、米国の果物と野菜の市場について、以下の項目を取り上げています。 - 果物と野菜の市場サイジング - 青果物市場の予測 - 果物と野菜の市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としています。このレポートでは、これに沿って、米国の果物・野菜市場の主要ベンダーであるChiquita Brands International Sarl、Dole Food Co.Inc.、Fresh Del Monte Produce Inc.、General Mills Inc.、Nestle SA、Salix Fruits、San Rafael Industries、Sunkist Growers Inc.、Sysco Corp.、Tanimura and Antle Fresh Foods Inc.また、米国の青果市場の分析レポートには、市場の成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。 この調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/fruit-and-vegetable-market-in-us-industry-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Non-organic fruits and vegetables - Market size and forecast 2020-2025 o Organic fruits and vegetables - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Chiquita Brands International Sarl o Dole Food Co. Inc. o Fresh Del Monte Produce Inc. o General Mills Inc. o Nestle SA o Salix Fruits o San Rafael Industries o Sunkist Growers Inc. o Sysco Corp. o Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion) • 11: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 12: Five forces analysis 2020 & 2025 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2020 • 19: Product - Market share 2020-2025 (%) • 20: Comparison by Product • 21: Non-organic fruits and vegetables - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 22: Non-organic fruits and vegetables - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 23: Organic fruits and vegetables - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 24: Organic fruits and vegetables - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Market opportunity by Product • 26: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 27: Comparison by Distribution channel • 28: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 29: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 30: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 31: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 32: Market opportunity by Distribution channel • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: Chiquita Brands International Sarl - Overview • 41: Chiquita Brands International Sarl - Product and service • 42: Chiquita Brands International Sarl - Key offerings • 43: Chiquita Brands International Sarl - Key customers • 44: Chiquita Brands International Sarl - Segment focus • 45: Dole Food Co. Inc. - Overview • 46: Dole Food Co. Inc. - Product and service • 47: Dole Food Co. Inc. - Key offerings • 48: Dole Food Co. Inc. - Key customers • 49: Dole Food Co. Inc. - Segment focus • 50: Fresh Del Monte Produce Inc. - Overview • 51: Fresh Del Monte Produce Inc. - Business segments • 52: Fresh Del Monte Produce Inc. - Key offerings • 53: Fresh Del Monte Produce Inc. - Key customers • 54: Fresh Del Monte Produce Inc. - Segment focus • 55: General Mills Inc. - Overview • 56: General Mills Inc. - Business segments • 57: General Mills Inc. - Key offerings • 58: General Mills Inc. - Key customers • 59: General Mills Inc. - Segment focus • 60: Nestle SA - Overview • 61: Nestle SA - Business segments • 62: Nestle SA - Key offerings • 63: Nestle SA - Key customers • 64: Nestle SA - Segment focus • 65: Salix Fruits - Overview • 66: Salix Fruits - Product and service • 67: Salix Fruits - Key offerings • 68: Salix Fruits - Key customers • 69: Salix Fruits - Segment focus • 70: San Rafael Industries - Overview • 71: San Rafael Industries - Product and service • 72: San Rafael Industries - Key offerings • 73: San Rafael Industries - Key customers • 74: San Rafael Industries - Segment focus • 75: Sunkist Growers Inc. - Overview • 76: Sunkist Growers Inc. - Product and service • 77: Sunkist Growers Inc. - Key offerings • 78: Sunkist Growers Inc. - Key customers • 79: Sunkist Growers Inc. - Segment focus • 80: Sysco Corp. - Overview • 81: Sysco Corp. - Business segments • 82: Sysco Corp. - Key offerings • 83: Sysco Corp. - Key customers • 84: Sysco Corp. - Segment focus • 85: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Overview • 86: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Product and service • 87: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Key offerings • 88: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Key customers • 89: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
SummaryFruit and Vegetable Market in US 2021-2025 Table of Contents• Executive Summaryo Market Overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2020 o Market outlook: Forecast for 2020 - 2025 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Non-organic fruits and vegetables - Market size and forecast 2020-2025 o Organic fruits and vegetables - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Distribution channel o Market segments o Comparison by Distribution channel o Offline - Market size and forecast 2020-2025 o Online - Market size and forecast 2020-2025 o Market opportunity by Distribution channel • Customer landscape o Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Vendor landscape o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Chiquita Brands International Sarl o Dole Food Co. Inc. o Fresh Del Monte Produce Inc. o General Mills Inc. o Nestle SA o Salix Fruits o San Rafael Industries o Sunkist Growers Inc. o Sysco Corp. o Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2020 - 2025 ($ billion) • 11: Global market: Year-over-year growth 2020 - 2025 (%) • 12: Five forces analysis 2020 & 2025 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2020 • 19: Product - Market share 2020-2025 (%) • 20: Comparison by Product • 21: Non-organic fruits and vegetables - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 22: Non-organic fruits and vegetables - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 23: Organic fruits and vegetables - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 24: Organic fruits and vegetables - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 25: Market opportunity by Product • 26: Distribution channel - Market share 2020-2025 (%) • 27: Comparison by Distribution channel • 28: Offline - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 29: Offline - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 30: Online - Market size and forecast 2020-2025 ($ billion) • 31: Online - Year-over-year growth 2020-2025 (%) • 32: Market opportunity by Distribution channel • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: Chiquita Brands International Sarl - Overview • 41: Chiquita Brands International Sarl - Product and service • 42: Chiquita Brands International Sarl - Key offerings • 43: Chiquita Brands International Sarl - Key customers • 44: Chiquita Brands International Sarl - Segment focus • 45: Dole Food Co. Inc. - Overview • 46: Dole Food Co. Inc. - Product and service • 47: Dole Food Co. Inc. - Key offerings • 48: Dole Food Co. Inc. - Key customers • 49: Dole Food Co. Inc. - Segment focus • 50: Fresh Del Monte Produce Inc. - Overview • 51: Fresh Del Monte Produce Inc. - Business segments • 52: Fresh Del Monte Produce Inc. - Key offerings • 53: Fresh Del Monte Produce Inc. - Key customers • 54: Fresh Del Monte Produce Inc. - Segment focus • 55: General Mills Inc. - Overview • 56: General Mills Inc. - Business segments • 57: General Mills Inc. - Key offerings • 58: General Mills Inc. - Key customers • 59: General Mills Inc. - Segment focus • 60: Nestle SA - Overview • 61: Nestle SA - Business segments • 62: Nestle SA - Key offerings • 63: Nestle SA - Key customers • 64: Nestle SA - Segment focus • 65: Salix Fruits - Overview • 66: Salix Fruits - Product and service • 67: Salix Fruits - Key offerings • 68: Salix Fruits - Key customers • 69: Salix Fruits - Segment focus • 70: San Rafael Industries - Overview • 71: San Rafael Industries - Product and service • 72: San Rafael Industries - Key offerings • 73: San Rafael Industries - Key customers • 74: San Rafael Industries - Segment focus • 75: Sunkist Growers Inc. - Overview • 76: Sunkist Growers Inc. - Product and service • 77: Sunkist Growers Inc. - Key offerings • 78: Sunkist Growers Inc. - Key customers • 79: Sunkist Growers Inc. - Segment focus • 80: Sysco Corp. - Overview • 81: Sysco Corp. - Business segments • 82: Sysco Corp. - Key offerings • 83: Sysco Corp. - Key customers • 84: Sysco Corp. - Segment focus • 85: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Overview • 86: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Product and service • 87: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Key offerings • 88: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Key customers • 89: Tanimura and Antle Fresh Foods Inc. - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(農産食品)の最新刊レポート
TechNavio社の農産食品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(fruit)の最新刊レポート
よくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|