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加水分解植物性タンパク質市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Hydrolyzed Plant Protein Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の加水分解植物タンパク質市場(2024-2033年)に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミク... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月15日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の加水分解植物タンパク質市場(2024-2033年)に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- 加水分解植物タンパク質の市場規模(2024E):23億5,311万米ドル
- 予測市場価値(2033F):3,619.2 Million USD3,619.2百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2033): 4.90%

加水分解植物性タンパク質市場 - レポートスコープ:

加水分解植物タンパク質は、様々な植物源に由来し、タンパク質をより小さなペプチドに分解するために加水分解によって処理される。これらのタンパク質は、消化率の向上や機能特性の改善など多くの利点をもたらし、栄養補助食品、スポーツ栄養、食品・飲料、動物飼料などへの応用に適している。市場成長の原動力となっているのは、植物性タンパク質に対する消費者の嗜好の高まり、健康意識の高まり、多業種にわたる用途の拡大である。

市場成長の促進要因

加水分解植物性タンパク質の世界市場は、菜食主義者やベジタリアン食への傾向の高まりが植物性タンパク質源の需要を押し上げるなど、いくつかの主要な要因によって牽引されている。健康志向の高まりとクリーンラベル製品へのシフトも市場拡大に寄与している。タンパク質の加水分解技術の進歩により、加水分解植物タンパク質の機能性と応用範囲が拡大している。さらに、スポーツ栄養や栄養補助食品におけるこれらのタンパク質の利用が増加していることも、市場の成長を後押ししている。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、加水分解植物タンパク質市場は、高い生産コストや原料の入手制限といった課題に直面している。加水分解プロセスにはコストがかかり、最終製品の価格設定に影響を与える可能性がある。さらに、味や食感に関する問題は、消費者の受容性に影響を与える可能性がある。これらの課題を克服するには、生産プロセスにおける継続的な技術革新とコスト効率の改善が必要である。

市場機会:

加水分解植物タンパク質市場は、進化する消費者動向と技術の進歩によって大きな成長機会を提供している。クリーンラベル食品と機能性食品に対する需要の高まりは、加水分解植物タンパク質に新たな道を開く。新たな加水分解技術の開発と新たな植物タンパク質源の導入は、市場の成長をさらに促進する可能性がある。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、新たな応用分野の開拓は、こうした機会を生かすために極めて重要である。

本レポートで回答した主な質問

- 加水分解植物タンパク質市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
- 加水分解植物タンパク質の採用をリードしている分野と用途は何か?
- 技術の進歩は加水分解植物タンパク質市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 加水分解植物性タンパク質市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略をとっているのか?
- 加水分解植物タンパク質の世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

DSM、Cargill、DuPontなど、世界の加水分解植物性タンパク質市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は、多様な消費者ニーズに応える高度な加水分解植物性タンパク質ソリューションを開発するために研究開発に投資している。原料サプライヤー、食品メーカー、研究機関とのコラボレーションにより、市場参入と技術導入が促進される。高品質の製品、持続可能な調達、応用分野の拡大を重視することは、進化する加水分解植物性タンパク質の状況において市場のリーダーシップを維持するための重要な戦略である。

主要企業のプロファイル

- ケリー社
- テート&ライル
- カーギル社
- アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
- ロケット・フレール
- グリフィス・フーズ社
- ケリセマ
- PEVESa
- フリースランド・カンピナ社
- ニューアライアンスダイケム社
- A.コスタンティーノ&C.スパ
- MGP
- フィリピン味の素社
- アストロンリミテッド
- アーケイ・フード・プロダクツ・リミテッド

カテゴリー別加水分解植物性タンパク質産業調査

ソース別
- 大豆
- 小麦
- 米
- エンドウ豆

形態
- ドライパウダー
- 液体

最終用途別
- 食品・飲料
- 化粧品・パーソナルケア
- スポーツ栄養
- 幼児栄養
- 動物飼料

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(トン)予測、2024-2033年
6.世界市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.価格ブレークアップ
6.2.1.メーカー価格
6.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
6.3.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の食品・飲料業界の見通し
8.1.3.世界の産業付加価値
8.1.4.世界の都市化成長の見通し
8.1.5.ビーガン/ベジタリアン人口
8.1.6.化粧品・パーソナルケア業界の展望
8.1.7.スポーツ栄養業界の展望
8.2.予測要因-関連性と影響
8.3.世界のプロテイン産業の概要
8.4.世界の植物性タンパク質産業の概要
8.4.1.原料生産
8.4.1.1.大豆
8.4.1.2.トウモロコシ
8.4.1.3.小麦
8.4.1.4.米
8.4.1.5.エンドウ豆
8.4.1.6.チャ
8.4.2.植物性タンパク質の形態
8.4.2.1.単離
8.4.2.2.濃縮
8.4.2.3.テクスチャー化
8.4.2.4.加水分解
8.5.主要市場プレイヤー
8.5.1.大豆プロテイン
8.5.2.小麦プロテイン
8.5.3.米プロテイン
8.5.4.エンドウ豆プロテイン
8.6.主な規則
8.7.世界の食品規制機関
8.8.市場ダイナミクス
8.8.1.推進要因
8.8.2.阻害要因
8.8.3.機会分析
9.ソース別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.ソース別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.2024〜2033年、供給源別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測
9.3.1.大豆
9.3.2.小麦
9.3.3.米
9.3.4.エンドウ豆
9.3.5.その他
9.4.供給源別市場魅力度分析
10.形態別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.形態別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および予測、形態別、2024-2033年
10.3.1.ドライパウダー
10.3.2.液体
10.4.形態別市場魅力度分析
11.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2024年~2033年
11.3.1.食品・飲料
11.3.1.1.ベーカリー&菓子
11.3.1.2.スナック&シリアル
11.3.1.3.食肉添加物
11.3.1.4.飲料
11.3.1.5.その他
11.3.2.化粧品・パーソナルケア
11.3.3.スポーツ栄養
11.3.4.幼児栄養
11.3.5.動物飼料
11.3.6.その他
11.4.用途別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア&太平洋
12.3.6.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.ソース別
13.4.3.形態別
13.4.4.最終用途別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.供給源別
13.5.3.形態別
13.5.4.最終用途別
13.6.主な市場参加者 - 強度マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.ソース別
14.4.3.形態別
14.4.4.最終用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.供給源別
14.5.3.形態別
14.5.4.最終用途別
14.6.主要市場参加者 - 強度マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.北欧
15.4.1.8.ロシア
15.4.1.9.ポーランド
15.4.1.10.その他のヨーロッパ
15.4.2.ソース別
15.4.3.形態別
15.4.4.最終用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.供給源別
15.5.3.形態別
15.5.4.最終用途別
15.6.主な市場参加者 - 強度マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.アセアン
16.4.1.3.オセアニア
16.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
16.4.2.ソース別
16.4.3.形態別
16.4.4.最終用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.供給源別
16.5.3.形態別
16.5.4.最終用途別
16.6.主要市場参加者 - 強度マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.ソース別
17.4.3.形態別
17.4.4.最終用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.供給源別
17.5.3.形態別
17.5.4.最終用途別
17.6.主な市場参加者 - 強度マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.GCC諸国
18.4.1.2.南アフリカ
18.4.1.3.その他の中東・アフリカ
18.4.2.ソース別
18.4.3.形態別
18.4.4.最終用途別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.供給源別
18.5.3.形態別
18.5.4.最終用途別
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.2024年の国別市場分析
19.1.序論
19.1.1.主要国別市場金額比率分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国市場分析
19.2.1.ソース別
19.2.2.形態別
19.2.3.最終用途別
19.3.カナダ市場分析
19.3.1.供給源別
19.3.2.形態別
19.3.3.最終用途別
19.4.メキシコ市場分析
19.4.1.供給源別
19.4.2.形態別
19.4.3.最終用途別
19.5.ブラジル市場分析
19.5.1.供給源別
19.5.2.形態別
19.5.3.最終用途別
19.6.ドイツ市場分析
19.6.1.供給源別
19.6.2.形態別
19.6.3.最終用途別
19.7.イタリア市場分析
19.7.1.供給源別
19.7.2.形態別
19.7.3.最終用途別
19.8.フランス市場分析
19.8.1.供給源別
19.8.2.形態別
19.8.3.最終用途別
19.9.イギリス市場分析
19.9.1.供給源別
19.9.2.形態別
19.9.3.最終用途別
19.10.スペイン市場分析
19.10.1.供給源別
19.10.2.形態別
19.10.3.用途別
19.11.ロシア市場分析
19.11.1.供給源別
19.11.2.形態別
19.11.3.用途別
19.12.中国市場分析
19.12.1.供給源別
19.12.2.形態別
19.12.3.用途別
19.13.日本市場の分析
19.13.1.供給源別
19.13.2.形態別
19.13.3.最終用途別
19.14.韓国市場分析
19.14.1.供給源別
19.14.2.形態別
19.14.3.用途別
19.15.インド市場分析
19.15.1.供給源別
19.15.2.形態別
19.15.3.用途別
19.16.ASEAN市場分析
19.16.1.供給源別
19.16.2.形態別
19.16.3.最終用途別
19.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
19.17.1.供給源別
19.17.2.形態別
19.17.3.最終用途別
19.18.トルコ市場の分析
19.18.1.供給源別
19.18.2.形態別
19.18.3.最終用途別
19.19.南アフリカの市場分析
19.19.1.供給源別
19.19.2.形態別
19.19.3.用途別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.市場集中度
20.3.上位企業の市場シェア分析
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.ケリー社
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.生産拠点
21.3.1.4.チャネル別フットプリント
21.3.1.5.戦略の概要
21.3.2.テート&ライル
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.生産拠点
21.3.2.4.チャネル別フットプリント
21.3.2.5.戦略の概要
21.3.3.カーギル社
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.生産拠点
21.3.3.4.チャネル別フットプリント
21.3.3.5.戦略の概要
21.3.4.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.生産拠点
21.3.4.4.チャネル別フットプリント
21.3.4.5.戦略の概要
21.3.5.ロケット・フレール
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.生産拠点
21.3.5.4.チャネル別フットプリント
21.3.5.5.戦略の概要
21.3.6.グリフィス・フーズ社
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.生産拠点
21.3.6.4.チャネル別フットプリント
21.3.6.5.戦略の概要
21.3.7.ケリセマ
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.生産拠点
21.3.7.4.チャネル別フットプリント
21.3.7.5.戦略の概要
21.3.8.ペベサ
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.生産拠点
21.3.8.4.チャネル別フットプリント
21.3.8.5.戦略の概要
21.3.9.フリースランド・カンピーナ社の原料
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.生産拠点
21.3.9.4.チャネル別フットプリント
21.3.9.5.戦略の概要
21.3.10.ニューアライアンス・ダイケム社
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.生産拠点
21.3.10.4.チャネル別フットプリント
21.3.10.5.戦略の概要
21.3.11.A.コスタンティーノ&C.スパ
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.生産拠点
21.3.11.4.チャネル別フットプリント
21.3.11.5.戦略の概要
21.3.12.MGP
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.生産拠点
21.3.12.4.チャネル別フットプリント
21.3.12.5.戦略の概要
21.3.13.味の素フィリピン社
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.生産拠点
21.3.13.4.チャネル別フットプリント
21.3.13.5.戦略の概要
21.3.14.アストロン
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.生産拠点
21.3.14.4.チャネル別フットプリント
21.3.14.5.戦略の概要
21.3.15.アーケイ食品
21.3.15.1.概要
21.3.15.2.製品ポートフォリオ
21.3.15.3.生産拠点
21.3.15.4.チャネル別フットプリント
21.3.15.5.戦略の概要
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global Hydrolyzed Plant Protein Market (2024-2033). The report provides an in-depth analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Hydrolyzed Plant Protein Market Size (2024E): USD 2,353.11 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 3,619.2 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.90%

Hydrolyzed Plant Protein Market - Report Scope:

Hydrolyzed plant proteins are derived from various plant sources and processed through hydrolysis to break down the proteins into smaller peptides. These proteins provide numerous benefits, including enhanced digestibility and improved functional properties, making them suitable for applications in dietary supplements, sports nutrition, food and beverages, and animal feed. The market growth is driven by the increasing consumer preference for plant-based proteins, growing health awareness, and expanding applications across multiple industries.

Market Growth Drivers:

The global hydrolyzed plant protein market is driven by several key factors, including the rising trend towards vegan and vegetarian diets, which boosts the demand for plant-based protein sources. Growing health consciousness and a shift towards clean-label products also contribute to market expansion. Advances in protein hydrolysis technologies are enhancing the functionality and application scope of hydrolyzed plant proteins. Furthermore, the increasing use of these proteins in sports nutrition and dietary supplements fuels market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the hydrolyzed plant protein market faces challenges such as high production costs and limited availability of raw materials. The hydrolysis process can be costly, potentially affecting the pricing of end products. Additionally, issues related to taste and texture may impact consumer acceptance. Overcoming these challenges necessitates ongoing technological innovation and cost-efficiency improvements in production processes.

Market Opportunities:

The hydrolyzed plant protein market offers significant growth opportunities driven by evolving consumer trends and technological advancements. The rising demand for clean-label and functional foods creates new avenues for hydrolyzed plant proteins. The development of novel hydrolysis techniques and the introduction of new plant protein sources can further drive market growth. Strategic partnerships, investments in research and development, and the exploration of new application areas are crucial for capitalizing on these opportunities.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the hydrolyzed plant protein market globally?
• Which sectors and applications are leading the adoption of hydrolyzed plant proteins?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the hydrolyzed plant protein market?
• Who are the key players in the hydrolyzed plant protein market, and what strategies are they employing to stay relevant?
• What are the emerging trends and future prospects in the global hydrolyzed plant protein market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global hydrolyzed plant protein market, such as DSM, Cargill, and DuPont, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced hydrolyzed plant protein solutions that cater to diverse consumer needs. Collaborations with ingredient suppliers, food manufacturers, and research institutions facilitate market access and technology adoption. Emphasis on high-quality products, sustainable sourcing, and expanding application areas are key strategies for maintaining market leadership in the evolving hydrolyzed plant protein landscape.

Key Companies Profiled:

• Kerry Inc.
• Tate & Lyle
• Cargill, Incorporated
• Archer Daniels Midland Company
• Roquette Frères
• Griffith Foods Inc.
• Kelisema
• PEVESa
• FrieslandCampina Ingredients
• New Alliance Dye Chem Pvt. Ltd.
• A. Costantino & C. spa
• MGP
• Ajinomoto Philippines Corporation
• Astron Limited
• Aarkay Food Products Ltd.

Hydrolyzed Plant Protein Industry Research by Category

By Source:
• Soy
• Wheat
• Rice
• Pea

By Form:
• Dry Powder
• Liquid

By End Use:
• Food & Beverages
• Cosmetic & Personal Care
• Sports Nutrition
• Infant Nutrition
• Animal Feed

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Pacific
• East Asia
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Pricing Break-up
6.2.1. Manufacturer Level Pricing
6.2.2. Distributor Level Pricing
6.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Food & Beverage Industry Outlook
8.1.3. Global Industry Value Added
8.1.4. Global Urbanization Growth Outlook
8.1.5. Vegan/Vegetarian Population
8.1.6. Cosmetic & Personal Care Industry Outlook
8.1.7. Sports Nutrition Industry Outlook
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.3. Global Protein Industry Overview
8.4. Global Plant Protein Industry Overview
8.4.1. Raw Material Production
8.4.1.1. Soy
8.4.1.2. Corn
8.4.1.3. Wheat
8.4.1.4. Rice
8.4.1.5. Pea
8.4.1.6. Chia
8.4.2. Plant Protein Form
8.4.2.1. Isolated
8.4.2.2. Concentrated
8.4.2.3. Texturized
8.4.2.4. Hydrolyzed
8.5. Key Market Players
8.5.1. Soy Protein
8.5.2. Wheat Protein
8.5.3. Rice Protein
8.5.4. Pea Protein
8.6. Key Rules and Regulations
8.7. World Food Regulatory Bodies
8.8. Market Dynamics
8.8.1. Drivers
8.8.2. Restraints
8.8.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Source
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Source, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Source, 2024-2033
9.3.1. Soy
9.3.2. Wheat
9.3.3. Rice
9.3.4. Pea
9.3.5. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Source
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Form
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Form, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Form, 2024-2033
10.3.1. Dry Powder
10.3.2. Liquid
10.4. Market Attractiveness Analysis By Form
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End-Use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End-Use, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End-Use, 2024-2033
11.3.1. Food & Beverages
11.3.1.1. Bakery & Confectionery
11.3.1.2. Snacks & Cereals
11.3.1.3. Meat Additives
11.3.1.4. Beverages
11.3.1.5. Others
11.3.2. Cosmetic & Personal Care
11.3.3. Sports Nutrition
11.3.4. Infant Nutrition
11.3.5. Animal Feed
11.3.6. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By End-Use
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia & Pacific
12.3.6. Middle East & Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Source
13.4.3. By Form
13.4.4. By End-Use
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Source
13.5.3. By Form
13.5.4. By End-Use
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Source
14.4.3. By Form
14.4.4. By End-Use
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Source
14.5.3. By Form
14.5.4. By End-Use
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. BENELUX
15.4.1.7. Nordic
15.4.1.8. Russia
15.4.1.9. Poland
15.4.1.10. Rest of Europe
15.4.2. By Source
15.4.3. By Form
15.4.4. By End-Use
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Source
15.5.3. By Form
15.5.4. By End-Use
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. South Asia & Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. ASEAN
16.4.1.3. Oceania
16.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
16.4.2. By Source
16.4.3. By Form
16.4.4. By End-Use
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Source
16.5.3. By Form
16.5.4. By End-Use
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Source
17.4.3. By Form
17.4.4. By End-Use
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Source
17.5.3. By Form
17.5.4. By End-Use
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. GCC Countries
18.4.1.2. South Africa
18.4.1.3. Rest of Middle East and Africa
18.4.2. By Source
18.4.3. By Form
18.4.4. By End-Use
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Source
18.5.3. By Form
18.5.4. By End-Use
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Country Wise Market Analysis 2024
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Market Analysis
19.2.1. By Source
19.2.2. By Form
19.2.3. By End-Use
19.3. Canada Market Analysis
19.3.1. By Source
19.3.2. By Form
19.3.3. By End-Use
19.4. Mexico Market Analysis
19.4.1. By Source
19.4.2. By Form
19.4.3. By End-Use
19.5. Brazil Market Analysis
19.5.1. By Source
19.5.2. By Form
19.5.3. By End-Use
19.6. Germany Market Analysis
19.6.1. By Source
19.6.2. By Form
19.6.3. By End-Use
19.7. Italy Market Analysis
19.7.1. By Source
19.7.2. By Form
19.7.3. By End-Use
19.8. France Market Analysis
19.8.1. By Source
19.8.2. By Form
19.8.3. By End-Use
19.9. U.K. Market Analysis
19.9.1. By Source
19.9.2. By Form
19.9.3. By End-Use
19.10. Spain Market Analysis
19.10.1. By Source
19.10.2. By Form
19.10.3. By End-Use
19.11. Russia Market Analysis
19.11.1. By Source
19.11.2. By Form
19.11.3. By End-Use
19.12. China Market Analysis
19.12.1. By Source
19.12.2. By Form
19.12.3. By End-Use
19.13. Japan Market Analysis
19.13.1. By Source
19.13.2. By Form
19.13.3. By End-Use
19.14. S. Korea Market Analysis
19.14.1. By Source
19.14.2. By Form
19.14.3. By End-Use
19.15. India Market Analysis
19.15.1. By Source
19.15.2. By Form
19.15.3. By End-Use
19.16. ASEAN Market Analysis
19.16.1. By Source
19.16.2. By Form
19.16.3. By End-Use
19.17. Australia and New Zealand Market Analysis
19.17.1. By Source
19.17.2. By Form
19.17.3. By End-Use
19.18. Turkey Market Analysis
19.18.1. By Source
19.18.2. By Form
19.18.3. By End-Use
19.19. South Africa Market Analysis
19.19.1. By Source
19.19.2. By Form
19.19.3. By End-Use
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Concentration
20.3. Market Share Analysis of Top Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Kerry Inc.
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Production Footprint
21.3.1.4. Channel Footprint
21.3.1.5. Strategy Overview
21.3.2. Tate & Lyle
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Production Footprint
21.3.2.4. Channel Footprint
21.3.2.5. Strategy Overview
21.3.3. Cargill, Incorporated
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Production Footprint
21.3.3.4. Channel Footprint
21.3.3.5. Strategy Overview
21.3.4. Archer Daniels Midland Company
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Production Footprint
21.3.4.4. Channel Footprint
21.3.4.5. Strategy Overview
21.3.5. Roquette Frères
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Production Footprint
21.3.5.4. Channel Footprint
21.3.5.5. Strategy Overview
21.3.6. Griffith Foods Inc.
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Production Footprint
21.3.6.4. Channel Footprint
21.3.6.5. Strategy Overview
21.3.7. Kelisema
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Production Footprint
21.3.7.4. Channel Footprint
21.3.7.5. Strategy Overview
21.3.8. PEVESA
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Production Footprint
21.3.8.4. Channel Footprint
21.3.8.5. Strategy Overview
21.3.9. FrieslandCampina Ingredients
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Production Footprint
21.3.9.4. Channel Footprint
21.3.9.5. Strategy Overview
21.3.10. New Alliance Dye Chem Pvt. Ltd.
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Production Footprint
21.3.10.4. Channel Footprint
21.3.10.5. Strategy Overview
21.3.11. A. Costantino & C. spa
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Production Footprint
21.3.11.4. Channel Footprint
21.3.11.5. Strategy Overview
21.3.12. MGP
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Production Footprint
21.3.12.4. Channel Footprint
21.3.12.5. Strategy Overview
21.3.13. AJINOMOTO PHILIPPINES CORPORATION
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Production Footprint
21.3.13.4. Channel Footprint
21.3.13.5. Strategy Overview
21.3.14. ASTRON LIMITED
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Production Footprint
21.3.14.4. Channel Footprint
21.3.14.5. Strategy Overview
21.3.15. Aarkay Food Products Ltd.
21.3.15.1. Overview
21.3.15.2. Product Portfolio
21.3.15.3. Production Footprint
21.3.15.4. Channel Footprint
21.3.15.5. Strategy Overview
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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