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欧州の再生品・中古携帯電話市場:製品タイプ別、エンドユーズ別、国別インサイト:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年予測


Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market by Product Type, End-Use, and Country-wise Insights: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、欧州の再生品および中古携帯電話市場に関する包括的な調査レポートを発表し、市場構造に関する貴重な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナ... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月9日 US$3,500
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、欧州の再生品および中古携帯電話市場に関する包括的な調査レポートを発表し、市場構造に関する貴重な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスについて詳細な分析を提供しました。

主な洞察

- 欧州の再生品および中古携帯電話市場規模(2024E):181億3,700万ドル
- 予測市場規模(2033F):413億8,600万米ドル413億8,600万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024-2033): 9.60%

再生・中古携帯電話市場 - レポートスコープ:

欧州の再生・中古携帯電話市場は、消費者や企業が新品に代わる費用対効果の高い選択肢を選ぶことで、大幅な成長を遂げている。この市場には、機能性と外観を高水準に修復した中古携帯電話の再生、再販、使用が含まれる。成長の原動力となっているのは、環境意識の高まり、新品のスマートフォンのコスト上昇、手頃な価格のモバイル通信ソリューションへの需要である。

市場成長の促進要因:

欧州における再生・中古携帯電話市場の成長を後押ししている要因はいくつかある。環境維持に対する意識の高まりと電子機器廃棄物削減の必要性が、消費者や企業が整備済端末を選択する動機となっている。また、新品のスマートフォンの価格が上昇し、整備済携帯電話の価値が高く維持されていることも市場拡大に寄与している。さらに、再生技術とプロセスの進歩により、中古携帯電話の品質と信頼性が向上し、消費者の信頼が高まっている。

市場の阻害要因:

堅調な成長にもかかわらず、再生・中古携帯電話市場は課題に直面している。再生端末の信頼性や寿命に対する懸念や、再生基準の違いが消費者の信頼に影響を与える可能性がある。規制のハードルや国による品質保証基準の違いも、さらなる障壁となる可能性がある。さらに、下取りプログラムを提供する新しいスマートフォンメーカーとの競争により、整備済端末の市場シェアが制限される可能性もある。

市場機会:

欧州の整備済中古携帯電話市場には大きな成長機会がある。再生プロセスにおける技術の進歩や、高品質な再生端末の入手可能性の向上により、新たな拡大の道が生まれつつある。整備業者、移動体通信事業者、小売業者間の戦略的提携が市場成長の原動力となっている。消費者や企業の間で低予算のモバイル・ソリューションに対する需要が高まっていることが、大きな成長の可能性をもたらしている。

本レポートで扱う主な質問

- 欧州における再生・中古携帯電話市場の成長を促す主な要因は何か?
- 中古携帯電話の品質と信頼性を高める再生技術はどのように進化しているか?
- 携帯電話の再生・再販に関連する課題と限界は何か?
- 欧州の再生・中古携帯電話市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 欧州の再生・中古携帯電話市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Back Market、Swappa、Gazelleなど、欧州の再生・中古携帯電話市場の大手企業は、競争力を維持するため、技術革新、戦略的パートナーシップ、品質向上に注力している。これらの企業は、高い水準と信頼性を確保するため、高度な再生技術や再生プロセスに投資している。ネットワーク事業者や小売業者との協力により、市場へのアクセスや消費者へのリーチが強化されている。デバイスの品質に関する懸念に対処し、強固な品質保証対策を実施することは、市場でのポジショニングを強化し、消費者の信頼を得るために極めて重要な戦略である。

主な企業

- アップル
- サムスン
- グーグル
- レノボ
- ファーウェイ
- シャオミ
- モトローラ
- ノキア
- ソニー
- ワンプラス
- LG
- HTC

欧州再生・中古携帯電話産業調査の主要セグメント

製品タイプ別

- 再生電話
- 中古携帯電話

価格帯別

- 低価格ブランド(200米ドル未満)
- 中価格帯ブランド(200~500米ドル)
- プレミアム価格帯ブランド(500米ドル以上)

販売チャネル別

- オンライン/eコマース
- 実店舗
- 組織小売業者
- 非組織小売業者

地域別

- 西欧
- 中東欧

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.価格分析
4.1.価格分析(再生・中古携帯電話別
4.2.平均価格分析ベンチマーク
5.欧州再生・中古携帯電話市場需要(金額単位:億米ドル)2019-2023年分析と2024-2033年予測
5.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
5.2.現在および将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
5.2.1.前年比成長トレンド分析
5.2.2.絶対額の機会分析
6.市場背景
6.1.マクロ経済要因
6.2.予測要因-関連性と影響
6.3.バリューチェーン
6.4.COVID-19危機-影響評価
6.4.1.現在の統計
6.4.2.短期・中長期の見通し
6.4.3.予想されるリバウンド
6.5.市場ダイナミクス
6.5.1.促進要因
6.5.2.阻害要因
6.5.3.機会
7.欧州再生・中古携帯電話市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
7.1.はじめに/主要調査結果
7.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:製品タイプ別、2019-2023年
7.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
7.3.1.再生電話
7.3.2.中古電話
7.4.製品タイプ別市場魅力度分析
8.欧州再生・中古携帯電話市場価格帯別分析2019-2023年および予測2024-2033年
8.1.はじめに / 主要調査結果
8.2.価格帯別過去市場規模(億米ドル)分析、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模(億米ドル):価格帯別分析・予測、2024-2033年
8.3.1.低価格ブランド(200ドル未満)
8.3.2.中価格帯ブランド(200~500ドル)
8.3.3.プレミアム・ブランド(500ドル以上
8.4.価格帯別市場魅力度分析
9.欧州再生・中古携帯電話市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:販売チャネル別、2019-2023年
9.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.オンライン/Eコマース
9.3.2.実店舗
9.3.2.1.組織小売業者
9.3.2.2.非組織小売業者
9.4.販売チャネル別市場魅力度分析
10.欧州再生・中古携帯電話市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の地域別市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
10.3.地域別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.西ヨーロッパ
10.3.2.中東欧
10.4.地域別市場魅力度分析
11.西欧の再生・中古携帯電話市場分析2019-2023年、予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
11.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2024-2033年
11.3.1.製品タイプ別
11.3.2.価格帯別
11.3.3.販売チャネル別
11.3.4.国別
11.3.4.1.ドイツ
11.3.4.2.イタリア
11.3.4.3.フランス
11.3.4.4.イギリス
11.3.4.5.スペイン
11.3.4.6.ベネルクス
11.3.4.7.北欧
11.3.4.8.その他の西ヨーロッパ
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.製品タイプ別
11.4.2.価格帯別
11.4.3.販売チャネル別
11.4.4.国別
12.中東欧の再生・中古携帯電話市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)予測、2024-2033年
12.3.1.製品タイプ別
12.3.2.価格帯別
12.3.3.販売チャネル別
12.3.4.国別
12.3.4.1.オーストリア
12.3.4.2.スイス
12.3.4.3.スロバキア
12.3.4.4.ポーランド
12.3.4.5.ハンガリー
12.3.4.6.ルーマニア
12.3.4.7.チェコ共和国
12.3.4.8.その他の中東欧諸国
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.製品タイプ別
12.4.2.価格帯別
12.4.3.販売チャネル別
12.4.4.国別
13.主要国分析-ヨーロッパ再生・中古携帯電話市場
13.1.ドイツの再生・中古携帯電話市場分析
13.1.1.製品タイプ別
13.1.2.価格帯別
13.1.3.販売チャネル別
13.2.イタリアの再生・中古携帯電話市場分析
13.2.1.製品タイプ別
13.2.2.価格帯別
13.2.3.販売チャネル別
13.3.フランスの再生・中古携帯電話市場分析
13.3.1.製品タイプ別
13.3.2.価格帯別
13.3.3.販売チャネル別
13.4.イギリスの再生・中古携帯電話市場分析
13.4.1.製品タイプ別
13.4.2.価格帯別
13.4.3.販売チャネル別
13.5.スペインの再生・中古携帯電話市場分析
13.5.1.製品タイプ別
13.5.2.価格帯別
13.5.3.販売チャネル別
13.6.オーストリアの整備済み中古携帯電話市場分析
13.6.1.製品タイプ別
13.6.2.価格帯別
13.6.3.販売チャネル別
13.7.スイスの再生・中古携帯電話市場分析
13.7.1.製品タイプ別
13.7.2.価格帯別
13.7.3.販売チャネル別
13.8.スロバキアの再生品・中古携帯電話市場分析
13.8.1.製品タイプ別
13.8.2.価格帯別
13.8.3.販売チャネル別
13.9.ポーランドの整備済み中古携帯電話市場分析
13.9.1.製品タイプ別
13.9.2.価格帯別
13.9.3.販売チャネル別
13.10.ハンガリーの再生・中古携帯電話市場分析
13.10.1.製品タイプ別
13.10.2.価格帯別
13.10.3.販売チャネル別
13.11.ルーマニアの整備済み中古携帯電話市場分析
13.11.1.製品タイプ別
13.11.2.価格帯別
13.11.3.販売チャネル別
13.12.チェコ共和国の再生・中古携帯電話市場分析
13.12.1.製品タイプ別
13.12.2.価格帯別
13.12.3.販売チャネル別
13.13.市場魅力度分析
13.13.1.製品タイプ別
13.13.2.価格帯別
13.13.3.販売チャネル別
14.市場構造分析
14.1.企業階層別市場分析
14.2.上位企業の市場シェア分析
14.3.市場プレゼンス分析
15.競争分析
15.1.競合ダッシュボード
15.2.競合ベンチマーキング
15.3.競合ディープダイブ
15.3.1.アップル
15.3.1.1.事業概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.1.4.主要戦略と展開
15.3.2.サムスン
15.3.2.1.事業概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.2.4.主要戦略と展開
15.3.3.グーグル
15.3.3.1.事業概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.3.4.主要戦略と展開
15.3.4.レノボ
15.3.4.1.事業概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.4.4.主要戦略と展開
15.3.5.ファーウェイ
15.3.5.1.事業概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.5.4.主要戦略と展開
15.3.6.シャオミ
15.3.6.1.事業概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.6.4.主要戦略と展開
15.3.7.モトローラ
15.3.7.1.事業概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.7.4.主要戦略と展開
15.3.8.ノキア
15.3.8.1.事業概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.8.4.主要戦略と展開
15.3.9.ソニー
15.3.9.1.事業概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.9.4.主要戦略と展開
15.3.10.ワンプラス
15.3.10.1.事業概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.10.4.主要戦略と展開
15.3.11.LG
15.3.11.1.事業概要
15.3.11.2.製品ポートフォリオ
15.3.11.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.11.4.主要戦略と展開
15.3.12.HTC
15.3.12.1.事業概要
15.3.12.2.製品ポートフォリオ
15.3.12.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
15.3.12.4.主要戦略と展開
16.前提条件と略語
17.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market, providing an in-depth analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, along with valuable insights into the market structure.

Key Insights:

• Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market Size (2024E): USD 18.137 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 41.3866 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 9.60%

Refurbished and Used Mobile Phones Market - Report Scope:

The European market for refurbished and used mobile phones is witnessing substantial growth as consumers and businesses opt for cost-effective alternatives to new devices. This market includes the refurbishment, resale, and use of previously owned mobile phones that are restored to a high standard of functionality and appearance. The growth is driven by increasing environmental awareness, rising costs of new smartphones, and demand for affordable mobile communication solutions.

Market Growth Drivers:

Several factors are propelling the growth of the refurbished and used mobile phones market in Europe. Rising environmental sustainability awareness and the need to reduce electronic waste are motivating consumers and businesses to choose refurbished devices. The increasing cost of new smartphones and the high value retention of refurbished phones also contribute to market expansion. Furthermore, advancements in refurbishment technology and processes have improved the quality and reliability of used mobile phones, boosting consumer confidence.

Market Restraints:

Despite the robust growth, the refurbished and used mobile phones market faces challenges. Concerns about the reliability and longevity of refurbished devices, along with varying standards of refurbishment, can affect consumer trust. Regulatory hurdles and differences in quality assurance standards across countries may pose additional barriers. Additionally, competition from new smartphone manufacturers offering trade-in programs could limit the market share of refurbished devices.

Market Opportunities:

The European refurbished and used mobile phones market presents significant growth opportunities. Technological advancements in refurbishment processes and the increasing availability of high-quality refurbished devices are creating new avenues for expansion. Strategic partnerships between refurbishment companies, mobile network operators, and retailers are driving market growth. The rising demand for budget-friendly mobile solutions among consumers and businesses provides substantial growth potential.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the refurbished and used mobile phones market in Europe?
• How is refurbishment technology evolving to enhance the quality and reliability of used mobile phones?
• What are the challenges and limitations associated with the refurbishment and resale of mobile phones?
• Who are the key players in the European refurbished and used mobile phones market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the European refurbished and used mobile phones market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the European refurbished and used mobile phones market, such as Back Market, Swappa, and Gazelle, are focusing on innovation, strategic partnerships, and quality improvements to maintain a competitive edge. These companies invest in advanced refurbishment technologies and processes to ensure high standards and reliability. Collaborations with network operators and retailers enhance market access and consumer reach. Addressing concerns related to device quality and implementing robust quality assurance measures are crucial strategies for strengthening market positioning and gaining consumer trust.

Key Companies Profiled:

• Apple Inc.
• Samsung
• Google
• Lenovo
• Huawei
• Xiaomi
• Motorola
• Nokia
• Sony
• OnePlus
• LG
• HTC

Key Segments of Europe Refurbished and Used Mobile Phones Industry Research

By Product Type:

• Refurbished Phones
• Used Phones

By Pricing Range:

• Low-priced Brands (Less Than US$ 200)
• Mid-priced Brands (US$ 200 to US$ 500)
• Premium-priced Brands (More Than US$ 500)

By Sales Channel:

• Online/e-Commerce
• Physical Retail Stores
• Organized Retailers
• Unorganized Retailers

By Region:

• Western Europe
• Central & Eastern Europe



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Pricing Analysis
4.1. Pricing Analysis, by Refurbished and Used Mobile Phones
4.2. Average Pricing Analysis Benchmark
5. Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market Demand (Value in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
6. Market Background
6.1. Macro-Economic Factors
6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
6.3. Value Chain
6.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
6.4.1. Current Statistics
6.4.2. Short-Mid-Long-Term Outlook
6.4.3. Likely Rebound
6.5. Market Dynamics
6.5.1. Drivers
6.5.2. Restraints
6.5.3. Opportunities
7. Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
7.1. Introduction / Key Findings
7.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product Type, 2019-2023
7.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
7.3.1. Refurbished Phones
7.3.2. Used Phones
7.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
8. Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Pricing Range
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Pricing Range, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Pricing Range, 2024-2033
8.3.1. Low-Priced Brand (less than $200)
8.3.2. Mid-Priced Brand ($200-$500)
8.3.3. Premium Brand (More than $500
8.4. Market Attractiveness Analysis By Pricing Range
9. Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales Channel
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Sales Channel, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
9.3.1. Online/ E-commerce
9.3.2. Physical Retail Stores
9.3.2.1. Organized Retailers
9.3.2.2. Unorganized Retailers
9.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
10. Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Region, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
10.3.1. Western Europe
10.3.2. Central and Eastern Europe
10.4. Market Attractiveness Analysis by Region
11. Western Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
11.3.1. By Product Type
11.3.2. By Pricing Range
11.3.3. By Sales Channel
11.3.4. By Country
11.3.4.1. Germany
11.3.4.2. Italy
11.3.4.3. France
11.3.4.4. U.K.
11.3.4.5. Spain
11.3.4.6. BENELUX
11.3.4.7. Nordics
11.3.4.8. Rest of Western Europe
11.4. Market Attractiveness Analysis
11.4.1. By Product Type
11.4.2. By Pricing Range
11.4.3. By Sales Channel
11.4.4. By Country
12. Central and Eastern Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Product Type
12.3.2. By Pricing Range
12.3.3. By Sales Channel
12.3.4. By Country
12.3.4.1. Austria
12.3.4.2. Switzerland
12.3.4.3. Slovakia
12.3.4.4. Poland
12.3.4.5. Hungary
12.3.4.6. Romania
12.3.4.7. Czech Republic
12.3.4.8. Rest of Central and Eastern Europe
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Product Type
12.4.2. By Pricing Range
12.4.3. By Sales Channel
12.4.4. By Country
13. Key Countries Analysis- Europe Refurbished and Used Mobile Phones Market
13.1. Germany Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.1.1. By Product Type
13.1.2. By Pricing Range
13.1.3. By Sales Channel
13.2. Italy Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.2.1. By Product Type
13.2.2. By Pricing Range
13.2.3. By Sales Channel
13.3. France Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.3.1. By Product Type
13.3.2. By Pricing Range
13.3.3. By Sales Channel
13.4. U.K. Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.4.1. By Product Type
13.4.2. By Pricing Range
13.4.3. By Sales Channel
13.5. Spain Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.5.1. By Product Type
13.5.2. By Pricing Range
13.5.3. By Sales Channel
13.6. Austria Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.6.1. By Product Type
13.6.2. By Pricing Range
13.6.3. By Sales Channel
13.7. Switzerland Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.7.1. By Product Type
13.7.2. By Pricing Range
13.7.3. By Sales Channel
13.8. Slovakia Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.8.1. By Product Type
13.8.2. By Pricing Range
13.8.3. By Sales Channel
13.9. Poland Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.9.1. By Product Type
13.9.2. By Pricing Range
13.9.3. By Sales Channel
13.10. Hungary Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.10.1. By Product Type
13.10.2. By Pricing Range
13.10.3. By Sales Channel
13.11. Romania Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.11.1. By Product Type
13.11.2. By Pricing Range
13.11.3. By Sales Channel
13.12. Czech Republic Refurbished and Used Mobile Phones Market Analysis
13.12.1. By Product Type
13.12.2. By Pricing Range
13.12.3. By Sales Channel
13.13. Market Attractiveness Analysis
13.13.1. By Product Type
13.13.2. By Pricing Range
13.13.3. By Sales Channel
14. Market Structure Analysis
14.1. Market Analysis by Tier of Companies
14.2. Market Share Analysis of Top Players
14.3. Market Presence Analysis
15. Competition Analysis
15.1. Competition Dashboard
15.2. Competition Benchmarking
15.3. Competition Deep Dive
15.3.1. Apple Inc.
15.3.1.1. Business Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.1.4. Key Strategy & Developments
15.3.2. Samsung
15.3.2.1. Business Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.2.4. Key Strategy & Developments
15.3.3. Google
15.3.3.1. Business Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.3.4. Key Strategy & Developments
15.3.4. Lenovo
15.3.4.1. Business Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.4.4. Key Strategy & Developments
15.3.5. Huawei
15.3.5.1. Business Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.5.4. Key Strategy & Developments
15.3.6. Xiaomi
15.3.6.1. Business Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.6.4. Key Strategy & Developments
15.3.7. Motorola
15.3.7.1. Business Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.7.4. Key Strategy & Developments
15.3.8. Nokia
15.3.8.1. Business Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.8.4. Key Strategy & Developments
15.3.9. Sony
15.3.9.1. Business Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.9.4. Key Strategy & Developments
15.3.10. OnePlus
15.3.10.1. Business Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.10.4. Key Strategy & Developments
15.3.11. LG
15.3.11.1. Business Overview
15.3.11.2. Product Portfolio
15.3.11.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.11.4. Key Strategy & Developments
15.3.12. HTC
15.3.12.1. Business Overview
15.3.12.2. Product Portfolio
15.3.12.3. Profitability by Market Segments (Business Segments/Region)
15.3.12.4. Key Strategy & Developments
16. Assumptions and Acronyms Used
17. Research Methodology

 

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