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ロールtoロール印刷市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Roll to Roll Printing Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のRoll to Roll(R2R)印刷市場に関する広範なレポートを発表し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスについて詳細な検討を提供しました。こ... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月9日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のRoll to Roll(R2R)印刷市場に関する広範なレポートを発表し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスについて詳細な検討を提供しました。この包括的なレポートは、市場構造と予測期間における成長の可能性に関する貴重な洞察を提供します。

主な洞察

- ロールtoロール印刷市場規模(2024E):1億7,720.51億米ドル
- 予測市場価値(2033F):6億2,049.6万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 14.9%

ロールtoロール印刷市場 - レポート概要:

ロール・ツー・ロール(R2R)印刷技術は、その効率性、拡張性、費用対効果により、さまざまな産業用途でますます支持を集めている。この技術はフレキシブル電子部品の大量生産をサポートし、エレクトロニクス、パッケージング、太陽エネルギーなどの産業で広く応用されている。市場の拡大は、フレキシブルで軽量な電子製品に対する需要の高まりや、高度な製造プロセスにおけるR2Rプリンティングの統合が進んでいることが大きな要因となっている。

市場成長の促進要因

世界のRoll to Roll Printing市場は、いくつかの重要な要因によって推進されている。その最たるものが、ウェアラブル、センサー、フレキシブルディスプレイなど、フレキシブル電子デバイスの採用が増加していることである。さらに、エレクトロニクスやパッケージングなどの業界では、費用対効果の高い大量生産方法が求められており、R2R印刷技術の需要を押し上げている。また、印刷技術のさらなる進歩やプリンテッドエレクトロニクスのトレンドの高まりも、市場の前向きな見通しに寄与している。

市場の阻害要因

強い成長の可能性があるにもかかわらず、R2R印刷市場はいくつかの課題に直面している。R2R印刷装置の初期設定コストが高く、これらのシステムを操作するために必要な専門的知識も必要であるため、市場参入に大きな障壁となる可能性がある。さらに、フレキシブル電子部品の製造には品質管理の課題につながる複雑さが伴うため、一部の分野での幅広い採用が妨げられる可能性がある。サプライチェーンの混乱や原材料コストの変動も、市場成長のリスクとなる。

市場機会:

Roll to Roll Printing市場は、特にフレキシブル・エレクトロニクスとスマート・パッケージング・ソリューションにおける継続的な技術進歩により、大きな成長機会を提供している。持続可能でエネルギー効率の高い製品に対する需要の高まりは、太陽エネルギーや印刷バッテリーなどの分野におけるR2R印刷の新たな用途を開拓している。さらに、電気自動車や再生可能エネルギーなどの新興産業におけるR2R技術プロバイダーとエンドユーザーとの戦略的パートナーシップは、市場拡大をさらに推進するだろう。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のRoll to Roll Printing市場を牽引する主な要因は何か?
- R2R印刷技術の採用が最も進んでいるのはどの産業で、どの地域か?
- 印刷技術の進歩は競争環境にどのような影響を与えているか?
- Roll to Roll Printing市場の主要プレイヤーは誰で、市場ポジションを維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界のロールtoロール印刷市場における新たなトレンドと今後の成長見通しは?

競争情報とビジネス戦略:

Thinfilm Electronics ASA社、E Ink Holdings社、Ascent Solar Technologies社など、ロールtoロール印刷市場の大手企業は、市場の足場を固めるために技術革新、研究開発、戦略的提携を優先している。これらの企業は、印刷技術の改善、印刷物の品質向上、応用範囲の拡大に多額の投資を行っている。エレクトロニクスや再生可能エネルギーといった高成長産業のエンドユーザーとの提携は、市場浸透を促進する上で極めて重要である。さらに、厳しい品質・性能基準への準拠を維持することは、市場リーダーが競争力を維持し、ロールtoロール印刷市場で長期的な成功を収めるために不可欠である。

主な企業

- マルチク・コーポレーション
- サムスン電子
- アグファ・ゲバルト・グループ
- モレックス
- 日本メクトロン
- 日本メクトロン
- デュポン
- BASF
- ノバセントリックス
- オプトメック
- ケンブリッジ・ディスプレイ・テクノロジー
- エンフセル
- LGディスプレイ株式会社
- セイコーエプソン株式会社
- 住友電気工業株式会社
- 株式会社フジクラ
- 株式会社フジクラ
- エレクトロニクスフォーイメージング株式会社
- コニカミノルタ株式会社
- Eインクホールディングス株式会社

ロールtoロール印刷市場産業調査の主要セグメント

コンポーネント別

- ロールtoロール印刷機
- サービス

用途別

- ディスプレイ
- メンブレンスイッチアセンブリー
- フレキシブル回路
- RFIDアンテナ

産業別

- コンシューマー・エレクトロニクス
- 自動車・運輸
- ヘルスケア
- 航空宇宙・防衛
- 小売・包装

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
3.3.主な成功要因
4.価格分析
4.1.価格分析, 製品タイプ別
4.2.平均価格ベンチマーク分析
5.COVID-19 影響分析
5.1.COVID-19のロールツーロール印刷市場への影響
5.1.1.COVID-19以前の分析
5.1.2.COVID-19後の分析
5.2.期待される回復シナリオ
5.3.印刷製品・サービスプロバイダーの主要戦略
6.世界のロールツーロール印刷市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.世界のロールツーロール印刷市場の需要(単位:万枚)分析 2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位:千台)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場規模(単位:万個)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界の印刷業界の見通し
8.1.3.急速な都市化
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.COVID-19パンデミックの経済への影響
8.2.3.印刷技術の動向
8.2.4.印刷サービス局の動向
8.3.バリューチェーン
8.4.市場ダイナミクス
8.4.1.促進要因
8.4.2.阻害要因
8.4.3.機会分析
9.ロールツーロール印刷の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(コンポーネント別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.コンポーネント別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
9.3.コンポーネント別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.ロールtoロールプリンター
9.3.1.1.インクジェットプリンター
9.3.1.2.スクリーン印刷機
9.3.1.3.フレキソ印刷機
9.3.1.4.オフセット印刷機
9.3.1.5.その他
9.3.2.サービス
9.3.2.1.印刷サービス
9.3.2.2.デザインサービス
9.3.2.3.コンサルテーション
9.3.2.4.サポート&メンテナンス
9.4.コンポーネント別市場魅力度分析
10.ロールtoロール印刷の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:用途別、2019-2023年
10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.ディスプレイ
10.3.1.1.LCDディスプレイ
10.3.1.2.有機ELディスプレイ
10.3.1.3. 電子ペーパー・ディスプレイ
10.3.1.4.その他
10.3.2.メンブレンスイッチアセンブリー
10.3.3.フレキシブル回路
10.3.4.RFIDアンテナ
10.3.5.その他の電子製品
10.4.アプリケーション別市場魅力度分析
11.ロールtoロール印刷の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:産業別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.産業別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.産業別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.コンシューマーエレクトロニクス
11.3.2.自動車・運輸
11.3.3.ヘルスケア
11.3.4.航空宇宙・防衛
11.3.5.小売・包装
11.3.6.その他
11.4.産業別市場魅力度分析
12.ロールツーロール印刷の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米のロールツーロール印刷市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.コンポーネント別
13.3.3.用途別
13.3.4.産業別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.コンポーネント別
13.4.3.用途別
13.4.4.産業別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.中南米のロールツーロール印刷市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.その他のラテンアメリカ
14.3.2.コンポーネント別
14.3.3.用途別
14.3.4.産業別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.コンポーネント別
14.4.3.用途別
14.4.4.産業別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.欧州のロールツーロール印刷市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イタリア
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イギリス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.ロシア
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.コンポーネント別
15.3.3.用途別
15.3.4.産業別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.コンポーネント別
15.4.3.用途別
15.4.4.産業別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.南アジアのロールツーロール印刷市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.タイ
16.3.1.3.インドネシア
16.3.1.4.マレーシア
16.3.1.5.オーストラリア&ニュージーランド
16.3.1.6.その他の南アジア
16.3.2.コンポーネント別
16.3.3.用途別
16.3.4.産業別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.コンポーネント別
16.4.3.用途別
16.4.4.産業別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジアのロールツーロール印刷市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.コンポーネント別
17.3.3.用途別
17.3.4.産業別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.コンポーネント別
17.4.3.用途別
17.4.4.産業別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカのロールツーロール印刷市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.その他の中東・アフリカ
18.3.2.コンポーネント別
18.3.3.用途別
18.3.4.産業別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.コンポーネント別
18.4.3.用途別
18.4.4.産業別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.主要国と新興国の分析-ロール・ツー・ロール印刷市場
19.1.米国のロールツーロール印刷市場分析
19.1.1.コンポーネント別
19.1.2.用途別
19.1.3.産業別
19.2.カナダのロールツーロール印刷市場分析
19.2.1.コンポーネント別
19.2.2.用途別
19.2.3.産業別
19.3.メキシコのロールツーロール印刷市場分析
19.3.1.コンポーネント別
19.3.2.用途別
19.3.3.産業別
19.4.ブラジルのロールtoロール印刷市場分析
19.4.1.コンポーネント別
19.4.2.用途別
19.4.3.産業別
19.5.ドイツのロールtoロール印刷市場分析
19.5.1.コンポーネント別
19.5.2.用途別
19.5.3.産業別
19.6.イタリアのロールツーロール印刷市場分析
19.6.1.コンポーネント別
19.6.2.用途別
19.6.3.産業別
19.7.フランスのロールツーロール印刷市場分析
19.7.1.コンポーネント別
19.7.2.用途別
19.7.3.産業別
19.8.英国のロールツーロール印刷市場分析
19.8.1.コンポーネント別
19.8.2.用途別
19.8.3.産業別
19.9.スペインのロールツーロール印刷市場分析
19.9.1.コンポーネント別
19.9.2.用途別
19.9.3.産業別
19.10.ベネルクスのロールツーロール印刷市場分析
19.10.1.コンポーネント別
19.10.2.用途別
19.10.3.産業別
19.11.ロシアのロールツーロール印刷市場分析
19.11.1.コンポーネント別
19.11.2.用途別
19.11.3.産業別
19.12.中国ロールツーロール印刷市場分析
19.12.1.コンポーネント別
19.12.2.用途別
19.12.3.産業別
19.13.日本のロールtoロール印刷市場分析
19.13.1.コンポーネント別
19.13.2.用途別
19.13.3.産業別
19.14.韓国のロールツーロール印刷市場分析
19.14.1.コンポーネント別
19.14.2.用途別
19.14.3.産業別
19.15.インドのロールツーロール印刷市場分析
19.15.1.コンポーネント別
19.15.2.用途別
19.15.3.産業別
19.16.ASEANロールツーロール印刷市場分析
19.16.1.コンポーネント別
19.16.2.用途別
19.16.3.産業別
19.17.オーストラリアとニュージーランドのロールツーロール印刷市場分析
19.17.1.コンポーネント別
19.17.2.用途別
19.17.3.産業別
19.18.GCC諸国のロールツーロール印刷市場分析
19.18.1.コンポーネント別
19.18.2.用途別
19.18.3.産業別
19.19.トルコのロールツーロール印刷市場分析
19.19.1.コンポーネント別
19.19.2.用途別
19.19.3.産業別
19.20.南アフリカのロールツーロール印刷市場分析
19.20.1.コンポーネント別
19.20.2.用途別
19.20.3.産業別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析(ロールtoロール印刷)
20.2.市場集中度
20.3.上位企業の市場シェア分析
20.4.市場プレゼンス分析
20.4.1.プレーヤーによる地域別フットプリント
20.4.2.プレーヤーによる製品フットプリント
20.4.3.チャネル別フットプリント
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.競合ディープダイブ
21.2.1.株式会社マルチク
21.2.1.1.事業概要
21.2.1.2.製品ポートフォリオ
21.2.1.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.1.4.販売拠点
21.2.1.5.戦略の概要
21.2.1.5.1.マーケティング戦略
21.2.1.5.2.製品戦略
21.2.1.5.3.チャネル戦略
21.2.2.サムスン電子
21.2.2.1.事業概要
21.2.2.2.製品ポートフォリオ
21.2.2.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.2.4.販売拠点
21.2.2.5.戦略の概要
21.2.2.5.1.マーケティング戦略
21.2.2.5.2.製品戦略
21.2.2.5.3.チャネル戦略
21.2.3.アグファ・ゲバルト・グループ
21.2.3.1.事業概要
21.2.3.2.製品ポートフォリオ
21.2.3.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.3.4.販売拠点
21.2.3.5.戦略の概要
21.2.3.5.1.マーケティング戦略
21.2.3.5.2.製品戦略
21.2.3.5.3.チャネル戦略
21.2.4.モレックス
21.2.4.1.事業概要
21.2.4.2.製品ポートフォリオ
21.2.4.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.4.4.販売拠点
21.2.4.5.戦略の概要
21.2.4.5.1.マーケティング戦略
21.2.4.5.2.製品戦略
21.2.4.5.3.チャネル戦略
21.2.5.ニッシャUSA
21.2.5.1.事業概要
21.2.5.2.製品ポートフォリオ
21.2.5.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.5.4.販売拠点
21.2.5.5.戦略の概要
21.2.5.5.1.マーケティング戦略
21.2.5.5.2.製品戦略
21.2.5.5.3.チャネル戦略
21.2.6.日本メクトロン
21.2.6.1.事業概要
21.2.6.2.製品ポートフォリオ
21.2.6.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.6.4.販売拠点
21.2.6.5.戦略の概要
21.2.6.5.1.マーケティング戦略
21.2.6.5.2.製品戦略
21.2.6.5.3.チャネル戦略
21.2.7.デュポン
21.2.7.1.事業概要
21.2.7.2.製品ポートフォリオ
21.2.7.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.7.4.販売拠点
21.2.7.5.戦略の概要
21.2.7.5.1.マーケティング戦略
21.2.7.5.2.製品戦略
21.2.7.5.3.チャネル戦略
21.2.8.BASF
21.2.8.1.事業概要
21.2.8.2.製品ポートフォリオ
21.2.8.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.8.4.販売拠点
21.2.8.5.戦略の概要
21.2.8.5.1.マーケティング戦略
21.2.8.5.2.製品戦略
21.2.8.5.3.チャネル戦略
21.2.9.ノバセントリックス
21.2.9.1.事業概要
21.2.9.2.製品ポートフォリオ
21.2.9.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.9.4.販売拠点
21.2.9.5.戦略の概要
21.2.9.5.1.マーケティング戦略
21.2.9.5.2.製品戦略
21.2.9.5.3.チャネル戦略
21.2.10.オプトメック
21.2.10.1.事業概要
21.2.10.2.製品ポートフォリオ
21.2.10.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.10.4.販売拠点
21.2.10.5.戦略の概要
21.2.10.5.1.マーケティング戦略
21.2.10.5.2.製品戦略
21.2.10.5.3.チャネル戦略
21.2.11.ケンブリッジ・ディスプレイ・テクノロジー社
21.2.11.1.事業概要
21.2.11.2.製品ポートフォリオ
21.2.11.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.11.4.販売拠点
21.2.11.5.戦略の概要
21.2.11.5.1.マーケティング戦略
21.2.11.5.2.製品戦略
21.2.11.5.3.チャネル戦略
21.2.12.エンフセル
21.2.12.1.事業概要
21.2.12.2.製品ポートフォリオ
21.2.12.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.12.4.販売拠点
21.2.12.5.戦略の概要
21.2.12.5.1.マーケティング戦略
21.2.12.5.2.製品戦略
21.2.12.5.3.チャネル戦略
21.2.13.LGディスプレイ
21.2.13.1.事業概要
21.2.13.2.製品ポートフォリオ
21.2.13.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.13.4.販売拠点
21.2.13.5.戦略の概要
21.2.13.5.1.マーケティング戦略
21.2.13.5.2.製品戦略
21.2.13.5.3.チャネル戦略
21.2.14.セイコーエプソン株式会社
21.2.14.1.事業概要
21.2.14.2.製品ポートフォリオ
21.2.14.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.14.4.販売拠点
21.2.14.5.戦略の概要
21.2.14.5.1.マーケティング戦略
21.2.14.5.2.製品戦略
21.2.14.5.3.チャネル戦略
21.2.15.住友電気工業
21.2.15.1.事業概要
21.2.15.2.製品ポートフォリオ
21.2.15.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.15.4.販売拠点
21.2.15.5.戦略の概要
21.2.15.5.1.マーケティング戦略
21.2.15.5.2.製品戦略
21.2.15.5.3.チャネル戦略
21.2.16.3M社
21.2.16.1.事業概要
21.2.16.2.製品ポートフォリオ
21.2.16.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.16.4.販売拠点
21.2.16.5.戦略の概要
21.2.16.5.1.マーケティング戦略
21.2.16.5.2.製品戦略
21.2.16.5.3.チャネル戦略
21.2.17.フジクラ
21.2.17.1.事業概要
21.2.17.2.製品ポートフォリオ
21.2.17.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.17.4.販売拠点
21.2.17.5.戦略の概要
21.2.17.5.1.マーケティング戦略
21.2.17.5.2.製品戦略
21.2.17.5.3.チャネル戦略
21.2.18.エレクトロニクス・フォー・イメージング社
21.2.18.1.事業概要
21.2.18.2.製品ポートフォリオ
21.2.18.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.18.4.販売拠点
21.2.18.5.戦略の概要
21.2.18.5.1.マーケティング戦略
21.2.18.5.2.製品戦略
21.2.18.5.3.チャネル戦略
21.2.19.コニカミノルタ株式会社
21.2.19.1.事業概要
21.2.19.2.製品ポートフォリオ
21.2.19.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.19.4.販売拠点
21.2.19.5.戦略の概要
21.2.19.5.1.マーケティング戦略
21.2.19.5.2.製品戦略
21.2.19.5.3.チャネル戦略
21.2.20.Eインク・ホールディングス
21.2.20.1.事業概要
21.2.20.2.製品ポートフォリオ
21.2.20.3.市場セグメント別収益性(事業セグメント/地域)
21.2.20.4.販売拠点
21.2.20.5.戦略の概要
21.2.20.5.1.マーケティング戦略
21.2.20.5.2.製品戦略
21.2.20.5.3.チャネル戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently unveiled an extensive report on the global Roll to Roll (R2R) Printing Market, offering a detailed examination of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. This comprehensive report provides valuable insights into the market structure and its potential for growth over the forecast period.

Key Insights:

• Roll to Roll Printing Market Size (2024E): USD 17720.51 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 62049.6 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 14.9%

Roll to Roll Printing Market - Report Overview:

Roll to roll (R2R) printing technology is increasingly gaining traction across various industrial applications due to its efficiency, scalability, and cost-effectiveness. This technology supports the mass production of flexible electronic components and is widely applied in industries such as electronics, packaging, and solar energy. The market’s expansion is largely driven by the rising demand for flexible and lightweight electronic products, as well as the growing integration of R2R printing in advanced manufacturing processes.

Market Growth Drivers:

The global Roll to Roll Printing Market is being propelled by several key factors. Chief among these is the increasing adoption of flexible electronic devices, such as wearables, sensors, and flexible displays. Additionally, the need for cost-effective, high-volume production methods in industries like electronics and packaging is boosting the demand for R2R printing technology. Further advancements in printing techniques and the growing trend of printed electronics are also contributing to the positive market outlook.

Market Restraints:

Despite its strong growth potential, the Roll to Roll Printing Market faces several challenges. High initial setup costs for R2R printing equipment, coupled with the specialized expertise required to operate these systems, can create significant barriers to market entry. Additionally, manufacturing flexible electronic components presents complexities that may lead to quality control challenges, hindering broader adoption in some sectors. Supply chain disruptions and fluctuating raw material costs also pose risks to market growth.

Market Opportunities:

The Roll to Roll Printing Market offers vast growth opportunities, particularly with ongoing technological advancements in flexible electronics and smart packaging solutions. The rising demand for sustainable and energy-efficient products is unlocking new applications for R2R printing in areas such as solar energy and printed batteries. Moreover, strategic partnerships between R2R technology providers and end-users in emerging industries like electric vehicles and renewable energy will further propel market expansion.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the key factors driving the global Roll to Roll Printing Market?
• Which industries are experiencing the highest adoption of R2R printing technology, and in which regions?
• How are advancements in printing technologies influencing the competitive landscape?
• Who are the leading players in the Roll to Roll Printing Market, and what strategies are they employing to maintain their market positions?
• What are the emerging trends and future growth prospects in the global Roll to Roll Printing Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the Roll to Roll Printing Market, such as Thinfilm Electronics ASA, E Ink Holdings, and Ascent Solar Technologies, are prioritizing innovation, research and development, and strategic collaborations to strengthen their market foothold. These firms are investing heavily in improving printing technologies, enhancing the quality of printed materials, and expanding their range of applications. Partnerships with end-users in high-growth industries such as electronics and renewable energy are crucial for driving market penetration. Additionally, maintaining compliance with stringent quality and performance standards is critical for market leaders to sustain their competitive edge and achieve long-term success in the Roll to Roll Printing Market.

Key Companies Profiled:

• Multek Corporation
• Samsung Electronics
• Agfa-Gevaert Group
• Molex
• Nissha USA
• Nippon Mektron, Ltd.
• DuPont
• BASF
• Novacentrix
• Optomec, Inc
• Cambridge Display Technology Ltd
• Enfucell
• LG Display Co., Ltd.
• Seiko Epson Corporation
• Sumitomo Electric Industries, Ltd.
• 3M Company
• Fujikura Ltd.
• Electronics for Imaging, Inc.
• Konica Minolta Inc.
• E Ink Holdings Inc.

Key Segments of Roll to Roll Printing Market Industry Research

By Component:

• Roll to Roll Printers
• Services

By Application:

• Displays
• Membrane Switch Assemblies
• Flexible Circuits
• RFID Antennas

By Industry:

• Consumer Electronics
• Automotive & Transportation
• Healthcare
• Aerospace & Defence
• Retail & Packaging

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia Pacific
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
3.3. Key Success Factors
4. Pricing Analysis
4.1. Pricing Analysis, By Product Type
4.2. Average Pricing Benchmark Analysis
5. COVID-19 Impact Analysis
5.1. Impact of COVID-19 on Roll-to-Roll Printing Market
5.1.1. Pre COVID-19 Analysis
5.1.2. Post COVID-19 Analysis
5.2. Expected Recovery Scenarios
5.3. Key Strategies for Printing Product & Service Providers
6. Global Roll-to-Roll Printing Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Global Roll-to-Roll Printing Market Demand (in Volume in ‘000 Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (‘000 Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (‘000 Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global Printing Industry Outlook
8.1.3. Rapid Urbanization
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. Impact of COVID-19 Pandemic on Economy
8.2.3. Printing Technology Trends
8.2.4. Printing Service Bureaus Trends
8.3. Value Chain
8.4. Market Dynamics
8.4.1. Drivers
8.4.2. Restraints
8.4.3. Opportunity Analysis
9. Global Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Component
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis By Component, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast By Component, 2024-2033
9.3.1. Roll to Roll Printers
9.3.1.1. Inkjet Printers
9.3.1.2. Screen Printers
9.3.1.3. Flexographic Printers
9.3.1.4. Offset Printers
9.3.1.5. Others
9.3.2. Services
9.3.2.1. Printing Services
9.3.2.2. Designing Services
9.3.2.3. Consultation
9.3.2.4. Support & Maintenance
9.4. Market Attractiveness Analysis By Component
10. Global Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
10.3.1. Displays
10.3.1.1. LCD Displays
10.3.1.2. OLED Displays
10.3.1.3. e-Paper Displays
10.3.1.4. Others
10.3.2. Membrane Switch Assemblies
10.3.3. Flexible Circuits
10.3.4. RFID Antennas
10.3.5. Other Electronic Products
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Industry
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Industry, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Industry, 2024-2033
11.3.1. Consumer Electronics
11.3.2. Automotive & Transportation
11.3.3. Healthcare
11.3.4. Aerospace & Defence
11.3.5. Retail & Packaging
11.3.6. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Industry
12. Global Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Component
13.3.3. By Application
13.3.4. By Industry
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Component
13.4.3. By Application
13.4.4. By Industry
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Rest of Latin America
14.3.2. By Component
14.3.3. By Application
14.3.4. By Industry
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Component
14.4.3. By Application
14.4.4. By Industry
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Europe Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. Italy
15.3.1.3. France
15.3.1.4. U.K.
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Russia
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Component
15.3.3. By Application
15.3.4. By Industry
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Component
15.4.3. By Application
15.4.4. By Industry
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. South Asia Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Thailand
16.3.1.3. Indonesia
16.3.1.4. Malaysia
16.3.1.5. Australia & New Zealand
16.3.1.6. Rest of South Asia
16.3.2. By Component
16.3.3. By Application
16.3.4. By Industry
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Component
16.4.3. By Application
16.4.4. By Industry
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Component
17.3.3. By Application
17.3.4. By Industry
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Component
17.4.3. By Application
17.4.4. By Industry
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Middle East and Africa Roll-to-Roll Printing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Turkey
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Component
18.3.3. By Application
18.3.4. By Industry
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Component
18.4.3. By Application
18.4.4. By Industry
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Key and Emerging Countries Analysis- Roll-to-Roll Printing Market
19.1. U.S. Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.1.1. By Component
19.1.2. By Application
19.1.3. By Industry
19.2. Canada Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.2.1. By Component
19.2.2. By Application
19.2.3. By Industry
19.3. Mexico Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.3.1. By Component
19.3.2. By Application
19.3.3. By Industry
19.4. Brazil Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.4.1. By Component
19.4.2. By Application
19.4.3. By Industry
19.5. Germany Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.5.1. By Component
19.5.2. By Application
19.5.3. By Industry
19.6. Italy Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.6.1. By Component
19.6.2. By Application
19.6.3. By Industry
19.7. France Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.7.1. By Component
19.7.2. By Application
19.7.3. By Industry
19.8. U.K. Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.8.1. By Component
19.8.2. By Application
19.8.3. By Industry
19.9. Spain Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.9.1. By Component
19.9.2. By Application
19.9.3. By Industry
19.10. BENELUX Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.10.1. By Component
19.10.2. By Application
19.10.3. By Industry
19.11. Russia Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.11.1. By Component
19.11.2. By Application
19.11.3. By Industry
19.12. China Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.12.1. By Component
19.12.2. By Application
19.12.3. By Industry
19.13. Japan Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.13.1. By Component
19.13.2. By Application
19.13.3. By Industry
19.14. South Korea Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.14.1. By Component
19.14.2. By Application
19.14.3. By Industry
19.15. India Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.15.1. By Component
19.15.2. By Application
19.15.3. By Industry
19.16. ASEAN Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.16.1. By Component
19.16.2. By Application
19.16.3. By Industry
19.17. Australia and New Zealand Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.17.1. By Component
19.17.2. By Application
19.17.3. By Industry
19.18. GCC Countries Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.18.1. By Component
19.18.2. By Application
19.18.3. By Industry
19.19. Turkey Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.19.1. By Component
19.19.2. By Application
19.19.3. By Industry
19.20. South Africa Roll-to-Roll Printing Market Analysis
19.20.1. By Component
19.20.2. By Application
19.20.3. By Industry
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Roll-to-Roll Printing)
20.2. Market Concentration
20.3. Market Share Analysis of Top Players
20.4. Market Presence Analysis
20.4.1. Regional footprint by Players
20.4.2. Product footprint by Players
20.4.3. Channel footprint by Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Deep Dive
21.2.1. Multek Corporation
21.2.1.1. Business Overview
21.2.1.2. Product Portfolio
21.2.1.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.1.4. Sales Footprint
21.2.1.5. Strategy Overview
21.2.1.5.1. Marketing Strategy
21.2.1.5.2. Product Strategy
21.2.1.5.3. Channel Strategy
21.2.2. Samsung Electronics
21.2.2.1. Business Overview
21.2.2.2. Product Portfolio
21.2.2.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.2.4. Sales Footprint
21.2.2.5. Strategy Overview
21.2.2.5.1. Marketing Strategy
21.2.2.5.2. Product Strategy
21.2.2.5.3. Channel Strategy
21.2.3. Agfa-Gevaert Group
21.2.3.1. Business Overview
21.2.3.2. Product Portfolio
21.2.3.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.3.4. Sales Footprint
21.2.3.5. Strategy Overview
21.2.3.5.1. Marketing Strategy
21.2.3.5.2. Product Strategy
21.2.3.5.3. Channel Strategy
21.2.4. Molex
21.2.4.1. Business Overview
21.2.4.2. Product Portfolio
21.2.4.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.4.4. Sales Footprint
21.2.4.5. Strategy Overview
21.2.4.5.1. Marketing Strategy
21.2.4.5.2. Product Strategy
21.2.4.5.3. Channel Strategy
21.2.5. Nissha USA
21.2.5.1. Business Overview
21.2.5.2. Product Portfolio
21.2.5.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.5.4. Sales Footprint
21.2.5.5. Strategy Overview
21.2.5.5.1. Marketing Strategy
21.2.5.5.2. Product Strategy
21.2.5.5.3. Channel Strategy
21.2.6. Nippon Mektron, Ltd.
21.2.6.1. Business Overview
21.2.6.2. Product Portfolio
21.2.6.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.6.4. Sales Footprint
21.2.6.5. Strategy Overview
21.2.6.5.1. Marketing Strategy
21.2.6.5.2. Product Strategy
21.2.6.5.3. Channel Strategy
21.2.7. DuPont
21.2.7.1. Business Overview
21.2.7.2. Product Portfolio
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21.2.7.4. Sales Footprint
21.2.7.5. Strategy Overview
21.2.7.5.1. Marketing Strategy
21.2.7.5.2. Product Strategy
21.2.7.5.3. Channel Strategy
21.2.8. BASF
21.2.8.1. Business Overview
21.2.8.2. Product Portfolio
21.2.8.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.8.4. Sales Footprint
21.2.8.5. Strategy Overview
21.2.8.5.1. Marketing Strategy
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21.2.8.5.3. Channel Strategy
21.2.9. Novacentrix
21.2.9.1. Business Overview
21.2.9.2. Product Portfolio
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21.2.9.4. Sales Footprint
21.2.9.5. Strategy Overview
21.2.9.5.1. Marketing Strategy
21.2.9.5.2. Product Strategy
21.2.9.5.3. Channel Strategy
21.2.10. Optomec, Inc
21.2.10.1. Business Overview
21.2.10.2. Product Portfolio
21.2.10.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.10.4. Sales Footprint
21.2.10.5. Strategy Overview
21.2.10.5.1. Marketing Strategy
21.2.10.5.2. Product Strategy
21.2.10.5.3. Channel Strategy
21.2.11. Cambridge Display Technology Ltd
21.2.11.1. Business Overview
21.2.11.2. Product Portfolio
21.2.11.3. Profitability by Market Segments (Business Segment/ Region)
21.2.11.4. Sales Footprint
21.2.11.5. Strategy Overview
21.2.11.5.1. Marketing Strategy
21.2.11.5.2. Product Strategy
21.2.11.5.3. Channel Strategy
21.2.12. Enfucell
21.2.12.1. Business Overview
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21.2.12.5. Strategy Overview
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21.2.13. LG Display Co., Ltd.
21.2.13.1. Business Overview
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21.2.14. Seiko Epson Corporation
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21.2.15. Sumitomo Electric Industries, Ltd.
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21.2.16. 3M Company
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21.2.17. Fujikura Ltd.
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21.2.18. Electronics for Imaging, Inc.
21.2.18.1. Business Overview
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21.2.19. Konica Minolta Inc.
21.2.19.1. Business Overview
21.2.19.2. Product Portfolio
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21.2.20. E Ink Holdings Inc.
21.2.20.1. Business Overview
21.2.20.2. Product Portfolio
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21.2.20.5. Strategy Overview
21.2.20.5.1. Marketing Strategy
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22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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