世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドネシア・ロイヤリティ・プログラム市場の最新情報と今後の成長動向データブック 2024年第1四半期最新版


Indonesia Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.7%成長し、2024年には18億4230万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて12.5%のCAGRを記... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2024年2月5日 US$1,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
117 英語

 

サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率10.7%成長し、2024年には18億4230万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて12.5%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは9.5%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の16億6,430万米ドルから増加し、2028年には26億4,630万米ドルに達する。

本レポートでは、さまざまな産業カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供しています。国レベルで50以上のKPIを掲載しており、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に把握することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- インドネシアのロイヤルティ消費市場を洞察当レポートは、市場規模、成長促進要因、動向など、インドネシアのロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供しています。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較分析当レポートは、インドネシアのロイヤルティ消費市場の競合分析を提供し、企業が競合他社との比較において自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤリティ消費市場の最新動向を把握することができます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

ページTOPに戻る


目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 インドネシア小売業界の市場規模分析
2.1 インドネシア小売業の市場規模、2019年~2028年
2.2 インドネシアのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 インドネシアのPOS支出動向分析、2019年~2028年

3 インドネシアのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 インドネシアのロイヤリティ支出市場規模推移と今後の成長動向:2019~2028年
3.2 インドネシアのスキーム別ロイヤリティ支出額(累計金額・金額償還率ベース):2023年
3.3 インドネシアの機能領域別ロイヤリティ支出額シェア(2019年~2028年
3.4 インドネシアのロイヤリティ制度別支出額(2019年~2028年
3.5 インドネシア ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 インドネシアのロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ロイヤリティプログラムタイプ別
4.1 2023年 ロイヤリティ・プログラムタイプ別インドネシアロイヤリティ支出額シェア
4.2 インドネシアのポイント制ロイヤリティプログラム別支出額(2019年~2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別支出額(2019年~2028年
4.4 インドネシアのミッション型ロイヤルティプログラム別支出額、2019-2028年
4.5 インドネシアの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 インドネシアのゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別支出額(2019〜2028年
4.7 インドネシア 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 インドネシアのサブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額、2019-2028年
4.9 インドネシア コミュニティ・ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.1 インドネシア 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(2019〜2028年
4.11 インドネシア 有料ロイヤリティプログラム別支出額(2019〜2028年
4.12 インドネシア キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(2019〜2028年

5 インドネシアのチャネル別ロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 インドネシア ロイヤリティスキームのチャネル別支出額シェア(2019年~2028年
5.2 インドネシア ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 インドネシアのオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
5.4 インドネシア ロイヤリティ支出額(モバイル別)、2019-2028年

6 インドネシアのビジネスモデル別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
6.1 インドネシア ロイヤリティスキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 インドネシア ロイヤリティ支出額(販売者主導型):2019-2028年
6.3 インドネシア 支払い手段別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
6.4 インドネシア その他のセグメント別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

7 インドネシアの主要部門別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
7.1 インドネシア主要セクター別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
7.2 インドネシアの小売業におけるロイヤリティスキーム利用額(2019年~2028年
7.3 インドネシアの金融サービス業におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019年~2028年
7.4 インドネシアのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ制度利用額(2019-2028年
7.5 インドネシアのレストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティ制度利用額(2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるインドネシア・ロイヤリティ制度 支出額(2019-2028年
7.7 インドネシアの通信事業におけるロイヤルティ制度利用額(2019-2028年
7.8 インドネシアのメディア・娯楽産業におけるロイヤリティ制度利用額(2019-2028年
7.9 インドネシア ロイヤリティ・スキーム支出額(その他)、2019-2028年

8 インドネシア 主要セクターのオンライン・チャネル別ロイヤリティ支出額(2019-2028年
8.1 インドネシア 小売業セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.2 インドネシアの金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.3 インドネシアのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.4 インドネシアのレストラン・フードデリバリー事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.5 インドネシア 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019〜2028年
8.6 インドネシアの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
8.7 インドネシアのメディア・娯楽産業のオンライン・ロイヤルティ支出額(2019年〜2028年
8.8 インドネシアのその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 インドネシア 主要セクターの店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.1 インドネシア 小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.2 インドネシア 医療・健康セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.3 インドネシアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.4 インドネシア 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
9.5 インドネシア メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.6 インドネシアのその他セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

10 インドネシア 主要セクターのモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
10.1 インドネシア 小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.2 インドネシア 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.3 インドネシアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.4 インドネシアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.5 インドネシア 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年〜2028年
10.6 インドネシアの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.7 インドネシアのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.8 インドネシアのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

11 インドネシアの小売業向けロイヤリティスキーム支出額の市場規模推移と今後の成長動向
11.1 インドネシア小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 インドネシア 多角化小売企業別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 インドネシア ロイヤリティ小売スキーム支出額(百貨店ベース):2019-2028年
11.4 インドネシア 専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.5 インドネシア ロイヤリティ小売スキーム支出額(衣料品・靴・アクセサリー別):2019-2028年
11.6 インドネシア ロイヤリティ小売スキーム消費額(玩具・ホビー店別)、2019-2028年
11.7 インドネシア ロイヤリティ小売スキーム支出額(スーパーマーケット・コンビニエンスストア別)、2019-2028年
11.8 インドネシア ロイヤリティ小売スキーム支出額(家庭用品別)、2019-2028年
11.9 インドネシア ロイヤリティ小売スキーム別支出額(その他)、2019-2028年

12 インドネシアのロイヤリティスキーム利用額市場規模推移と今後の成長動向:アクセシビリティ別
12.1 インドネシアのアクセシビリティ別ロイヤリティ支出額シェア(2023年対2028年
12.2 インドネシアのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
12.3 インドネシアのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

13 インドネシアの消費者タイプ別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
13.1 インドネシア ロイヤリティスキーム支出額の消費者タイプ別シェア(2023年対2028年
13.2 インドネシアのB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 インドネシアのB2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 インドネシアの会員種別ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向
14.1 インドネシアの会員種別ロイヤリティ支出額シェア(2019~2028年
14.2 インドネシアの無料会員制度別ロイヤリティ支出額(2019~2028年
14.3 インドネシアのロイヤリティ会員制度別支出額(無料+プレミアム)(2019-2028年
14.4 インドネシアのロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(2019~2028年

15 インドネシア ロイヤリティ・プラットフォーム市場規模推移と今後の成長動向(ソフトウェア別
15.1 インドネシア ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のソフトウェア・ユースケース別シェア(2023年対2028年
15.2 インドネシア ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 インドネシア ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019-2028年

16 インドネシア ロイヤリティプラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 インドネシア ロイヤリティプラットフォーム支出額 ベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 インドネシア ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー別インハウス・プラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 インドネシア ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー向けプラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019年~2028年

17 インドネシア ロイヤリティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(デプロイメント別
17.1 インドネシア ロイヤリティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 インドネシアのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(2019年~2028年
17.3 インドネシア ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミスベース):2019年~2028年

18 インドネシア ロイヤリティ支出額の市場規模推移と今後の成長動向(ソフトウェア・サービス別
18.1 インドネシアのロイヤリティ支出額のソフトウェアとサービス別シェア(2023年対2028年
18.2 インドネシアのソフトウェア別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
18.3 インドネシアのサービス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

19 インドネシア ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向(カスタム/市販ソフトウェアプラットフォー ム別
19.1 インドネシア ロイヤリティ支出額シェア(カスタムvsオフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別):2023年vs2028年
19.2 インドネシア ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別):2019年~2028年
19.3 インドネシア ロイヤリティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(棚なしプラットフォーム別)、2019年~2028年

20 インドネシアのロイヤリティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 インドネシア ロイヤリティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 インドネシアのロイヤリティ支出額の所得階層別シェア(2023年
20.3 インドネシアのロイヤリティ支出額の男女別シェア(2023年

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

ページTOPに戻る



図表リスト

表1:インドネシア小売業界の市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:インドネシアのEコマース市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表3:インドネシアのPOS支出額市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:インドネシア ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:インドネシア ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:インドネシア ロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表7:インドネシア ポイントベースのロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表8:インドネシア 段階別ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表9:インドネシア ミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:インドネシア 消費型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表11:インドネシア ゲーミング・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表12:インドネシア 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表13:インドネシア サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表14:インドネシア コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表15:インドネシア 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表16:インドネシア 有料ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表17:インドネシア キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表18:インドネシア ロイヤリティ支出額:店舗内(百万米ドル)、2019-2028年
表19:インドネシア ロイヤリティ支出額(オンラインベース)(百万米ドル)、2019-2028年
表20:インドネシア モバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表21:インドネシア ロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導型別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:インドネシア ロイヤリティビジネスモデルスキーム支出額(支払手段主導ベース)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:インドネシア ロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出額(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:インドネシアの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:インドネシアの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドルインドネシアの金融サービス業におけるロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表26:インドネシアのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表27:インドネシアのレストラン・フードデリバリーにおけるロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表28:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるインドネシアロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表29:インドネシアのロイヤリティ制度支出(百万米ドルインドネシアの通信事業におけるロイヤリティ制度利用額(百万米ドル)、2019-2028年
表30:インドネシアのメディア・娯楽におけるロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表31:インドネシアのその他におけるロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:インドネシア小売業セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表33:インドネシアの小売業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシアの金融サービス業におけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表34:インドネシアのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 35:インドネシアのレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:インドネシア旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)のオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 37:インドネシアの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:インドネシアのメディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 39:インドネシアのその他セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40:インドネシア小売業セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表41:インドネシアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表42:インドネシアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:インドネシアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシア旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表44:インドネシアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシアのメディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:インドネシアの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシアのその他部門における店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表46:インドネシアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシア小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:インドネシアインドネシアの金融サービス部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:インドネシアのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:インドネシアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシアのレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:インドネシア 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:インドネシアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシア通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表52:インドネシアのモバイルアプリ・ロイヤリティ支出額(百万米ドルインドネシアのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:インドネシアのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシアのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:インドネシア 多角化小売企業別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表55:インドネシアの小売業におけるロイヤルティ支出(百万米ドルインドネシア百貨店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:インドネシアのロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドルインドネシア専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:インドネシア衣類・履物・アクセサリー別ロイヤリティ小売制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 58:インドネシアおもちゃ・ホビーショップ別ロイヤリティ小売制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:インドネシア スーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:インドネシア家庭用品別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表61:インドネシア ロイヤリティ小売スキーム支出額:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表62:インドネシアのカードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:インドネシアインドネシア ロイヤリティ支出額(デジタルアクセス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 64:インドネシアB2B消費者別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:インドネシアB2C消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:インドネシアの無料会員型スキーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表67:インドネシア ロイヤリティ会員制度別支出額(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:インドネシアのロイヤルティ会員制度別支出額(プレミアムベース)(百万米ドル)、2019-2028年
表 69:インドネシア ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額:分析・AI主導(百万米ドル)、2019-2028年
表70:インドネシア ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表71:インドネシアインドネシア ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額:インハウス(百万米ドル)別、2019-2028年
表72 インドネシアのロイヤルティベンダー/ソリューションパートナーインドネシア ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表73:インドネシアのロイヤルティ展開インドネシア ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)(百万米ドル)、2019-2028年
表74:インドネシアのロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドルインドネシア ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額:オンプレミス(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:インドネシア ロイヤリティ支出額(ソフトウェアベース)(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:インドネシア ロイヤリティ支出額(サービス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表77:インドネシア ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 78:インドネシア ロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出額(棚落ちプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年

 

ページTOPに戻る


 

Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 10.7% on an annual basis to reach US$1,842.3 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 12.5% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 9.5% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$1,664.3 million in 2023 to reach US$2,646.3 million by 2028.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the Indonesia loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the Indonesia loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the Indonesia loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 Indonesia Retail Sector Market Size Analysis
2.1 Indonesia Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 Indonesia Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 Indonesia POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 Indonesia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 Indonesia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 Indonesia Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 Indonesia Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 Indonesia Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 Indonesia Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 Indonesia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 Indonesia Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 Indonesia Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 Indonesia Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 Indonesia Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 Indonesia Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 Indonesia Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 Indonesia Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 Indonesia Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 Indonesia Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 Indonesia Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 Indonesia Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 Indonesia Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 Indonesia Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 Indonesia Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 Indonesia Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 Indonesia Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 Indonesia Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 Indonesia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 Indonesia Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 Indonesia Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 Indonesia Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 Indonesia Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 Indonesia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 Indonesia Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 Indonesia Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 Indonesia Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 Indonesia Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 Indonesia Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 Indonesia Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 Indonesia Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 Indonesia Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 Indonesia Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 Indonesia Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 Indonesia In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 Indonesia In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 Indonesia In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 Indonesia In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 Indonesia In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 Indonesia In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 Indonesia In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 Indonesia Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 Indonesia Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 Indonesia Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 Indonesia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 Indonesia Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 Indonesia Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 Indonesia Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 Indonesia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 Indonesia Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 Indonesia Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 Indonesia Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 Indonesia Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 Indonesia Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 Indonesia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 Indonesia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 Indonesia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 Indonesia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 Indonesia Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 Indonesia Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 Indonesia Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 Indonesia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 Indonesia Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 Indonesia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 Indonesia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 Indonesia Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 Indonesia Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 Indonesia Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 Indonesia Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 Indonesia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 Indonesia Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 Indonesia Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 Indonesia Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 Indonesia Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 Indonesia Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 Indonesia Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 Indonesia Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 Indonesia Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 Indonesia Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 Indonesia Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 Indonesia Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

Table 1: Indonesia Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: Indonesia Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: Indonesia POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: Indonesia Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: Indonesia Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: Indonesia Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: Indonesia Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: Indonesia Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: Indonesia Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: Indonesia Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: Indonesia Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: Indonesia Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: Indonesia Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: Indonesia Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: Indonesia Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: Indonesia Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: Indonesia Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: Indonesia Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: Indonesia Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: Indonesia Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: Indonesia Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: Indonesia Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: Indonesia Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: Indonesia Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: Indonesia Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: Indonesia Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: Indonesia Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: Indonesia Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: Indonesia Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: Indonesia Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: Indonesia Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: Indonesia Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: Indonesia Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: Indonesia Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: Indonesia Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: Indonesia Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: Indonesia Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: Indonesia Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: Indonesia Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: Indonesia In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: Indonesia In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: Indonesia In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: Indonesia In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: Indonesia In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: Indonesia In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: Indonesia Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: Indonesia Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: Indonesia Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: Indonesia Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: Indonesia Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: Indonesia Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: Indonesia Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: Indonesia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: Indonesia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: Indonesia Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: Indonesia Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: Indonesia Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: Indonesia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: Indonesia Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: Indonesia Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: Indonesia Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: Indonesia Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: Indonesia Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: Indonesia Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: Indonesia Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/01 10:26

145.10 円

161.88 円

196.72 円

ページTOPに戻る