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インド・ロイヤルティ・プログラム市場のインテリジェンスと今後の成長ダイナミクス データブック 2024年第1四半期最新版


India Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率12.0%成長し、2024年には53億7,150万米ドルに達すると予想されている。 金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて13.5%のCAGRを... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
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サマリー

PayNXT360によると、同国のロイヤルティ市場は年率12.0%成長し、2024年には53億7,150万米ドルに達すると予想されている。

金額ベースでは、同国のロイヤルティ市場は2019年から2023年にかけて13.5%のCAGRを記録している。同国のロイヤルティ市場は予測期間中も成長を続け、2024~2028年のCAGRは10.5%を記録すると予測される。同国のロイヤルティ市場は、2023年の47億9,560万米ドルから増加し、2028年には80億2,200万米ドルに達する。

インドのロイヤリティ・プログラム市場は、中期的に加速度的な成長が見込まれる。消費者の消費と所得水準の上昇が市場の成長を支えるだろう。また、インドで盛んな新興企業エコシステムからも、同業界は成長の支援を受けるだろう。一方、デジタル化はこの分野のイノベーションと競争環境を促進すると予想される。

多くの新時代の新興企業は、インドの消費者の間で普及を促進するため、ロイヤリティ・プログラムに手を加えている。この傾向はインド市場において中期的にさらに続くと予測される。PayNXT360はまた、2024年のWeb3ロイヤリティプログラム市場においてイノベーションが成長すると予測している。全体として、PayNXT360は、今後3~4年間におけるインドのロイヤリティ・プログラム業界の堅調な成長見通しを維持している。

企業はロイヤルティプログラムに手を加え、インドでの普及と市場シェア拡大を図っている。

インドではフードデリバリー分野が急成長しており、中期的に市場はさらに拡大する見通しだ。急成長するこの分野に参入するため、企業は市場シェアを拡大するさまざまな戦略を採用している。

- 例えばSwiggyは、消費者の支持を高めるため、既存のロイヤリティ・プログラムの廉価版を開始した。2023年10月に開始されたこの新しい手頃なロイヤリティ・プログラムは、ライバルのZomatoに対して高い市場シェアを獲得し、すでにその効果を発揮している。IIFL証券のレポートによると、スウィッギーは23年上半期、ゾマートと比較してわずかな市場シェアを獲得した。
- 新しいロイヤリティ・プログラムは「スウィッギー・ワン・ライト」と名付けられ、3ヶ月99インドルピーで利用できる。このメンバーシップでは、Swiggyは食品やInstamartの配達を10回無料で提供する。さらに、One Liteプログラムでは、インド国内の20,000以上のレストランで30%の割引が受けられる。IIFL証券のレポートによると、2023年上半期のSwiggyの成長率は17%で、Zomatoの成長率は13%であった。

この分野での競争の激化は、ロイヤルティプログラムのさらなる革新につながり、中期的には競争環境と消費者の間での普及を促進するだろう。その結果、今後3~4年間、インドのロイヤリティ・プログラム市場の成長を支えることになるだろう。

企業はインドでの足場を固めるため、新しいロイヤリティやリワード商品を発売している。

インドの消費者の消費力は、今後数年間で大きく成長する見込みである。このため、多くのグローバル・ブランドがインド市場で新たなロイヤリティやリワード商品を発売している。
- アメリカン・エキスプレスは2023年12月、インドでReward Xceleratorプログラムを開始すると発表した。このプログラムは、プラチナ・チャージ・カード会員がプレミアム・ブランドでより高いリワードを獲得できるようにするもので、インド市場における会員制リワード・プログラムの強化を目的としている。Reward Xceleratorプログラムを通じて、アメリカン・エキスプレスのカード会員は、店舗やオンラインショッピングを問わず、獲得できるリワードを増やすことができる。さらに、都合の良いときにいつでも自由に特典を利用することができる。
グローバル企業だけでなく、国内企業もインドのロイヤリティ・プログラム市場で足場を固めるため、革新的な新製品を発表している。マルチブランドのロイヤリティ・プログラム会社であるZillionは、2024年1月にブランド向けのRewards-as-a-Serviceプラットフォームを立ち上げた。これにより、ジリオンは、広範な流通網を持つ銀行や大企業などの取り込みを狙う。このような革新的な製品の発売は、中期的にインドのロイヤリティ・プログラム業界の競争環境を促進すると予想される。

Eコマース企業は2024年にインド市場でロイヤリティ・プログラムの規模拡大を目指す

インドの消費者の間でロイヤルティプログラムの導入が進む中、各業界の企業は将来の事業成長を促進するため、提供サービスの規模拡大を計画している。この傾向はインドのeコマース市場でも現れており、今後3~4年で加速度的に成長するとみられている。
- Polygon Labsは2023年12月、FlipkartがFireDropsを強化するためにCDKが展開するレイヤー2チェーンの統合を計画していることを明らかにした。注目すべきは、FireDropsが2023年にEコマース大手によって開始されたWeb3のロイヤリティ・プログラムであることだ。開始以来、このロイヤリティ・プログラムはインドの若い買い物客の間で広く人気を集め、アクティブなウォレットは300万に達している。Polygon Labsとの提携による新たな開発で、Flipkartはイーサリアムベースのゼロ知識(ZK)L2ネットワークを構築し、将来の成長を促進することを目指している。
今後、PayNXT360は、このような戦略的提携が増え、Web3ロイヤリティ・プログラム分野のイノベーションが促進されることを期待している。これにより、今後3~4年のインドにおけるロイヤリティ・プログラム市場の成長がサポートされるだろう。

本レポートでは、さまざまな産業カテゴリーにわたるロイヤルティ市場の機会とリスクについて、データ中心の詳細な分析を提供しています。国レベルで50以上のKPIを掲載し、ロイヤルティ市場のダイナミクス、市場規模と予測、市場シェア統計を包括的に理解することができます。

PayNXT360の調査手法は業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。


- インドのロイヤルティ消費市場を洞察当レポートは、市場規模、成長促進要因、動向など、インドのロイヤルティ消費市場の包括的な概要を提供します。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略について十分な情報に基づいた意思決定を行う上で役立ちます。

- 競合他社との比較当レポートは、インド・ロイヤルティ支出市場の競合分析を提供し、競合他社に対する自社の強みと弱みを特定するのに役立ちます。この情報は、企業がロイヤルティプログラム戦略を改善し、競争上の優位性を獲得するのに役立ちます。

- ロイヤルティ消費市場の最新動向を把握することができます:本レポートでは、モバイルベースのロイヤルティプログラムの人気の高まりや、消費者のロイヤルティプログラムのメリットに対する意識の高まりなど、ロイヤルティ消費市場の最新動向の概要を提供しています。これらの情報は、企業が競争に勝ち残り、ロイヤルティプログラム戦略を改善するのに役立ちます。

- ロイヤルティプログラムについて、十分な情報に基づいた意思決定を行いましょう:本レポートでは、ターゲット層、特典・ベネフィット、マーケティング・コミュニケーション戦略など、ロイヤリティ・プログラムを開発する際に考慮すべき要素を包括的に紹介しています。この情報は、企業が効果的で成功するロイヤリティ・プログラムを開発するのに役立ちます。

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目次

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 ロイヤリティ・プログラムの定義
1.4 免責事項

2 インド小売業界の市場規模分析
2.1 インド小売業界の市場規模、2019年~2028年
2.2 インドのeコマース市場規模、2019年~2028年
2.3 インドPOS支出動向分析、2019-2028年

3 インドロイヤルティ支出市場規模推移と今後の成長動向
3.1 インドロイヤルティ支出市場規模推移と今後の成長動向(2019年~2028年
3.2 インドのスキームに対するロイヤリティ支出額(累積金額別、金額償還率別):2023年
3.3 機能ドメイン別インド・ロイヤルティ支出シェア(2019年~2028年
3.4 インド ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額、2019-2028年
3.5 ロイヤリティ・プラットフォーム別のインド・ロイヤリティ支出額、2019-2028年

4 インド・ロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(ロイヤリティプログラムタイプ別
4.1 2023年 ロイヤリティ・プログラムタイプ別インド・ロイヤリティ・スキーム支出額シェア
4.2 ポイントベースのロイヤリティプログラム別インド支出額(2019年~2028年
4.3 段階的ロイヤリティ・プログラム別インド支出額、2019-2028年
4.4 ミッション型ロイヤリティプログラム別インド支出額、2019-2028年
4.5 インドの支出ベースのロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.6 ゲーム・ロイヤリティプログラム別インド支出額(2019-2028年
4.7 インド 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額、2019-2028年
4.8 サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別インド支出額、2019-2028年
4.9 コミュニティ・ロイヤリティプログラム別インド支出額、2019-2028年
4.1 友人紹介ロイヤリティプログラム別インド支出額、2019-2028年
4.11 有料ロイヤリティプログラム別インド支出額、2019-2028年
4.12 キャッシュバック・ロイヤリティ・プログラム別インド支出額、2019-2028年

5 チャネル別インド・ロイヤリティスキーム市場規模推移と今後の成長動向
5.1 インド・ロイヤルティ・スキームのチャネル別支出額シェア(2019年~2028年
5.2 インド ロイヤリティ支出額(店舗別):2019-2028年
5.3 インド ロイヤリティ支出額(オンライン別):2019-2028年
5.4 インド ロイヤリティ支出額(モバイル別)、2019-2028年

6 インド・ロイヤルティ・スキーム支出額のビジネスモデル別市場規模推移と今後の成長動向
6.1 インド・ロイヤルティ・スキーム支出額のビジネスモデル別シェア(2019年~2028年
6.2 売り手主導型によるインド・ロイヤルティ支出額、2019-2028年
6.3 支払い手段別インド・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
6.4 インド ロイヤリティ支出額(その他セグメント別)、2019-2028年

7 インド・ロイヤルティ・スキーム支出額の主要部門別市場規模推移と今後の成長動向
7.1 インド・ロイヤルティ・スキーム支出額の主要部門別シェア(2019年~2028年
7.2 インド小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
7.3 インド金融サービス業界におけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019年~2028年
7.4 インドのヘルスケア&ウェルネスにおけるロイヤリティ・スキーム利用額(2019-2028年
7.5 レストラン・フードデリバリーにおけるインド・ロイヤリティスキーム支出額(2019-2028年
7.6 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるインド・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.7 インドの通信事業におけるロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
7.8 インド ロイヤリティスキーム支出額(メディア・娯楽:2019-2028年
7.9 インド ロイヤリティ・スキーム支出額(その他)、2019-2028年

8 インド ロイヤリティ・スキーム支出額(主要セクター:オンライン・チャネル別、2019-2028年
8.1 インド 小売セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.2 インドの金融サービス部門におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.3 インドのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.4 インドのレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.5 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるインドオンラインロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.6 インドの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.7 インドのメディア&エンターテインメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
8.8 インドのその他セグメントにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額、2019-2028年

9 インド 主要セクターにおける店舗内ロイヤリティ制度支出額(2019-2028年
9.1 インド 小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.2 インドのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.3 インドのレストラン・フードデリバリーセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.4 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるインドの店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.5 インド メディア・娯楽セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(2019-2028年
9.6 その他のセクターにおけるインドの店舗内ロイヤルティ支出額(2019年~2028年

10 インド 主要セクターにおけるモバイルアプリ・ロイヤリティ・スキーム支出額(2019-2028年
10.1 インド 小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.2 インド 金融サービスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年-2028年
10.3 インドのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
10.4 インドの飲食店・フードデリバリーセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.5 インド 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019年〜2028年
10.6 インドの通信事業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.7 インドのメディア・娯楽セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年
10.8 その他のセグメントにおけるインドのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(2019-2028年

11 インド小売セクターのロイヤリティスキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
11.1 インド小売業セグメント別ロイヤリティスキーム支出額シェア(2019年~2028年
11.2 多様化する小売企業によるインド・ロイヤルティ小売スキーム支出額(2019年~2028年
11.3 百貨店によるインド・ロイヤルティ小売スキーム支出額、2019-2028年
11.4 専門店によるインド・ロイヤルティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.5 衣料品、靴、アクセサリー:インド・ロイヤルティ小売スキーム支出額(2019-2028年
11.6 インド ロイヤリティ小売スキーム消費額(玩具・ホビーショップ別)、2019-2028年
11.7 インド ロイヤリティ小売スキーム支出額:スーパーマーケット・コンビニエンスストア別、2019-2028年
11.8 インド・ロイヤルティ小売スキーム支出額(家庭用品別):2019-2028年
11.9 インド・ロイヤルティ小売スキーム支出額:その他(2019-2028年

12 インド・ロイヤルティ・スキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(アクセシビリティ別
12.1 インド・ロイヤルティ・スキーム支出額のアクセシビリティ別シェア(2023年対2028年
12.2 カードベースのアクセス別インド・ロイヤルティ支出額(2019年~2028年
12.3 インドのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出額、2019-2028年

13 消費者タイプ別インド・ロイヤルティ・スキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
13.1 インド・ロイヤルティ・スキーム支出額の消費者タイプ別シェア(2023年対2028年
13.2 インドB2B消費者別ロイヤリティスキーム支出額(2019年~2028年
13.3 インドB2C消費者別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

14 会員タイプ別インド・ロイヤルティ・スキーム支出額市場規模推移と今後の成長動向
14.1 会員タイプ別インド・ロイヤルティ・スキーム支出額シェア(2019~2028年
14.2 インドロイヤリティ会員制度支出額(無料):2019-2028年
14.3 インドのロイヤリティ会員制度別支出額(無料+プレミアム)(2019-2028年
14.4 インドのロイヤリティ会員制度のプレミアム別支出額(2019-2028年

15 インド・ロイヤルティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向(ソフトウェアユースケース別
15.1 インド・ロイヤルティ・プラットフォーム支出額のソフトウェアユースケース別シェア(2023年対2028年
15.2 インド・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額:分析・AI主導型(2019年~2028年
15.3 インド・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)、2019-2028年

16 インド・ロイヤルティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長動向:ベンダー/ソリューションパートナー別
16.1 インド・ロイヤルティ・プラットフォーム支出額のベンダー/ソリューションパートナー別シェア(2023年対2028年
16.2 インド ロイヤリティ ベンダー/ソリューションパートナー インハウス別プラットフォーム支出額(2019年~2028年
16.3 インド ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナー プラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)、2019-2028年

17 インド・ロイヤルティ・プラットフォーム支出額市場規模推移と今後の成長ダイナミクス(デプロイメント別
17.1 インド・ロイヤルティ・プラットフォーム支出額のデプロイメント別シェア(2023年対2028年
17.2 インドのクラウド別ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(2019年~2028年
17.3 インド・ロイヤルティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミス別)、2019-2028年

18 インド ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向(ソフトウェア・サービス別
18.1 インド・ロイヤルティ支出額のソフトウェア対サービス別シェア(2023年対2028年
18.2 インドのソフトウェア別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年
18.3 インドのサービス別ロイヤリティ支出額(2019年~2028年

19 インド ロイヤリティ支出額市場規模推移と今後の成長動向(カスタムvsオフザシェルフソフトウェアプラットフォーム別
19.1 インド・ロイヤルティ支出額シェア(カスタムvsオフザシェルフ・ソフトウェア・プラットフォーム別):2023年vs2028年
19.2 インド・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォームのカスタム構築プラットフォーム別支出額(2019年~2028年
19.3 インド・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(オフ・ザ・シェルフ・プラットフォーム別)、2019-2028年

20 インド・ロイヤルティ支出額市場規模推移と予測:消費者属性・行動別
20.1 インド・ロイヤルティ支出額の年齢層別シェア(2023年
20.2 インド・ロイヤルティ支出額シェア(所得水準別)、2023年
20.3 インドのロイヤリティ支出額の男女別シェア、2023年

21 追加情報
21.1 PayNXT360について
21.2 関連リサーチ

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図表リスト

表1:インド小売業界の市場規模(百万米ドル)、2019年~2028年
表2:インドのEコマース市場規模(百万米ドル)、2019-2028年
表3:インドのPOS支出市場規模(百万米ドル)、2019年-2028年
表4:インド ロイヤリティ支出総額(百万米ドル)、2019年-2028年
表5:インド ロイヤリティ制度別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表6:インドのロイヤリティ・プラットフォーム別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表7:ポイントベースのロイヤリティプログラム別インド支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表8:階層型ロイヤリティプログラム別インド支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表9:インド:ミッション型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表10:インド 消費型ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表11:インド ゲームロイヤルティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表12:インド 無料特典ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表13:サブスクリプション・ロイヤリティ・プログラム別インド支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表14:コミュニティ・ロイヤルティ・プログラム別インド支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表15:インド 友人紹介ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表16:有料ロイヤリティプログラム別インド支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表17:インド キャッシュバック・ロイヤリティプログラム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表18:インドの店舗内ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表19:インド ロイヤリティ支出額(オンライン別)(百万米ドル)、2019-2028年
表20:インドのモバイル別ロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表21:インド ロイヤリティビジネスモデルスキーム販売者主導別支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表22:インドのロイヤリティ・ビジネスモデル・スキーム支出(支払手段主導型)(百万米ドル)、2019-2028年
表23:インド・ロイヤルティビジネスモデル・スキーム支出額(その他セグメント別)(百万米ドル)、2019-2028年
表24:インドの小売業におけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表25:小売業におけるロイヤリティ・スキーム支出額(百万米ドルインドの金融サービスにおけるロイヤリティスキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表26:金融サービスヘルスケア&ウェルネスにおけるインドのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表27:レストラン・フードデリバリーにおけるインド・ロイヤルティ・スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表28:インドのロイヤルティ制度支出額(百万米ドル旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるインドのロイヤリティ制度支出(百万米ドル)、2019-2028年
表29:インドのロイヤルティ制度支出(百万米ドルテレコムにおけるインドのロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表30:インドのメディア・娯楽におけるロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表31:その他におけるインド・ロイヤルティ・スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 32:インドの小売業セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表33:小売業におけるロイヤリティ支出額(百万米ドルインドの金融サービスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表34:インドのヘルスケア&ウェルネスにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 35:インドのレストラン・フードデリバリーにおけるオンライン・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 36:旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空会社)におけるインドのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表37:インドインドの通信事業におけるオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表 38:メディア&エンターテインメントにおけるインドのオンライン・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 39:インドのその他セグメントにおけるオンラインロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 40: インドの店舗内ロイヤリティ支出(百万米ドルインドの小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表41:小売セグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルインドのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表42:インドの小売業における店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドルレストラン・フードデリバリーセグメントにおけるインドの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表43:インド旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるインドの店舗内ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表44:インドメディア・娯楽セグメントにおけるインドの店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表45:インドインドのその他セクターにおける店舗内ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表46:インドインドの小売業セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表47:インドインドの金融サービス部門におけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 48:インドのヘルスケア&ウェルネスセグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表49:インドのモバイルアプリ・ロイヤリティ支出(百万米ドルレストラン&フードデリバリーセグメントにおけるインドのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表50:インド 旅行・ホスピタリティ(タクシー、ホテル、航空)セグメントにおけるロイヤリティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表51:インド電気通信事業セグメントにおけるインドのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表52:インドのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルメディア・娯楽セグメントにおけるインドのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019年-2028年
表53:インドのモバイルアプリ・ロイヤルティ支出(百万米ドルインドのその他セグメントにおけるモバイルアプリ・ロイヤルティ支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表 54:インドの多角化小売企業によるロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表55:インドのロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドル百貨店によるインド・ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表56:インドのロイヤルティ小売スキーム支出(百万米ドルインド専門店別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 57:衣料品・履物・アクセサリー別のインド・ロイヤルティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表58:インド・ロイヤルティ小売スキーム別支出額(百万米ドルインドの玩具・ホビーショップ別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 59:インド スーパーマーケット・コンビニエンスストア別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表60:インド家庭用品別ロイヤリティ小売スキーム支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表61:インド・ロイヤリティ・リテール・スキーム別支出額(百万米ドルインド・ロイヤルティ小売スキーム支出額:その他(百万米ドル)、2019-2028年
表62:カードベースのアクセス別インド・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表63:カードベースのアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドルインドのデジタルアクセス別ロイヤリティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 64: インドのロイヤリティ支出(百万米ドルインドB2B消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 65:インドのB2C消費者別ロイヤリティ制度支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表 66:インドの無料会員型スキーム別支出額(百万米ドル)、2019-2028年
表67:インドのロイヤルティ会員制度インドのロイヤリティ会員制度別支出額(無料+プレミアム)(百万米ドル)、2019-2028年
表 68:インドのロイヤリティ会員制度別支出額(プレミアム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表69:インド2019-2028年:インド・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(百万米ドル):分析・AI主導型(百万米ドル
表70:インド ロイヤリティソフトウェアプラットフォーム支出額(管理プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表71:インドのロイヤリティ・ソフトウェア支出(百万米ドルインド ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナーのインハウス別プラットフォーム支出額(百万米ドル)、2019年-2028年
表72:インド ロイヤリティベンダー/ソリューションパートナープラットフォーム支出額(サードパーティベンダー別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表73:インドのロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(百万米ドルインド ロイヤリティ展開プラットフォーム支出額(クラウド別)(百万米ドル)、2019年-2028年
表74:インドのロイヤリティ展開プラットフォーム支出(百万米ドルインド・ロイヤルティ展開プラットフォーム支出額(オンプレミス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 75:ソフトウェア別インド・ロイヤルティ支出(百万米ドル)、2019-2028年
表 76:インド ロイヤリティ支出額(サービス別)(百万米ドル)、2019-2028年
表77:インド ロイヤルティソフトウェアプラットフォーム支出額(カスタム構築プラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年
表 78:インド・ロイヤルティ・ソフトウェア・プラットフォーム支出額(棚落ちプラットフォーム別)(百万米ドル)、2019-2028年

 

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Summary

According to PayNXT360, the loyalty market in the country is expected to grow by 12.0% on an annual basis to reach US$5,371.5 million in 2024.

In value terms, the loyalty market in the country has recorded a CAGR of 13.5% during 2019–2023. The loyalty market in the country will continue to grow over the forecast period and is expected to record a CAGR of 10.5% during 2024-2028. The loyalty market in the country will increase from US$4,795.6 million in 2023 to reach US$8,022.0 million by 2028.

The Indian loyalty programs market is poised for accelerated growth over the medium term in India. Rising consumption and income levels of the consumers will support the market growth. The industry will also receive growth support from the flourishing startup ecosystem in India. Digitalization, on the other, is expected to aid innovation and the competitive landscape in the sector.

Many new-age startups are tweaking their loyalty programs to boost adoption among Indian consumers. The trend is projected to continue further over the medium term in the Indian market. PayNXT360 also expects innovation to grow in the Web3 loyalty programs market in 2024. Overall, PayNXT360 maintains a robust growth outlook for the loyalty programs industry in India over the next three to four years.

Firms are tweaking their loyalty programs to boost adoption and increase market share in India

The food delivery sector is growing at a rapid rate in India and the market is poised to grow even further over the medium term. To tap into the fast-growing sector, firms are adopting different strategies to increase their market share.

• Swiggy, for instance, launched a cheaper version of its existing loyalty program to boost adoption among consumers. The new and affordable loyalty program, launched in October 2023, is already showing its effect with the firm garnering higher market share against rival Zomato. According to a report from IIFL Securities, Swiggy gained marginal market share compared to Zomato in 1HCY23, potentially due to the aggressive pricing of its revamped loyalty program and higher promotions.
• The new loyalty program, named Swiggy One Lite, has been made available for INR 99 for three months. Under the membership, Swiggy is offering 10 free food and Instamart deliveries. Furthermore, the One Lite program also offers a 30% discount at more than 20,000 restaurants in India. The report from IIFL Securities also revealed that Swiggy managed to report a growth of 17% in H1 2023, compared to the 13% growth recorded by Zomato.

The growing competition in the sector will lead to further innovation in loyalty programs, aiding the competitive landscape and adoption among consumers over the medium term. This will subsequently support the growth of the loyalty programs market in India over the next three to four years.

Firms are launching new loyalty and reward products to strengthen their foothold in India

The spending power of Indian consumers is poised to grow significantly over the next few years. This is prompting many global brands to launch new loyalty and reward products in the Indian market.
• American Express, in December 2023, announced the launch of the Reward Xcelerator program in India. The initiative, which offers Platinum Charge card members to earn higher rewards across premium brands, is aimed at strengthening the firm’s membership rewards program in the Indian market. Through the Reward Xcelerator program, American Express cardholders can boost the rewards they earn, whether they're shopping in-store or online. Plus, they have the freedom to redeem those rewards whenever it suits them.
Alongside global firms, domestic players are launching new and innovative products to strengthen their foothold in the Indian loyalty programs market. Zillion, the multi-brand loyalty programs firm, launched the Rewards-as-a-Service platform for brands in January 2024. With this, Zillion is targeting to onboard banks and large corporations, including those with extensive distribution networks. These innovative product launches are expected to drive the competitive landscape in the Indian loyalty programs industry over the medium term.

E-commerce firms are looking to scale their loyalty programs in the Indian market in 2024

Amid the higher adoption of loyalty programs among Indian consumers, firms across sectors are planning to scale their offerings to drive future business growth. This trend is also emerging in the Indian e-commerce market, which is set to grow at an accelerated pace over the next three to four years.
• Polygon Labs, in December 2023, revealed that Flipkart is planning to integrate CDK-deployed Layer 2 chain to boost FireDrops. Notably, FireDrops is a Web3 loyalty program that was launched by the e-commerce giant in 2023. Since its launch, the loyalty program has garnered widespread popularity among young Indian shoppers, with 3 million active wallets. With the new development in partnership with Polygon Labs, Flipkart is aiming to build an Ethereum-based zero-knowledge (ZK) L2 network to drive future growth.
Going forward, PayNXT360 expects more such strategic collaborations, aiding innovation in the Web3 loyalty programs sector. This will support the growth of the loyalty program market in India over the next three to four years.

This report provides a detailed data-centric analysis of the loyalty market opportunities and risks across a range of industry categories. With over 50 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of loyalty market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

PayNXT360 research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.


• Gain insights into the India loyalty spend market: The report provides a comprehensive overview of the India loyalty spend market, including market size, growth drivers, and trends. This information can help businesses to make informed decisions about their loyalty program strategies.

• Benchmark your business against competitors: The report provides a competitive analysis of the India loyalty spend market, which can help businesses to identify their strengths and weaknesses relative to their competitors. This information can help businesses to improve their loyalty program strategies and gain a competitive advantage.

• Stay up-to-date on the latest trends in the loyalty spend market: The report provides an overview of the latest trends in the loyalty spend market, such as the growing popularity of mobile-based loyalty programs and the increasing awareness of the benefits of loyalty programs among consumers. This information can help businesses to stay ahead of the competition and improve their loyalty program strategies.

• Make informed decisions about your loyalty program: The report provides a comprehensive overview of the factors to consider when developing a loyalty program, such as the target audience, the rewards and benefits, and the marketing and communication strategy. This information can help businesses to develop a loyalty program that is effective and successful.



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Table of Contents

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 Loyalty Programs Definitions
1.4 Disclaimer

2 India Retail Sector Market Size Analysis
2.1 India Retail Industry Market Size, 2019-2028
2.2 India Ecommerce Market Size, 2019-2028
2.3 India POS Spend Trend Analysis, 2019-2028

3 India Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics
3.1 India Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics, 2019-2028
3.2 India Loyalty Spend on Schemes by Value Accumulated and Value Redemption Rate, 2023
3.3 India Loyalty Spend Share by Functional Domains, 2019-2028
3.4 India Loyalty Spend by Loyalty Schemes, 2019-2028
3.5 India Loyalty Spend by Loyalty Platforms, 2019-2028

4 India Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Loyalty Program Type
4.1 India Loyalty Schemes Spend Share by Loyalty Program Type, 2023
4.2 India Spend by Point-based Loyalty Program, 2019-2028
4.3 India Spend by Tiered Loyalty Program, 2019-2028
4.4 India Spend by Mission-driven Loyalty Program, 2019-2028
4.5 India Spend by Spend-based Loyalty Program, 2019-2028
4.6 India Spend by Gaming Loyalty Program, 2019-2028
4.7 India Spend by Free Perks Loyalty Program, 2019-2028
4.8 India Spend by Subscription Loyalty Program, 2019-2028
4.9 India Spend by Community Loyalty Program, 2019-2028
4.1 India Spend by Refer a Friend Loyalty Program, 2019-2028
4.11 India Spend by Paid Loyalty Program, 2019-2028
4.12 India Spend by Cashback Loyalty Program, 2019-2028

5 India Loyalty Schemes Market Size and Future Growth Dynamics by Channel
5.1 India Loyalty Schemes Spend Share by Channel, 2019-2028
5.2 India Loyalty Spend by In-Store, 2019-2028
5.3 India Loyalty Spend by Online, 2019-2028
5.4 India Loyalty Spend by Mobile, 2019-2028

6 India Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Business Model
6.1 India Loyalty Schemes Spend Share by Business Model, 2019-2028
6.2 India Loyalty Spend by Seller Driven, 2019-2028
6.3 India Loyalty Spend by Payment Instrument Driven, 2019-2028
6.4 India Loyalty Spend by Other Segment, 2019-2028

7 India Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Key Sectors
7.1 India Loyalty Schemes Spend Share by Key Sectors, 2019-2028
7.2 India Loyalty Schemes Spend in Retail, 2019-2028
7.3 India Loyalty Schemes Spend in Financial Services, 2019-2028
7.4 India Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
7.5 India Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
7.6 India Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
7.7 India Loyalty Schemes Spend in Telecoms, 2019-2028
7.8 India Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
7.9 India Loyalty Schemes Spend in Other, 2019-2028

8 India Loyalty Schemes Spend in Key Sectors by Online Channel, 2019-2028
8.1 India Online Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
8.2 India Online Loyalty Spend in Financial Services, 2019-2028
8.3 India Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness, 2019-2028
8.4 India Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery, 2019-2028
8.5 India Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines), 2019-2028
8.6 India Online Loyalty Spend in Telecoms, 2019-2028
8.7 India Online Loyalty Spend in Media & Entertainment, 2019-2028
8.8 India Online Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

9 India In-Store Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
9.1 India In-Store Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
9.2 India In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
9.3 India In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
9.4 India In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
9.5 India In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
9.6 India In-Store Loyalty Spend in Other Sector, 2019-2028

10 India Mobile App Loyalty Schemes Spend in Key Sectors, 2019-2028
10.1 India Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment, 2019-2028
10.2 India Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment, 2019-2028
10.3 India Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment, 2019-2028
10.4 India Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment, 2019-2028
10.5 India Mobile App Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment, 2019-2028
10.6 India Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment, 2019-2028
10.7 India Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment, 2019-2028
10.8 India Mobile App Loyalty Spend in Other Segment, 2019-2028

11 India Retail Sector Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics
11.1 India Loyalty Schemes Spend Share by Retail Segments, 2019-2028
11.2 India Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers, 2019-2028
11.3 India Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores, 2019-2028
11.4 India Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores, 2019-2028
11.5 India Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories, 2019-2028
11.6 India Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops, 2019-2028
11.7 India Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store, 2019-2028
11.8 India Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise, 2019-2028
11.9 India Loyalty Retail Schemes Spend by Other, 2019-2028

12 India Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Accessibility
12.1 India Loyalty Schemes Spend Share by Accessibility, 2023 Vs 2028
12.2 India Loyalty Spend by Card Based Access, 2019-2028
12.3 India Loyalty Spend by Digital Access, 2019-2028

13 India Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Consumer Type
13.1 India Loyalty Schemes Spend Share by Consumer Type, 2023 Vs 2028
13.2 India Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers, 2019-2028
13.3 India Loyalty Spend by B2C Consumers, 2019-2028

14 India Loyalty Schemes Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Membership Type
14.1 India Loyalty Schemes Spend Share by Membership Type, 2019-2028
14.2 India Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free, 2019-2028
14.3 India Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium, 2019-2028
14.4 India Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium, 2019-2028

15 India Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software Use case
15.1 India Loyalty Platform Spend Share by Software Use Case, 2023 Vs 2028
15.2 India Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven, 2019-2028
15.3 India Loyalty Software Platform Spend by Management Platform, 2019-2028

16 India Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Vendor/Solution Partner
16.1 India Loyalty Platform Spend Share by Vendor/Solution Partner, 2023 Vs 2028
16.2 India Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In House, 2019-2028
16.3 India Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor, 2019-2028

17 India Loyalty Platform Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Deployment
17.1 India Loyalty Platform Spend Share by Deployment, 2023 Vs 2028
17.2 India Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud, 2019-2028
17.3 India Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise, 2019-2028

18 India Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Software vs. Services
18.1 India Loyalty Spend Share by Software vs. Services, 2023 Vs 2028
18.2 India Loyalty Spend by Software, 2019-2028
18.3 India Loyalty Spend by Services, 2019-2028

19 India Loyalty Spend Market Size and Future Growth Dynamics by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms
19.1 India Loyalty Spend Share by Custom vs. Off the Shelf Software Platforms, 2023 Vs 2028
19.2 India Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform, 2019-2028
19.3 India Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform, 2019-2028

20 India Loyalty Spend Market Size and Forecast by Consumer Demographics & Behaviour
20.1 India Loyalty Spend Share by Age Group, 2023
20.2 India Loyalty Spend Share by Income Level, 2023
20.3 India Loyalty Spend Share by Gender, 2023

21 Further Reading
21.1 About PayNXT360
21.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

Table 1: India Retail Industry Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 2: India Ecommerce Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 3: India POS Spend Market Size (US$ Million), 2019-2028
Table 4: India Total Loyalty Spend (US$ Million), 2019-2028
Table 5: India Loyalty Spend by Loyalty Schemes (US$ Million), 2019-2028
Table 6: India Loyalty Spend by Loyalty Platforms (US$ Million), 2019-2028
Table 7: India Spend by Point-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 8: India Spend by Tiered Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 9: India Spend by Mission-driven Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 10: India Spend by Spend-based Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 11: India Spend by Gaming Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 12: India Spend by Free Perks Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 13: India Spend by Subscription Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 14: India Spend by Community Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 15: India Spend by Refer a Friend Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 16: India Spend by Paid Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 17: India Spend by Cashback Loyalty Program (US$ Million), 2019-2028
Table 18: India Loyalty Spend by In-Store (US$ Million), 2019-2028
Table 19: India Loyalty Spend by Online (US$ Million), 2019-2028
Table 20: India Loyalty Spend by Mobile (US$ Million), 2019-2028
Table 21: India Loyalty Business Model Schemes Spend by Seller Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 22: India Loyalty Business Model Schemes Spend by Payment Instrument Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 23: India Loyalty Business Model Schemes Spend by Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 24: India Loyalty Schemes Spend in Retail (US$ Million), 2019-2028
Table 25: India Loyalty Schemes Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 26: India Loyalty Schemes Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 27: India Loyalty Schemes Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 28: India Loyalty Schemes Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 29: India Loyalty Schemes Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 30: India Loyalty Schemes Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 31: India Loyalty Schemes Spend in Others (US$ Million), 2019-2028
Table 32: India Online Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 33: India Online Loyalty Spend in Financial Services (US$ Million), 2019-2028
Table 34: India Online Loyalty Spend in Healthcare & Wellness (US$ Million), 2019-2028
Table 35: India Online Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery (US$ Million), 2019-2028
Table 36: India Online Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) (US$ Million), 2019-2028
Table 37: India Online Loyalty Spend in Telecoms (US$ Million), 2019-2028
Table 38: India Online Loyalty Spend in Media & Entertainment (US$ Million), 2019-2028
Table 39: India Online Loyalty Spend in Other Segments (US$ Million), 2019-2028
Table 40: India In-Store Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 41: India In-Store Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 42: India In-Store Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 43: India In-Store Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 44: India In-Store Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 45: India In-Store Loyalty Spend in Other Sector (US$ Million), 2019-2028
Table 46: India Mobile App Loyalty Spend in Retail Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 47: India Mobile App Loyalty Spend in Financial Services Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 48: India Mobile App Loyalty Spend in Healthcare & Wellness Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 49: India Mobile App Loyalty Spend in Restaurants & Food Delivery Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 50: India Loyalty Spend in Travel & Hospitality (Cabs, Hotels, Airlines) Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 51: India Mobile App Loyalty Spend in Telecoms Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 52: India Mobile App Loyalty Spend in Media & Entertainment Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 53: India Mobile App Loyalty Spend in Other Segment (US$ Million), 2019-2028
Table 54: India Loyalty Retail Schemes Spend by Diversified Retailers (US$ Million), 2019-2028
Table 55: India Loyalty Retail Schemes Spend by Department Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 56: India Loyalty Retail Schemes Spend by Specialty Stores (US$ Million), 2019-2028
Table 57: India Loyalty Retail Schemes Spend by Clothing, Footwear & Accessories (US$ Million), 2019-2028
Table 58: India Loyalty Retail Schemes Spend by Toy & Hobby Shops (US$ Million), 2019-2028
Table 59: India Loyalty Retail Schemes Spend by Supermarket and Convenience Store (US$ Million), 2019-2028
Table 60: India Loyalty Retail Schemes Spend by Home Merchandise (US$ Million), 2019-2028
Table 61: India Loyalty Retail Schemes Spend by Other (US$ Million), 2019-2028
Table 62: India Loyalty Spend by Card Based Access (US$ Million), 2019-2028
Table 63: India Loyalty Spend by Digital Access (US$ Million), 2019-2028
Table 64: India Loyalty Schemes Spend by B2B Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 65: India Loyalty Schemes Spend by B2C Consumers (US$ Million), 2019-2028
Table 66: India Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free (US$ Million), 2019-2028
Table 67: India Loyalty Membership Type Schemes Spend by Free + Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 68: India Loyalty Membership Type Schemes Spend by Premium (US$ Million), 2019-2028
Table 69: India Loyalty Software Platform Spend by Analytics and AI Driven (US$ Million), 2019-2028
Table 70: India Loyalty Software Platform Spend by Management Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 71: India Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by In-House (US$ Million), 2019-2028
Table 72: India Loyalty Vendor/Solution Partner Platform Spend by Third-Party Vendor (US$ Million), 2019-2028
Table 73: India Loyalty Deployment Platform Spend by Cloud (US$ Million), 2019-2028
Table 74: India Loyalty Deployment Platform Spend by On-Premise (US$ Million), 2019-2028
Table 75: India Loyalty Spend by Software (US$ Million), 2019-2028
Table 76: India Loyalty Spend by Services (US$ Million), 2019-2028
Table 77: India Loyalty Software Platforms Spend by Custom Built Platform (US$ Million), 2019-2028
Table 78: India Loyalty Software Platforms Spend by Off the Shelf Platform (US$ Million), 2019-2028

 

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