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シンガポール航空アンシラリーサービス市場の2032年までの予測レポート


Singapore Airline Ancillary Services Market Research Report Forecast to 2032

シンガポール航空アンシラリーサービス市場の2032年までの予測レポート 市場概要 シンガポール航空のアンシラリーサービス市場は、2022年に8億6,040万米ドルと評価され、2023年から2032年にかけてのCAGR率は1... もっと見る

 

 

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2024年3月15日 US$5,250
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123 英語

 

サマリー

シンガポール航空アンシラリーサービス市場の2032年までの予測レポート

市場概要
シンガポール航空のアンシラリーサービス市場は、2022年に8億6,040万米ドルと評価され、2023年から2032年にかけてのCAGR率は15.9%で、2032年には36億5,080万米ドルに達すると予測されている。
シンガポール航空のアンシラリーサービス市場は、航空部門の回復と旅客数の急増を背景に、絶大な成長機会を目の当たりにしている。国際民間航空機関(ICAO)は、アジア太平洋地域の航空交通量が急増し、2030年までに3倍になると推定しており、シンガポールの航空部門に有利な状況を提供している。シンガポール航空は、このダイナミックな環境における傑出したプレーヤーであり、こうした機会を活用する戦略的な立場にある。150機の新機材の導入が目前に迫り、シンガポール航空は付帯サービス市場を大幅に強化しようとしている。
成長を支えるため、シンガポールは重要なインフラ強化に投資している。第3滑走路の開発とチャンギ空港のターミナル5の建設は、航空機能の拡大に対するシンガポールのコミットメントを示すものである。さらに、航空貨物や航空宇宙企業向けに工業用地を拡大する努力は、シンガポールが強固な航空エコシステムを育成することに専念していることを強調している。さらに、航空会社は、増加する付帯サービスの需要を活用する態勢が整っている。
この調査レポートは、シンガポールの航空付帯サービス市場を調査し、業界動向、市場力学、市場規模、競争環境、成長機会に関する詳細な情報を掲載しています。この調査レポートは、シンガポールの航空会社のアンシラリーサービス市場を提供サービスと航空会社のタイプ別に分類しています。
市場の細分化
提供サービス別では、シンガポール航空のアンシラリーサービス市場は、手荷物料金、機内販売&アラカルト、航空会社小売、FFPマイル販売、その他に区分されています。
航空会社タイプ別では、シンガポール航空付帯サービス市場はフルサービスキャリアとローコストキャリアに分けられる。
サービスタイプ別に見ると、シンガポールの空港コンシェルジュサービス市場は、トラベルサービス、ミート&グリートサービス、VIPターミナルサービス、芸術・文化情報(ツアーガイド)、その他に分けられる。
主要プレーヤー
シンガポール空港コンシェルジュ・サービス市場の主要プレーヤーは、チャンギ・エアポート・グループ、アジア・ファースト・トラック、ロイヤル・エアポート・コンシェルジュ、エアシスト・エアポート・サービス、グランドブッカー・グループ、エールフランス-KLM、アラスカ航空、イージージェットPLC、ジェットスター・アジア航空、シンガポール航空、エミレーツ航空、エティハド航空、エアアジア、インディゴ航空、バティック・エア、中国東方航空、エアインディア、大韓航空である。


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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー 13
2 市場紹介 15
2.1 定義 15
2.2 調査範囲 15
2.3 調査目的 15
2.4 市場構造 15
3 調査方法 16
4 市場のダイナミクス 23
4.1 導入 23
4.2 推進要因 24
4.2.1 旅客需要の増加が付帯サービス収入の成長を促進 24
4.2.2 航空会社はアンシラリーサービスの革新を通じて、より高い利益率を求めている 24
4.2.3 ドライバーの影響分析 25
4.3 制約 25
4.3.1 アンシラリーフィーの受け入れと収益性が価格感応度に左右される 25
4.3.2 規制上の制約により、特定のアンシラリーサービスの提供と収益が制限される 26
4.3.3 制約の影響分析 26
4.4 機会 27
4.4.1 パーソナライゼーションが付帯サービスのカスタマイズと旅客満足度を高める 27
4.4.2 パートナーシップは付帯サービスを拡大し、包括的な旅行パッケージを創出する 27
4.5 トレンド 28
4.5.1 デジタル化により、旅客は付帯サービスの予約と管理が簡素化 28
4.5.2 サブスクリプションモデルは、航空会社の付帯サービスをオールインワンで利用できる 28
4.6 COVID-19の影響分析 29
4.6.1 世界貿易への影響 29
4.6.2 世界およびシンガポールの航空業界への影響 29
4.6.3 シンガポールの航空付帯サービス市場への影響 30
5 市場要因分析 31
5.1 サプライチェーン分析 31
5.1.1 調達 32
5.1.2 在庫管理 32
5.1.3 倉庫管理 32
5.1.4 販売・流通 32
5.1.5 サービス提供とエンドユーザー 32
5.2 ポーターの5力モデル 33
5.2.1 新規参入の脅威 33
5.2.2 供給者の交渉力 33
5.2.3 代替品の脅威 34
5.2.4 買い手の交渉力 34
5.2.5 ライバルの激しさ 34
5.3 市場スウォット分析 35
5.4 市場ペッスル分析 35
5.4.1 政治的要因 36
5.4.2 経済的要因 36
5.4.3 社会文化的要因 36
5.4.4 技術的要因 36
5.4.5 法的要因 36
5.4.6 環境要因 36
5.5 規制の枠組み/基準 36
5.5.1 政治的要因 36
5.5.2 競争政策 37
5.5.3 安全・セキュリティ規制 37
5.5.4 ライセンスと許可 37
5.5.5 データ保護 37
5.5.6 国際基準及び協定 37
5.6 ケーススタディ
5.6.1 シンガポール空港の顔認識事例 37
5.6.2 アマデウス・アンシラリー・ダイナミック・プライシングの事例 38
6 シンガポール航空会社アンシラリーサービス市場、サービス別 39
6.1 概要
6.1.1 シンガポール航空会社付帯サービス市場:提供サービス別(2019-2032年)(百万米ドル) 40
6.2 手荷物料金 40
6.3 機内販売とアラカルト 41
6.4 航空会社リテール 41
6.5 FFPマイル販売 42
6.6 その他 42
7 シンガポール航空会社付帯サービス市場:航空会社タイプ別 43
7.1 概要
7.1.1 シンガポール航空会社付帯サービス市場:航空会社タイプ別(2019-2032年)(百万米ドル) 44
7.2 フルサービスキャリア 44
7.3 格安航空会社 45
8 シンガポール空港コンシェルジュサービス市場:サービスタイプ別 46
8.1 概要 46
8.1.1 シンガポール空港コンシェルジュサービス市場:サービスタイプ別、2019-2032年(百万米ドル) 47
8.2 トラベルサービス 47
8.3 出迎えサービス 48
8.4 VIPターミナルサービス 49
8.5 芸術・文化情報(ツアーガイド) 50
8.6 その他
9 競争環境 51
9.1 競争ベンチマーク 53
9.2 ベンダーシェア分析 54
9.3 世界の空港リムジンサービス事業者 54
9.4 最近の動向
9.4.1 提携/パートナーシップ/合意/契約 55
9.4.2 製品発表 59
10 会社プロファイル
10.1 エールフランス-KLM 61
10.1.1 会社概要
10.1.2 財務概要 62
10.1.3 提供する製品/サービス 62
10.1.4 主要な開発 63
10.1.5 swot 分析 64
10.1.6 主要戦略 64
10.2 アラスカ航空 65
10.2.1 会社概要 65
10.2.2 財務概要 66
10.2.3 提供する製品/サービス 66
10.2.4 主要な開発 67
10.2.5 swot分析 68
10.2.6 主要戦略 68
10.3 イージージェット PLC 69
10.3.1 会社概要
10.3.2 財務概要
10.3.3 提供製品/サービス 70
10.3.4 主要な開発 71
10.3.5 swot 分析
10.3.6 主要戦略 72
10.4 ジェットスター・アジア航空(カンタス航空) 73
10.4.1 会社概要
10.4.2 財務概要 74
10.4.3 提供するソリューション 75
10.4.4 主要な開発 75
10.4.5 swot分析 76
10.4.6 主要戦略 76
10.5 シンガポール航空
10.5.1 会社概要
10.5.2 財務概要 78
10.5.3 提供するソリューション 78
10.5.4 主要な開発 79
10.5.5 swot分析 79
10.5.6 主要戦略 80
10.6 エミレーツ 81
10.6.1 会社概要 81
10.6.2 財務概要 82
10.6.3 提供ソリューション 83
10.6.4 主要な開発 83
10.6.5 swot 分析 84
10.6.6 主要戦略 84
10.7 エティハド 85
10.7.1 会社概要 85
10.7.2 財務概要 86
10.7.3 提供ソリューション 87
10.7.4 主要開発分野 87
10.7.5 swot分析 88
10.7.6 主要戦略 88
10.8 エアアジア 89
10.8.1 会社概要 89
10.8.2 財務概要 90
10.8.3 提供ソリューション 91
10.8.4 主要な開発 91
10.8.5 swot分析 92
10.8.6 主要戦略 92
10.9 インディゴ 93
10.9.1 会社概要 93
10.9.2 財務概要 94
10.9.3 提供ソリューション 95
10.9.4 主要な開発 95
10.9.5 swot分析 96
10.9.6 主要戦略 96
10.10 マリンド・エアウェイズSDN BHD(バティック・エア) 97
10.10.1 会社概要 97
10.10.2 財務概要 97
10.10.3 提供するソリューション 97
10.10.4 主要な開発 98
10.10.5 swot分析 98
10.10.6 主要戦略 99
10.11 中国東方航空 100
10.11.1 会社概要 100
10.11.2 財務概要 101
10.11.3 提供するソリューション 101
10.11.4 主要な展開 102
10.11.5 swot分析 102
10.11.6 主要戦略 103
10.12 エア・インド 104
10.12.1 会社概要 104
10.12.2 財務概要 105
10.12.3 提供するソリューション 106
10.12.4 主要な開発 106
10.12.5 swot分析 107
10.12.6 主要戦略 107
10.13 大韓航空 108
10.13.1 会社概要 108
10.13.2 財務概要 109
10.13.3 提供するソリューション 109
10.13.4 主要な開発 110
10.13.5 swot分析 111
10.13.6 主要戦略 111
10.14 チャンギ・エアポート・グループ 112
10.14.1 会社概要 112
10.14.2 財務概要 113
10.14.3 提供する製品・サービス 113
10.14.4 主要な開発 114
10.14.5 swot分析 114
10.14.6 主要戦略 114
10.15 アジア・ファーストトラック 115
10.15.1 会社概要 115
10.15.2 財務概要 115
10.15.3 提供する製品・サービス 115
10.15.4 主要な開発 115
10.15.5 swot分析 116
10.15.6 主要戦略 116
10.16 ロイヤル・エアポート・コンシェルジュ 117
10.16.1 会社概要 117
10.16.2 財務概要 117
10.16.3 提供する製品/サービス 117
10.16.4 主要な事業展開 117
10.16.5 swot 分析 118
10.17 エアシスト・エアポート・サービス 119
10.17.1 会社概要 119
10.17.2 財務概要 119
10.17.3 提供する製品/サービス 119
10.17.4 主要な開発 119
10.17.5 swot 分析 120
10.17.6 主要戦略 120
10.18 グラウンドブッカー・グループ 121
10.18.1 会社概要 121
10.18.2 財務概要 121
10.18.3 提供するソリューション 121
10.18.4 主要開発 121
10.18.5 swot分析 122

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図表リスト

表一覧
表1 シンガポール航空会社付帯サービス市場:提供サービス別、2019-2032年(百万米ドル) 40
表2 シンガポール航空会社付帯サービス市場:航空会社タイプ別、2019-2032年(百万米ドル) 44
表3 シンガポールの空港コンシェルジュサービス市場、サービスタイプ別、2019年~2032年(百万米ドル) 47
表4 世界の空港リムジンサービス事業者 54
表5 協業/提携/契約 55
表6 製品発売/製品拡大/サイト拡大 59
表7 エールフランスKLM:提供する製品/サービス 62
表8 エールフランス-KLM:主な進展 63
表9 アラスカ航空:提供する製品/サービス 66
表10 アラスカ航空:主な展開 67
表11 イージージェットPLC:提供する製品/サービス 70
表12 イージージェットPLC:主な展開 71
表13 ジェットスター・アジア航空(カンタス航空):提供ソリューション 75
表14 ジェットスター・アジア航空(カンタス航空):主な展開 75
表15 シンガポール航空提供するソリューション 78
表16 シンガポール航空主な展開 79
表17 エミレーツ航空提供ソリューション 83
表18 エミレーツ航空主な展開 83
表 19 エティハド:提供ソリューション 87
表 20 エティハド:主な展開 87
表 21 エアアジア:提供するソリューション 91
表22 エアアジア:主な展開 91
表23 インディゴ:提供ソリューション 95
表24 インディゴ:主な展開 95
表 25 マリンド・エアウェイズ SDN BHD (バティック・エア):提供ソリューション 97
表26 マリンド・エアウェイズSDN BHD(バティック・エア):主な展開 98
表27 チャイナ・イースタン航空提供ソリューション 101
表28 中国東方航空:主な展開 102
表29 エア・インディア:提供するソリューション 106
表30 エア・インディア主な展開 106
表31 大韓航空:提供ソリューション 109
表32 大韓航空(株):主な展開 110
表33 チャンギ・エアポート・グループ:提供する製品/サービス 113
表34 チャンギ・エアポート・グループ:主な進展 114
表35 アジア・ファーストトラック提供製品/サービス 115
表 36 ロイヤル・エアポート・コンシェルジュ:提供する製品/サービス 117
表 37 エアシストエアポートサービス提供製品/サービス 119
表 38 グラウンドブッカーグループ:提供ソリューション 121

 

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Summary

Singapore Airline Ancillary Services Market Research Report Forecast to 2032

Market Overview
The Singapore airlines ancillary services market was valued at USD 860.4 million in 2022 and is expected to reach USD 3,650.8 million by 2032, with a CAGR rate of 15.9% during 2023–2032.
Singapore Airlines' ancillary services market is witnessing immense growth opportunities in the light of recovering the aviation sector and surging passenger count. The International Civil Aviation Organization (ICAO) has estimated a surge in air traffic in the Asia-Pacific region, with a tripling by 2030, offering a favorable landscape for Singapore's aviation sector. Singapore Airlines, a prominent player in this dynamic environment, is strategically positioned to leverage these opportunities. With the impending addition of 150 new aircraft, Singapore Airlines is set to bolster its ancillary services market significantly.
To support the growth, Singapore is investing in crucial infrastructure enhancements. The development of a third runway and the construction of Terminal 5 at Changi Airport signifies the country's commitment to expanding its aviation capabilities. Additionally, efforts to expand industrial land for air cargo and aerospace companies underscore Singapore's dedication to fostering a robust aviation ecosystem. Further, Airlines are well-poised to capitalize on the increasing demand for ancillary services.
This study on the Singapore airlines ancillary services market provides detailed information on industry trends, market dynamics, market size, competitive landscape, and growth opportunities. This research report categorizes the Singapore airlines ancillary services market by offering and carrier type.
Market Segmentation
By offering segment the Singapore airlines ancillary services market has been segmented into baggage fees, onboard retail & A La Carte, airline retail, FFP miles sale, and others.
Based on carrier type, the Singapore airlines ancillary services market has been divided into full-service carrier and low-cost carrier.
Based on service type, the Singapore airport concierge services market has been divided into Travel Services, Meet and Greet Service, VIP Terminal Service, Arts & Culture Information (Tour Guide), and others.
Major Players
The leading players in the Singapore airport concierge services market are Changi Airport Group, Asia Fast Track, Royal Airport Concierge, Airssist Airport Services, GroundBooker Group, Air France-KLM, Alaska Airlines, Inc., EasyJet PLC, Jetstar Asia Airways, Singapore Airlines, Emirates, Etihad, AirAsia, IndiGo, Batik Air, China Eastern Airlines, Air India Ltd., and Korean Air



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY 13
2 MARKET INTRODUCTION 15
2.1 DEFINITION 15
2.2 SCOPE OF THE STUDY 15
2.3 RESEARCH OBJECTIVE 15
2.4 MARKET STRUCTURE 15
3 RESEARCH METHODOLOGY 16
4 MARKET DYNAMICS 23
4.1 INTRODUCTION 23
4.2 DRIVERS 24
4.2.1 INCREASING PASSENGER DEMAND FUELS ANCILLARY SERVICE REVENUE GROWTH 24
4.2.2 AIRLINES SEEK HIGHER PROFIT MARGINS THROUGH ANCILLARY SERVICE INNOVATIONS 24
4.2.3 DRIVERS IMPACT ANALYSIS 25
4.3 RESTRAINT 25
4.3.1 PRICE SENSITIVITY CHALLENGES ANCILLARY FEE ACCEPTANCE AND PROFITABILITY 25
4.3.2 REGULATORY CONSTRAINTS LIMIT CERTAIN ANCILLARY SERVICE OFFERINGS AND REVENUE 26
4.3.3 RESTRAINTS IMPACT ANALYSIS 26
4.4 OPPORTUNITIES 27
4.4.1 PERSONALIZATION DRIVES ANCILLARY SERVICE CUSTOMIZATION AND PASSENGER SATISFACTION 27
4.4.2 PARTNERSHIPS EXPAND ANCILLARY SERVICES AND CREATE COMPREHENSIVE TRAVEL PACKAGES 27
4.5 TRENDS 28
4.5.1 DIGITALIZATION SIMPLIFIES ANCILLARY SERVICE BOOKING AND MANAGEMENT FOR PASSENGERS 28
4.5.2 SUBSCRIPTION MODELS OFFER ALL-IN-ONE ACCESS TO ANCILLARY AIRLINE SERVICES 28
4.6 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 29
4.6.1 IMPACT ON WORLD TRADE 29
4.6.2 IMPACT ON GLOBAL AND SINGAPORE AVIATION INDUSTRY 29
4.6.3 IMPACT ON SINGAPORE AIRLINE ANCILLARY SERVICES MARKET 30
5 MARKET FACTOR ANALYSIS 31
5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 31
5.1.1 PROCUREMENT 32
5.1.2 INVENTORY MANAGEMENT 32
5.1.3 WAREHOUSING 32
5.1.4 SALES AND DISTRIBUTION 32
5.1.5 SERVICE DELIVERY & END USERS 32
5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL 33
5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS 33
5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 33
5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES 34
5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS 34
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY 34
5.3 MARKET SWOT ANALYSIS 35
5.4 MARKET PESTLE ANALYSIS 35
5.4.1 POLITICAL FACTORS 36
5.4.2 ECONOMIC FACTORS 36
5.4.3 SOCIOCULTURAL FACTORS 36
5.4.4 TECHNOLOGICAL FACTORS 36
5.4.5 LEGAL FACTORS 36
5.4.6 ENVIRONMENTAL FACTORS: 36
5.5 REGULATORY FRAMEWORK/STANDARDS 36
5.5.1 POLITICAL FACTORS 36
5.5.2 COMPETITION POLICY 37
5.5.3 SAFETY AND SECURITY REGULATIONS 37
5.5.4 LICENSING AND PERMITS 37
5.5.5 DATA PROTECTION 37
5.5.6 INTERNATIONAL STANDARDS AND AGREEMENTS 37
5.6 CASE STUDY 37
5.6.1 SINGAPORE AIRPORT FACIAL RECOGNITION CASE STUDY 37
5.6.2 AMADEUS ANCILLARY DYNAMIC PRICING CASE 38
6 SINGAPORE AIRLINE ANCILLARY SERVICES MARKET, BY OFFERING 39
6.1 OVERVIEW 39
6.1.1 SINGAPORE AIRLINE ANCILLARY SERVICES MARKET, BY OFFERING, 2019–2032 (USD MILLION) 40
6.2 BAGGAGE FEES 40
6.3 ONBOARD RETAIL & A LA CARTE 41
6.4 AIRLINE RETAIL 41
6.5 FFP MILES SALE 42
6.6 OTHERS 42
7 SINGAPORE AIRLINE ANCILLARY SERVICES MARKET, BY CARRIER TYPE 43
7.1 OVERVIEW 43
7.1.1 SINGAPORE AIRLINE ANCILLARY SERVICES MARKET, BY CARRIER TYPE, 2019–2032 (USD MILLION) 44
7.2 FULL-SERVICE CARRIER 44
7.3 LOW-COST CARRIER 45
8 SINGAPORE AIRPORT CONCIERGE SERVICES MARKET, BY SERVICE TYPE 46
8.1 OVERVIEW 46
8.1.1 SINGAPORE AIRPORT CONCIERGE SERVICES MARKET, BY SERVICE TYPE, 2019–2032 (USD MILLION) 47
8.2 TRAVEL SERVICES 47
8.3 MEET AND GREET SERVICE 48
8.4 VIP TERMINAL SERVICE 49
8.5 ARTS & CULTURE INFORMATION (TOUR GUIDE) 50
8.6 OTHERS 50
9 COMPETITIVE LANDSCAPE 51
9.1 COMPETITIVE BENCHMARKING 53
9.2 VENDOR SHARE ANALYSIS 54
9.3 GLOBAL LIMOUSIN SERVICES PROVIDERS AT THE AIRPORTS 54
9.4 RECENT DEVELOPMENTS 55
9.4.1 COLLABORATION/ PARTNERSHIP/AGREEMENTS/CONTRACT 55
9.4.2 PRODUCT LAUNCH 59
10 COMPANY PROFILES 61
10.1 AIR FRANCE-KLM 61
10.1.1 COMPANY OVERVIEW 61
10.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 62
10.1.3 PRODUCT/SERVICESS OFFERED 62
10.1.4 KEY DEVELOPMENTS 63
10.1.5 SWOT ANALYSIS 64
10.1.6 KEY STRATEGIES 64
10.2 ALASKA AIRLINES, INC 65
10.2.1 COMPANY OVERVIEW 65
10.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 66
10.2.3 PRODUCT/SERVICESS OFFERED 66
10.2.4 KEY DEVELOPMENTS 67
10.2.5 SWOT ANALYSIS 68
10.2.6 KEY STRATEGIES 68
10.3 EASYJET PLC 69
10.3.1 COMPANY OVERVIEW 69
10.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 70
10.3.3 PRODUCT/SERVICESS OFFERED 70
10.3.4 KEY DEVELOPMENTS 71
10.3.5 SWOT ANALYSIS 71
10.3.6 KEY STRATEGIES 72
10.4 JETSTAR ASIA AIRWAYS (QANTAS) 73
10.4.1 COMPANY OVERVIEW 73
10.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 74
10.4.3 SOLUTIONS OFFERED 75
10.4.4 KEY DEVELOPMENTS 75
10.4.5 SWOT ANALYSIS 76
10.4.6 KEY STRATEGIES 76
10.5 SINGAPORE AIRLINES 77
10.5.1 COMPANY OVERVIEW 77
10.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 78
10.5.3 SOLUTIONS OFFERED 78
10.5.4 KEY DEVELOPMENTS 79
10.5.5 SWOT ANALYSIS 79
10.5.6 KEY STRATEGIES 80
10.6 EMIRATES 81
10.6.1 COMPANY OVERVIEW 81
10.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 82
10.6.3 SOLUTIONS OFFERED 83
10.6.4 KEY DEVELOPMENTS 83
10.6.5 SWOT ANALYSIS 84
10.6.6 KEY STRATEGIES 84
10.7 ETIHAD 85
10.7.1 COMPANY OVERVIEW 85
10.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 86
10.7.3 SOLUTIONS OFFERED 87
10.7.4 KEY DEVELOPMENTS 87
10.7.5 SWOT ANALYSIS 88
10.7.6 KEY STRATEGIES 88
10.8 AIRASIA 89
10.8.1 COMPANY OVERVIEW 89
10.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 90
10.8.3 SOLUTIONS OFFERED 91
10.8.4 KEY DEVELOPMENTS 91
10.8.5 SWOT ANALYSIS 92
10.8.6 KEY STRATEGIES 92
10.9 INDIGO 93
10.9.1 COMPANY OVERVIEW 93
10.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 94
10.9.3 SOLUTIONS OFFERED 95
10.9.4 KEY DEVELOPMENTS 95
10.9.5 SWOT ANALYSIS 96
10.9.6 KEY STRATEGIES 96
10.10 MALINDO AIRWAYS SDN BHD (BATIK AIR) 97
10.10.1 COMPANY OVERVIEW 97
10.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 97
10.10.3 SOLUTIONS OFFERED 97
10.10.4 KEY DEVELOPMENTS 98
10.10.5 SWOT ANALYSIS 98
10.10.6 KEY STRATEGIES 99
10.11 CHINA EASTERN AIRLINES 100
10.11.1 COMPANY OVERVIEW 100
10.11.2 FINANCIAL OVERVIEW 101
10.11.3 SOLUTIONS OFFERED 101
10.11.4 KEY DEVELOPMENTS 102
10.11.5 SWOT ANALYSIS 102
10.11.6 KEY STRATEGIES 103
10.12 AIR INDIA LTD. 104
10.12.1 COMPANY OVERVIEW 104
10.12.2 FINANCIAL OVERVIEW 105
10.12.3 SOLUTIONS OFFERED 106
10.12.4 KEY DEVELOPMENTS 106
10.12.5 SWOT ANALYSIS 107
10.12.6 KEY STRATEGIES 107
10.13 KOREAN AIR LINES CO., LTD. 108
10.13.1 COMPANY OVERVIEW 108
10.13.2 FINANCIAL OVERVIEW 109
10.13.3 SOLUTIONS OFFERED 109
10.13.4 KEY DEVELOPMENTS 110
10.13.5 SWOT ANALYSIS 111
10.13.6 KEY STRATEGIES 111
10.14 CHANGI AIRPORT GROUP 112
10.14.1 COMPANY OVERVIEW 112
10.14.2 FINANCIAL OVERVIEW 113
10.14.3 PRODUCT/SERVICESS OFFERED 113
10.14.4 KEY DEVELOPMENTS 114
10.14.5 SWOT ANALYSIS 114
10.14.6 KEY STRATEGIES 114
10.15 ASIA FAST TRACK 115
10.15.1 COMPANY OVERVIEW 115
10.15.2 FINANCIAL OVERVIEW 115
10.15.3 PRODUCT/SERVICESS OFFERED 115
10.15.4 KEY DEVELOPMENTS 115
10.15.5 SWOT ANALYSIS 116
10.15.6 KEY STRATEGIES 116
10.16 ROYAL AIRPORT CONCIERGE 117
10.16.1 COMPANY OVERVIEW 117
10.16.2 FINANCIAL OVERVIEW 117
10.16.3 PRODUCT/SERVICESS OFFERED 117
10.16.4 KEY DEVELOPMENTS 117
10.16.5 SWOT ANALYSIS 118
10.17 AIRSSIST AIRPORT SERVICES 119
10.17.1 COMPANY OVERVIEW 119
10.17.2 FINANCIAL OVERVIEW 119
10.17.3 PRODUCT/SERVICESS OFFERED 119
10.17.4 KEY DEVELOPMENTS 119
10.17.5 SWOT ANALYSIS 120
10.17.6 KEY STRATEGIES 120
10.18 GROUNDBOOKER GROUP 121
10.18.1 COMPANY OVERVIEW 121
10.18.2 FINANCIAL OVERVIEW 121
10.18.3 SOLUTIONS OFFERED 121
10.18.4 KEY DEVELOPMENTS 121
10.18.5 SWOT ANALYSIS 122

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List of Tables/Graphs

LIST OF TABLES
TABLE 1 SINGAPORE AIRLINE ANCILLARY SERVICES MARKET, BY OFFERING, 2019–2032 (USD MILLION) 40
TABLE 2 SINGAPORE AIRLINE ANCILLARY SERVICES MARKET, BY CARRIER TYPE, 2019–2032 (USD MILLION) 44
TABLE 3 SINGAPORE AIRPORT CONCIERGE SERVICES MARKET, BY SERVICE TYPE, 2019–2032 (USD MILLION) 47
TABLE 4 GLOBAL LIMOUSIN SERVICES PROVIDERS AT THE AIRPORTS 54
TABLE 5 COLLABORATION/ PARTNERSHIP/AGREEMENTS/CONTRACT 55
TABLE 6 PRODUCT LAUNCH/PRODUCT EXPANSION/SITE EXPANSION 59
TABLE 7 AIR FRANCE-KLM: PRODUCT/SERVICESS OFFERED 62
TABLE 8 AIR FRANCE-KLM: KEY DEVELOPMENTS 63
TABLE 9 ALASKA AIRLINES, INC: PRODUCT/SERVICESS OFFERED 66
TABLE 10 ALASKA AIRLINES, INC: KEY DEVELOPMENTS 67
TABLE 11 EASYJET PLC: PRODUCT/SERVICESS OFFERED 70
TABLE 12 EASYJET PLC: KEY DEVELOPMENTS 71
TABLE 13 JETSTAR ASIA AIRWAYS (QANTAS): SOLUTIONS OFFERED 75
TABLE 14 JETSTAR ASIA AIRWAYS (QANTAS): KEY DEVELOPMENTS 75
TABLE 15 SINGAPORE AIRLINES: SOLUTIONS OFFERED 78
TABLE 16 SINGAPORE AIRLINES: KEY DEVELOPMENTS 79
TABLE 17 EMIRATES: SOLUTIONS OFFERED 83
TABLE 18 EMIRATES: KEY DEVELOPMENTS 83
TABLE 19 ETIHAD: SOLUTIONS OFFERED 87
TABLE 20 ETIHAD: KEY DEVELOPMENTS 87
TABLE 21 AIRASIA: SOLUTIONS OFFERED 91
TABLE 22 AIRASIA: KEY DEVELOPMENTS 91
TABLE 23 INDIGO: SOLUTIONS OFFERED 95
TABLE 24 INDIGO: KEY DEVELOPMENTS 95
TABLE 25 MALINDO AIRWAYS SDN BHD (BATIK AIR): SOLUTIONS OFFERED 97
TABLE 26 MALINDO AIRWAYS SDN BHD (BATIK AIR): KEY DEVELOPMENTS 98
TABLE 27 CHINA EASTERN AIRLINES: SOLUTIONS OFFERED 101
TABLE 28 CHINA EASTERN AIRLINES: KEY DEVELOPMENTS 102
TABLE 29 AIR INDIA LTD.: SOLUTIONS OFFERED 106
TABLE 30 AIR INDIA LTD.: KEY DEVELOPMENTS 106
TABLE 31 KOREAN AIR LINES CO., LTD.: SOLUTIONS OFFERED 109
TABLE 32 KOREAN AIR LINES CO., LTD.: KEY DEVELOPMENTS 110
TABLE 33 CHANGI AIRPORT GROUP: PRODUCT/SERVICESS OFFERED 113
TABLE 34 CHANGI AIRPORT GROUP: KEY DEVELOPMENTS 114
TABLE 35 ASIA FAST TRACK: PRODUCT/SERVICESS OFFERED 115
TABLE 36 ROYAL AIRPORT CONCIERGE: PRODUCT/SERVICESS OFFERED 117
TABLE 37 AIRSSIST AIRPORT SERVICES: PRODUCT/SERVICESS OFFERED 119
TABLE 38 GROUNDBOOKER GROUP: SOLUTIONS OFFERED 121

 

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