非遺伝子組み換え食品 - 市場シェア分析、産業動向・統計、2019年~2029年の成長予測Non-GMO Foods - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 非遺伝子組み換え食品市場規模は、2024年には3,178億6,000万米ドルと推定され、2029年には4,062億6,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5.03%である。 近年、クリーン・... もっと見る
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サマリー非遺伝子組み換え食品市場規模は、2024年には3,178億6,000万米ドルと推定され、2029年には4,062億6,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5.03%である。 近年、クリーン・ラベルの主張は食品と飲料の新製品開発における主要な活動分野の1つとなっており、これが非遺伝子組み換え食品市場を牽引すると予想される。過去数年間、非遺伝子組み換え穀物・穀物分野は大きな人気を博しており、この傾向は市場の成長を促進すると予想される。非遺伝子組み換え食品の栽培と商品化に向けた取り組みなどの要因が、市場の成長に重要な役割を果たすと予想される。中期的には、非遺伝子組み換え食品市場は、植物ベースの食品および飲料製品に対する需要の増加とクリーン・ラベルの原材料に対する需要に起因して成長すると予想される。 加えて、nare-GMO製品の生産のための研究開発部門における市場プレイヤーの投資の増加も、市場の成長を促進すると予想される。ここ数年、ビーガンやベジタリアン食品の消費に対する消費者の意識も、その健康上の利点や栄養プロファイルのおかげで高まっている。このため、市場のプレーヤーは、不耐症や不耐性の食品の代替品として新しい植物ベースの食品を発売している。さらに、ベビーフードにおける植物性食品の需要も、成長に不可欠なすべての成分と天然物を含むことから増加している。2022年7月、ダノンSAは乳製品と植物ブレンドのベビーフードの新製品を発売した。この植物ブレンドは、非遺伝子組換え大豆とその他の植物原料から作られている。 非遺伝子組み換え食品の市場動向非遺伝子組み換え食品・飲料製品に対する需要の増加非遺伝子組み換え食品は環境に優しく、自然であり、有機原料から作られているため、健康的な食品とみなされ、健康志向の消費者に好まれている。ビーガンやベジタリアンの消費者の需要は、その利点と栄養プロファイルのおかげで、世界中で成長している。このため、非遺伝子組み換えビーガン食品に対する消費者の需要も伸びている。さらに、非遺伝子組み換え飲料の需要も、その利便性とオン・ザ・ゴー傾向により増加している。市場プレーヤーは、消費者の需要を考慮して新製品を革新するために研究開発部門に絶えず投資している。市場プレーヤーは飲料の新製品を市場に投入している。例えば、2022年2月、Naked Juiceはスムージーの新フレーバーを発売した。オレンジ・バニラ・クリーム味とキーライム味である。製品はビーガン、グルテンフリーで、非遺伝子組み換えの果物を使用している。 北米がラーゲットのシェアを握る消費者の健康意識が高まり、特に北米などの先進地域ではベジタリアンやビーガンのライフスタイルの採用が増加しているため、穀物、種子、果物などの有機・非遺伝子組み換え原料を使用した食品への需要が高まっている。消費者は食品ラベルに非遺伝子組み換えの記載があるかどうかを確認してから製品を購入するようになっている。さらに、食品に非遺伝子組み換え原料を使用することに関する政府の取り組みも、市場の成長を後押ししている。需要を考慮し、市場プレーヤーは非遺伝子組み換えの新製品を市場に投入している。例えば、2022年11月、Blue Diamond Growers社はフレーバーアーモンドの新しい限定版を発売した。この製品には、スニッカードゥードルとペパーミント・ココアの2種類のフレーバーがある。同社によれば、このアーモンドは非遺伝子組み換えである。 非遺伝子組み換え食品業界の概要非遺伝子組み換え食品市場は断片化されており、世界的なプレーヤーと地域的なプレーヤーが市場を支配している。同市場の有力企業には、Amy's Kitchen, Inc.、Pernod Ricard、The Hain Celestial Group, Inc.、The Kellogg's Company、Nestlé SAなどがある。企業は、消費者の非遺伝子組み換え食品に対する需要の高まりに対応するため、生産施設の拡張に投資している。したがって、業者による生産施設への投資の増加は、予測期間中の非遺伝子組み換え食品市場の成長を押し上げると予想される。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 3.1 市場概要 4 市場ダイナミクス 4.1 市場促進要因 4.2 市場の抑制要因 4.3 ポーターのファイブフォース分析 4.3.1 新規参入者の脅威 4.3.2 買い手/消費者の交渉力 4.3.3 供給者の交渉力 4.3.4 代替製品の脅威 4.3.5 競争ライバルの激しさ 5 市場区分 5.1 製品タイプ 5.1.1 飲料 5.1.1.1 ノンアルコール飲料 5.1.1.2 アルコール飲料 5.1.2 食品 5.1.2.1 乳製品 5.1.2.2 ベビーフード・粉ミルク製品 5.1.2.3 ベーカリー製品 5.1.2.4 菓子類 5.1.2.5 肉・鶏肉製品 5.1.2.6 穀物・穀類 5.1.2.7 食用油 5.1.2.8 その他 5.2 流通チャネル 5.2.1 スーパーマーケット/ハイパーマーケット 5.2.2 コンビニエンスストア 5.2.3 オンライン小売店 5.2.4 その他の流通チャネル 5.3 地理 5.3.1 北米 5.3.1.1 米国 5.3.1.2 カナダ 5.3.1.3 メキシコ 5.3.1.4 その他の北米地域 5.3.2 ヨーロッパ 5.3.2.1 スペイン 5.3.2.2 イギリス 5.3.2.3 ドイツ 5.3.2.4 フランス 5.3.2.5 イタリア 5.3.2.6 ロシア 5.3.2.7 その他のヨーロッパ 5.3.3 アジア太平洋 5.3.3.1 中国 5.3.3.2 日本 5.3.3.3 インド 5.3.3.4 オーストラリア 5.3.3.5 その他のアジア太平洋地域 5.3.4 南米 5.3.4.1 ブラジル 5.3.4.2 アルゼンチン 5.3.4.3 その他の南米地域 5.3.5 中東・アフリカ 5.3.5.1 南アフリカ 5.3.5.2 アラブ首長国連邦 5.3.5.3 その他の中東・アフリカ地域 6 競争環境 6.1 最も採用されている戦略 6.2 市場シェア分析 6.3 企業プロフィール 6.3.1 エイミーズ・キッチン社 6.3.2 ブルーダイヤモンド・グロワーズ 6.3.3 オーガニック・バレー 6.3.4 ヘイン・セレスティアル・グループ社 6.3.5 ネスレS.A. 6.3.6 ケロッグ社 6.3.7 ペプシコ 6.3.8 ペルノ・リカール 6.3.9 クリフ・バー・アンド・カンパニー 6.3.10 ダノンSA 7 市場機会と今後の動向
SummaryThe Non-GMO Foods Market size is estimated at USD 317.86 billion in 2024, and is expected to reach USD 406.26 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.03% during the forecast period (2024-2029). In recent years, clean label claims have been one of the key areas of activity in food and beverage new product development, which is expected to drive the market for non-GMO foods. During the past few years, the non-GMO cereals and grains segment has gained significant popularity and this trend is expected to drive market growth. Factors such as the initiatives undertaken to cultivate and commercialize non-GMO food products are expected to play a significant role in the growth of the market. Over the medium, the market for non-GMO foods is expected to grow owing to the increasing demand for plant-based food and beverage products as well as the demand for clean-label ingredients. Additionally, rising investments by the market players in their research and development sectors for the production of nare-GMO products are also expected to drive the market to grow. In the past few years, consumer awareness about the consumption of vegan and vegetarian food is also increased owing to its health benefits and nutritional profiles. Owing to this, market players are launching new plant-based foods as alternatives for intolerant and intolerance food. Furthermore, demand for plant-based foods in baby foods is also increasing as it contains all essential growth ingredients and natural products. In July 2022, Danone SA launched a new dairy & plant blend baby food product. The plant blend is made from non-GMO soy and other plant ingredients. Non-GMO Foods Market TrendsIncrease in Demand for Non-GMO Food and Beverage ProductsNon-GMO foods are eco-friendly, natural, and made from organic sources due to which they are considered a healthy food and are preferred by health-conscious consumers. The demand for Vegan and vegetarian consumers is growing around the world owing to its benefits and nutritional profile. Owing to this, consumer demand for non-GMO vegan food is also growing. Additionally, the demand for non-GMO beverages is also increasing owing to their convenience and on-the-go trend. The market players are constantly investing in their research and development departments to innovate new products considering consumer demand. The market players are launching new beverage products in the market. For instance, in February 2022, Naked Juice launched new smoothie flavors. The flavors include orange vanilla crème and Key lime flavors. The products are vegan, gluten-free, and made of non-GMO fruits. North America Holds Larget ShareThe increasing health awareness among consumers and the rising adoption of vegetarian and vegan lifestyles particularly in developed regions such as North America are stimulating the demand for foods that are formulated using organic and non-GMO ingredients such as grains, seeds, and fruits. Consumers are checking food labels for non-GMO mentions on it and then purchasing the product. Additionally, government initiatives regarding the use of non-GMO ingredients in food are also driving market growth. Considering the demand, the market players are launching new non-GMO products in the market. For instance, in November 2022, Blue Diamond Growers launched a new limited edition of flavored almonds. The product comes in two different flavors i.e., Snickerdoodle and Peppermint Cocoa. The company says that the almonds are non-GMO. Non-GMO Foods Industry OverviewNon-GMO foods market is fragmented with global and regional players dominating the market. Some prominent players in the market include Amy's Kitchen, Inc., Pernod Ricard, The Hain Celestial Group, Inc., The Kellogg's Company, and Nestlé SA. Companies are investing in the expansion of their production facilities to cater to the growing demand for non-GMO food products from consumers. Thus, the rising investment in production facilities by vendors is expected to boost the growth of the non-GMO foods market during the forecast period. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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