ブラジルのホスピタリティ産業:市場シェア分析、産業動向・統計、2020年~2029年の成長予測Hospitality Industry in Brazil - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2020 - 2029 ブラジルのホスピタリティ産業市場規模は2024年に91.4億米ドルと推定され、2029年には123.5億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は6.23%である。 ホスピタリティ市場は、宿泊... もっと見る
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サマリーブラジルのホスピタリティ産業市場規模は2024年に91.4億米ドルと推定され、2029年には123.5億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は6.23%である。 ホスピタリティ市場は、宿泊、食事、飲み物などのサービスと、それらに関連する商品の販売で構成されている。ホテルは、予約のためのデジタル・プラットフォームのような新しいテクノロジーを活用し、顧客の宿泊に対する感覚を変えつつある。一部のテクノロジーは、ホスピタリティ市場の大幅な改 善と節約につながっている。ブラジルのホテル稼働率の70%以上はビジネス客によるものだ。観光客の増加と可処分所得の増加が、ブラジルのホスピタリティ産業の主な原動力となっている。サンパウロ、フォルタレザ、ブラジリア、レシフェ、ベロオリゾンテといったブラジルの代表的な都市では、観光産業は高い成長率を記録している。パンデミック後に観光業を復活させるための政府の様々な取り組みも、ブラジルのホスピタリティ産業を牽引する要因の一つである。 2020年初頭、ブラジルの観光産業は好調で、企業はより多くの人々が旅行し、観光からより多くのお金が入ってくることを期待していた。しかし、COVID-19パンデミックのため、第1四半期にはこの部門のほぼすべての業務が停止した。COVID-19の流行は、ブラジル全土、そして世界中の人々や企業に壊滅的な影響を与えた。多くの国で国境が閉鎖され、移動が制限されたため、ブラジルでホスピタリティ・サービスを求める人の数は過去最低となった。 ブラジル・ホスピタリティ市場動向ブラジルへの外国人観光客の増加が市場を牽引ブラジルを訪れる外国人観光客の数は着実に増加している。ビジネスがこの傾向の主な貢献者となっており、レジャー旅行がそれに続いている。ブラジルは2019年に660万人以上の外国人観光客を迎えた。ブラジルへの観光客数は5年前から着実に増加している。しかし、パンデミックのため、観光産業は打撃を受け、世界中の国際観光が影響を受けた。この1年で、業界は回復を見せた。 市場を支配するホテルの中・上位中規模セグメント国内および国際的なブランドとそのチェーン・ホテルは、それぞれがブラジルに持つホテル施設の総数でほぼ同数である。ブラジルはまた、家族経営の個人ホテルも多い。ブラジルのブランドホテルとチェーンホテル市場は、中上級セグメントのホテルが大部分を占めており、市場シェア全体の65%近くを占めている。このセグメントには、国内ブランドと国際ブランドの両方が存在し、ほとんどのホテルが国内の重要な地域に戦略的に立地している。 ブラジル・ホスピタリティ産業の概要ブラジルのホスピタリティ産業は、国内ブランドと国際ブランドの組み合わせである。国際ブランドとそのチェーンホテルの普及率は、国内ブランドと比較すると高い。国際ブランドであるアコー(Accor SA)はブラジルで強い存在感を示しており、そのブランドホテルは主要都市に広く普及している。市場の主なプレーヤーには、Accor SA、Choice Hotels International、Louvre Hotels、Nacional Inn Hoteis e Centros de Convencoes、Wyndham Hotel Groupなどがある。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場の洞察とダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 市場の促進要因 4.3 市場の抑制要因 4.4 市場機会 4.5 ポーターのファイブフォース分析 4.5.1 新規参入者の脅威 4.5.2 買い手/消費者の交渉力 4.5.3 供給者の交渉力 4.5.4 代替製品の脅威 4.5.5 競争ライバルの激しさ 4.6 ホスピタリティ産業の最新動向と技術革新に関する洞察 4.7 ホスピタリティー産業への投資(不動産、直接投資、その他 4.8 COVID-19の市場への影響 5 市場区分 5.1 タイプ別 5.1.1 チェーンホテル 5.1.2 独立系ホテル 5.2 セグメント別 5.2.1 サービスアパートメント 5.2.2 バジェット&エコノミーホテル 5.2.3 中上級ホテル 5.2.4 高級ホテル 6 競争環境 6.1 市場集中の概要 6.2 企業プロフィール 6.2.1 Accor SA 6.2.2 チョイスホテルズインターナショナル 6.2.3 ルーヴルホテルズ 6.2.4 ナシオナル・イン・ホテルズ・エ・セントロス・デ・コンベンションズ 6.2.5 ウィンダムホテルグループ 6.2.6 マリオット・インターナショナル 6.2.7 ウィンザーホテル 6.2.8 青木千恵子マネージメント 6.2.9 インターシティホテルズ 6.2.10 アリア・ホテルズ 7 ブラジルにおけるホスピタリティ産業の将来展望 8 免責事項および当社について
SummaryThe Hospitality Industry in Brazil Market size is estimated at USD 9.14 billion in 2024, and is expected to reach USD 12.35 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.23% during the forecast period (2024-2029). The hospitality market is made up of services for lodging, food, and drinks, as well as sales of goods that are related to these services. Hotels are using new technologies, like digital platforms for booking, that are changing how customers feel about their stay. Some technologies are leading to significant improvements and savings in the hospitality market. More than 70% of hotel occupancy in Brazil is a result of business travelers. The growth of tourists and rise in disposable income are the main drivers of Brazil's hospitality industry. In typical locations of the country like Sao Paulo, Fortaleza, Brasilia, Recife, and Belo Horizonte the industry registered a high growth rate. Various government initiatives to revive tourism after the pandemic is also one of the driving factors for the Brazilian hospitality industry. At the start of 2020, the tourism industry in Brazil was looking good, with companies expecting more people to travel and more money coming in from tourism. But because of the COVID-19 pandemic, almost all of the sector's operations were shut down in the first quarter. The COVID-19 pandemic has had a devastating impact on people and businesses all over Brazil and the world. Due to closed borders and limited movement in many countries, the number of people looking for hospitality services in Brazil was at an all-time low. Brazil Hospitality Market TrendsThe Rising International Tourists to Brazil is Driving the MarketThe number of international tourists to Brazil is steadily rising. The business has become the primary contributor to this trend followed by leisure travel. Brazil welcomed more than 6.6 million international tourists in 2019. The number of tourists coming to Brazil has been steadily increasing for five years. However, due to the pandemic, the tourism industry has taken a hit and international tourism across the globe was affected. In the past year, the industry has seen a recovery. The Mid and Upper Mid-Scale Segment of Hotels are Dominating the MarketThe domestic and international brands and their chain hotels are almost equal in the total number of hotel properties they individually have in Brazil. The country also has a high number of individual hotels that are family-owned and operated. The branded and chain hotel market in Brazil is largely dominated by mid- and upper-mid-scale segment hotels, which account for almost 65% of the total market share. Both the domestic and international brands are well-represented in this segment, and most of the hotels are strategically located in important regions of the country. Brazil Hospitality Industry OverviewThe hospitality industry in Brazil is a combination of domestic and international brands. The international brands and their chain hotels' penetration rate is high when compared to the domestic brands. The international brand Accor SA has a strong presence in the country, and its brand hotels are widely spread across the major cities. The major players in the market include Accor SA, Choice Hotels International, Louvre Hotels, Nacional Inn Hoteis e Centros de Convencoes, and Wyndham Hotel Group. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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