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南米の乳酸市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


South America Lactic Acid Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

南米の乳酸市場は、2020年〜2025年の予測期間において、年平均成長率7.4%を記録すると予測されています。 主なハイライト 天然乳酸は、市場で最も需要のある乳酸の一種です。その 保存料としての使用は古く... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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90 英語

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サマリー

南米の乳酸市場は、2020年〜2025年の予測期間において、年平均成長率7.4%を記録すると予測されています。

主なハイライト
天然乳酸は、市場で最も需要のある乳酸の一種です。その
保存料としての使用は古くからよく知られています。トレンドのコンセプトで
自然派、バイオ保存料が勢いを増している。
乳酸は製菓分野での明確な役割があり、他の有機酸で代替できるため、乳酸市場の推進要因となっています。


主な市場動向

食品用酸味料への高い需要

乳酸は様々な機能的特性を持つことから、食品・飲料製品の主要成分として使用されています。乳酸は、食品および飲料業界における応用範囲が広く、食品用酸味料が提供するさまざまな機能的利点と相まって、南米の食品用酸味料市場を牽引する主要な要因となっています。また、食品-飲料部門の堅調な成長は、主に世界市場をサポートしています。南米の消費者行動の変化と一緒に経済発展に伴い、この地域は食品および飲料業界のための有望な市場としてアウトシャイン食品酸味料の消費を補完する。

ブラジルのシェアが突出

ブラジルの乳酸市場の現在のダイナミクスは、乳酸市場において主要な地域シェアを獲得すると予想されます。ブラジル地域の生産産業のシナリオが増加し、消費者のニーズに従って厳密に製品を調整するための成分として乳酸の使用のために、市場で手ごろな機会を提供しています。ブラジルは、欧州連合とインドに次いで世界で3番目に大きな乳牛群を持っています。この地域の多くの乳製品不使用または菜食主義者向け食品の調整には乳酸の使用が必要であり、これが市場の成長を促進しています。アイスクリームやチーズなどの乳製品への使用量が増えていることが、南米地域の乳酸市場の成長を促進しています。

競合他社の状況

南米の乳酸市場における主要な競合他社は、新製品開発への投資、用途市場の拡大、商品コストの変動によるマーケティング戦略を優先し、その地位を維持しています。市場での競争戦略として、より少ないエネルギー消費と生産コストの低減をターゲットにしています。研究市場の主要な選手の一部は、他の人の間でCorbion NV、カーギル、株式会社、Cellulac、ギャラクティックです。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables & Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Source
5.1.1 Natural
5.1.2 Synthetic
5.2 By Application
5.2.1 Bakery
5.2.2 Confectionery
5.2.3 Meat, Poultry and Seafood
5.2.4 Dairy Product
5.2.5 Beverage
5.2.6 Fruits and Vegetable
5.2.7 Others
5.3 By Geography
5.3.1 Brazil
5.3.2 Columbia
5.3.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Corbion NV
6.3.2 Cargill, Incorporated
6.3.3 Cellulac plc
6.3.4 Galactic
6.3.5 Henan Jindan Lactic Acid Co., Ltd.
6.3.6 Foodchem International Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

South America Lactic Acid Market is projected to register a CAGR of 7.4%, during the forecast period, 2020 - 2025.

Key Highlights
Natural lactic acid has been the most in-demand type of lactic acid in the market. Its
use as a preservative has been well known for ages. With the trending concept
of natural, bio-preservatives are gaining momentum.
The distinct role of lactic acid within the confectionery segment has been a driving factor for the lactic acid market, which can otherwise be replaced by other organic acids.


Key Market Trends

High Demand for Food Acidulants

Owing to various functional properties of lactic acid, it is used as a key ingredient in food & beverage products. Lactic acid has its wide scope of application in the food and beverage industry coupled with the range of functional benefits provided by food acidulants are key factors driving the food acidulants market in South America. In addition, the robust growth in the food and beverage sector majorly supports the market worldwide. With the economic development along with changing consumer behavior in South America, the region outshines as a promising market for the food and beverage industry supplementing the consumption of food acidulants.

Brazil holds a Prominent Share in the Market Studied

The current dynamics of the Brazilian lactic acid market is expected to earn a major regional share in the lactic acid market. Owing to the increased scenario of production industries in Brazil region and usage of lactic acid as an ingredient to tailor products strictly in accordance with the consumer needs is providing a handsome opportunity in the market. Brazil has the third-largest dairy herd in the world behind the European Union and India. Tailoring of the many dairy-free or vegan foods in the region requires the usage of lactic acid, which is propelling the growth of the market. Increased usage in dairy products, such as ice cream and cheese is driving the growth of the lactic acid market in the South America region.

Competitive Landscape

The major competitors in the South American lactic acid market prefer investment in new product development, widening the application market, and marketing strategy due to volatility in commodity costs to maintain their position. The company targeting less energy consumption and lowering the production cost as a competitive strategy in the market. Some of the major players in the market studied are Corbion NV, Cargill, Incorporated, Cellulac, Galactic among others.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables & Study Assumptions
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Source
5.1.1 Natural
5.1.2 Synthetic
5.2 By Application
5.2.1 Bakery
5.2.2 Confectionery
5.2.3 Meat, Poultry and Seafood
5.2.4 Dairy Product
5.2.5 Beverage
5.2.6 Fruits and Vegetable
5.2.7 Others
5.3 By Geography
5.3.1 Brazil
5.3.2 Columbia
5.3.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Adopted Strategies
6.2 Market Position Analysis
6.3 Company Profiles
6.3.1 Corbion NV
6.3.2 Cargill, Incorporated
6.3.3 Cellulac plc
6.3.4 Galactic
6.3.5 Henan Jindan Lactic Acid Co., Ltd.
6.3.6 Foodchem International Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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2024/10/04 10:27

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