世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋地域の麦芽原料市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Asia-Pacific Malt Ingredient Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

アジア太平洋地域の麦芽原料市場は、予測期間である2020-2025年に5.2%のCAGRを記録すると予測されています。 主なハイライト モルトは数十年にわたり醸造業の主要な原料となっています。麦芽の利点に対する... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
100 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アジア太平洋地域の麦芽原料市場は、予測期間である2020-2025年に5.2%のCAGRを記録すると予測されています。

主なハイライト
モルトは数十年にわたり醸造業の主要な原料となっています。麦芽の利点に対する認識が高まるにつれ、麦芽は添加物、フレーバー、着色料、成分として食品産業に参入しています。さらに、飼料産業におけるこの成分の高い消費量が、麦芽原料市場をさらに後押ししています。
大麦は、そのユニークな酵素特性と比較的優れた味覚プロファイルにより、飲料産業での用途に最も適した麦芽原料の供給源であり続けています。
しかし、健康志向の高まりにより、アルコール飲料からノンアルコール飲料への消費者シフトが進んでいるため、モルト原料の市場は成長が鈍化すると予想されます。


主な市場動向

大麦麦芽はすべての麦芽原料の中で最も利用されている

アジア太平洋市場では、麦芽原料が大量に使用されています。中でも、大麦麦芽はアルコールをベースとする飲料に多く使用されています。大麦は一般的な主食であり、多くのアジア諸国では小麦、トウモロコシ、米に次ぐ人気の穀物です。大麦麦芽のシロップやエキスは、家庭で健康的な食品を補うことができます。大麦麦芽エキスは、甘みだけでなく、アミノ酸、ビタミンB、消化の良いタンパク質を含んでいます。健康食品の砂糖の代用として、またトニック飲料の甘味料として人気があります。大麦麦芽エキスをタラ肝油と混合して、特に子供の栄養補助食品として使用することができます。大麦麦芽エキスは、緩下剤としても使用されます。様々な産業で、ノンアルコールビール、モルトビネガー、菓子、フレーバードリンク、一部の焼き菓子の製造に利用されています。高タンパク質の大麦麦芽は、イーストパンやその他の焼き菓子の製造に通常使用されるブレンド粉の原料としてよく使用されます。

インドの大麦麦芽市場は、麦芽原料市場の成長を促進する可能性が高い

最大のウイスキー市場であるインドでは、蒸留酒の製造に何千トンもの大麦麦芽を消費しています。このような背景から、近い将来、モルト原料の価格規制が市場の成長を促すと予想されます。インドは、毎年100万トンのオーストラリア産大麦の輸入を検討しており、需要の増加に対応し、結果として国内のアルコール価格の下落を招くと予想されます。ビール、ウイスキー、フレーバーアルコール飲料は、生産コストの削減が最終的に収益を増加させるため、この貿易取引を通じて恩恵を受けることになります。オーストラリア以外の国からの輸入大麦は平均して1,950-2,000インドルピー/キンタルであるのに対し、インドの品種は1,875-1,900インドルピー/キンタルである。したがって、オーストラリア産の麦芽大麦は、国内生産量の減少による国内ビールメーカーへの供給不足に完全に対応することが期待されます。

競合他社の状況

アジア太平洋地域の麦芽原料市場は、複数の用途にソリューションを提供する様々なグローバル企業が存在するため、細分化されています。また、小規模産業が大手メーカーから麦芽原料を調達するため、プライベートブランドメーカーも増加しています。また、アジア太平洋地域では、小規模産業のニーズが少ないことも、民間企業が台頭する理由となっています。麦芽原料のメーカーは、さまざまな原料の麦芽を最大限に活用し、汎用性の高い製品を開発することを目指しています。市場の主要プレーヤーは、市場での地位を強化するために、製品のイノベーションとともに市場拡大の手法に耽っています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Source
5.1.1 Barley
5.1.2 Wheat
5.1.3 Other Sources
5.2 By Application
5.2.1 Food
5.2.2 Beverages
5.2.2.1 Non-Alcoholic Beverages
5.2.2.2 Alcoholic Beverages
5.2.3 Pharmaceuticals
5.2.4 Animal Feed
5.3 Geography
5.3.1 Asia-Pacific
5.3.1.1 India
5.3.1.2 China
5.3.1.3 Japan
5.3.1.4 Australia
5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Key Strategies Adopted
6.2 Most Active Companies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 VIVESCIA
6.4.2 Puremalt Products Ltd.
6.4.3 Muntons plc
6.4.4 GrainCorp
6.4.5 Barrett Burston Malting
6.4.6 Societe Cooperative Agricole Axereal
6.4.7 Cargill Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Asia-Pacific Malt Ingredient Market is expected to record a CAGR of 5.2% during the forecast period, 2020-2025.

Key Highlights
Malt has been a primary source of the brewing industry for decades. With the growing awareness of the benefits of malt, it has tapped into the food industry as an additive, flavor, colorant, and ingredient. Moreover, the high consumption of this ingredient in the feed industry is further aiding the malt ingredients market.
Barley remains the most preferred source for malt ingredients for its application in the beverage industry, owing to its unique enzyme property and relatively better taste profiles.
The market of malt ingredients is, however, expected to witness retarded progress due to the increasing consumer shift from alcoholic to non-alcoholic drinks in the region due to health-consciousness.


Key Market Trends

Barley Malt is the Most Utilised Among All Malt Sources

Asia-Pacific market utilizes malt ingredients in high amounts. Among all, barley malt is extensively used in the beverages that are alcohol-based. Barley is a common staple food and a popular cereal in many Asian countries surpassed only by wheat, corn and rice. Barley malt syrup or extract provides a healthy food supplement for households. In addition to being sweet, barley malt extract contains amino acids, vitamin B and easily digestible protein. It is a popular sugar substitute in health food products and a sweetener for tonic beverages. Barley malt extract mixed with cod liver oil can be used as a dietary supplement, especially for children. The barley malt extract is also used as a laxative. Various industries use it to make non-alcoholic beer, malt vinegar, confections, flavoured drinks, and some baked goods. A high-protein form of malted barley is often used as an ingredient in blended flours typically used in the manufacturing of yeast bread and other baked goods.

India Barley Malt Market is Likely to Foster the Growth of the Malt Ingredient Market

India, being the largest whiskey market consumes thousands of tons of barley malt for the production of distilled spirits. In such a scenario, a regulation in the prices of malt ingredients is expected to foster the growth of the market in the near future. India is looking to import one million tonnes of Australian barley every year, which is expected to meet the rising demand, and result in an alcohol price drop in the country. Beer, whiskey and flavored alcoholic beverages are being benefitted through the trade deal as the reduction in the production cost will ultimately increase the revenue. On average, imported barley from countries other than Australia costs around INR 1,950-2,000 per quintal, while the Indian variety costs INR 1,875-1,900 per quintal. Thus, Australian malt barley is expected to perfectly cope up with the shortfall in supply to domestic breweries due to low domestic production.

Competitive Landscape

Malt ingredients market in the Asia Pacific region is fragmented due to the presence of various global players in the region, who provide solutions for multiple applications. The private labled players are also increasing as the small-scale industries source their malt ingredients from the bigger players of the market. The less requirement of the small-scale industries is also a reason for the promotion of the private players in the Asia Pacific countries. The manufacturers of malt ingredients are aiming at developing versatile products derived from malt from various sources in order to utilize them in maximum applications. The major players of the market are indulging in market expansion techniques along with product innovation to strengthen their market position.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Source
5.1.1 Barley
5.1.2 Wheat
5.1.3 Other Sources
5.2 By Application
5.2.1 Food
5.2.2 Beverages
5.2.2.1 Non-Alcoholic Beverages
5.2.2.2 Alcoholic Beverages
5.2.3 Pharmaceuticals
5.2.4 Animal Feed
5.3 Geography
5.3.1 Asia-Pacific
5.3.1.1 India
5.3.1.2 China
5.3.1.3 Japan
5.3.1.4 Australia
5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Key Strategies Adopted
6.2 Most Active Companies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 VIVESCIA
6.4.2 Puremalt Products Ltd.
6.4.3 Muntons plc
6.4.4 GrainCorp
6.4.5 Barrett Burston Malting
6.4.6 Societe Cooperative Agricole Axereal
6.4.7 Cargill Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(malt)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る