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アジア太平洋地域の麦芽原料市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Asia-Pacific Malt Ingredient Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

アジア太平洋地域の麦芽原料市場は、予測期間である2020-2025年に5.2%のCAGRを記録すると予測されています。 主なハイライト モルトは数十年にわたり醸造業の主要な原料となっています。麦芽の利点に対する... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

アジア太平洋地域の麦芽原料市場は、予測期間である2020-2025年に5.2%のCAGRを記録すると予測されています。

主なハイライト
モルトは数十年にわたり醸造業の主要な原料となっています。麦芽の利点に対する認識が高まるにつれ、麦芽は添加物、フレーバー、着色料、成分として食品産業に参入しています。さらに、飼料産業におけるこの成分の高い消費量が、麦芽原料市場をさらに後押ししています。
大麦は、そのユニークな酵素特性と比較的優れた味覚プロファイルにより、飲料産業での用途に最も適した麦芽原料の供給源であり続けています。
しかし、健康志向の高まりにより、アルコール飲料からノンアルコール飲料への消費者シフトが進んでいるため、モルト原料の市場は成長が鈍化すると予想されます。


主な市場動向

大麦麦芽はすべての麦芽原料の中で最も利用されている

アジア太平洋市場では、麦芽原料が大量に使用されています。中でも、大麦麦芽はアルコールをベースとする飲料に多く使用されています。大麦は一般的な主食であり、多くのアジア諸国では小麦、トウモロコシ、米に次ぐ人気の穀物です。大麦麦芽のシロップやエキスは、家庭で健康的な食品を補うことができます。大麦麦芽エキスは、甘みだけでなく、アミノ酸、ビタミンB、消化の良いタンパク質を含んでいます。健康食品の砂糖の代用として、またトニック飲料の甘味料として人気があります。大麦麦芽エキスをタラ肝油と混合して、特に子供の栄養補助食品として使用することができます。大麦麦芽エキスは、緩下剤としても使用されます。様々な産業で、ノンアルコールビール、モルトビネガー、菓子、フレーバードリンク、一部の焼き菓子の製造に利用されています。高タンパク質の大麦麦芽は、イーストパンやその他の焼き菓子の製造に通常使用されるブレンド粉の原料としてよく使用されます。

インドの大麦麦芽市場は、麦芽原料市場の成長を促進する可能性が高い

最大のウイスキー市場であるインドでは、蒸留酒の製造に何千トンもの大麦麦芽を消費しています。このような背景から、近い将来、モルト原料の価格規制が市場の成長を促すと予想されます。インドは、毎年100万トンのオーストラリア産大麦の輸入を検討しており、需要の増加に対応し、結果として国内のアルコール価格の下落を招くと予想されます。ビール、ウイスキー、フレーバーアルコール飲料は、生産コストの削減が最終的に収益を増加させるため、この貿易取引を通じて恩恵を受けることになります。オーストラリア以外の国からの輸入大麦は平均して1,950-2,000インドルピー/キンタルであるのに対し、インドの品種は1,875-1,900インドルピー/キンタルである。したがって、オーストラリア産の麦芽大麦は、国内生産量の減少による国内ビールメーカーへの供給不足に完全に対応することが期待されます。

競合他社の状況

アジア太平洋地域の麦芽原料市場は、複数の用途にソリューションを提供する様々なグローバル企業が存在するため、細分化されています。また、小規模産業が大手メーカーから麦芽原料を調達するため、プライベートブランドメーカーも増加しています。また、アジア太平洋地域では、小規模産業のニーズが少ないことも、民間企業が台頭する理由となっています。麦芽原料のメーカーは、さまざまな原料の麦芽を最大限に活用し、汎用性の高い製品を開発することを目指しています。市場の主要プレーヤーは、市場での地位を強化するために、製品のイノベーションとともに市場拡大の手法に耽っています。

その他のメリット

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Source
5.1.1 Barley
5.1.2 Wheat
5.1.3 Other Sources
5.2 By Application
5.2.1 Food
5.2.2 Beverages
5.2.2.1 Non-Alcoholic Beverages
5.2.2.2 Alcoholic Beverages
5.2.3 Pharmaceuticals
5.2.4 Animal Feed
5.3 Geography
5.3.1 Asia-Pacific
5.3.1.1 India
5.3.1.2 China
5.3.1.3 Japan
5.3.1.4 Australia
5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Key Strategies Adopted
6.2 Most Active Companies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 VIVESCIA
6.4.2 Puremalt Products Ltd.
6.4.3 Muntons plc
6.4.4 GrainCorp
6.4.5 Barrett Burston Malting
6.4.6 Societe Cooperative Agricole Axereal
6.4.7 Cargill Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Asia-Pacific Malt Ingredient Market is expected to record a CAGR of 5.2% during the forecast period, 2020-2025.

Key Highlights
Malt has been a primary source of the brewing industry for decades. With the growing awareness of the benefits of malt, it has tapped into the food industry as an additive, flavor, colorant, and ingredient. Moreover, the high consumption of this ingredient in the feed industry is further aiding the malt ingredients market.
Barley remains the most preferred source for malt ingredients for its application in the beverage industry, owing to its unique enzyme property and relatively better taste profiles.
The market of malt ingredients is, however, expected to witness retarded progress due to the increasing consumer shift from alcoholic to non-alcoholic drinks in the region due to health-consciousness.


Key Market Trends

Barley Malt is the Most Utilised Among All Malt Sources

Asia-Pacific market utilizes malt ingredients in high amounts. Among all, barley malt is extensively used in the beverages that are alcohol-based. Barley is a common staple food and a popular cereal in many Asian countries surpassed only by wheat, corn and rice. Barley malt syrup or extract provides a healthy food supplement for households. In addition to being sweet, barley malt extract contains amino acids, vitamin B and easily digestible protein. It is a popular sugar substitute in health food products and a sweetener for tonic beverages. Barley malt extract mixed with cod liver oil can be used as a dietary supplement, especially for children. The barley malt extract is also used as a laxative. Various industries use it to make non-alcoholic beer, malt vinegar, confections, flavoured drinks, and some baked goods. A high-protein form of malted barley is often used as an ingredient in blended flours typically used in the manufacturing of yeast bread and other baked goods.

India Barley Malt Market is Likely to Foster the Growth of the Malt Ingredient Market

India, being the largest whiskey market consumes thousands of tons of barley malt for the production of distilled spirits. In such a scenario, a regulation in the prices of malt ingredients is expected to foster the growth of the market in the near future. India is looking to import one million tonnes of Australian barley every year, which is expected to meet the rising demand, and result in an alcohol price drop in the country. Beer, whiskey and flavored alcoholic beverages are being benefitted through the trade deal as the reduction in the production cost will ultimately increase the revenue. On average, imported barley from countries other than Australia costs around INR 1,950-2,000 per quintal, while the Indian variety costs INR 1,875-1,900 per quintal. Thus, Australian malt barley is expected to perfectly cope up with the shortfall in supply to domestic breweries due to low domestic production.

Competitive Landscape

Malt ingredients market in the Asia Pacific region is fragmented due to the presence of various global players in the region, who provide solutions for multiple applications. The private labled players are also increasing as the small-scale industries source their malt ingredients from the bigger players of the market. The less requirement of the small-scale industries is also a reason for the promotion of the private players in the Asia Pacific countries. The manufacturers of malt ingredients are aiming at developing versatile products derived from malt from various sources in order to utilize them in maximum applications. The major players of the market are indulging in market expansion techniques along with product innovation to strengthen their market position.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porters Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Source
5.1.1 Barley
5.1.2 Wheat
5.1.3 Other Sources
5.2 By Application
5.2.1 Food
5.2.2 Beverages
5.2.2.1 Non-Alcoholic Beverages
5.2.2.2 Alcoholic Beverages
5.2.3 Pharmaceuticals
5.2.4 Animal Feed
5.3 Geography
5.3.1 Asia-Pacific
5.3.1.1 India
5.3.1.2 China
5.3.1.3 Japan
5.3.1.4 Australia
5.3.1.5 Rest of Asia-Pacific

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Key Strategies Adopted
6.2 Most Active Companies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 VIVESCIA
6.4.2 Puremalt Products Ltd.
6.4.3 Muntons plc
6.4.4 GrainCorp
6.4.5 Barrett Burston Malting
6.4.6 Societe Cooperative Agricole Axereal
6.4.7 Cargill Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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