北米の飼料用ルテインとゼアキサンチン - 市場シェア分析、産業動向・統計、2019年~2029年の成長予測North America Feed Lutein and Zeaxanthin - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2019 - 2029 北米の飼料用ルテインとゼアキサンチン市場規模は、2024年に5,229万米ドルと推定され、2029年には6,803万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)に5.40%の年平均成長率で成長する見込みです。 C... もっと見る
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サマリー北米の飼料用ルテインとゼアキサンチン市場規模は、2024年に5,229万米ドルと推定され、2029年には6,803万米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)に5.40%の年平均成長率で成長する見込みです。 COVID-19のパンデミックは、すべての国と産業に悪影響を与えた。同様に、ルテインまたはゼアキサンチン市場も打撃を受けた。対象業界は、中断された需要と成分の供給を管理する上で課題に直面した。予測不可能で不穏なサプライチェーン活動と人的資源の利用不能は、北米のルテインまたはゼアキサンチン産業の成長に影響を与えた。 畜産需要の増加や配合飼料の生産量の増加など、様々な要因により、予測期間中に市場の成長が見込まれています。ルテインまたはゼアキサンチンは飼料添加物であり、酸化防止や色素沈着特性などのいくつかの有益な特性のために、主に配合飼料に使用されます。例えば、ルテインまたはゼアキサンチンは、皮膚、筋肉、羽毛、鱗、卵黄を着色するために家禽や水生動物の飼料に広く使用されています。 家禽類は、2020年に調査市場の57.5%を占める最大セグメントである。卵黄の色に関する消費者の需要の変化は、消費者の観点から卵に多くのカロテノイドが存在することの証明として機能し、家禽類におけるルテインまたはゼアキサンチンの需要の推進要因である。 人口の増加と生活水準の向上に起因する畜産需要の増加は、地域における配合飼料の生産の増加と相まって、市場におけるルテインまたはゼアキサンチンの需要を推進している主な要因である。 北米の飼料用ルテインとゼアキサンチンの市場動向畜産業の工業化世界銀行によれば、工業化された食肉生産は従来の食肉生産方法の6倍のスピードで成長している。食肉の大量生産の増加に伴い、土地を持たない食肉生産施設へのシフトが見られる。例えば米国では、2017年の生乳生産量は2008年の96.0トンから97.8トンに増加していた。しかし、イノヴァ牛の頭数は2008年の9,620万頭から2017年には9,370万頭に減少した。このように、畜産業界は統合に向かっている。例えば、米国では過去10年間に濃厚飼料経営(CAFO)が急成長し、北米の他の地域でも同様のモデルが政府や他の金融機関の支援を受けて普及しつつある。 鶏肉や魚介類のマーケティングにおいて、外観と色は品質を評価する上で極めて重要である。卵黄の色調は、その大部分が個人の嗜好の問題である。そのため、ルテインやゼアキサンチンなどの飼料添加物を使用することで、生産者は卵黄やブロイラーの皮の色を安全にコントロールすることができる。このように畜産物の外観を向上させることで、畜産業者はその製品を効果的に販売することができる。従って、工業化の進展は、畜産物に対する基準の上昇と相まって、屋内飼育システムへとつながっている。 鶏肉部門が市場を支配家禽分野は、ルテインやゼアキサンチンを含む飼料用カロテノイドの最大の消費者のひとつである。鶏卵の生産における飼料用カロテノイドの使用は、市場の主な推進要因である。卵に含まれるルテインとゼアキサンチンに関連する健康上の利点が、米国での卵の消費を促進している。これにより、卵黄の色に関する消費者の需要が変化しており、消費者の観点から卵にカロテノイドが多く含まれていることの証明として機能している。 この地域では鶏肉の需要が伸びている。例えば、OECDのデータによると、米国の1人当たりの家禽肉消費量は2016年の48.4キログラムから2020年には50.9キログラムに増加する。したがって、家禽肉の消費の増加は家禽飼料の生産を増加させ、高品質の飼料ルテインとゼアキサンチンの需要につながると予測される。 合成キサントフィル(ルテインとゼアキサンチン)は、ブロイラーの皮膚と卵黄の最適な発色を達成するために、養鶏の飼料添加物として使用されている。色は、顧客が食品を選択する際の重要な属性であり、選択基準である。現在、高品質基準を満たすために、養鶏生産者は、ルテインやゼアキサンチンを含むカロテノイドの養鶏飼料への配合を増やした家禽の飼料摂取量を増やす養鶏飼料や飼料添加物に注目している。このように、家禽では、飼料のルテインとゼアキサンチンは、卵黄の色と肉の品質を向上させるために重要な役割を果たしており、予測期間中に市場の成長を促進することが期待されている。 北米の飼料用ルテインとゼアキサンチン産業の概要北米の飼料用ルテイン・ゼアキサンチン市場は、少数の大手企業が市場を支配しており、かなり統合されている。市場の主要プレーヤーは、Kemin Industries、DSM Animal Nutrition、Piveg Inc.、Synthiteである。製品革新は、市場でプレイヤーが採用した主要な戦略である。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場ダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 市場の促進要因 4.3 市場の抑制要因 4.4 ポーターのファイブフォース分析 4.4.1 供給者の交渉力 4.4.2 買い手/消費者の交渉力 4.4.3 新規参入者の脅威 4.4.4 代替製品の脅威 4.4.5 競争ライバルの激しさ 5 市場の区分 5.1 動物の種類 5.1.1 反芻動物 5.1.2 家禽 5.1.3 豚 5.1.4 水産養殖 5.1.5 その他の動物 5.2 地理 5.2.1 アメリカ 5.2.2 カナダ 5.2.3 メキシコ 5.2.4 その他の北米地域 6 競争環境 6.1 最も採用されている戦略 6.2 市場シェア分析 6.3 企業プロフィール 6.3.1 ケミン・インダストリーズ 6.3.2 DSM アニマルニュートリション 6.3.3 Nutrex.eu 6.3.4 Innov Ad NV/SA 6.3.5 EWニュートリション 6.3.6 PIVEG Inc. 6.3.7 フェンケム 6.3.8 アトラテン(アライド・バイオテック・コーポレーション) 6.3.9 シンサイト社 7 市場機会と今後の動向 8 コビッド-19の市場への影響評価
SummaryThe North America Feed Lutein and Zeaxanthin Market size is estimated at USD 52.29 million in 2024, and is expected to reach USD 68.03 million by 2029, growing at a CAGR of 5.40% during the forecast period (2024-2029). The COVID-19 pandemic deleteriously affected all countries and industries. Similarly, the lutein or zeaxanthin market took a hit. The target industry faced challenges in managing the interrupted demand and supply of components. Unpredictable and disturbing supply chain activities and the unavailability of human resources impacted the North American lutein or zeaxanthin industry's growth. Due to the various factors, such as increasing demand for animal production and increasing production of compound feed, the market studied is anticipated to grow during the forecast period. The lutein or zeaxanthin are the feed additives, which are primarily used in the compound feed, owing to several beneficial properties, such as antioxidation and pigmenting properties. For instance, lutein or zeaxanthin is widely used in poultry and aquatic animal feed for coloring skin, muscle, feathers, scales, and egg yolk. Poultry was the largest segment by animal type of the market studied accounting for 57.5% of the studied market in 2020. The changing consumer demand with respect to the color of yolks, which acts as a proof of more carotenoid's presence in the egg from the perspective of the consumer, is the driving factor for the demand of lutein or zeaxanthin in the poultry. The increasing demand for the animal production, owing to the increasing population and the improving standard of livings, coupled with the growing production of compound feed in the region, are the major factors that are driving the demand of lutein or zeaxanthin in the market studied North America Feed Lutein and Zeaxanthin Market TrendsIndustrialization of Livestock IndustryAccording to the World Bank, the industrialized meat production is growing six times faster than traditional meat production methods. With the increasing mass production of meat, a shift is observed toward landless meat production facilities. For instance, in the United States, in 2017, the milk production had increased to 97.8 metric ton in 2017 from 96.0 metric ton in 2008. However, the Innova cattle population was reduced to 93.7 million in 2017 from 96.2 million in 2008. Thus, the livestock production industry is moving toward consolidation. For example, in the United States, the growth of concentrated animal feed operations (CAFO) has occurred rapidly during the past decade, and similar models are becoming popular in other parts of the North America, with the help of government and other financial institutions. In the marketing of poultry and fish products, appearance and color are of central importance for evaluating quality. Egg yolk coloration is, to a large extent, a matter of individual preferences. Therefore, the use of feed additives, such as lutein and zeaxanthin, enables producers to safely control the color of the egg yolk and the broiler skin. This enhanced appearance of the animal produce enables the livestock producers to effectively market their products. Therefore, the increasing industrialization has led to the indoor animal raising systems, coupled with the rising standards for the animal produce. Poultry Segment Dominates MarketThe poultry segment is one of the largest consumers of feed carotenoids, including lutein and zeaxanthin, due to their benefits. The use of feed carotenoids in the production of poultry eggs is a major driving factor for the market. The health benefits associated with lutein and zeaxanthin in the egg are driving the consumption of eggs in the United States. This is changing the consumer demand with respect to the color of yolks, which acts as proof of more carotenoid presence in the egg from the perspective of the consumer. There is a growing demand for poultry meat in the region. For instance, as per OECD data, the per capita poultry meat consumption in the United States increased from 48.4 kilogram in 2016 to 50.9 kilogram in 2020. Hence, the growth in the consumption of poultry meat is projected to increase poultry feed production, which will lead to the demand for quality feed lutein and zeaxanthin. Synthetic xanthophylls (lutein and zeaxanthin) are used as feed additions in chicken farming to achieve optimal coloration of broiler skin and egg yolk. Color is a significant attribute and selection criterion for customers when it comes to food choices. Currently, to fulfill the high-quality standards, poultry producers are focusing on poultry diet and feed additives that increase the feed intake of poultry that increased the inclusion of carotenoids, including lutein and zeaxanthin in the poultry feed, in the region. Thus, in poultry, feed lutein and zeaxanthin play a vital role in enhancing the color of egg yolk and quality of meat, which is expected to drive the market growth during the forecast period. North America Feed Lutein and Zeaxanthin Industry OverviewThe North America feed lutein and zeaxanthin market is fairly consolidated with few major players dominating the market. The key players in the marker are Kemin Industries, DSM Animal Nutrition, Piveg Inc., and Synthite. Product innovation is the major strategies adopted by the players in the market. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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